Joka perkeleen kanavalla söi tämä..
https://youtu.be/cfAU1Yo3jMA
Tässäkö tää oli,
Voi Uli uli uli...
En siedä Wiskarin itku-ulinoita. 😖🤯😠
Uliuli-biisi
113
102
Vastaukset
- Anonyymi
Minä pidän! 🌸
- Anonyymi
Mutta en taas Villkumaan ja Irinan vinkunasta, se se vasta ulitusta ja valitusvirttä on 👎
Anonyymi kirjoitti:
Mutta en taas Villkumaan ja Irinan vinkunasta, se se vasta ulitusta ja valitusvirttä on 👎
Miksi Pönttis pusikoi?
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Miksi Pönttis pusikoi?
Onko se wuppiksella taas Pönttis-päivät?
Wwuwuw kirjoitti:
Miksi Pönttis pusikoi?
Ja se Mökkitie.. Niin kliseinen uliuli- biisi sekin.. Wiskarin biisien sanat vois korvata laulamalla uliuliuli...
Wwuwuw kirjoitti:
Ja se Mökkitie.. Niin kliseinen uliuli- biisi sekin.. Wiskarin biisien sanat vois korvata laulamalla uliuliuli...
Ei kun ei se pahin uli- biisi ollutkaan Mökkitie, vaan tää..
https://youtu.be/wBYiTrANTBQ
Ja sitten oli se joku Tuntematon potilas..😩Anonyymi kirjoitti:
Onko se wuppiksella taas Pönttis-päivät?
Pönttiksen pitää olla mulle kiltti koko vuoden, koska voitin sen pötkyläkisan.. 😌
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Pönttiksen pitää olla mulle kiltti koko vuoden, koska voitin sen pötkyläkisan.. 😌
Olin katsovinani, että lupautui läheiseksi plstakaveriksi koko vuodeksi. Harmi, että vastasin siihen liian hitaasti ja sä veit pääpotin!
Anonyymi kirjoitti:
Olin katsovinani, että lupautui läheiseksi plstakaveriksi koko vuodeksi. Harmi, että vastasin siihen liian hitaasti ja sä veit pääpotin!
Ei sun kaveri voi olla, kun olet pelkkä noupadi.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Ei sun kaveri voi olla, kun olet pelkkä noupadi.
No ei mun, mutta Pönttis tykkää Wuppiksesta 🌸
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
No se on nyt tykättävä.. 😮
Koko vuoden...😙
Wwuwuw kirjoitti:
Voitit ainoastaan siksi kun annoin sinun voittaa enkä vastannut vaikka tiesin heti mistä on kyse. Tokihan muistin sen kun missP aiemmin oli pötkylätyynyä haikaillut mutta en viitsinyt heti pilata kisaajien iloa,
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Voitit ainoastaan siksi kun annoin sinun voittaa enkä vastannut vaikka tiesin heti mistä on kyse. Tokihan muistin sen kun missP aiemmin oli pötkylätyynyä haikaillut mutta en viitsinyt heti pilata kisaajien iloa,
Pumps 🌼
Harmaaritari kirjoitti:
Höhö.. Pelkäsit pöntön kaveruutta..
Wwuwuw kirjoitti:
Höhö.. Pelkäsit pöntön kaveruutta..
Ei vaan halusin antaa muillekin mahdollisuuden, minullahan oli jo se :)
Harmaaritari kirjoitti:
Ei vaan halusin antaa muillekin mahdollisuuden, minullahan oli jo se :)
Et vaan tiennyt, Minä tiesin. 😌
Anonyymi kirjoitti:
Musta Vilkkumaa ei vingu, varsinkaan nykyään. Ennen en niin pitänyt, Jonna T oli sata kertaa parempi, mutta nykyään sillä on ihan reippaita biisejä:
https://www.youtube.com/watch?v=IGSZZJ_QH_A
Mutta Irinan ja Erinin (lukuunottamatta tää uusin hitti) biisit on usein sitä itkua, kun miehet on niin kamalia eikä arvosta. Tekee mieli sanoa, että vaihtakaa seuraa , jos niin huonojen miesten seurassa olette. Mut kun ei, se on kivempaa vaan itkeä ja kiukuta.- Anonyymi
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Musta Vilkkumaa ei vingu, varsinkaan nykyään. Ennen en niin pitänyt, Jonna T oli sata kertaa parempi, mutta nykyään sillä on ihan reippaita biisejä:
Mutta Irinan ja Erinin (lukuunottamatta tää uusin hitti) biisit on usein sitä itkua, kun miehet on niin kamalia eikä arvosta. Tekee mieli sanoa, että vaihtakaa seuraa , jos niin huonojen miesten seurassa olette. Mut kun ei, se on kivempaa vaan itkeä ja kiukuta.Vilkkumaan laulu on kamalaa jodlausta samoin kuin Jannika been ja Irinan ulinat yksin olosta, haluaa junaan no mitäs on ukon ottanut! Rasittavaa radion räimettä joka kerta Hyh xhyyhh!
