Mihinkä ikään asti normaali mies pystyy kasvattamaan lihasmassaa ja voimia tavallisella ruokavaliolla ilman että käyttää mitään mömmöjä? Vaatiiko näkyvien tulosten saaminen enemmän vai vähemmän treenausta vanhemmalla iällä kuin nuoremmalla iällä tehty treeni?
Kehonrakennuksesta
Anonyymi
3
72
Vastaukset
- Anonyymi
Koska vanhemmiten testosteronin eritys heikkenee niin luultavasti vanhusbodari joutuu rehkimään rankemmin ihannevartalonsa eteen ja mummoja hurmatakseen.
- Anonyymi
On todella vahvoja äijiä iältään 50-60 vuotta kun ovat järkevästi treenanneet ja ravinto ollut kunnossa, eivätkä ole mömmöillä itseään heikentäneet. Todella moni mömmöjen käyttäjä ei yli 40 vuotiaana pysty enää kovin rautoja nostamaan kun mömmöt on tehnyt tuhojaan kroppaan.
- Anonyymi
Minä kasvatan lihasmassaa juomavaliollani. Tuopin nostaminen tekee kutaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617790- 1334494
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323737- 213098
- 232642
- 282576
- 502276
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322049