Katsokaa itseänne

Anonyymi

Ei tosiaan ole mikään kaunis näky.

70

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joskus ei edes uskalla aamulla katsoa peiliin kun oma peilikuvakin on niin pelottava jo, säikähtää itsekin.

• Anonyymi

Aamulla peilin eteen ampaisee: järkyttävän näköinen hirviö tuijottaa peilikuvana takaisin, hiukset pörrössä ja pelottaa koko oma peilikuva, ei uskalla katsoakaan ollenkaan.

Hirviö tuijottaa takaisin joka on oma peilikuva.

• Joo on jo ilta eikä tuo peikko peilistä ole mihinkään kadonnut.

• Anonyymi

Ei tosiaan oo. Hyi olkoon. Ei tarvi peiliin kattoa.

• Anonyymi

Minulla meni toiseen silmään varmaankin ripsen pala... kirveltävää oli pitkän aikaa ja yritin saada sitä pois tulihan se sieltä pois sitten, ikävästi luomen alle ja kaikkialle seikkailemaan se yritti tehdä seikkailujaan,

Hirvittävän kirvelevää juttua, joku voisi sanoa: mitäs käytät niitä tyttöjen kosmeettisia aineita ne voivat tehdä miehille tuollaisia epätavallisia juttuja.

• Hui hirviätä, katsoin. 😳

• Anonyymi

Nätti tyttö olet.

• Anonyymi kirjoitti:

Nätti tyttö olet.

Ei kyllä nätti kuvaa yhtään, tyttökin on lapsuuteen jäänyttä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nätti tyttö olet.

Nätti poikakin =•}

• Anonyymi kirjoitti:

Nätti poikakin =•}

Hmm. Will see. :)

• Hirviätä tosiaan. Nythän sä näytät ihan poikapuoleltani!

• elisakettu kirjoitti:

Hirviätä tosiaan. Nythän sä näytät ihan poikapuoleltani!

Vieläkinkö?:)

• J-76 kirjoitti:

Vieläkinkö?:)

Aikas paljon vieläkin, ensimmäinen suorastaan säikäytti. Värityskin on just oikea.

Noi silmät, olen ennenkin kiinnittänyt niihin huomiota. Kellään muilla ei ole samanlaisia kuin sulla, hänellä, vaarilla ja pikkuveikalla.

• elisakettu kirjoitti:

Aikas paljon vieläkin, ensimmäinen suorastaan säikäytti. Värityskin on just oikea.

Noi silmät, olen ennenkin kiinnittänyt niihin huomiota. Kellään muilla ei ole samanlaisia kuin sulla, hänellä, vaarilla ja pikkuveikalla.

Okei. Aika hauska sattuma. :)

Meinaat silmien sinistä sävyä? Jos niin lisätään listaan vanhempi tyttäreni, jolla on yhtä siniset silmät. Paljon kauniimmat vaan, kun on luonnostaan pitkät, runsaat ja taipuisat ripset. Helinä keijuksi häntä välillä kutsutaankin. On niin näköinen. :)

• J-76 kirjoitti:

Okei. Aika hauska sattuma. :)

Meinaat silmien sinistä sävyä? Jos niin lisätään listaan vanhempi tyttäreni, jolla on yhtä siniset silmät. Paljon kauniimmat vaan, kun on luonnostaan pitkät, runsaat ja taipuisat ripset. Helinä keijuksi häntä välillä kutsutaankin. On niin näköinen. :)

Ai saamari, sun pitäisi nähdä hänet. Et usko itsekään....

Periaatteessa ette edes asu kaukana toisistanne.

• elisakettu kirjoitti:

Ai saamari, sun pitäisi nähdä hänet. Et usko itsekään....

Periaatteessa ette edes asu kaukana toisistanne.