Mutta Irinan ja Erinin (lukuunottamatta tää uusin hitti) biisit on usein sitä itkua, kun miehet on niin kamalia eikä arvosta. Tekee mieli sanoa, että vaihtakaa seuraa , jos niin huonojen miesten seurassa olette. Mut kun ei, se on kivempaa vaan itkeä ja kiukuta.Mä en Vilkkumaasta.. ( poliisit pistää maijan vilkkumaan.. ehehe, välivitsi) sen kummemmin välitä, mutta tää..
https://youtu.be/vNxEQdntdFo
On huippu. Kissavideoita...miumiu.- Anonyymi
Mutta Irinan ja Erinin (lukuunottamatta tää uusin hitti) biisit on usein sitä itkua, kun miehet on niin kamalia eikä arvosta. Tekee mieli sanoa, että vaihtakaa seuraa , jos niin huonojen miesten seurassa olette. Mut kun ei, se on kivempaa vaan itkeä ja kiukuta.Kaija koo on nainen 💪
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Mä en Vilkkumaasta.. ( poliisit pistää maijan vilkkumaan.. ehehe, välivitsi) sen kummemmin välitä, mutta tää..
https://youtu.be/vNxEQdntdFo
On huippu. Kissavideoita...miumiu.Näitä viruslinkkejä ei availla.
Anonyymi kirjoitti:
Vilkkumaan laulu on kamalaa jodlausta samoin kuin Jannika been ja Irinan ulinat yksin olosta, haluaa junaan no mitäs on ukon ottanut! Rasittavaa radion räimettä joka kerta Hyh xhyyhh!
Samaa mieltä Jannika B.sta ja Irinasta, (paitsi "mä haluun olla yksin" on samaistuttava:)), mutta Maija pikemminkin rähisee kuin jodlaa:)
Anonyymi kirjoitti:
Kaija koo on nainen 💪
Kaijaa mä en jotenkin jaksa. Jotenkin raskas kuunneltava. Tulee mieleen joku vanhempi elämää nähnyt nainen baaritiskillä, joka väen väkisin haluaa antaa elämänohjeita, eikä anna suunvuoroa, saati kuuntele, vaan paasaa ja paasaa:/
- Anonyymi
Kaijaa mä en jotenkin jaksa. Jotenkin raskas kuunneltava. Tulee mieleen joku vanhempi elämää nähnyt nainen baaritiskillä, joka väen väkisin haluaa antaa elämänohjeita, eikä anna suunvuoroa, saati kuuntele, vaan paasaa ja paasaa:/
Onhan hän jo ikäisekseen elämää nähnyt? Taidat olla vain auktoriteettikammoinen 😸
Anonyymi kirjoitti:
Näitä viruslinkkejä ei availla.
No laita ensin maski naamalle ja käsidesiä näpeille, niin jos sitten.. Paina nappia ja etäännyt kaksi metriä.. ☝️
Korkkarit kattoon.. 😄
Anonyymi kirjoitti:
Onhan hän jo ikäisekseen elämää nähnyt? Taidat olla vain auktoriteettikammoinen 😸
Joo, on hän vanhempi kuin minä, mutta tarkoitin juuri sitä asennetta: "minä kerron nyt sinulle, miten tämä elämä toimii." Ja sitten sitten paasausta tulee ja tulee, eikä kertojaa selvästi kiinnosta kuin oma ääni ja omat jutut, miten viisas minä olen..
