Huolestuttaa..
Suorastaan yököttää..
Voiko tehdä mitään muuta kuin odottaa? Ei kuulemma enää mitään akuuttia, mutta yököttää edelleen.. vittuvittu..
Huoli lähimmäisestä..
197
53
Vastaukset
- Anonyymi
Sydäri?
- Anonyymi
kenestä wuppis on huolissaan onko joku läheinen sairaalassa ja kipeä
- Anonyymi
Joo, joltain sukulaiselta katosi välimerkit kokonaan 😱
Koetan samaistua....hetki pieni....
Koittaisin itse ehkä etsiä hyväksyntää kaikelle, tulipa mitä vaan. Silloin voi olla tukena, olipa se odotuksen tulos mitä vaan. Senhän jo tiedostaa, ettei varsinaiselle asialle voi mitään, mutta läsnäolo ja tuki on tärkeintä mitä lähimmäiselle voi antaa. Eiks niin?
Onhan tää nyt jotain näin äkkiä... :o)Wwuwuw kirjoitti:
"Koittaisin itse ehkä etsiä hyväksyntää kaikelle, tulipa mitä vaan. "
Täh?No jos on huoli lähimmäisestä, niin johtuu kai se jostain? Ei mulle aloitus muuten avautunut...
Disse kirjoitti:
No jos on huoli lähimmäisestä, niin johtuu kai se jostain? Ei mulle aloitus muuten avautunut...
En vieläkään ymmärrä mitä haet takaa..
Jos vaikka sun pojalles sattuis jotain ja saisit kuulla että se on sairaalassa, niin..?Wwuwuw kirjoitti:
En vieläkään ymmärrä mitä haet takaa..
Jos vaikka sun pojalles sattuis jotain ja saisit kuulla että se on sairaalassa, niin..?Niin... Jos en tiedä mitään mitä se on, niin kokoan nimenomaan itseäni. Ja siihen kuuluu minun kohdalla se, että hyväksyn ottamaan kaiken vastaan mitä vaan tulee..koska elämässä tulee kaikenlaista.
Mulla ainakin osaa olla niin lennokas mielikuvitus kaikesta, että on väkisin hieman ajateltava ehkä kylmänkin oloisesti asioita. Jos vaikka poika makaisi koomassa, ois minusta tärkeintä, että menisin pitämään kädestä kiinni ja sanomaan uskoa antavaa korvaan, kuin itkemään kollohuutoa ja aiheuttamaan poikarukalle vielä lohduttomattoman olon...Disse kirjoitti:
Niin... Jos en tiedä mitään mitä se on, niin kokoan nimenomaan itseäni. Ja siihen kuuluu minun kohdalla se, että hyväksyn ottamaan kaiken vastaan mitä vaan tulee..koska elämässä tulee kaikenlaista.
Mulla ainakin osaa olla niin lennokas mielikuvitus kaikesta, että on väkisin hieman ajateltava ehkä kylmänkin oloisesti asioita. Jos vaikka poika makaisi koomassa, ois minusta tärkeintä, että menisin pitämään kädestä kiinni ja sanomaan uskoa antavaa korvaan, kuin itkemään kollohuutoa ja aiheuttamaan poikarukalle vielä lohduttomattoman olon...Se on näissä asioissa aika turha puhua järjestä..
Toi fyysinen yökötys mulle tuli viimeks silloin kun koira kuoli syliin ja sitä ennem silloin kun faija kuoli.. Silloin se kesti kaksi viikkoa..- Anonyymi
Miksi et vain voinut tsempata. Ei, kun piti alkaa jeesustelemaan tässäkin. Ällöä.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Se on näissä asioissa aika turha puhua järjestä..
Toi fyysinen yökötys mulle tuli viimeks silloin kun koira kuoli syliin ja sitä ennem silloin kun faija kuoli.. Silloin se kesti kaksi viikkoa..Oksensitko ihan? Minä tein samat. Kummallista miten se säikähdys aiheuttaa pahoinvoinnin, että siinä ei muu auta kuin laattaus. Sitten iski migreeni perään. :(
Wwuwuw kirjoitti:
Se on näissä asioissa aika turha puhua järjestä..
Toi fyysinen yökötys mulle tuli viimeks silloin kun koira kuoli syliin ja sitä ennem silloin kun faija kuoli.. Silloin se kesti kaksi viikkoa..No voin jotenkin kuvitella...
Mutta se on jonkin hallitsemattoman asian aiheuttamaa. Siis niin mä sen käsitän...
Niin ja mähän vaan projisoin omiin kokemuksiin... mitä muuta voin? Ja koitan tukea siten palstakamua... ots jaksuhali! 🤗Anonyymi kirjoitti:
Oksensitko ihan? Minä tein samat. Kummallista miten se säikähdys aiheuttaa pahoinvoinnin, että siinä ei muu auta kuin laattaus. Sitten iski migreeni perään. :(
Ei, en.. Tuntuu vain kuin olisi joku iso möykky rinnassa..
Disse kirjoitti:
No voin jotenkin kuvitella...
Mutta se on jonkin hallitsemattoman asian aiheuttamaa. Siis niin mä sen käsitän...
Niin ja mähän vaan projisoin omiin kokemuksiin... mitä muuta voin? Ja koitan tukea siten palstakamua... ots jaksuhali! 🤗Otan..
Näin se vain on, ettei koskaan tiedä mitä tapahtuu..Anonyymi kirjoitti:
Miksi et vain voinut tsempata. Ei, kun piti alkaa jeesustelemaan tässäkin. Ällöä.
No minä teen miten itse näen parhaimmaksi...suksi sinä vaan v.ttuun siitä kakomasta...
Wwuwuw kirjoitti:
Otan..
Näin se vain on, ettei koskaan tiedä mitä tapahtuu..Niin... Jotenkin itse joskus mietin, että on oltava jokin keino selviytyä tilanteista, kun ei tiedä mitä tapahtuu, miten selvitä ja miten hoitaa joku asia, varsinkaan kun ei voi mitään sille...
Jotenkin senkin käänsin mun itseni tekemäksi tunteeksi...
Mä kaivoin vuosien takaa sen olon... Mä olin äitille sanonut osaavani itse kerhoon viimeiset 100 m. Kun menin ekaan mutkaan, katsoin taakse, eikä äitiä näkynyt, iski jumalaton paniikki. Se oli menettämisenpelko. Aivan sama tuli jossain vaiheessa aikuisena ja mulla pumppu hakkasi, sekä tuli paha olo, levotonta ja vaikka mitä...paniikkikohtaus kai?
Jälkeenpäin olen siis rauhoitellut itseäni. En maalaillut pahimpia kuvia, tosin en ole niitä kieltänytkään. Vähän järkeä sekaan, mutta tiedostan, että kyse on minun omasta tunteesta....totuus voi olla mitä vaan... Itseäkin voi lohduttaa. :o)Disse kirjoitti:
Niin... Jotenkin itse joskus mietin, että on oltava jokin keino selviytyä tilanteista, kun ei tiedä mitä tapahtuu, miten selvitä ja miten hoitaa joku asia, varsinkaan kun ei voi mitään sille...
Jotenkin senkin käänsin mun itseni tekemäksi tunteeksi...
