Älkäät eksykö;
ei Jumala anna itseänsä pilkata: sillä mitä ihminen kylvää, sitä hän myös niittää.
Eli miettikää sillä mitä kirjoitatte toistenne luettavaksi, sen myös joudutte vastaamaan ja vaikka yrittäisitte korjata vääryyttänne/hyvyyttänne, ette luultavasti koskaan saa tavoitettua enää lukijoita, joihin vaikutitte.
Siksi olisi tärkeää kirjoittaa vaan totta ja parhaansa mukaan.
Tämä sinun täytyy ymmärtää
32
<50
Vastaukset
Älä usko Raamattua.
Jumalahan antaa vapaasti pilata vaikka kuinka paljon.- TänäänkinTaasNenuillaan
Miten sitten Jumala toimisi jos ei antaisi pilkata😼❓ kyllä sinäkin vielä kuoltuasi saat vastata jokaisesta sanastasi.
TänäänkinTaasNenuillaan kirjoitti:
Miten sitten Jumala toimisi jos ei antaisi pilkata😼❓ kyllä sinäkin vielä kuoltuasi saat vastata jokaisesta sanastasi.
Samat sanat!
Tosin aloitus antaa ymmärtää, että Jumala ei anna itseään pilkata. Se on vale, koska Jumala antaa pilkata vaikka kuinka paljon.- TänäänkinTaasNenuillaan
torre1 kirjoitti:
Samat sanat!
Tosin aloitus antaa ymmärtää, että Jumala ei anna itseään pilkata. Se on vale, koska Jumala antaa pilkata vaikka kuinka paljon.Kyllä, minulla ei ole mitään pelättävää Jumalan valtaistuimen edessä 😺
Jumala ei annakaan itseään pilkata, seuraukset tulevat jokaiselle ajallaan. TänäänkinTaasNenuillaan kirjoitti:
Kyllä, minulla ei ole mitään pelättävää Jumalan valtaistuimen edessä 😺
Jumala ei annakaan itseään pilkata, seuraukset tulevat jokaiselle ajallaan.Ai. Antaa pilkata vapaasti.
Mutta ei sittenkään. Vähän hullu juttu. Millä senkin todistat vai onko juttu sinun hourailua?- TänäänkinTaasNenuillaan
torre1 kirjoitti:
Ai. Antaa pilkata vapaasti.
Mutta ei sittenkään. Vähän hullu juttu. Millä senkin todistat vai onko juttu sinun hourailua?Jos koet vapaudeksi sen, että saat tuta puheesi kuolenasi jälkeen niin eipä käy vapauttasi kateeksi 😼
Jos koet vapaudeksi sen, että saat tuta puheesi kuolenasi jälkeen niin eipä käy vapauttasi kateeksi 😼
Millä tuon todistat?
- TänäänkinTaasNenuillaan
torre1 kirjoitti:
Millä tuon todistat?
Ei minun sitä tarvitse todistaa 😸 kyllä se sinulle selviää kun kuolet.
Ei minun sitä tarvitse todistaa 😸 kyllä se sinulle selviää kun kuolet.
Eli puhut asioista, joita et pysty todistamaan.
Itse pelaan varman päälle.- TänäänkinTaasNenuillaan
torre1 kirjoitti:
Itse pelaan varman päälle.😹 minä puhun juuri siitä mistä haluan puhua. Ei minulla ole pienintäkään halua alkaa jankuttaa kanssasi.
- Anonyymi
torre1 kirjoitti:
Itse pelaan varman päälle.Todista sinä, että Jumalaa ei ole.
- Anonyymi
Kummasta Jumalasta aloittaja puhuu - Jahvestako, kiivaasta ja kiukkuisesta vaiko Jeesuksen puhumasta taivasten valtakunnan Isästä? Tässä on jälkimmäinen ollut uskonnossa melkoisen pilkan kohteena, kun on ollut vain Paavalin sanoin hyvältä tuoksuva uhrilahja Kristuksena ja Kristus vastaavasti Jeesuksena vain pääsiäisen teurastettu lammas.
Sama persoona 😺 Jumala on pyhä Jumala ja se tuntuu nykyään unohtuvan.
- Anonyymi
Sama persoona 😺 Jumala on pyhä Jumala ja se tuntuu nykyään unohtuvan.