- Anonyymi
Joo, on hän vanhempi kuin minä, mutta tarkoitin juuri sitä asennetta: "minä kerron nyt sinulle, miten tämä elämä toimii." Ja sitten sitten paasausta tulee ja tulee, eikä kertojaa selvästi kiinnosta kuin oma ääni ja omat jutut, miten viisas minä olen..
Enpä ole koskaan ajatellut noin 🤣 komentaako siippasi sinua viikossa miten usein?
- Anonyymi
Pitäiskö siellä hemmetti jonkun tangokuninkaan räpätä & meristä välissä ”että kuulepa, en usko sinnuu, kuuntele kerrankin minnuu, akka tää juttu sakkaa” tms. Kyllä väittäisin, että kappaleet menis pilalle jos Kaijalle siellä vastaan pannaan. Mieti nyt vähän mitä ehdottelet siinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäiskö siellä hemmetti jonkun tangokuninkaan räpätä & meristä välissä ”että kuulepa, en usko sinnuu, kuuntele kerrankin minnuu, akka tää juttu sakkaa” tms. Kyllä väittäisin, että kappaleet menis pilalle jos Kaijalle siellä vastaan pannaan. Mieti nyt vähän mitä ehdottelet siinä.
Huh huh, nyt menee kyllä ybiksen kanssa hulinaksi.
Anonyymi kirjoitti:
Enpä ole koskaan ajatellut noin 🤣 komentaako siippasi sinua viikossa miten usein?
Heh, en nyt mitenkään yhdistä tätä mun mieheen. Kaija edustaa mulle nimenomaan tietyntyyppistä naistyyppiä, josta olen kärsinyt varmaan nuoruudesta alkaen, työpaikoissa ym. Sellaista jyrä-tyyppiä, jolla on kova ja elämää nähnyt ääni, vaikka olis nuorempikin ja joka sitä ääntä käyttää paljon ja usein ja joka ei ikinä malta kuunnella. Mun mies tykkää kaija Koosta vielä vähemmän kuin minä. Se vaihtaa heti kanavaa, jos vaikka kaija esiintyy tv.ssä. Ehkä sekin on tullut samanlaisen tyypin jyräämäksi:D
Anonyymi kirjoitti:
Hyi, ei ainakaan tangokuninkaan. Nyt huomaan, miten monet laulaja-tyypit mua ärsyttääkään 😄Tangokuninkaat ja -kuninkaalliset 😤👎
Heh, en nyt mitenkään yhdistä tätä mun mieheen. Kaija edustaa mulle nimenomaan tietyntyyppistä naistyyppiä, josta olen kärsinyt varmaan nuoruudesta alkaen, työpaikoissa ym. Sellaista jyrä-tyyppiä, jolla on kova ja elämää nähnyt ääni, vaikka olis nuorempikin ja joka sitä ääntä käyttää paljon ja usein ja joka ei ikinä malta kuunnella. Mun mies tykkää kaija Koosta vielä vähemmän kuin minä. Se vaihtaa heti kanavaa, jos vaikka kaija esiintyy tv.ssä. Ehkä sekin on tullut samanlaisen tyypin jyräämäksi:D
Mut hei, on Kaijalla yks hyvä biisi. Sitä se sais laulaa useammin ja kuunnella sanoja itsekin:P
Nimittäin: "Niin kaunis on hiljaisuus" :D- Anonyymi
Mut hei, on Kaijalla yks hyvä biisi. Sitä se sais laulaa useammin ja kuunnella sanoja itsekin:P
Nimittäin: "Niin kaunis on hiljaisuus" :DJännä kuin eri tavalla voi ihmisen nähdä; musta Kaijaa on joskus joku sattunut ja https://m.youtube.com/watch?v=7ESlYeRp99U kuoren alla on oikeasti hyvin herkkä ihminen. Tuo on kaunis kappale. Se on käsittääkseni tehty hänen lapselleen?
Anonyymi kirjoitti:
Meitsipä oli erään tangokuninkaan kuvauksissa..
Hmmm..