Heh, tuo profiilikuva on aika rajusti muokattu versio minusta, siinä on yhdistetty minun kasvot toisiin kasvoihin, joskin dominoivasti. Mutta täytyy sanoa, että jos poikapuolesi näyttää tuonne päinkään, niin ei paha. ;)

Nytpä katselen tarkalla silmällä ohikulkijat. :)

• J-76 kirjoitti:

Heh, tuo profiilikuva on aika rajusti muokattu versio minusta, siinä on yhdistetty minun kasvot toisiin kasvoihin, joskin dominoivasti. Mutta täytyy sanoa, että jos poikapuolesi näyttää tuonne päinkään, niin ei paha. ;)

Jos mahdollisimman realistisen man-version minusta laittaa, niin ne aiemmat on sellaisia. Tulee mieleen joku helvetin paksupäinen oopperalaulaja. :D

• J-76 kirjoitti:

Jos mahdollisimman realistisen man-version minusta laittaa, niin ne aiemmat on sellaisia. Tulee mieleen joku helvetin paksupäinen oopperalaulaja. :D

Niin kun tuota meinaan. Vanhettu 20 vuotta.

• J-76 kirjoitti:

Joo se on jumalattoman komea mies. Molemmat ovat. Ihan eri näköisiä mutta kuitessii.

Ai niin, tyttäresi kuulosti pikkuveikon sisarelta. Väritykset meni siinäkin tasan.

Hienot geenit :)

• J-76 kirjoitti:

Paksupäine oopperalaulaja? :-D En mä usko. Naiselliset kuvasi oli ainakin tosi nättejä.

En mä silti tunnistaisi sua, välttämättä. No, ehkä silmistä :) Ja silmistä tunnistaisit hänetkin.... iloisista, nauravaisista sinisen kimaltelevista silmistä.

• elisakettu kirjoitti:

Joo se on jumalattoman komea mies. Molemmat ovat. Ihan eri näköisiä mutta kuitessii.

Ai niin, tyttäresi kuulosti pikkuveikon sisarelta. Väritykset meni siinäkin tasan.

Hienot geenit :)

Toiset on kuin taiteilijan kynästä. Kaikki piirteet on kuin perfektionistin tekemää taideteosta. :)

Juu, tytär on vaaleaverikkö. Tuli kyllä kuvan kaunis lapsi, vaikka omaani kehunkin. Klassisen kaunis ja hyvin naisellinen päästä varpaisiin. Saa suolapatruunoja ja tussarin hommata, kun teini-ikään ehtii.

On tuo toinenkin, mutta persoonallisempi kaunis. En kyllä mitään rumaa näe kummassakaan. Se on vanhemman itsekäs silmä. :)

Kauniita ja järkeviä naisen alkuja kasvaa täällä.

Heh, on niillä pakko olla, jos niin komioita kerran ovat.

• elisakettu kirjoitti:

Paksupäine oopperalaulaja? :-D En mä usko. Naiselliset kuvasi oli ainakin tosi nättejä.

En mä silti tunnistaisi sua, välttämättä. No, ehkä silmistä :) Ja silmistä tunnistaisit hänetkin.... iloisista, nauravaisista sinisen kimaltelevista silmistä.

No justiinsa sellanen, laitoin nyt rohkeesti kyseisenlaisen niin realistisen kuvan, kun nyt voi olla miesmäisin piirtein. Voisin kuvitella, että testosteronin myötä ei kauhean kaukaa menisi. Toki musta karvoitus tulee mustaksi värjätyn hiuskuontalon mukaan.

Alkuperäisen kuvan mukaan. Olen kuitenkin oikeasti vaaleampi. Vaaleanruskea hiuksiltani.

Silmistä ja hammashymystä voi tunnistaa, nassu näyttää poskipäineen helposti kuvien mukaiselle. :)

Nättiä kyseltiin, niin nätti pitää laittaa. Eli vaihdamme nätin kuvan näkyviin.

• J-76 kirjoitti:

Toiset on kuin taiteilijan kynästä. Kaikki piirteet on kuin perfektionistin tekemää taideteosta. :)

Juu, tytär on vaaleaverikkö. Tuli kyllä kuvan kaunis lapsi, vaikka omaani kehunkin. Klassisen kaunis ja hyvin naisellinen päästä varpaisiin. Saa suolapatruunoja ja tussarin hommata, kun teini-ikään ehtii.