Mä kaivoin vuosien takaa sen olon... Mä olin äitille sanonut osaavani itse kerhoon viimeiset 100 m. Kun menin ekaan mutkaan, katsoin taakse, eikä äitiä näkynyt, iski jumalaton paniikki. Se oli menettämisenpelko. Aivan sama tuli jossain vaiheessa aikuisena ja mulla pumppu hakkasi, sekä tuli paha olo, levotonta ja vaikka mitä...paniikkikohtaus kai?
Jälkeenpäin olen siis rauhoitellut itseäni. En maalaillut pahimpia kuvia, tosin en ole niitä kieltänytkään. Vähän järkeä sekaan, mutta tiedostan, että kyse on minun omasta tunteesta....totuus voi olla mitä vaan... Itseäkin voi lohduttaa. :o)Sä et ole ikinä menettänyt ketään hyvin läheistä?
Wwuwuw kirjoitti:
Sä et ole ikinä menettänyt ketään hyvin läheistä?
Olen. Ukin ja mummin. Mä asuin niitten luona viikonloput ja kesät yms. lomat. Löysin ukin puuliiteristä....
Disse kirjoitti:
Olen. Ukin ja mummin. Mä asuin niitten luona viikonloput ja kesät yms. lomat. Löysin ukin puuliiteristä....
Kuulosti vain siltä ettet olisi..
Kivahan se olisi jos voisi järkeistämällä kontrolloida kaikkia tunteitaan..Disse kirjoitti:
Mutta vielä mulla on edessä omat vanhemmat... Isä alkaa olla jo aika huonossa kunnossa. Kyllä olen miettinyt, että hänen hautaansaattaminen pitää hyväksyä varmaan ensin..
Toisaalta mä mietin niinkin, että on helpotus sille ihmiselle päästä jo pois. :o)
Mutta kun ukkini kuoli, mummoni päästi sellaisen vertahyytävän valituksen, että en ole kenenkään elävän olennon tiennyt päästävän niin lohduttoman kuuloista valitusta. Jotenkin silloin jo kai päätin, että täytyy olla jokin tapa estää se tunnetila tulemasta niin voimakkaana, että se lamauttaa kaiken elämän....mummoni hiipui heti perässä... :o(Wwuwuw kirjoitti:
Kuulosti vain siltä ettet olisi..
Kivahan se olisi jos voisi järkeistämällä kontrolloida kaikkia tunteitaan..No ei tunteita tarvitse, eikä voi kontrolloida....mutta ne voi tunnistaa ja kontrolloida niitä reagointeja... Osa reagoinnista aiheuttaa lisää tuskaa...
Mä luulen, että sulla on kuoleman kanssa vielä käymättä asioita läpi... :o/
Ihan tämäkin on sama kuin se hämähäkkipelko....Disse kirjoitti:
No ei tunteita tarvitse, eikä voi kontrolloida....mutta ne voi tunnistaa ja kontrolloida niitä reagointeja... Osa reagoinnista aiheuttaa lisää tuskaa...
Mä luulen, että sulla on kuoleman kanssa vielä käymättä asioita läpi... :o/
Ihan tämäkin on sama kuin se hämähäkkipelko....Sori Disse..
Mutta sä et nyt tiedä mistä puhut..
Jonkun hämisfobian voi kyllä järkeistää pois.Wwuwuw kirjoitti:
Sori Disse..
Jonkun hämisfobian voi kyllä järkeistää pois.Samoin voi järkeistää etukäteen ajatuksen jonkun poismenosta..mutta silti se aiheuttaa sen tunnereaktion...Kas kun ei me olla koneita. Itku ja ulina poistaa stressiä.. tunteiden pakahduttaminen taas.. no, luulis sun tietävän.
Wwuwuw kirjoitti:
Sori Disse..
Jonkun hämisfobian voi kyllä järkeistää pois.Ehkä en...
Mutta veikkaan, että samanmoisia konsteja ne jossain terapiassakin käyttäis...
Eikä kyse ole minusta järkeistämisestä...vaan tunteeseen siedättäytymisestä. :o)- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Sori Disse..
Jonkun hämisfobian voi kyllä järkeistää pois.ehkä disse on robotti jolla ei tunteita eikä ole ihminen eli on robotti tai jos kestittää ventovieraita tinderimiehiä niin pystyy olemaan ilman tunteita eli on tyypillinen tinderiläinen ja miesten naurattaja
Wwuwuw kirjoitti:
Samoin voi järkeistää etukäteen ajatuksen jonkun poismenosta..mutta silti se aiheuttaa sen tunnereaktion...Kas kun ei me olla koneita. Itku ja ulina poistaa stressiä.. tunteiden pakahduttaminen taas.. no, luulis sun tietävän.
No tän kommentin sä kirjoitit ennen mun edellistä? 🤔
Näistä mun ideoista ei ole ehkä just tällähetkellä mitään apua, mutta mieti sitten kun selviit tilanteesta. Ja sähän selviit. 😊👌
Oot fiksu ja tunteikas nainen. Tiedän. 😊- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Samoin voi järkeistää etukäteen ajatuksen jonkun poismenosta..mutta silti se aiheuttaa sen tunnereaktion...Kas kun ei me olla koneita. Itku ja ulina poistaa stressiä.. tunteiden pakahduttaminen taas.. no, luulis sun tietävän.
Kyllä! Kunnon itku auttaa aina!
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä! Kunnon itku auttaa aina!
Samaa mieltä...mutta jokin saattaa estää senkin...
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Samaa mieltä...mutta jokin saattaa estää senkin...
No joo. Tiedän miehiä, jotka estävät itkun vaikka olisi kuinka paha olla. Vuosiksi vedetään kova kuori ja sitten menehdytään itse siihen piilotettuun suruun. Kun kukaan ei saa kyyneltä nähdä. Raakaa semmonen.
Anonyymi kirjoitti:
No joo. Tiedän miehiä, jotka estävät itkun vaikka olisi kuinka paha olla. Vuosiksi vedetään kova kuori ja sitten menehdytään itse siihen piilotettuun suruun. Kun kukaan ei saa kyyneltä nähdä. Raakaa semmonen.
No äitini oli lastenvastaanottokodissa töissä ja kertoi, että eräs tyttölapsi oli nielaista kielensä, kun oli estänyt itkua..Isä oli kieltänyt itkemästä.... :o/
Tunteet on todella...siis todella vaikuttavia asioita ihmisessä. En tosiaan väheksy niiden vaikutusta..- Anonyymi
Disse kirjoitti:
No äitini oli lastenvastaanottokodissa töissä ja kertoi, että eräs tyttölapsi oli nielaista kielensä, kun oli estänyt itkua..Isä oli kieltänyt itkemästä.... :o/
Tunteet on todella...siis todella vaikuttavia asioita ihmisessä. En tosiaan väheksy niiden vaikutusta..Ymmärrän.
Disse kirjoitti:
Tunteet on todella...siis todella vaikuttavia asioita ihmisessä. En tosiaan väheksy niiden vaikutusta..Aikoinaan nauramistakin pidettiin irvokkaana..ja tietysti kirkon toimesta. Ihmekös sitä oltiinkin niin totisia vanhoissa kuvissa..
Wwuwuw kirjoitti:
Aikoinaan nauramistakin pidettiin irvokkaana..ja tietysti kirkon toimesta. Ihmekös sitä oltiinkin niin totisia vanhoissa kuvissa..
