Olen huomannut että elämme valtaisien valheiden maailmassa.

Meitä skeptikoita ja salaliittoteoreetikoita ruoskitaan oikealta ja vasemmalta mutta ei koskaan edestäpäin.
Tällä tarkoitan sitä etteivät koskaan nämä julkisiin valheisiin uskovat kykene esittämään todisteita ilmiselvien valeittensa tueksi.

Heidän ainoat vastaiskunsa ovat että esittävät meidät tiedon analysoijat hulluiksi ja mielisairaiksi.
Valheitansa emme saisi kyseenalaistaa.

10

2115

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Väitteesi, että olet skeptikko on loukkaus oikeita tiedeskeptikoita kohtaan, mikä tietysti on tarkoituksesikin.

• Kiitän arvostamaani hra Kollimaattorista hyvinkin oikeaan osuneesta päätelmästään.

En kirjoittele palstoille saadakseni mahdollisesti uusia ystäviä.
        Saan sadistista tyydytystä siitä jos saan jonkin / jotkut hyppelemään raivosta seinille kirjoitelmani ansiosta.

Toki pyrin kätkemään kirjoituksiini totuuksien siemeniä joita vain viisaimmat löytävät...:-)

• nasuvaan kirjoitti:

Kiitän arvostamaani hra Kollimaattorista hyvinkin oikeaan osuneesta päätelmästään.

En kirjoittele palstoille saadakseni mahdollisesti uusia ystäviä.
        Saan sadistista tyydytystä siitä jos saan jonkin / jotkut hyppelemään raivosta seinille kirjoitelmani ansiosta.

Toki pyrin kätkemään kirjoituksiini totuuksien siemeniä joita vain viisaimmat löytävät...:-)

Asioihin asiallisesti suhtautuva saattaisi trollaamisen lopettaakin saatuaan tietää olevansa muiden keskustelijoiden mielestä seniili turhautumiaan verkossa purkava höppänä, jolle naureskellaan joukolla.

Mutta eihän trollaaminen ole asiallista... ; )

• Anonyymi

Ei voi olla totta! Edes täällä ei voii puhua ateismista rauhassa, koska se sama häiritsijä on täälläkin!

• Anonyymi

No mutta mehän ELÄMMEKIN valheitten maailmassa! Kaikissa asioissa valehdellaan ja todella härskisti. Poliitikot ja kauppiaat kaikki, ja uskonsankarit joka ainut, vai elääkö joku sellaisessa valheessa, että yksi rehellinenkin jostakin löytyisi?

• Anonyymi

Jos sinä olet skeptikko, niin minä olen Kiinan keisari.
      Sairaaloisesti huomiota hakeva hölmö.

• Anonyymi

Teitä ruoskittaisiin edestäkin, jos teillä olisi munat.

• Anonyymi

SUOMEA AJATELLE, VALTAISIMMAT VIRALLISET VALHEEN LUODAAN LAKIMIESTEN, TUOMAREIDEN JA OIKUSLAITOSEN, POLIISIN KESKEN.
      SIIHEN VAIKUTTAA TIETYSTI MITEN AJETAAN.
      SAALAPERÄISINTÄ TIETENKIN ON POLITISOINTI JA SIINÄ MITEN RAHAA KÄYTETÄÄN OMIKSI HYÖDYKSIIN, PALKAT, EDUT JA ELÄKKEET AINA KUORMASTA JA LOPUT JAKAKAA JA OTTAKAA ULKOMAALAISET.
      SITTEN LÄHDETÄÄN BILETTÄMÄÄN TAI PAPUKAIJA-TOHTORIKSI VIHITYTTÄMÄÄN. KANSA PYYHKII PÖYDÄ.
      VOIHAN SITÄ PITÄÄ PUHEEN PÄÄPUHUJANA JA SANOA PAUKUTTAA JA KIROTA VENÄJÄ TAI SUOSIA MURHAT.

• Anonyymi

Olen huomannut, että elämme tälläkin palstalla henkisesti esimurrosikäisten trollien maailmassa. Juttusi ovat sitä luokkaa, että äitisikin häpeäisi sinua.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      74
      1660
    2. Naantalin kylpylän ampujat

Oli somppumatuja. Nyt mennään. Suomi on ruotsi.
      Maailman menoa
      23
      1162
    3. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      32
      1073
    4. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      134
      906
    5. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      189
      816
    6. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      64
      694
    7. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      609
    8. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      598
    9. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      49
      541
    10. 69
      530
    11. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      32
      518
    12. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      507
    13. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      485
    14. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      457
    15. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      432
    16. 34
      424
    17. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      423
    18. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      417
    19. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      16
      409
    20. Päivän galluppi

Minkälainen ehkäisy sinkkupalstalaisilla käytössä?
      Sinkut
      82
      398
    Aihe