oletteko törmänneet ajatukseen että miljardeja vuosia sitten maahan olisi kohdistunut piiitkäää jakso että avaruudesta olisi tullut valtavia jää massoja pallolle ja nämä massat olisivat muodostaneet veden tänne pallolle???
Maan vesi peräisin avaruudesta?
3
598
Vastaukset
- Vesimies
...näin on uumoiltu.
Sellaiseenkin teoriaan olen törmännyt että jossain tuolla avaruuden käymättömillä korpimailla olisi valtavat pilvet jonkinlaista ammoniakkihuurua, toisin sanoen silkkaa ureaa! Jos olisimme siihen törmänneet, niin nyt oltaisiinkin lirissä...- Happonen
Pelkästä etanolista koostuva kappalekin on spektrin perusteella havaittu. Sinne ja äkkiä ... ;-).
- Vesimies
Happonen kirjoitti:
Pelkästä etanolista koostuva kappalekin on spektrin perusteella havaittu. Sinne ja äkkiä ... ;-).
"...jos kaikki Suomen järvet viiinaaaksi muuttuisi..." tulisi vihdoinkin totta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855010- 473262
- 1003220
- 1992453
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj312240- 1332019
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️171653Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51599- 1781590
- 201566