Niinpä... Mielensairauksista ei tiedetty paljon mitään, mutta valtaa käyttäviä ei juuri kyseenalaistettu...
Minkälaista nyttenkin olisi, jos kaikenmaailmsn Putineja, Stuppeja ja Kim illuksia uskottais? 🙄Wwuwuw kirjoitti:
Aikoinaan nauramistakin pidettiin irvokkaana..ja tietysti kirkon toimesta. Ihmekös sitä oltiinkin niin totisia vanhoissa kuvissa..
Vieläkö on paha olla? 🤔
Disse kirjoitti:
Vieläkö on paha olla? 🤔
Ei yhtään.. Käytiin äsken kävelyllä.. Bambulanssissa olivat suihkuttaneet nitroa suuhun.. siis joku suihke.. 🤔
Wwuwuw kirjoitti:
Ei yhtään.. Käytiin äsken kävelyllä.. Bambulanssissa olivat suihkuttaneet nitroa suuhun.. siis joku suihke.. 🤔
No hyvä.. 😊👌
Mullon tänään 42 v syntsät! Käykkö siitä eestä kaljoilla? 😁Disse kirjoitti:
No hyvä.. 😊👌
Mullon tänään 42 v syntsät! Käykkö siitä eestä kaljoilla? 😁Saat käydä! ☝️😀
Disse kirjoitti:
No hyvä.. 😊👌
Mullon tänään 42 v syntsät! Käykkö siitä eestä kaljoilla? 😁Oho..
Vasta eilenhän sä olit ihan pikkunappula...
Non onffea faan..- Anonyymi
Disse kirjoitti:
No hyvä.. 😊👌
Mullon tänään 42 v syntsät! Käykkö siitä eestä kaljoilla? 😁Paljon onnea täältäkin! Aikainen ukko jo! Tänäänkö ne nyt oli..., onko se myös unikeonpäivä...🌸
Wwuwuw kirjoitti:
Oho..
Vasta eilenhän sä olit ihan pikkunappula...
Non onffea faan..Niinpä... just oli vasta ne lelikymppiset....😬
Otan kiinni sut ja rinta kaarella ohi! 😁👌Disse kirjoitti:
Niinpä... just oli vasta ne lelikymppiset....😬
Otan kiinni sut ja rinta kaarella ohi! 😁👌No mä voin tulla vähän vastaan..
Anonyymi kirjoitti:
Paljon onnea täältäkin! Aikainen ukko jo! Tänäänkö ne nyt oli..., onko se myös unikeonpäivä...🌸
Joo, tänään. 😊
Niin ja kiitos.
Ja on unikeon päivä. Tänään olin kyllä jo reippaana töissä 6:45 mutta synnyin 11:26 😃Wwuwuw kirjoitti:
No mä voin tulla vähän vastaan..
Kuunnellaanko tää mun biisi sen kunniaks?
https://youtu.be/uhbsZqrStkc
😊👌
Sitten tiedät mitä minulla on huoli monta vuotta ollut mistä tulee myös pahoinvointi mukana.
- Anonyymi
Pakkoko on olla raskaana kokoajan ja kärsiä raskauspahoinvoinnista...
Wwuwuw kirjoitti:
Sinäsinäsinä...
Voi uliuliuli..
Yök.Niin pojan vaikeudet jonka hengen puolesta koulussa on saanut pelätä jatkuvasti.
Eiköhän sinunkin ala raksuttaa aivoissa, miten ehkäistä se pahoinvointi.- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Sinäsinäsinä...
Voi uliuliuli..
Yök.Älä puhu aina noin ilkeästi...:( tuskin sanoi pahalla...:(
Anonyymi kirjoitti:
Älä puhu aina noin ilkeästi...:( tuskin sanoi pahalla...:(
Mitäs tulee siihen ulisemaan ja kääntämään sääliä itseensä. Taas.
Wwuwuw kirjoitti:
Mitäs tulee siihen ulisemaan ja kääntämään sääliä itseensä. Taas.
Sinä teit aloituksen, mihin vain toin myötätuntoni tietämällä tuskan.
ja sitä se on. Tuntuu ettet ole ymmärtänyt asiaa vieläkään mikä on vertaistuki.- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
ja sitä se on. Tuntuu ettet ole ymmärtänyt asiaa vieläkään mikä on vertaistuki.Onko vertaistuki sellaista, että kun toinen ulisee omaa tuskaansa niin toinenkin alkaa ulista omaansa?
Yt.
T. - Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
ja sitä se on. Tuntuu ettet ole ymmärtänyt asiaa vieläkään mikä on vertaistuki.Juuri näin. Huomasin heti, että tarkoitit hyvää.
Anonyymi kirjoitti:
Onko vertaistuki sellaista, että kun toinen ulisee omaa tuskaansa niin toinenkin alkaa ulista omaansa?
Yt.
T.Kyllä asiat ymmärretään molemmin puolin kuin kerroin vastauksenkin että alkaa raksuttaa aivot päästä eroon pahoinvoinnista.
Se on hyvin paniikin omainen tila.Anonyymi kirjoitti:
Onko vertaistuki sellaista, että kun toinen ulisee omaa tuskaansa niin toinenkin alkaa ulista omaansa?
Yt.
T.Mikä on juurikin vertaistukea.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Sitä se on.
Älä pieni pahastu toisten pahoista sanoista. Ihmiset ymmärtävät usein väärin ja hädissään ja huolissaan tiuskivat :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yt.
T.On se. Niin vaan tehdään. Kyllä se auttaa.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
ja sitä se on. Tuntuu ettet ole ymmärtänyt asiaa vieläkään mikä on vertaistuki.Ei tuota kukaan vertaistueksi ymmärrä, koska olet muotoillut sen noin.
Jos olisit aloittanut sen vaikka "ymmärrän miltä sinusta tuntuu" tms. niin sävy olisi ollut aivan toinen.
Tuosta miten sinä olet kirjoittanut saa juurikin sen käsityksen, että haet itsellesi sääliä ja Wuppiksen pitäisi ymmärtää miltä sinusta tuntuu eikä päin vastoin. Anonyymi kirjoitti:
On se. Niin vaan tehdään. Kyllä se auttaa.
Vähän eri juttu jos alkaa kääntämään juttuaan miljoonatta kertaa vammaisen poikansa kouluongelmiin..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuota kukaan vertaistueksi ymmärrä, koska olet muotoillut sen noin.
Jos olisit aloittanut sen vaikka "ymmärrän miltä sinusta tuntuu" tms. niin sävy olisi ollut aivan toinen.
Tuosta miten sinä olet kirjoittanut saa juurikin sen käsityksen, että haet itsellesi sääliä ja Wuppiksen pitäisi ymmärtää miltä sinusta tuntuu eikä päin vastoin.Ihmisillä on kirjoitusasussa ja ilmaisussa eroja. Ei pidä tuomita.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Vähän eri juttu jos alkaa kääntämään juttuaan miljoonatta kertaa vammaisen poikansa kouluongelmiin..
No onko sulla/teillä nyt kaikki kumminkin hyvin? Vieläkö ollaan sairaalassa?
Wwuwuw kirjoitti:
Noh sinä kuvittelit asia liittyy itseeni ja kerroin mihin liittyy.
Koska huomasin miten hyvin ilkeästi ajattelet minusta ihan itsestään selvyys.Anonyymi kirjoitti:
No onko sulla/teillä nyt kaikki kumminkin hyvin? Vieläkö ollaan sairaalassa?
Kaikki on nyt kunnossa ja kotona ollaan.. 👍
Tai siis että jatkotutkimuksiin pitää mennä, mutta pumpussa ei ollu vikaa.. Veikkaisin stressiä..
Elämä on kuolemista... blääääh.- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Tai siis että jatkotutkimuksiin pitää mennä, mutta pumpussa ei ollu vikaa.. Veikkaisin stressiä..
Elämä on kuolemista... blääääh.No hyvä. Se on pääasia. Suomessa on apu lähellä ja osaava semmonen. Nyt saa hengittää, ottakaa jätskit...ja levätkää 👍
Wwuwuw kirjoitti:
Elämä on kuolemista... blääääh.Se on hyvä. Onneksi tuskaa ei ollut pitempää ja asia ratkaisu löytyi nopeaan.
Säihkähtymisellä selvisit se on onnekkasta.Wwuwuw kirjoitti:
Elämä on kuolemista... blääääh.Ja poikani ei ole vammainen sama kun sinulla olisi heikompi vain moriikka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmisillä on kirjoitusasussa ja ilmaisussa eroja. Ei pidä tuomita.
Sitten ei kannata kirjoittaa keskustelupalstalle jollei osaa muotoilla sanottavaansa niin, että tulee ymmärretyksi oikein.
Pitäiskö kaikista ajatella täysin päinvastoin eli "vaikka hän muotoilee asian noin, niin varmastikaan ei tarkoita sitä vaan täysin jotain muuta"??? Anonyymi kirjoitti:
No hyvä. Se on pääasia. Suomessa on apu lähellä ja osaava semmonen. Nyt saa hengittää, ottakaa jätskit...ja levätkää 👍
Niin on. Hyvä Suomi ja kiitos..
Anonyymi kirjoitti:
Sitten ei kannata kirjoittaa keskustelupalstalle jollei osaa muotoilla sanottavaansa niin, että tulee ymmärretyksi oikein.
Pitäiskö kaikista ajatella täysin päinvastoin eli "vaikka hän muotoilee asian noin, niin varmastikaan ei tarkoita sitä vaan täysin jotain muuta"???Siinä tapauksessa, ehkei kannata kirjoittaa palstalle, jos ei osaa käyttäytyä hyvin.
Katso ennakkoluulot on ihmisten viholliset ei muut.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäiskö kaikista ajatella täysin päinvastoin eli "vaikka hän muotoilee asian noin, niin varmastikaan ei tarkoita sitä vaan täysin jotain muuta"???No ei se ajattelukaan ole kiellettyä kun vastauksia lukee.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Niin on. Hyvä Suomi ja kiitos..
Niinpä. 😊🌸
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei se ajattelukaan ole kiellettyä kun vastauksia lukee.
Itse ajattelen aika suoraviivaisesti eli en jaksa alkaa miettiä, että joku mahdollisesti tarkoittaakin muuta mitä kirjoittaa.
Sarkasmin tajua omaan kyllä mutta tässä ei ole nyt siitä kyse. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse ajattelen aika suoraviivaisesti eli en jaksa alkaa miettiä, että joku mahdollisesti tarkoittaakin muuta mitä kirjoittaa.
Sarkasmin tajua omaan kyllä mutta tässä ei ole nyt siitä kyse.Ottaakaa huomioon ettei äänenpaino ja ilmeet välity. Tai puheen tempo. Kun tiettyjä kirjoittajia lukee, kyllä heidän tapansa ilmaista tulee tutuksi niin hyvässä kuin pahassa. Ei tarvitse miettiä kun katsoo vain tekstisisällön.
Anonyymi kirjoitti:
Ottaakaa huomioon ettei äänenpaino ja ilmeet välity. Tai puheen tempo. Kun tiettyjä kirjoittajia lukee, kyllä heidän tapansa ilmaista tulee tutuksi niin hyvässä kuin pahassa. Ei tarvitse miettiä kun katsoo vain tekstisisällön.
Sen minäkin tunnistan ja on kiva että sinäkin tunnistat minusta ongelma on se, että ovat suuttuneet minulle, joten väännetään negatiivista, joka asiasta mitä sanon.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Sen minäkin tunnistan ja on kiva että sinäkin tunnistat minusta ongelma on se, että ovat suuttuneet minulle, joten väännetään negatiivista, joka asiasta mitä sanon.
Etkö voisi tsempata oikeasti, että kirjoittaisit niin, ettei kirjoituksistasi aina saisi sitä käsitystä että yrität kääntää huomion itseeesi? Siinä sinulle hieman haastetta..
Eikä tätä tarvitse ottaa pahalla. Anonyymi kirjoitti:
Etkö voisi tsempata oikeasti, että kirjoittaisit niin, ettei kirjoituksistasi aina saisi sitä käsitystä että yrität kääntää huomion itseeesi? Siinä sinulle hieman haastetta..
Eikä tätä tarvitse ottaa pahalla.Niinpä..
Otetaan esimerkki..
- Minun koira kuoli.
- No nyt tiedät miltä minusta tuntuu.. kun...
Wtf..- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä tätä tarvitse ottaa pahalla.Moni vertaa kokemansa kautta, että pystyy tuntemaan empatiaa. Valtis ei tehnyt yhtään väärin. Et sä voi sanoa hänelle ”tee näin, näin on oikein”. Ei ole valtiksen vika jos hommat käännetään väärin päin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moni vertaa kokemansa kautta, että pystyy tuntemaan empatiaa. Valtis ei tehnyt yhtään väärin. Et sä voi sanoa hänelle ”tee näin, näin on oikein”. Ei ole valtiksen vika jos hommat käännetään väärin päin.
Samalla logiikalla Wuppiskaan ei käskenyt oikeasti Valtista painumaan vittuun?
Anonyymi kirjoitti:
No ei nyt kirjaimellisesti, kun ei taitais olla tilaa, kun siellä on jo se suihkupää..😲
Anonyymi kirjoitti:
Moni vertaa kokemansa kautta, että pystyy tuntemaan empatiaa. Valtis ei tehnyt yhtään väärin. Et sä voi sanoa hänelle ”tee näin, näin on oikein”. Ei ole valtiksen vika jos hommat käännetään väärin päin.
Hän tekee sen tahallaan suutuspäissään. Kyllä totuus on se mikä pohjautuu ennakkoluuloihin.
Anonyymi kirjoitti:
Tässä on hyvä esimerkki kielen käytöstä.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16494280/huoli-lahimmaisesta--#comment-103480556Anonyymi kirjoitti:
Joten, Ennakkoluuloihin se pohjautuu ei mihinkään muuhun.
Wwuwuw kirjoitti:
No ei nyt kirjaimellisesti, kun ei taitais olla tilaa, kun siellä on jo se suihkupää..😲
Tällä viestillä hän nyt kohdistaa tähän.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16492509/persut-pilasi-sinkkupalstan#comment-103476543
En todellakaa suihkupäätä mihinkään reikiin pistä , eli pelkkää ennakkoluuloilua ja vihjauksia. tuollaista k-18 materiaalia levittää ja halveeraa minua.valtakunta kirjoitti:
Tällä viestillä hän nyt kohdistaa tähän.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16492509/persut-pilasi-sinkkupalstan#comment-103476543
En todellakaa suihkupäätä mihinkään reikiin pistä , eli pelkkää ennakkoluuloilua ja vihjauksia. tuollaista k-18 materiaalia levittää ja halveeraa minua.No etkös sä ole kirjoittanut että tykkäät tyydyttää suihkupäällä itseäs?
