Miten ihmeessä jo toinen surkea heinäkuu putkeen.Ei ole enää korkeapainetta heinäkuussa.Viime vuonna kylmää ja nyt satoi koko ajan.Korkeapaine kesäkuussa koko ajan ja nyt vielä näyttää elokuuksikin.Eli pahinta työ keliä mitä voi olla.On tämä käsittämätöntä.
Loma meni ihan hukkaan.Täysi työkuukausi kelien suhteen olisi ollut tämä heinäkuu kun koko ajan satoi.Jotain kummallista tässä on.On tämä käsittämätöntä.Heinäkuun pitäisi olla paras lomakuukausi.Tilastot sitä näyttää.Sateet pitäisi olla kuuroja eikä jatkuvia matalapaineita kuten nyt oli.Nyt nämä muiden kuukausien lomailijat saa kaiken.
Mitä heinäkuulle tapahtunut
Anonyymi
1
62
Vastaukset
- Anonyymi
Ilmastonmuutos on sotkenut erinnäisistä syistä, polaaripyörteen. Niitä seuraamalla voi havaita, mistä johtuu kylmät ja lämpöiset jaksot. Polaaripyörre kun nykyisellään kiemurtelee Euroopan yllä tehden mutkia ylös ja alas. Matala- ja korkeapaineet jämähtelevät paikoilleen pitkiksi aikaa, aiheuttaen näitä pitkiä helleputkia ja pitkiä kylmiä kausia. Sotketaan vaan tätä ilmastoa vielä tovi, niin saamme nähdä monenlaista ennen näkemätöntä säätä ja keliä ympäri maailmaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475106- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131828Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701507Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681457- 811204
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321203- 361046
- 421025
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21974