On tuo toinenkin, mutta persoonallisempi kaunis. En kyllä mitään rumaa näe kummassakaan. Se on vanhemman itsekäs silmä. :)

Kiva, kun on kauniita lapsia! :) Itsekin olin hyvännäköinen 20-luvullani ja vähän sen jälkeen. Ilmeisesti ulkonäkö on vähän jäljellä, kun muuta vuosi sitten söpö lukiolainen ihastui minuun. Kerran treenarisin painojen kanssa ja silloin 20-luvullani kävi mielessä yrittää Mister Suomi kilpailuihin, mutta ei se sitten kiinnostanut sellaiset kilpailut, kun tulin uskoon.

• J-76 kirjoitti:

Olen iloinen puolestanne :) Mä jo tiedän sulhasen sun tyttärelle, kummalle vaan :)

Joo, toi suku... en tiedä mistä ne geenit on tulleet, mutta aika poikkeuksellisen hyvännäköisiä ovat likipitäen kaikki. Yksi yli 70 vuotias tätikin näyttää 50-kohukaunottarelle. Mutta pitää kunnostaan huolta, elää terveellisesti. Itsestä aina tuntuu että on eksynyt yksi huopatossu kauniiden sukuun. Mun mies taas on enempi karismaattinen kuin perinteisen komea.

• FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

Kiva, kun on kauniita lapsia! :) Itsekin olin hyvännäköinen 20-luvullani ja vähän sen jälkeen. Ilmeisesti ulkonäkö on vähän jäljellä, kun muuta vuosi sitten söpö lukiolainen ihastui minuun. Kerran treenarisin painojen kanssa ja silloin 20-luvullani kävi mielessä yrittää Mister Suomi kilpailuihin, mutta ei se sitten kiinnostanut sellaiset kilpailut, kun tulin uskoon.

Niistä vaan tuli tällä yhdistelmällä kauniita, ei suunniteltu sellaista. ;)

Syytän kauneuden perimästä tuota puolisoani, häneltä tuli ne kauneusgeenit. :)

No vakavasti, kauniit ihmiset toki ihastuttaa, mutta mikä kuitenkin on sitäkin tärkeämpää niin luonne. Millainen eläjä on täällä muiden eläjien joukossa. Eipä siinä kaunis kuori helpota, jos päästään on ulalla ja tekee töllön töitä eli hölmöilee oman ja muitten elämän läskiksi.

• J-76 kirjoitti:

No justiinsa sellanen, laitoin nyt rohkeesti kyseisenlaisen niin realistisen kuvan, kun nyt voi olla miesmäisin piirtein. Voisin kuvitella, että testosteronin myötä ei kauhean kaukaa menisi. Toki musta karvoitus tulee mustaksi värjätyn hiuskuontalon mukaan.

Alkuperäisen kuvan mukaan. Olen kuitenkin oikeasti vaaleampi. Vaaleanruskea hiuksiltani.

Silmistä ja hammashymystä voi tunnistaa, nassu näyttää poskipäineen helposti kuvien mukaiselle. :)

Nättiä kyseltiin, niin nätti pitää laittaa. Eli vaihdamme nätin kuvan näkyviin.

Susta tulee hyvännäköinen mies. Saat juosta karkuun naisia (ja miehiäkin).

Aattele kun menisin ihastumaan suhun :)

• J-76 kirjoitti:

Niistä vaan tuli tällä yhdistelmällä kauniita, ei suunniteltu sellaista. ;)

Syytän kauneuden perimästä tuota puolisoani, häneltä tuli ne kauneusgeenit. :)

No vakavasti, kauniit ihmiset toki ihastuttaa, mutta mikä kuitenkin on sitäkin tärkeämpää niin luonne. Millainen eläjä on täällä muiden eläjien joukossa. Eipä siinä kaunis kuori helpota, jos päästään on ulalla ja tekee töllön töitä eli hölmöilee oman ja muitten elämän läskiksi.