Ei niin että siinä mitään väärää olis..Wwuwuw kirjoitti:
No etkös sä ole kirjoittanut että tykkäät tyydyttää suihkupäällä itseäs?
Ei niin että siinä mitään väärää olis..En ole tehnyt niin.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
En ole tehnyt niin.
No ihan varmasti olet kertonut täällä monesti meneväsi "suihkuun".
Aika paha juttu dementia jo noin nuorella. Anonyymi kirjoitti:
No ihan varmasti olet kertonut täällä monesti meneväsi "suihkuun".
Aika paha juttu dementia jo noin nuorella.Juu niin meen suihkuun aikuisviihteen kanssa nauttimaan. Siinäpä se ongelma on että ette tiedä miten mutta se on eriasia.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Juu niin meen suihkuun aikuisviihteen kanssa nauttimaan. Siinäpä se ongelma on että ette tiedä miten mutta se on eriasia.
Noniin eli samassa asiassa oltiin.
Tässä siis esimerkki, että sinäkään et ymmärtänyt jos ei täsmälleen kirjoitettu miten asia on joten sama toimii toisinpäin. Jos kirjoitat asian niin, että se voidaan ymmärtää väärin niin se pitää kestää myös muilta. Anonyymi kirjoitti:
Tässä siis esimerkki, että sinäkään et ymmärtänyt jos ei täsmälleen kirjoitettu miten asia on joten sama toimii toisinpäin. Jos kirjoitat asian niin, että se voidaan ymmärtää väärin niin se pitää kestää myös muilta.Eipäs se tarkoituksella väännettyä tahallisesti väärin wuwilla en työnnä mitään reikiin.
Anonyymi kirjoitti:
Tässä siis esimerkki, että sinäkään et ymmärtänyt jos ei täsmälleen kirjoitettu miten asia on joten sama toimii toisinpäin. Jos kirjoitat asian niin, että se voidaan ymmärtää väärin niin se pitää kestää myös muilta.Enkä kirjoita väärin vaan sen verran kun haluan joten ei pidä ennakkoluuloja rakentaa minä voin pitää yksityisyyteni jos haluan.
Anonyymi kirjoitti:
Tässä siis esimerkki, että sinäkään et ymmärtänyt jos ei täsmälleen kirjoitettu miten asia on joten sama toimii toisinpäin. Jos kirjoitat asian niin, että se voidaan ymmärtää väärin niin se pitää kestää myös muilta.En kerro runkkailujuttuja vaan hän kertoo minusta, se on kunnianloukkausta.
Ei nyt normaali tarkoitus ole vihamielisesti ottaa kirjoituksia yksinkertaisesti vihaviestejä lähetellä.- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Eipäs se tarkoituksella väännettyä tahallisesti väärin wuwilla en työnnä mitään reikiin.
Suihkunpaineella hierot klittaa, niinkö se tapahtuu?
🧞♂️ Anonyymi kirjoitti:
Suihkunpaineella hierot klittaa, niinkö se tapahtuu?
🧞♂️Jan,oletko? miksi olet poistanut nikkisi?
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Jan,oletko? miksi olet poistanut nikkisi?
Olen anomuumi. Edes emoji ei saa olla rauhassa solvauksilta. Hmph.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Jan,oletko? miksi olet poistanut nikkisi?
Miksikö, väsytän itseni palstailuun. Hullun hommaa etsiä ja muistaa missä kaikkialla on käynyt kommentoimassa ja onko tullut vastausta. Nyt kun viestikelloon ei kilahda mitään.
Anonyymi kirjoitti:
Olen anomuumi. Edes emoji ei saa olla rauhassa solvauksilta. Hmph.
Mitä solvauksia ne on? Kysyin oletko jan? Sama tapa kysellä.
Enhän minä tiedä sitä se on käyttänyt yksi yhteen, toinen menee, toinen palaa.
No mutta kiva tietää ettet ole emojin kantava kun sitä merkkiä käyttit.
Joten tähän asti olet tykännyt kantaa omaas merkkiä ja vaihtaa useasti.
Katso minä vain huomasin kadonneen, en muuta edes syytä katoamiseen.Anonyymi kirjoitti:
Miksikö, väsytän itseni palstailuun. Hullun hommaa etsiä ja muistaa missä kaikkialla on käynyt kommentoimassa ja onko tullut vastausta. Nyt kun viestikelloon ei kilahda mitään.
Nonii minulla on niin vähän liikettä enemmän vaan mielensä pahoittajat kilauttelee minusta heidänkin on syytä siirtyä ja ymmärtää lopettaa, eivät ikinä ymmärrä että sanon vaan kun oikeasti haluan muutosta kaikkien hyväksi tämä iän ikuinen minun sitten läpi käyminen kuin minusta nyt saisi jotain pahaa aikaseksi.
Harmittaa kovin etteivät lopeta.Anonyymi kirjoitti:
palstailuun väsynyt, se on hyvä huomata jos asiat niin menee on hyvä etäisyyttä ottaa.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Mitä solvauksia ne on? Kysyin oletko jan? Sama tapa kysellä.
Enhän minä tiedä sitä se on käyttänyt yksi yhteen, toinen menee, toinen palaa.
No mutta kiva tietää ettet ole emojin kantava kun sitä merkkiä käyttit.
Joten tähän asti olet tykännyt kantaa omaas merkkiä ja vaihtaa useasti.
Katso minä vain huomasin kadonneen, en muuta edes syytä katoamiseen.Olen anomuumi sen aikaa mitä täällä vielä olen. Irl elämässä muutoksia tulossa, enkä halua niitä enää täällä jakaa.
Anonyymi kirjoitti:
Olen anomuumi sen aikaa mitä täällä vielä olen. Irl elämässä muutoksia tulossa, enkä halua niitä enää täällä jakaa.
Se on hyvin ymmärrettävää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen anomuumi sen aikaa mitä täällä vielä olen. Irl elämässä muutoksia tulossa, enkä halua niitä enää täällä jakaa.
Kuuleppas Jan-mussukka nyt.
Täällä ei ole pakko jakaa mitään.
Veikkaisin että täällä on monia muitakin minun lisäkseni, jotka elävät oikeaa elämää muutoksineen, eivätkä jaa siitä palstalla mitään.
Palstalla keskustelen aina ikään kuin teoreettisesti. Koskaan kukaan ei voi tietää milloin keskustelen omasta kokemuksesta/elämästä ja milloin teoretisoin ihan täysin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuuleppas Jan-mussukka nyt.
Täällä ei ole pakko jakaa mitään.
Veikkaisin että täällä on monia muitakin minun lisäkseni, jotka elävät oikeaa elämää muutoksineen, eivätkä jaa siitä palstalla mitään.
Palstalla keskustelen aina ikään kuin teoreettisesti. Koskaan kukaan ei voi tietää milloin keskustelen omasta kokemuksesta/elämästä ja milloin teoretisoin ihan täysin.Joo, olen jakanut liikaakin. Mutta toisaalta en halua teeskennelläkään, jotkut asiat on pitänyt saada purkaa. Mulla on aina mun persoona mukana, en ole mikään puhuvaa pää, enkä osaa ollakaan niin, joten mä en roolileikkeihin enää halua ryhtyä.
