SM HUSQVARNA 125

Hei haluaisin tietää tuosta hussesta (sm 125)enemmän esim. Kuinka paljon rahaa menee eniten kuitenki sen huolloista. Esimerkkejä haluaisin tietää kuinka usein öljyt täytyy tt husseen vaihtaa ja suodattimet. Mitä on "Alakerta remppa" ja myöskin kuinka tehokas tämä vehe on. Tiedän vain että mäntä täytyy vaihtaa usein ja öljyt myös mutta haluan mtös tietää mitä katsoa kun semmoista ostaa ja kertokaa vaan kaikki mitä tiedätte koska tätä olen tosiaan jo pitkään miettinyt ja hakenut tietoa. SUURI KIITOS KAIKILLE JOTKA VASTAA :)

2

931

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ensinnäkin "alakerta" tarkoittaa kiertokankea, sen laakereita, tiivisteitä, ja tärkeimpänä kampiakselia. "yläkerta" tarkoittaa mäntää, sylinteriä männänrenkaita yms. Muita mäntään kuuluvia pikku osia. Mäntää pitää vaihtaa noin 10000 km välein mikä ei ole kauheen usein verrattuna kisapiikkeihin koska husqvarna sm on ns. Katulaiska eli se on katuajoon tarkoitettu joten huoltovälit on pidemmät. Öljyt on hyvä vaihtaa 2000-4000 km välein ja ilmansuodattimen vaihtovälistä en tiiä mut ainakin sillon vähintään pestä ja öljytä kun on likainen ja tarvittaessa ostaa uusi ja öljytä. Perus tt husse ei oo mikään älyttömän tehokas, alottelijalle kuitenkin sopiva. Jos tehoo haluut niin pitäs olla ainakin tehoputki, isompi kaasari, vforce3, pyttykoro, ehkä wr pyttyä tai 144cc pyttyä. Kun ostat niin älä osta 2007 tai 2008 vuosimallia koska niissä on sähköinen pa säädin ja sähköt aivan helvetistä. Sitä uudemmat on ihan ok luotettavia ja 2006 luotettavin vuosimalli.

Varmasti jäi jotain kertomatta eli kysy ihmeessä ja kirjoittelen lisää jos tulee mieleen jotain.

Ps. Mulla itellä on Husqvarna Sm vuosimallia 2010 tekniikkana Rinon putki, 36mm Keihinin kaasari ja pyttykoro.

• Anonyymi

KIITOS! En tosiaan muista käyttäjäni salasanaa jonka laitoin😂😂 mutta kiitos kaikesta minkä kerroit ja selitit tämmöselle alottelevalle tyypille. Mutta jos voisit kertoo et mitä pitäs kattoo näis ku sellasta menee ostaan ja onko muka "leipoja". Kiitos vielä kerran!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1846
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1292
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      111
      952
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      772
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      771
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      731
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe