Kehtaisitko pitää? Ei ole kiva leimautua niin köyhäksi ettei edes maskeja ole varaa ostaa.
Uutisissa äsken.
Värillisiä ilmaismaskeja köyhille
22
<50
Vastaukset 22
- Anonyymi
Olen maksanut paljon sinisistä maskeista... Toivottavasti en leimaudu köyhäksi. Ja kakat - mitä sitten vaikka leimaantuisinkin? Ei ole maailmanloppu eikä mikään ongelma.
- Anonyymi
olenbotti kirjoitti:
Tuleeko ne ilmaismaskit olemaan sinisiä?
Niissä tulee tietysti olemaan lahjoittajan mainos 😁
xLiner
Kehtaisin mutta en näe oikeana mallina jos ilmaiset olisi erilaisia, vrt. hihanauhakohut ja muut.
- Anonyymi
Mikä hikinauhakohu?
Anonyymi kirjoitti:
Mikä hikinauhakohu?
Ei kun hihamerkkihän se olikin:
https://sananvapauteen.fi/artikkeli/671
Uimareita näköjään on pyrittykin merkitsemään, siinähän on ennakkotapaus:
https://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/438890/Laillisuusvalvoja Aleuimareita ei saa merkita rannekkeilla
- Anonyymi
Valtiksen maski ongelma on ratkaistu. Ilmaisia maskeja.
- Anonyymi
Kaikille pitää olla maskeja. Jos tilanne vaatii.
Näillä näkymin en käytä maskeja
- Anonyymi
Pysy maaseudulla, olet turvassa.
Anonyymi kirjoitti:
Pysy maaseudulla, olet turvassa.
Mukava täällä on olla, mutta muuallakin on mukava käydä
- Anonyymi
Kehtaa pois, pian sen pito ei ole häpeä eikä mikään. https://www.youtube.com/watch?v=TLLXOGH33QM
- Anonyymi
Tuota kattoo aina ihan hypnotisoituna, voiko tuohon olla fetissi?
Ostapa maskeja, että huoltovarmuuskeskuksen törttöilystä syntyneitä tappioita saadaan paikatuksi.
Luulisin, että jossain tuolla Prismassa alehintaan myytävät maskit ovat näitä Sarmasten maskeja...eri asia sitten on se onko koko maskien pitosuositus keksittykin jotta noita maskeja saataisiin myytyä valtion tappioiden kattamiseksi.
Sarmasteelta ja Jylhältä noita rahoja ei ihan heti takaisin saada, jos koskaan.- Anonyymi
Mikset ole nukkumassa?
- Anonyymi
Aamun naurut!! :D :D
Vain suomalaisille voi tuollainen asia olla ongelma! :D :D
Täällä maailmalla tulee vastaan vaikka minkä värisiä kuviollisia tai yksivärisiä maskeja. On kukallista koirankuvaa pääkalloa mielikuvitus rajana. Mistä näistä nyt sitten tietää kuka kantaa jotain "köyhien maskia"?
Olette te kyllä naurettavan koomista porukkaa.
Ilmiö joka on mahdollinen Vain Suomessa! :D :D- Anonyymi
Mieluummin ämpäri!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieluummin ämpäri!
Kaikkein tehokkain suoja on 100 litran jätesäkki, johon on askareltu läpinäkyvä ikkuna, että näkee mihin menee.
Tämä vaan täyteen ilmaa kompuralla ja ilmastoititeipillä kaulan ympäri, että pitää ilman sisällään.
Kyllä tuo ilmamäärä riittää kaupassa käyntiin ruuhka-aikana.
Pitää takuulla virukset ulkopuolella, on helppo hengittää ja ennenkaikkea halpa ja voi käyttää satoja kertoja.
Pienet reiät voi paikata teipillä ja vaihtaa uudeksi, kun ei enää pidä ilmaa.
- Anonyymi
Maski kun maski, kunhan toimii ettei kuolla kupsahtaa tattte. Ei sitä delanneena paljon kehtaamisia tartte miettiä. Sitäpaitti mä oon köyhä, ei oo niin paljon rahaa ettei töitä tarttis tehdä ja vois tehdä ihan mitä huvittaa. Mitä häpeetä siinä on olla köyhä? Suurin osa suomalaisista on köyhiä.
- Anonyymi
Ihmiset luottaa näihin kansanmaskeihin eli kirurgin maskeihin, jotka eivät edes viruksia suodata ja mennä vouhottavat täpötäysissä busseissa ja ihmisjoukoissa ilman huolen häivää, kun mulla on maski, joka suojaa kornalta.
Sehän on moneen kertaan asiantuntijat todenneet, ettei kirurgin maski suojaa käyttäjää saamasta koronaa, vaan estää pisaroiden lentämisen.
Ihmiset kulkevat maskit päässä, mutta yksi asia laiminlyödään, kukaan ei suojaa silmiä.
Miksi silmiä ei saa kosketella, koska virus pääsee elimistöön silmien kautta, joten jos ilmassa leijuu korona virus, niin se pääsee silmän verkkokalvon kautta elimistöön.
Miten Marinilla on hengitys oireita, luultavasti korona, vaikka varmasti on käyttänyt maskia, turvaväleistä huolehdittu erityisen tarkasti, eikä ole varmana liikkunut julkisilla, vaan yksityis autolla.
Ei ole silmiä millään tavoin suojattu. - Anonyymi
Noita maskeja pitäisi ehdottomasti saada myös Turun lentokentälle! Tänäänkin taas saapuu lentokoneellinen matkustajia Skopjenista Suomeen, ja uusia korona tartuntoja sen myötä. Liikenneministeri Harakka sanoi katkaisevansa kyseisen lentoyhteyden, mutt puskaradion mukaan ainakin tämän ja ensiviikon lennot lennätetään, kaikki halukkaat pääsevät kotimaahansa Suomeen. (lippuja myyty näille lennoille)
Jos koneessa on n. 50 ihmistä ja 12:sta on korona virus, niin eiköhän koko koneellien ole silloin altistunut sairaudelle. Matkustamon suljettu ilmatila, wc... jne.
Kaupunginjohtaja Minna Arve:”Testaaminen ja karanteenit jäävät nyt meidän harteillemme ja samaan aikaan testaus on kuormittunutta muutenkin Turussa!"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu571371- 26990
- 78859
- 64768
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa69744- 47714
Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131675Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.10642Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i13626- 87622
Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31595Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �133559- 4552
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45550- 93508
Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24493- 18482
- 36465
Pitäisikö seksille asettaa huvivero?
(ja jos hankkisi todistuksen sen harrastamisesta velvollisuudesta tai lisääntymistarkoituksessa, saisi siitä vapautuksen113464- 36457