Onko kukaan ikinä nähnyt sitä hetkeä, kun polttoaineen hinta vaihtuu siinä leditaulussa

tää asia on kiinnostanut mua jo kauan. vaihtuuko niitten hinnat yöllä vai millo

7

81

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen kyllä nähnyt. En kylläkään usein. Voi tapahtua milloin vain.

    • Anonyymi

      Mulle kerran sattu niin, että huoltoaseman pihaan kurvatessani oli halvempi hinta, mutta kun rupesin tankkaamaan niin oli jo 2 centtiä kalliimpi.

      • Anonyymi

        Laskutus määräytyy sen mukaan kun pistooli laitetaan takaisin mittaritelineeseen.


    • Anonyymi

      Ainakin Sörkan Rantatien Nesteellä hinta vaihtuu milloin sattuu. Kerran kurvasin tankkaamaan, kun taulu näytti 1.399, kuitissa hinta oli 1.469, mikä oli myös ilmestynyt tauluun. En ole luulotautinen, näin vain sattui.

      • Anonyymi

        Mainostaulun ja mittarin hinnatkin voivat olla erilaiset jos taulun numeroita muutetaan käsityönä eikä oteta suoraan kassan tietokoneelta. Sen vuoksi vilkaisen aina mittarista litrahinnan ennen kuin alan tankkaamaan.


    • Anonyymi

      Kerran ei lähtenyt mittari pumppaamaan ja kun laitoin takas letkun raksahti hinta kalliimmaksi. Oli tankattava kuitankin siitä vähän kun tankki lopuillaan ja outo paikkakunta eli ei tietoa kui pian saa uutta. Mutta sen ketjun ainetta en sitten muutamaan vuoteen tankannutkaan.

    • Anonyymi

      On nyt tehty sillai tässä muutaman aseman kanssa että pidetään pieni ”pimeä” hetki siinä vaihdon aikaan.
      Kuka sattuu tankkaa saa ilmaiseksi sen aikaa.
      Kate on niin olematon ettei tule monen euron vahinkoa. Verojahan se on suurimmaksi osaksi mitä koetetaan myydä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      84
      3843
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      91
      3070
    3. Seinäjoen ampumistapaus

      Kyseessä olivat helluntainkirkkoon kuuluvia. Niin myös Jyväskylän tapauksessa. Mistä he saavat aseet ?
      Seinäjoki
      65
      3023
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      43
      2415
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      88
      2202
    6. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1797
    7. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1786
    8. Pakotteet purevat

      Asiallinen artikkeli Helsingin Sanomissa miten pakotteet purevat Venäjään. Kulutusjuhlat, ei työttömyyttä, elintason nou
      NATO
      326
      1784
    9. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      26
      1760
    10. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      62
      1610
    Aihe