No ei tasan tarkkaan ole sama, koska Jeesus tuomittiin Jumalan pilkasta ristinkuolemaan, kun vastusti Jahvea, ja samaan aikaan ylisti ja puhui taivasten valtakunnan Isästä.
Anonyymi kirjoitti:
No ei tasan tarkkaan ole sama, koska Jeesus tuomittiin Jumalan pilkasta ristinkuolemaan, kun vastusti Jahvea, ja samaan aikaan ylisti ja puhui taivasten valtakunnan Isästä.
😼 ei kai sillä ole mitään tekemistä sen kanssa mitä Jeesus oikeasti teki❓
- Anonyymi
😼 ei kai sillä ole mitään tekemistä sen kanssa mitä Jeesus oikeasti teki❓
Teko: pilkkasi Jahvea fariseusten mukaan vastustamalla Jahven syntioppia, uhrikäytäntöä ja rituaaleja. Tämä oli syy.
Seuraus: kuolemantuomiotuomio.
Siinä on syy ja seuraus. ja sinä kysyt, ettei kai sillä ollut mitään tekemistä sen kanssa mitä hän oikesti teki?
Kaikesta päätellen oli.
- Anonyymi
Hiljaiseksi käy sensuurin toimiessa.
- Anonyymi
en hiljene vasta kun kuoltuani
- Anonyymi
Kerta vielä kielon päälle jumala on vale ja jeesus jakomielitautinen.
- Anonyymi
Pitäisi tuo Jumala ensin määritellä, että voisi todeta mikä se on ja onko sellaista ja Jeesuksen jakomielitautisuus tulee nyt etupäässä esille ihmisten jakomielitautisesta suhtautumisesta kristinuskoon ja sen oppinormistoon kuoleella Jumalalla, joka pelastaa tuomiolta, jota ei kukaan pysty edes määrittelemään, että mistä sellainen tuomio on tullut, ja käyttämällä siinä hyväksi Jeesuksen nimeä, jolla on tuossa uskonnossa vain uhrin osa. Minusta on kummallista, että ihmisten mielestä on ihan ok, että uskonnon Jumala on tällainen uhreja vaativa sadisti, se on monen mielestä ihan ok kuva Jumalasta. Todellisuudessahan se ei ole edes Jumala, vaan taustoiltaan virallisestikin saatana.
- Anonyymi
eräs pappi sanoi jumala on vale ja jeesus veljeni
- Anonyymi
Todennäköisesti hän nyt sitten tarkoitti tuota sadistista VT:n Jumalaa, jolle Jeesus oli uusi liitto verenvuodatuksen ja uhrikultin kautta, jota kutsutaan kristinuskoksi.
- Anonyymi
kummallista miten jumala muuttuu valheeksi ja jeesus hulluksi
- Anonyymi
monestako pistetään poikki jumala on vale ja jeesus hullu
- Anonyymi
en ole vielä saanut 10 täyteen jumalaa ei ole ja jeesus oli kaistapäinen
- Anonyymi
oltaisiinko nyt lähellä jumala on vale ja jeesus valehtelija
- Anonyymi
Mitä löitte liinat kiinni kun tulin vastaan jumalaa ei ole ja jeesus eli 2000v sitten
- Anonyymi
Edes jumala ei voi minulle mitään, mutta hän onkin satua.
Uskovaiset voisivat tehdä jotain, mutta sitten minusta tulisi marttyyri. - Anonyymi
https://m.youtube.com/watch?v=vIuEkoVKixc
Etsi Herraa kun Hänet löytää voit. - Anonyymi
Kaksi poistoa vielä niin lähtee henkäys, ei saa pelotella uskovaisia sillä he kuvittelevat asioita.
- Anonyymi
Ainoa kerta kun olen ilmoittanut poistoista ja nekin olivat omia tekstejä.
En edes itse saa 10 poistoa täyteen. - Anonyymi
Viestisi on hyvä osoitus siitä, että mitä täällä kannatta moden mielestä sensuroida ja mitä ei. Onnittelut testillesi.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.172444Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0162061839Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt1021491Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu571407Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno491406Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas1931248- 941160
Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.1511035Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks14961Kaupunginjohtaja ja kehitysjohtaja erotettava !
Mokia tulee mokien perään. Nyt viimeksi tämä valtavaa mainehaittaa aiheuttanut päätös häätää Mikkeliläiset asukkaat pako134840