Ja nyt on iso harppaus otettu taas eteenpäin. Tulee vielä paljon päänvaivaa, mutta en jaksa miettiä niitä tänään.
Tuntuu hyvälle olla mitä on, vaikka tuleva samalla pelottaakin. Tekisi mieli turvata johonkin, mutta mihin muuhun, kun auki puhumiseen? Kukaan ei oikein osaa tukea, ikävä sanoa mutta niin se on. Kellään ei ole aikaa tai ymmärrys loppuu kesken. Ja toisaalta en ole oppinut keltään mitään apua koskaan saamaankaan.
Siksi kai olen täällä ollut avoin ja kokenut sen olevan jonkinlainen väylä ja helpotus. Vaikka ainahan sitä paskaakin saa niskaansa. Ehkä kuitenkin vetäydyn takas kuoreeni vielä ja otan teorioimisen itsekin käyttöön.
- Anonyymi
Kerro pois vaan.
- Anonyymi
Jos jostain hätä, sen luo pitää aina mennä.
- Anonyymi
onko pujis joutunut sairaalaan vai mikä hätä pujiksella on wuppis kyllä pujis paranee ja pian pussailette
- Anonyymi
Juuri näin!
Voimia. Toivottavasti kaikki on kunnossa.
Wwuwuw kirjoitti:
Kiitti. Ei mitään hätää.
Paitsi että käsky mennä jatkotutkimuksiin koskien kilpirauhasta..Muuten
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16494280/huoli-lahimmaisesta--#comment-103480049valtakunta kirjoitti:
Muuten
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16494280/huoli-lahimmaisesta--#comment-103480049Painu ny vittuun siitä.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Painu ny vittuun siitä.
Wuu...👆Huolet ei oikeuta sanomaan pahasti...
Anonyymi kirjoitti:
Wuu...👆Huolet ei oikeuta sanomaan pahasti...
Tolle homofobikkonatsille sanon.. Maha pystyssä jatkuvasti ihan vaan sen takia, kun oppinut että saa sillä kaipaamansa positiivista hyväksyntää, huomiota ja sääliäkin.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Olet tehnyt aloituksen ihan itse asiasta.
Totta kai saat vastata hänelle. Osoitit empatiaa kun vertasit omiin kokemuksiisi :)
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Pönttis.
Oletko tatuoinut Pönttiksen ihoon? :D
Anonyymi kirjoitti:
Totta kai saat vastata hänelle. Osoitit empatiaa kun vertasit omiin kokemuksiisi :)
Harmittaa todella kun kuvittelee että saa sanoa mitä tahansa esim mielikuvituksensa hyvin kirjava ja otin taas ylös. Jos olisin homofoobikko näyttäisinkö lapsille lasten ohjelmaa, jossa on kaksi isiä pojalla.?😕
Minusta hän kova liiottelija en vaan tykkää väärästä tavasta esittää sateenkaarta jossain Tom of Finland tyylisesti se on ihan sairasta.- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Se oli Pujis se.
Ai pujiksen. Vieläkin hienompaa. Pujis on otettua poikaa tästä! :)
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Harmittaa todella kun kuvittelee että saa sanoa mitä tahansa esim mielikuvituksensa hyvin kirjava ja otin taas ylös. Jos olisin homofoobikko näyttäisinkö lapsille lasten ohjelmaa, jossa on kaksi isiä pojalla.?😕
Minusta hän kova liiottelija en vaan tykkää väärästä tavasta esittää sateenkaarta jossain Tom of Finland tyylisesti se on ihan sairasta.Wuu kärjistää...taitaa tehdä joskus vähän tahalteenkin....vaikka tietää itsekin ettei pitäs...
Yritän muistaa muistuttaa häntä :) Anonyymi kirjoitti:
Wuu kärjistää...taitaa tehdä joskus vähän tahalteenkin....vaikka tietää itsekin ettei pitäs...
Yritän muistaa muistuttaa häntä :)Kyllä tiedän, se tekee sen tarkoituksella,
koska on vihainen minulle.Anonyymi kirjoitti:
Wuu kärjistää...taitaa tehdä joskus vähän tahalteenkin....vaikka tietää itsekin ettei pitäs...
Yritän muistaa muistuttaa häntä :)Katsokun minä muistutin sain sellaisen nimen kuin valtakunnansyyttäjä joka taas en ole.
Anonyymi kirjoitti:
Yritän muistaa muistuttaa häntä :)Että sitten se suuttu minulle kun muistutin käytöksestään.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Että sitten se suuttu minulle kun muistutin käytöksestään.
Onhan täällä ollut jos jonkinlaista lainetta ja jokainen
saanut osansa. Juu ja ylikin mennyt, sitten hämmästytty, suututtu ja lopulta unohdettu. Kaikkia ei kai voi koskaan täysin ymmärtää.
- Anonyymi
Ei pidä ainakaan kirota ja manata noin rumasti...
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Nimenomaan pitää.
Miksei saisi kirota?? Ihmiset reagoi eri tavalla jos tulee jotain vakavampaa huolenaihetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksei saisi kirota?? Ihmiset reagoi eri tavalla jos tulee jotain vakavampaa huolenaihetta.
No mieluummin vaikka rukoilla kuin manata. Aika loogista? Manalasta ei apuja tule!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsos kun mitä pyydät, sitä tulee :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsos kun mitä pyydät, sitä tulee :(
Ai mitä tulee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mieluummin vaikka rukoilla kuin manata. Aika loogista? Manalasta ei apuja tule!
Nyt on sitten joku uskovainenkin täällä jeesustelemassa.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
No mihis se "vittu" tulee...😲
Samassa synkässä virrassa lilluu...p...luuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on sitten joku uskovainenkin täällä jeesustelemassa.
Ihan vaan tapoja ohjeistan :)...ei sitä prklettäkään viittis paikalle pyytää kun hätä on suurin tai ylimäärästä v...ttua...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai mitä tulee?
Paha tulee aina paikalle.
Anonyymi kirjoitti:
Ihan vaan tapoja ohjeistan :)...ei sitä prklettäkään viittis paikalle pyytää kun hätä on suurin tai ylimäärästä v...ttua...
Vanhan kansan uskomusten mukaan vittu on oikein mahtava elin, joka karkottaa karhunkin pois.
Wwuwuw kirjoitti:
Vanhan kansan uskomusten mukaan vittu on oikein mahtava elin, joka karkottaa karhunkin pois.
Jeesusjutut tuli sitten myöhemmin..
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Kyllä kyllä, mutta oikeassa paikassa...venho voi olla väärässäkin paikassa väärään aikaan.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Jeesusjutut tuli sitten myöhemmin..
Kunnioitus 👆
Ehdin melkein olla jo myötuntoinen kunnes selvisi että taitaakin olla pelkkää huomionhakua ja feikkiä, ihan jotta saa vihoitella toisille jotka yrittää olla myötätuntoisia.
- Anonyymi
Oho...No nyt kun otit tämän pointin esille niin...🤔
Hmmm.... - Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Tuskin sä semmoiseen kykenet.
Riita poikki!