J-76: "No vakavasti, kauniit ihmiset toki ihastuttaa, mutta mikä kuitenkin on sitäkin tärkeämpää niin luonne. Millainen eläjä on täällä muiden eläjien joukossa. Eipä siinä kaunis kuori helpota, jos päästään on ulalla ja tekee töllön töitä eli hölmöilee oman ja muitten elämän läskiksi."

Olet oikeassa. Tänään oli televisiossa poliisin ampuja veljeksistä kuva. Toista voisi sanoa komeaksi, mutta tosi hölmöjä töitä tekee, kun ammuskelee poliiseja ja tekee virkavallalle ansoja.

Itse kohta lopettelen tämän illlan osalta täällä kirjoittelun. Alkaa olla kohta puoliyö, joten alustavasti hyvää yötä! :)

• elisakettu kirjoitti:

Olen iloinen puolestanne :) Mä jo tiedän sulhasen sun tyttärelle, kummalle vaan :)

Joo, toi suku... en tiedä mistä ne geenit on tulleet, mutta aika poikkeuksellisen hyvännäköisiä ovat likipitäen kaikki. Yksi yli 70 vuotias tätikin näyttää 50-kohukaunottarelle. Mutta pitää kunnostaan huolta, elää terveellisesti. Itsestä aina tuntuu että on eksynyt yksi huopatossu kauniiden sukuun. Mun mies taas on enempi karismaattinen kuin perinteisen komea.

Heh, helkkari mitähän tytöt tuuma näistä sulhas suunnitelmista? Jätetään suosiolla se heille, valkkaa sitten puolison oman makunsa mukaan. :)

Se on nk. muotovalio sukua. Voin jotenkin kuvitella ja olen kuvitellutkin karismaattiseksi sun puolison. Soois jotenkin sinuun. Minusta sinussakin on tietynlaista karismaa, kun kirjoitat ajatuksiasi täällä. Nimenomaan persoonassa, ulkonäöstä en tiedä mitään. :)

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

Hyvä. Harmis jää rauhaan :)

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

No tota on odotettukin.

• elisakettu kirjoitti:

Elä elä pelottele. En minä jaksa juosta karkuun. Niiden täytyy roikkua perässä sitten. ;)

Ei passaa ihastua, tulee kotona kuule polemiikkia. :P

Tässä nyt koitetaan vältellä ihastumisia puolin ja toisin, niistä kun menee äkkiä pää sekaisin. Tutkalle. :D

• J-76 kirjoitti:

Heh, helkkari mitähän tytöt tuuma näistä sulhas suunnitelmista? Jätetään suosiolla se heille, valkkaa sitten puolison oman makunsa mukaan. :)

Se on nk. muotovalio sukua. Voin jotenkin kuvitella ja olen kuvitellutkin karismaattiseksi sun puolison. Soois jotenkin sinuun. Minusta sinussakin on tietynlaista karismaa, kun kirjoitat ajatuksiasi täällä. Nimenomaan persoonassa, ulkonäöstä en tiedä mitään. :)

Juu, kunhan hassuttelin:)

No, mua on sanottu "oman tiensä kulkijaksi". Me sovitaan ehkä siksi niin hyvin yhteen, tehdään asiat haluamallamme (joskus erilaisella) tavalla. Ulkonäkö? No jaa, aika tavallinen varmaan. Nuorempana nätimpi, tietysti :) Nykyisin peikko :)

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvä. Harmis jää rauhaan :)

Kummalta :-D

• FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

J-76: "No vakavasti, kauniit ihmiset toki ihastuttaa, mutta mikä kuitenkin on sitäkin tärkeämpää niin luonne. Millainen eläjä on täällä muiden eläjien joukossa. Eipä siinä kaunis kuori helpota, jos päästään on ulalla ja tekee töllön töitä eli hölmöilee oman ja muitten elämän läskiksi."

Olet oikeassa. Tänään oli televisiossa poliisin ampuja veljeksistä kuva. Toista voisi sanoa komeaksi, mutta tosi hölmöjä töitä tekee, kun ammuskelee poliiseja ja tekee virkavallalle ansoja.