Kuulostaa vähän miun frouvalta..😬Anonyymi kirjoitti:
Jännä kuin eri tavalla voi ihmisen nähdä; musta Kaijaa on joskus joku sattunut ja https://m.youtube.com/watch?v=7ESlYeRp99U kuoren alla on oikeasti hyvin herkkä ihminen. Tuo on kaunis kappale. Se on käsittääkseni tehty hänen lapselleen?
Tiedän kyllä, että Kaijalla on hyviä ja herkkiäkin biisejä. Ehkä hänen kappaleensa vaan ei muutenkaan ole mun mielimusiikki-tyyppiä. Esim. Jonna Tervomaa on laulajana että ihmistyyppinä enemmän samaistuttava ja hän tekee enemmän mun näköistä musiikkia. Ja on samaa ikäluokkaakin. Kaijan iskelmät (jotka on myös yleensä muiden kirjoittamia, ei hänen itsensä) ei vaan kolahda. Ja sitten bonuksena vielä raskas laulutyyli ja paasaavuus. Se siis herättää nopeasti sellaisen torjuntareaktion, ettei sitten ole tullut kuunneltua kauheasti hänen musiikkiaan.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Hmmm..
Kuulostaa vähän miun frouvalta..😬Auts. Nyt se kyllä...🤭😬😐 hups...
- Anonyymi
Tiedän kyllä, että Kaijalla on hyviä ja herkkiäkin biisejä. Ehkä hänen kappaleensa vaan ei muutenkaan ole mun mielimusiikki-tyyppiä. Esim. Jonna Tervomaa on laulajana että ihmistyyppinä enemmän samaistuttava ja hän tekee enemmän mun näköistä musiikkia. Ja on samaa ikäluokkaakin. Kaijan iskelmät (jotka on myös yleensä muiden kirjoittamia, ei hänen itsensä) ei vaan kolahda. Ja sitten bonuksena vielä raskas laulutyyli ja paasaavuus. Se siis herättää nopeasti sellaisen torjuntareaktion, ettei sitten ole tullut kuunneltua kauheasti hänen musiikkiaan.
Pitäisiköhän meidän tehdä kahden aikuisen naisen duetto ja kappaleena ”kolme kertaa viikossa”? 😂 mitäs sanot tästä yllättävästä yhteistyökuviosta 😁🤭😄 lauletaan herkästi, ei komenneta eikä neuvota muita ja kuunnellaan säkeiden välissä yybiiis...? Sano jooo 😂
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisiköhän meidän tehdä kahden aikuisen naisen duetto ja kappaleena ”kolme kertaa viikossa”? 😂 mitäs sanot tästä yllättävästä yhteistyökuviosta 😁🤭😄 lauletaan herkästi, ei komenneta eikä neuvota muita ja kuunnellaan säkeiden välissä yybiiis...? Sano jooo 😂
Tämä sovittu 😋🤗😆
- Anonyymi
Tämä sovittu 😋🤗😆
Jeee, villiinnyin kuin hilleri 😝😄
- Anonyymi
Tämä sovittu 😋🤗😆
Sinä oot hauska etkä ollenkaan kiukkuinen, huumorintajuinen ihminen! 😁😛
- Anonyymi
Entä tämä: Arvon mekin ansaitsemme, Suomen maassa suuressa. Vaikk'ei riennä riemuksemme leipä miesten maatessa. Tämä sopinee hyvin tähän ajankohtaan? Eikö? Hups. Oliko tässä vihapuhetta.....
- Anonyymi
Koskeeko punkku päähän?
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Mitäs tänään ryyppäis? Aattelin vähän jos imasis ton vantaanjoen kitusiin..😲
Pariisiin https://m.youtube.com/watch?v=0RqtJblaTyU ja pilli mukkaan 🌸
Wwuwuw kirjoitti:
Mitäs tänään ryyppäis? Aattelin vähän jos imasis ton vantaanjoen kitusiin..😲
Oli muutes hommaa..
* sylkee vanhoja fillareita hampaiden välistä*
Ens vuonna ei sitten pidetäkään mitään kaljakelluntoja..☝️- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Oli muutes hommaa..
* sylkee vanhoja fillareita hampaiden välistä*
Ens vuonna ei sitten pidetäkään mitään kaljakelluntoja..☝️Entäpä näkyikö Soliferia?