Wwuwuw kirjoitti:
Ajattelen ihan samaa sinusta. Voit toki tuntea jotain menettämisen pelkoa jos näyttää että resurssienj tarjoajalle käy huonosti. Jos asia onkin toisin muista sitten sanoa se myös hänelle, miten kovasti tunsit/tunnet, ja ihan rähjäämättä, voi vaikka arvostaa tai ainakin parantaa oloa kun tietää ettei ole merkityksetön.
Harmaaritari kirjoitti:
Ajattelen ihan samaa sinusta. Voit toki tuntea jotain menettämisen pelkoa jos näyttää että resurssienj tarjoajalle käy huonosti. Jos asia onkin toisin muista sitten sanoa se myös hänelle, miten kovasti tunsit/tunnet, ja ihan rähjäämättä, voi vaikka arvostaa tai ainakin parantaa oloa kun tietää ettei ole merkityksetön.
Sullehan se rahapussi vaikuttais tärkeintä olevan..
Wwuwuw kirjoitti:
Sullehan se rahapussi vaikuttais tärkeintä olevan..
Minun oma rahapussi onkin, ilmankaan kun ei pärjää mutta muiden pussit ei kiinnosta.
Wwuwuw kirjoitti:
Kyllä hän kykenee, nähty ja monesti eikä suutu sanomisesta.
valtakunta kirjoitti:
Kyllä hän kykenee, nähty ja monesti eikä suutu sanomisesta.
Sulle näämmä tullut uus pakkomielle tosta "suuttumisesta".. sitä nyt jankatat sitten seuraavat pari päivää.. En mä täällä jaksa kenellekään suuttua.. vähiten ihmisille, jotka ei mua mitenkään kiinnosta edes..
Wwuwuw kirjoitti:
Sulle näämmä tullut uus pakkomielle tosta "suuttumisesta".. sitä nyt jankatat sitten seuraavat pari päivää.. En mä täällä jaksa kenellekään suuttua.. vähiten ihmisille, jotka ei mua mitenkään kiinnosta edes..
Olen todella kiinnostava, se kyllä huomattiin
Tänäänkin
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16494280/huoli-lahimmaisesta--#comment-103482605
Sekin kertoo kannat valmiina laukomaan suustasi mitä vaan loukataaksesi minua.
Minä en asialle mitään voi kun kuvittelet omiasi. Sait vain kuivan vastauksen luuletko noi sinun k-18 materiaalit minusta on oikein levittää jota en tee. En minä typerys ole, sinähän kohdistat sanoin seksuaalista tekoa.
- Anonyymi
Onneks vaan säikäytti, mutta ilmanmuuta kilpparikokeisiin. Voimia sinne.
🧞♂️- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Kiitos. Niitä suositeltiin kun hänel kuristi kurkkua..
Pikimmiten vaan tutkimuksiin. :)
Kun oot Helsingistä, niin saako kysyä neuvoa? Anonyymi kirjoitti:
Pikimmiten vaan tutkimuksiin. :)
Kun oot Helsingistä, niin saako kysyä neuvoa?No kysy..
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
No kysy..
Noniin eli Maistraatinportti 2, Helsinki. Pääseekö Kampista tuonne millään muulla, kun taksilla tai jalan? Katsoin ettei ratikka ainakaan kulje sinne?
Dösä varmaa kulkee ohi. Etukäteen kysyn, kun en ole "kylällä" kulkenut. 😃
🧞♂️ Anonyymi kirjoitti:
Noniin eli Maistraatinportti 2, Helsinki. Pääseekö Kampista tuonne millään muulla, kun taksilla tai jalan? Katsoin ettei ratikka ainakaan kulje sinne?
🧞♂️Jaa, no enhän mä mikään taksikuski ole.. En tod muista jokaista katua, mutta tästä pitäis selvitä..
https://reittiopas.hsl.fi/- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Jaa, no enhän mä mikään taksikuski ole.. En tod muista jokaista katua, mutta tästä pitäis selvitä..
https://reittiopas.hsl.fi/Pasilassa jossain se on. Kokeilen reittihakua. Kiitos.
🧞♂️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🧞♂️No kyllä pääsee ratikalla Kampista Länsi-Pasilaan. Ratikka nro 2 ja Pasilanraitiolla on ihan sellanen pysäkkikin kuin Maistraatinportti. Ehkä kandee mennä Lasipalatsin pysäkiltä kuitenkin ratikkaan tai on kyllä myös esim. Luonnontieteelisen museon pysäkki Kampin keskuksen lähellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kyllä pääsee ratikalla Kampista Länsi-Pasilaan. Ratikka nro 2 ja Pasilanraitiolla on ihan sellanen pysäkkikin kuin Maistraatinportti. Ehkä kandee mennä Lasipalatsin pysäkiltä kuitenkin ratikkaan tai on kyllä myös esim. Luonnontieteelisen museon pysäkki Kampin keskuksen lähellä.
Okei. Kiitos. Vielä, kun muistan nämä ohjeet kun kutsu käy ja on liikuttava.
🧞♂️
- Anonyymi
Jos ikää on jo yli 50 niin kai tulisi jo hyväksyä kehon rappeutuminen? Se tuo mukanaan ensin yhden ongelman ja sen jälkeen kaikki sata kaveriaan aikajärjestyksessä:)
AsianVierestä- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Sehän nyt taas ei tähän kuulu..
Miksi ei kuulu?
Harvoin nuorilla naisilla on kilpirauhasongelmia, nehän tulevat vasta kun mennään jo yli 40.
Luonnolliset vaivat tulevat luonnolliseen ikään ja ne tulee hyväksyä, jopa kuolema.
AsianVierestä Anonyymi kirjoitti:
Miksi ei kuulu?
Harvoin nuorilla naisilla on kilpirauhasongelmia, nehän tulevat vasta kun mennään jo yli 40.
Luonnolliset vaivat tulevat luonnolliseen ikään ja ne tulee hyväksyä, jopa kuolema.
AsianVierestäKyseinen henkilö ei ollut nainen..
Joo, no onhan se kuolemakin ihan luonnollista, että hups vaan, sinne jäi muksut auton alle. Nooo..semmosta sattuu, semmosta sattuu..- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Kyseinen henkilö ei ollut nainen..
Joo, no onhan se kuolemakin ihan luonnollista, että hups vaan, sinne jäi muksut auton alle. Nooo..semmosta sattuu, semmosta sattuu..No ei noin, ikä ja kokemus tuottavat hyväksyntää.
Kokemattomille nuorille ei soisi mitään pahaa mutta me aikuiset olemme jo kokeneet melkein kaiken kokemisen arvoisen ja elämä on osittaista toistamista. Kuolemaan tänne on synnytty, jos et tiennyt sitä aikaisemmin! Kokekaamme ja eläkäämme, elämä on lyhyt.
AsianVierestä Anonyymi kirjoitti:
No ei noin, ikä ja kokemus tuottavat hyväksyntää.
Kokemattomille nuorille ei soisi mitään pahaa mutta me aikuiset olemme jo kokeneet melkein kaiken kokemisen arvoisen ja elämä on osittaista toistamista. Kuolemaan tänne on synnytty, jos et tiennyt sitä aikaisemmin! Kokekaamme ja eläkäämme, elämä on lyhyt.
AsianVierestäNo voihan leipä..
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
No voihan leipä..