Itse kohta lopettelen tämän illlan osalta täällä kirjoittelun. Alkaa olla kohta puoliyö, joten alustavasti hyvää yötä! :)

Joo ne Porvoon veljekset. Komeita miehiä, mutta elämä on hölmöilty rankasti tekemättömästi päälaelleen. Helvetin tyhmällä tempulla. Mikälie aivopieru siellä päässä tussahti.

Hyvät yöt. :)

• elisakettu kirjoitti:

Juu, kunhan hassuttelin:)

No, mua on sanottu "oman tiensä kulkijaksi". Me sovitaan ehkä siksi niin hyvin yhteen, tehdään asiat haluamallamme (joskus erilaisella) tavalla. Ulkonäkö? No jaa, aika tavallinen varmaan. Nuorempana nätimpi, tietysti :) Nykyisin peikko :)

Niinhän sinä teit, arvatenkin. :)

Kuulosta tutulta. Ja hyvältä. Vaikka on pari, niin se on hienoa ettei tarvitse olla toisen kopio eikä jäljitellä toisiaan, voi säilyttää oman tyylinsä.

Minusta se on fantastista ja toivottavaakin.

Peikot on söpöjä, että kaikin mokomin peikkoilet. :)

• J-76 kirjoitti:

Elä elä pelottele. En minä jaksa juosta karkuun. Niiden täytyy roikkua perässä sitten. ;)

Ei passaa ihastua, tulee kotona kuule polemiikkia. :P

Tässä nyt koitetaan vältellä ihastumisia puolin ja toisin, niistä kun menee äkkiä pää sekaisin. Tutkalle. :D

En mä enää ole kovin helposti ihastuvainen. Eikä kauneus/komeus ole mun juttuni. Kaikistahan sitä kauneutta tosin löytää, kun tarkkailee ihmistä.

On tietysti ihmisiä, jotka vetävät puoleensa. Persoonallaan.

Olit nukkumaan menossa? Kauniita unia:)

• elisakettu kirjoitti:

En mä enää ole kovin helposti ihastuvainen. Eikä kauneus/komeus ole mun juttuni. Kaikistahan sitä kauneutta tosin löytää, kun tarkkailee ihmistä.

On tietysti ihmisiä, jotka vetävät puoleensa. Persoonallaan.

Olit nukkumaan menossa? Kauniita unia:)

Huh huh. Pyyhin hikikarpaloita otsaltani, no ei vainkaan. :P

Empä kyllä minäkään herkästi ihastu, että kun sellaista joskus ihmeen kaupalla tapahtuu, niin on tyypissä oltava jotain hyvin hurmaavaa ja viehättävää.

Persoona nimenomaan on se mikä joko kolahtaa tai ei. Tokihan ulkoisestikin voi kolahtaa, mutta eipä se vielä koukuta, toisin kun persoona johon ihastuu.

Joo, kohta pitäisi varmaan yrittää, vaikka tuossa F.H.L:lle lähinnä öitä toivottelin vastineeksi hänen toivotukselleen. Kauniita unia sinullekin. :)

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Empä kyllä minäkään herkästi ihastu, että kun sellaista joskus ihmeen kaupalla tapahtuu, niin on tyypissä oltava jotain hyvin hurmaavaa ja viehättävää.

Persoona nimenomaan on se mikä joko kolahtaa tai ei. Tokihan ulkoisestikin voi kolahtaa, mutta eipä se vielä koukuta, toisin kun persoona johon ihastuu.

Joo, kohta pitäisi varmaan yrittää, vaikka tuossa F.H.L:lle lähinnä öitä toivottelin vastineeksi hänen toivotukselleen. Kauniita unia sinullekin. :)

Oli Lillis2020?

• J-76 kirjoitti:

Kiitos. Mutta. Mä en edes vielä yritä. Vatun yövalvomiset. Nukuin tänään iltakahdeksaan :(

Menee palautuessa aina vain enempi. Jos mulla olisi perhettä, tulisin varmaan hulluksi. Ikänä ei ehtisi nukkua. Siksikin on peikkomainen olo :)

• Anonyymi kirjoitti:

Oli Lillis2020?

No niin.