- Anonyymi
"..Jää juomatta se kylmä alkoholiton olut
Joita Soliferin jääkaappiin ostin kuus.."
Mä tykkään tuosta pätkästä. Tulee Liljalaakson Timppa mieleen 😄
xLiner- Anonyymi
Hyvä yritys; ensin sanot uliuli-biisiksi ja sitten kehut 👍🤘
Anonyymi kirjoitti:
Uliuliuliuli..
Mä voisin kaiverruttaa mun hautakiveen:
Tässäkö tää oli?
ULIULIULIULI.- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Sekin ilo viety kun kaljasta viety alkoholi.. uliuliuli..😄
Nyt muuten maistuis kylmä kalja!Mistä tuo loppumaton jano kumpuaa!
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Jaa.. elämän janoa..
Seineä tarjottu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytyyhän teitä ny vähän yrittää hämätä..
Äläkä häiritse, Harmikselle leipomani pullat ei saa palaa!
xLiner - Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Sekin ilo viety kun kaljasta viety alkoholi.. uliuliuli..😄
Nyt muuten maistuis kylmä kalja!Vaikka tumma Keisari 👍😄
Mutku työpäivä huomenna, ei voi... 😔
xLiner Anonyymi kirjoitti:
Vaikka tumma Keisari 👍😄
xLinerDuunissa jatketaan. Kukaan huomaa mitään, onko nakit vai maskit naamalla, kun kaikkialla döfaa käsidesi muutenkin..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka tumma Keisari 👍😄
xLinerPotilaat ☝️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytyyhän teitä ny vähän yrittää hämätä..
Äläkä häiritse, Harmikselle leipomani pullat ei saa palaa!
xLinerMe leivommekin täällä timpalle ripakukkoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka tumma Keisari 👍😄
xLinerNimi on vaihdettava vaaleaan kukkoon.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Duunissa jatketaan. Kukaan huomaa mitään, onko nakit vai maskit naamalla, kun kaikkialla döfaa käsidesi muutenkin..
Kun tippaa laitetaan, pitää sattua suoneen.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Duunissa jatketaan. Kukaan huomaa mitään, onko nakit vai maskit naamalla, kun kaikkialla döfaa käsidesi muutenkin..
Näkyyköhän käsidesin käyttö puhallusratsiassa? Suun kautta käyettynä varmasti, mutta jos ajelee matkustustila täynnä alkoholihöyryä 🥴
xLiner Anonyymi kirjoitti:
Me leivommekin täällä timpalle ripakukkoa.
Missä on Funeralli? Söikö Timppa sen oikeesti?🤔
Timppa saunoo...- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Missä on Funeralli? Söikö Timppa sen oikeesti?🤔
Timppa saunoo...Älä kysele liikoja...😽
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Potilaat- lotilaat..
Tule mittaa mun kuume 🌸
Wwuwuw kirjoitti:
Uliuliuliuli..
Mä voisin kaiverruttaa mun hautakiveen:
Tässäkö tää oli?
ULIULIULIULI.Tässäkö tää oli?
No oli miten oli, mutta uliuli.Wwuwuw kirjoitti:
Tässäkö tää oli?
No oli miten oli, mutta uliuli.Jos harmikunnan valittaja ei olis poistattanut mun profiilia, niin lisäisin ton mun kuvaukseen.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Jos harmikunnan valittaja ei olis poistattanut mun profiilia, niin lisäisin ton mun kuvaukseen.
Olet profiilikaranteenissa.
Anonyymi kirjoitti:
Olet profiilikaranteenissa.
Voin mä kuvia vaihdella.. mutta muut ei pääse näkemään, jos mä haluisin sinne jotain kirjoittaa..
Persut kannattavat sananvapautta, eiku...ööö- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Voin mä kuvia vaihdella.. mutta muut ei pääse näkemään, jos mä haluisin sinne jotain kirjoittaa..
Persut kannattavat sananvapautta, eiku...öööOnneksi meillä on täällä jämäkkä mies ettei anna sortua ylilyönteihin ☝️
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi meillä on täällä jämäkkä mies ettei anna sortua ylilyönteihin ☝️
Oikein kierolla selällä varustettu onkin..
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Söpö 🥰
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Oletko tossun alla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko tossun alla?