Useita rakkaita ihmisiä saatteneena olen kyyninen, opettele sinäkin jo laulamaan rakkaudesta.
https://www.youtube.com/watch?v=I7S0VKsopLw&list=PLm48rBKw3gqufDYSTKp2gV0HmBKg7s-mG
AsianVierestä
- Anonyymi
Vaikuttaa aina vaan enemmän ja enemmän Pertsan meiningiltä.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Onko sekin mun tukinikki?
Tai sä sen.
"Voiko tehdä mitään muuta kuin odottaa?"
Vie profiilikuvasi mukaisesti kukkia, se ehkä piristäisi.- Anonyymi
Tuo oli kyllä satiiria:)
Mutta, joskus asiat ovat korkeimman käsissä, paskat muusta.
Itkeä voi, jos se helpottaa.
AsianVierestä
- Anonyymi
Sydäri. Hyvä 👿
- Anonyymi
Joku on sanonut jotain tähän suuntaan:
”Suru lankesi ylleni kuin sade. Annoin sen kastella minut kokonaan.”
Anteeksi jos liian synkkää tähän yhteyteen, mutta jotenkin noin se mielestäni menee, joitakin asioita vastaan ei kannata pyristellä.
Kiva kuulla kuitenkin, että tämä päivä ei päättynyt pahimpaan. Jaksamista jatkoselvityksiin.
-flowersreally-- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Kiitos.. 🤗
Onko hänellä aiemmin ilmennyt vastaavaa? Millaisessa tilanteessa tämä kohtaus tuli, mitä oli tekemässä, levossa vai rasituksessa?
- Anonyymi
voit sanoa hänen koko nimensä netissä vaikka näin etunimi ja sitten sukunimi, ei tarvitse pelätä.
ja pyytää koko suomi24 porukalta esirukouksen hänen puolestaan. =)
kuten pyysin isälleni eero niinistölle, uskon että hänellä on lievä dementia, joten saa nähdä miten kuntoon hän tulee kun porukka toivottavasti rukoilee hänen puolestaan.
sinulla, kuten minulla ei ole mitään hävittävää Wwuwuw, joten voit tehdä pelkän odottelun sijasta ratkaisevan askeleen ja pyytää porukkaa rukoilemaan hänen puolestaan, ihan 20 minuuttia riittää, keskitytte vain ja sanotte nämä sanat:
lienene dementia ja poistu dementia.
voit tehdä sen omalle omaiselle myöskin ja pyytää porukkaa rukoilemaan, uskon että joukossa on voimaa,
joten voit unohtaa ennakkoluulot ja sillä sinulla ei tosiaan ole mitään menetettävää millään tavalla.
terveisin N. Kun tapahtuneeseen ei voi itse vaikuttaa, niin yököttää. Mullakin tulee fyysisesti paha olo. Tai vapisen, tärisen, jotain kuitenkin. Säikähtäminen tekee saman.
Pääasia on, että oli mikä oli, se tutkitaan. Ainahan se tulee yllätyksenä, sairaus tai mikä lie. Ja kun ei ole tietoa, pelottaa. Tiedon lisääntyessä kuitenkin oikea hoito voi alkaa. Ja tarkoittaa aina yhtä kuin toivo.
Mä tiedän tuosta pelosta aika paljon. Paskinta on kun läheisten takia saa pelätä. Ei se herkkua ole sekään, kun pelkää itsensä puolesta, mutta vielä voimattomampi olo tulee, kun läheiselle sattuu. Odottaminen ja epätietoisuus ... persiistähän se on.
Iso voimahalaus wuppis <3. Nyt menee kärvistellessä, mutta kyllä te tämän selvitätte.Jaksamista sinulle! Hyvä juttu, jos ei sydänperäistä. Vajaatoiminnasta itsellä kokemusta, sen kanssa pärjää hyvin lääkityksellä. Liikatoiminnasta en niin paljon tiedäkään.
Kun joutuu olemaan läheisen takia pelko kurkussa/persiissä/missä ikinä se kyllä pysäyttää. Toisaalta pysähtyminen auttaa joskus näkemään asiat selkeämmin.
Nuku kunnon yöunet, huomenna asiat näyttävät taas hiukan selkeämmältä. Yöllä ei kannata liikaa pohdiskella. Sudenhetket on kavalia seuralaisia.Jaa. Minä oikeastaan vain toteaisin, että eipä kuulu meille millään lailla. Sen sijaan, että pyörisit joutavassa netissä, keskity niihin rakkaimpiisi.
- Anonyymi
Mitä ihmettä? Jos Wuppis onkin ärhäkkä ja ilkeäkin joskus, niin yhtäläinen oikeus hänelläkin on täällä kertoa huolistaan. Sanoisitko noin ystävällesi Valtakunnalle, joka vähintään yhtä paljon kertoo täällä tosi henkilökohtaisia asioitaan (mihin hänellä toki on oikeus). Henkilökohtaiset kaunat ja ei-tykkäämiset täällä aiheuttavat pahan kierteen, mikä olisi hyvä jossain vaiheessa laittaa poikki. Peace and love!
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ihmettä? Jos Wuppis onkin ärhäkkä ja ilkeäkin joskus, niin yhtäläinen oikeus hänelläkin on täällä kertoa huolistaan. Sanoisitko noin ystävällesi Valtakunnalle, joka vähintään yhtä paljon kertoo täällä tosi henkilökohtaisia asioitaan (mihin hänellä toki on oikeus). Henkilökohtaiset kaunat ja ei-tykkäämiset täällä aiheuttavat pahan kierteen, mikä olisi hyvä jossain vaiheessa laittaa poikki. Peace and love!
Juu, mut ei kuulu mulle. Eikä itse asiassa kiinnosta. Seuraava asia. Eteenpäin.
- Anonyymi
misspönttöuuni kirjoitti:
Juu, mut ei kuulu mulle. Eikä itse asiassa kiinnosta. Seuraava asia. Eteenpäin.
Kävit kuitenkin kommentoimassa. Vaikkei kiinnosta. Asia selvä.
Anonyymi kirjoitti:
Kävit kuitenkin kommentoimassa. Vaikkei kiinnosta. Asia selvä.
Totta kai, että tiedetään ettei kiinnosta. Lässytystä ollut jo riittämiin.
- Anonyymi
misspönttöuuni kirjoitti:
Totta kai, että tiedetään ettei kiinnosta. Lässytystä ollut jo riittämiin.
Miksi meidän pitäisi tietää se ettei sinua kiinnosta?
- Anonyymi
Pitäähän jokaisella joku henkireikä olla. Toiset saa lohtua esim. kirjoittamalla tänne. Surevia yms. ihmisiä kehotetaan aina jatkamaan niitä omia harrastuksia yms.
Elämä ottaa ja elämä antaa 🤷🏻♀️
- Anonyymi
Antaiskohan se mullekin.
🧞♂️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Antaiskohan se mullekin.
🧞♂️Joo. Raippaa vai pikkukiviä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo. Raippaa vai pikkukiviä?
Kumpaako ehdottaisit? Ja minkä tähen niin?
🧞♂️
- Anonyymi
Niin, miksi laskuvarjojääkäri on jo luuseri syntessäänkin?
Kerro syysiihen luuseruiteen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2011631
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?581061Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140964- 85922
- 61916
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11810Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t268795Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75765Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk61732Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä342731