• elisakettu kirjoitti:

Kiitos. Mutta. Mä en edes vielä yritä. Vatun yövalvomiset. Nukuin tänään iltakahdeksaan :(

Menee palautuessa aina vain enempi. Jos mulla olisi perhettä, tulisin varmaan hulluksi. Ikänä ei ehtisi nukkua. Siksikin on peikkomainen olo :)

Mullakin kävi pikku tirsojen kanssa vähän niin, että venähti tänään 2h mittaisiksi. Ei oikeastaan väsytä, mutta yritän kumminkin nukkua.

Aamulla on kouluun kuskattava koululainen ja päivähoitoon muutamaksi tunniksi toinen (ihan vaan että paikka säilyy ja ei vieraannu ryhmästä). Sitten suunapäänä kaupungille ja kauppaan.

Onneksi jo tänään tuli pestyä kylpyhuone ja ajettua nurmikot ja ruokaakin tehtyä niin paljon, että riittää huomisellekin. Ei ole huomenna tai tänään stressiä niistä.

Voi rauhassa juosta asiat kylillä. :)

• J-76 kirjoitti:

Mullakin kävi pikku tirsojen kanssa vähän niin, että venähti tänään 2h mittaisiksi. Ei oikeastaan väsytä, mutta yritän kumminkin nukkua.

Aamulla on kouluun kuskattava koululainen ja päivähoitoon muutamaksi tunniksi toinen (ihan vaan että paikka säilyy ja ei vieraannu ryhmästä). Sitten suunapäänä kaupungille ja kauppaan.

Onneksi jo tänään tuli pestyä kylpyhuone ja ajettua nurmikot ja ruokaakin tehtyä niin paljon, että riittää huomisellekin. Ei ole huomenna tai tänään stressiä niistä.

Voi rauhassa juosta asiat kylillä. :)

Ootpas ollut ahkera:)

Mä en tehnyt tänään mitään. Onneksi on huomenna/tänään vapaapäivä. Pihahommia olisi joo. Nurtsi on okei, mutta sitten yhtä ja toista muuta. Ja kohta on pakko näytellä imuria, villakoirat alkavat kasvaa kohta aikuisiksi asti. Vaihtaa lakanat ja tuulettaa.

Onneksi on ensi viikko lomaa. Tai "lomaa". Maalaisseudulle touhuumaan

• Anonyymi

En voi katsoa itseäni olen helvetin ruma.

• Anonyymi

😂 Oletko ite

• Anonyymi

Olisi tuollainenkin maski: laittaa sitä partavaahtoa, naamioi sillä kuin maski itsensä valkoiseksi jotta partaakaan ei huomaa, silmänreiät vain näkyvissä ja suu jotta voi hengittää. Ja nenänreiät... korona-maski maalaa koko naamansa partavaahdolla.

• Anonyymi

Kysyin peililtä kuka on maassa kaunehin niin
      peili näytti mun kuvaa.

• Anonyymi

Katsokaa toisianne.

• Anonyymi

Halloween-maski koronan tueksi maalaa naamansa partavaahdolla tai muotovaahdollakin tunnistuskelvottomaksi.

• Anonyymi

Tonttu?

• Anonyymi

Kävin katsomassa. Ei paha😘

• Anonyymi

Mutta jos menee vahingossa silmiin ja korviin sellaista muotovaahtoa, kirvfelee mutta ei kai ole hengenvaarallista joku sellainen.

• Anonyymi

Täysin kelluvan pökäleen meritystä on itselleni mitä joku itsestäni ajattelee... mutta eräs juttu kun pitäisi käydä poliisien asemalla, jäin miettimään mikä olikaan jonkun aika söpön tytön nimi Riikka sen nimi taisi olla.... uusioimassa henkilökortteja.

Kun uusioittaa tuollaisia niin on pakko ilmaqantua aivan henkilökohtaisesti paikalle itse, ei onnistu netissä :D

• Anonyymi

Itselläni on kyllä kaapissa jotain kalliita kauluspaitoja paljon, mutta niin tyttöjen mekot, mitähän kangasta ja sellaista, väriä jne, olisi hyvä ja komea mekkoonkin.