Mies päättää ja määrää suhteessa.
- Anonyymi
Kuka sua pakottAa kuunteleen? Itse uliset täällä joka vitn päivä.
- Anonyymi
Noh noh äläpä 🌸👆👉 ulos
No toi vitun radio. Ja kun vaihtaa kanavaa ( kaukosäätimellä tietenkin), niin sama uliuli-biisi sielläkin.
Ja minä en ulisi ikinä, senkin koulukiusaaja.- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
No toi vitun radio. Ja kun vaihtaa kanavaa ( kaukosäätimellä tietenkin), niin sama uliuli-biisi sielläkin.
Ja minä en ulisi ikinä, senkin koulukiusaaja.Parisuhderiita, anna nyt sen kuunnella...
Mä en periaatteessa tykkää Wiskarista, en varsinkaan niistä biiseistä, joissa "muistelee nuoruuttaan" 80-luvulla, vaikka hyvä jos tuskin on syntynyt tuolloin. Vähän epäuskottavaa, ja ne biisithän onkin toisten kirjoittamia. Tuosta en tiedä, kuka kirjoittanut, mutta tossa on musta aika hauskaa Leevi and the Leaving-tyyppistä ironiaa. Niitähän se on toki matkinut lähes koko uransa. Mullakin tuli tuo Liljalaakson Timppa mieleen. Kauhea valitus, miten huonosti kaikki on, vaikka pitäisi olla hyvin. Ja ihan itse on kuitenkin tuohon "perheidylliin" itsensä laittanut.
Kyllä mä samaistun tohon biisiin, kun kuuntelen sitä perheen autoreissulla ja takapenkillä lapset (nykyään teinit) tappelee ja kaikki pitäis olla niiiiiin herttaista, noin periaatteessa. Mutta totahan se todellisuus usein on:) varmaan ihan Wiskarilla itselläkin.. Alkaa naurattaa, kun biisi alkaa radiosta soimaan. Ei sentään itkettämään..:DNo todellakin.. Muakin häiritsi se että se kuvailee aikoja, joita ei ole eläny.. Vähän kuin nää jotkut teiniräppärit, jotka räppäilee jostain vaimoistaan..yms..
- Anonyymi
Minuakin se naurattaa 🌸😁
Wwuwuw kirjoitti:
No todellakin.. Muakin häiritsi se että se kuvailee aikoja, joita ei ole eläny.. Vähän kuin nää jotkut teiniräppärit, jotka räppäilee jostain vaimoistaan..yms..
Joo, voishan se ulkoisesti muistuttaakin jotain viiskymppistä, joka muistelee kasaria, mutta kun ei sellainen kuitenkaan ole, niin tekee mieli joka lauseen jälkeen sanoa, että "ihanko totta", "aina näinkö sulla oli" :P
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
No todellakin.. Muakin häiritsi se että se kuvailee aikoja, joita ei ole eläny.. Vähän kuin nää jotkut teiniräppärit, jotka räppäilee jostain vaimoistaan..yms..
Erinkin lauloi ”vanha nainen hunningolla” vaikkei ollut lähelläkään kurppis-vuosia; ”kolkyt nelkyt vuotta saman miehen lakanoissa”, no eipä ole mahdollista! Kyllä joku Paula tai Katri hoo olis voinu tuon vetää jos ikää katsotaan!
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Prkl mitä väliä sillä on, voinhan minäkin nyt alkaa laulamaan tässä ”elämää juoksuhaudoissa” vaikka olisin kolmekymppinen nainen.
Anonyymi kirjoitti:
Prkl mitä väliä sillä on, voinhan minäkin nyt alkaa laulamaan tässä ”elämää juoksuhaudoissa” vaikka olisin kolmekymppinen nainen.
No äläs ny ala kiukkuamaan siinä, dude.
Wwuwuw kirjoitti:
Mä muuten tykkäsin..
https://youtu.be/j2ilU8TcEW0
Juu, hyvin keksitty tuo nukkekotikin siihen..👍Anonyymi kirjoitti:
Erinkin lauloi ”vanha nainen hunningolla” vaikkei ollut lähelläkään kurppis-vuosia; ”kolkyt nelkyt vuotta saman miehen lakanoissa”, no eipä ole mahdollista! Kyllä joku Paula tai Katri hoo olis voinu tuon vetää jos ikää katsotaan!
Erinillä kappale toimii ilmeisesti siksi, että hän on tehnyt itse sanat. Kyllä sitä voi tehdä biisin vaikka koiran näkökulmasta ja laulaa se uskottavasti, mutta aina se ei toimi, kuten ei Wiskarin kohdalla. Aika usein silloin kun ei toimi, joku muu on tehnyt sanat, ehkäpä alunperinkin tarkoittanut biisin eri ihmiselle laulettavaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erinhän oli tehnyt sen biisin jonkun vanhemman naisen tarinasta. Olikohan joku hänelle itselleen elämästään avautunut, vai toisen käden tietoako lienee. Joka tapauksessa kuulemma ihan tositarinaan pohjautuva...
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Kiukkusin jo. Don t be Late.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erinhän oli tehnyt sen biisin jonkun vanhemman naisen tarinasta. Olikohan joku hänelle itselleen elämästään avautunut, vai toisen käden tietoako lienee. Joka tapauksessa kuulemma ihan tositarinaan pohjautuva...
Erin on vanha nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erin on vanha nainen.
Ei vielä niin vanha, kuin tuon laulun kertojaminä. Tehdessään tuon laulun (10 vuotta sitten?) hän oli vielä reilusti nuorempi.
Kirjoittajina sama tiimi kuin yleensäkin "Arttu Wiskari" yhtyeen tuotoksissa, mutta tuossahan soittaa nimen omaan Leavings ja tyylillisestikin tuo on ihan Leevi-kamaa. Ja sanoitus nyt jollain tavalla keskustelee tai jatkaa "Teuvon" ja "Pimeän Tie Mukavaa Matkaa" sarjaa.
En tiedä miksi Arttu Wiskarin 80-luku tarinat pitäisi olla laulajan "omaelämäkerrallisia", eihän Göstan laulutkaan juuri koskaan Göstasta kertoneet, vaan jostain varastettuja tarinoita. Komedia ja tragedia samoissa lauseissa on kuitenkin paljon hienompi kuin lauseet ilman kumpaakaan.scrg kirjoitti:
Kirjoittajina sama tiimi kuin yleensäkin "Arttu Wiskari" yhtyeen tuotoksissa, mutta tuossahan soittaa nimen omaan Leavings ja tyylillisestikin tuo on ihan Leevi-kamaa. Ja sanoitus nyt jollain tavalla keskustelee tai jatkaa "Teuvon" ja "Pimeän Tie Mukavaa Matkaa" sarjaa.
En tiedä miksi Arttu Wiskarin 80-luku tarinat pitäisi olla laulajan "omaelämäkerrallisia", eihän Göstan laulutkaan juuri koskaan Göstasta kertoneet, vaan jostain varastettuja tarinoita. Komedia ja tragedia samoissa lauseissa on kuitenkin paljon hienompi kuin lauseet ilman kumpaakaan.Minä tykkäänkin mm. Sirpa-biisistä. Mutta Wiskarin 80- luvun nuoruusmuistelot on vähän kuin tenavatähti laulaa elämästä juoksuhaudoissa, tahatonta komiikkaa 😑
- Anonyymi
Karmiva Gösta-plagiaatti se muovinen renkutus!
Tämä on hieno uli-uli-uli https://www.youtube.com/watch?v=zbG0k3RyVr0Wwuwuw kirjoitti:
Katopa..
Harmikunnan virallinen persubiisi siinä..
Uliuli-uppappaa.. 👍Vai olko se uhhuhhuu..
No, persumölinää.- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Vai olko se uhhuhhuu..
No, persumölinää.Ei, kyllä tuo on punaviherhörhöjen biisi.
Katopas, löytyi asia josta olemme wuppiksen kanssa eri mieltä.
Musiikistahan en mitään ymmärrä, mutta nämä wiskarin renkutusten sanoitukset on tehty niin kieli poskessa, ettei niille voi olla hymyilemättä. Ennen luulin että hän tekee ne itse, mutta pettymyksekseni jostain luin, että huumorinkukka on jonkun muun.
Siitä olemme samaa mieltä, että toistoa on liikaa. Tuollainen 3-4 tunnin autoretki ja sama radiokanava koko ajan, niin olisko sen 3 kertaa ehtinyt soida tämä ralli.Wwuwuw kirjoitti:
Jope ois voinu noista tehdä oikeasti hauskoja biisejä..
https://youtu.be/V1U1sKRLvh4No onhan siinä wiskaksessa se ettei oikein tiedä, ottaisko tosissaan vai ei. Että onko se niinku Gösta vai niinku Jope.
Oon osannu laittaa sen Jope osastoon jo aikaa sitte, niin menee ihan huumorista. Mikä se oli sekin, kun Sirpan kanssa ostivat hometalon. Se loppukoukkuhan on siinä biisissä aivan mahtavaa arkipäivän realismia.Thymallus kirjoitti:
No onhan siinä wiskaksessa se ettei oikein tiedä, ottaisko tosissaan vai ei. Että onko se niinku Gösta vai niinku Jope.
Oon osannu laittaa sen Jope osastoon jo aikaa sitte, niin menee ihan huumorista. Mikä se oli sekin, kun Sirpan kanssa ostivat hometalon. Se loppukoukkuhan on siinä biisissä aivan mahtavaa arkipäivän realismia.Se on niin järkky se Sirpabiisi..
niin siis.. ööö.. jaa ett
Hjuumoria?
Vähän niiku Matin ja Tepon biisit..Wwuwuw kirjoitti:
Se on niin järkky se Sirpabiisi..
niin siis.. ööö.. jaa ett
Hjuumoria?
Vähän niiku Matin ja Tepon biisit..https://youtu.be/wBYiTrANTBQ
Ehkä rakastan, Kai mä rakastan...Thymallus kirjoitti:
https://youtu.be/wBYiTrANTBQ
Ehkä rakastan, Kai mä rakastan...Voin kyllä kuvitella kuinka tota sanoitusta on tehty kieli poskella ja hekotellen... 😬
- Anonyymi
Aika moni suomalainen laulukerronta on sellaista ettei jaksa niitä kuunnella.
Wiskari tekee mikä myy, ja tuo renkutus on myynyt ihan hyvin.
Onhan siinnä sanoituksessa totuuden siementäkin joukossa jonka hän kertoo huumorilla.
Seuraavassakin on totuuden siementä. 80kg ei aina sytytä, kyynisyys ei sytytä, kersantti karolina ei sytytä jne. Mikäs se sytyttäisi? Jos mies ei syty on se miehen vika, ei hormoneja, heh heh:)
https://www.youtube.com/watch?v=XQWnJIxkCwY - Anonyymi
En tykkää viskarista, mutta tää kappale on kyllä hauska. Työpaikkani kun on sellainen, että joka päivä tulee jotain kommelluksia. Niin nykysin laulan vaan, tässäkö tää oli, niin jaksaa paljon paremmin. Taustalla kun on vielä leevi and the leevingsin pimputukset niin kuulostaa tosi hauskalta. On se kommodori kappalekin hauska, mutta muuten viskari aika surumielinen, että en kuuntelis.
Se on muuten tietenkin Commodore, mutta noin tuo näkyy olevan kirjoitettu lyriikoihinkin, mitä niitä netissä löytyy. Varmaan helvetillistä aikaa kuitenkin, nykyiset pleikkarin ohjaimet on ihan toista.
scrg kirjoitti:
Se on muuten tietenkin Commodore, mutta noin tuo näkyy olevan kirjoitettu lyriikoihinkin, mitä niitä netissä löytyy. Varmaan helvetillistä aikaa kuitenkin, nykyiset pleikkarin ohjaimet on ihan toista.
tai ehkä pitäisi tarkistaa tekijältä, mutta tuo ainakin on uskottava vaihtoehto....
- Anonyymi
En tunne tyyppiä joten piti ihan katsoa linkki. Mitäs, tyypillistä Suomi-humppaahan tuo. Kansaan menee varmasti en epäile.
Mistähän johtuu että suomalaiset eivät osaa tehdä musiikkia? Hyvin harvoja suomalaisia artisteja on noussut massan keskeltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1891316
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138893- 85842
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?50711Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t251612Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä311590Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55579- 53574
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7570