Minulla tosiaan oli joulupaitana tummapurppura-värinen kauluspaita ja alla täysin valkoinen t-paita, joo ei solmiota. Se oli joulu-paita se tuo tumma purppura.

• Anonyymi

Olin juuri kirjoittamassa että miten kauniita tyttöjen mekot jos niissä ei ole kuvioita, en jaksa enää uudestaan selittää, mutta niin isä ja eräs kaveri mainitsivat omasta pitkästä nahkatakista että: aivan kuin Himmlerin takki, isä sanoi että: Hitlerillä oli vielä pidempi tuollainen ja omasta takista puuttuvat SS-merkit lehvistä.

Mekot todellakin aika kauniita jos kangas on hienoa, siis tytöillä, eikä ole kuvioita kuten jättisuuria sieniä tai kukkia.

• Anonyymi

Onneksi isäntä on todella aika huumorintajuinen kun tuollaisiakin voi heittää... pääkallonkuvat ja SS merkit vain tuohon nahkatakin lehviin :)

• Anonyymi

Joo-oh, erilaisia kenkiä ja paitoja on kaikkialla, yksi asia on hyvä siivoilen jonka aiheuttaa oikean elämän tytöt, eivät palstan mutta joo hyvä idea; kenkähylly missä jooh kyllä kaikki teräväkärkiset western-bootsit muuten pyörivät jo ruokapöydänkin alla.

Nyt on taas erilaiset kengät... tuollaiset maihari-tyyppiset sain isältä joululahjaksi.
      Asusteita riittää jooh.

• Anonyymi

Katsokaapa jostain netistä ei aina Bollinger-pullon pohjasta kuin James, mikä on arkkienkeli Gabriel: https://fi.wikipedia.org/wiki/Gabriel

Mietin että mitähän ihmettä tapahtuu oikein jos tuota ja Jumalaa rukoilen, tuo on tyttöenkeli kai sellaista, huhhuh ::)

Jeesusta jos rukoilee on kai sama kuin rukoilisi Julius Gaius Caesaria tai Galiculaa :D

• Anonyymi

Itse en ole kovin uskonnollinen ihminen sinänsä, en kuulu mihinkään kirkkoon en käy saarnoissa, uskon vain Jumalan olemassaoloon :D

• Anonyymi

Ei edes uskalla katsoa peiliin: pää on pörrössä kuin miehillä pitkiä hiuksia ei saisi olla lainkaan.

Mutta joo aika erikoista miten oikean elämän tytöt ovat auttaneet itseäni, siivoaminen lisääntynyt ja sellaiset, kaljan juominen on vähentynyt, vieläkin taitaa olla täysinäisiä KOFFeja kauppapussin pohjalla.

• Anonyymi

Tyttöjen mielestä varmasti on hauska juttu kun kalja ei kiinnosta olen kyllä tehnyt pontikkaakin joskus, erilaisia asioita mielessä, aivojen ajattelukyvyn sumentaminen ei kiinnosta nyt... nyt juuri nyt kiinnostaa kun on lepoaikaa, mutta ei kun teen hommia.

• Anonyymi

Näin mainion mainoksen Power-kaupan mainoksen , partakaverille partakone, uusi Philips, oli näyttömainos, 50" aika halvalla, partakone kaupanpäälle jos ostat.

Partakaverin paras ystävä: Philips tai Braun.

• Anonyymi

Hahhaa joo minäpå ostin sellaisen "ukko* -paidankin ihan musta, sitten jos laitat kaulus on erilainen, noh niin: laitat jonkin valkoisen t-paidan sen alle: näytät "pahan papille", kaulusjuttu. Valkoinen loistaa alta hassuhkosti.

• Anonyymi

Paha Pappi, isä sanoi katsoessaan, kun humoristinen on, Salatut Eläimet -sarjaa: tuo on pahan pappi tuo, paha pastori.

Mutta niin syksyn väri ultramariinin tumma sininen olisi mekossa varmaan hyvä, syksyinen ja trenedikkään talvinenkin sävy värinä.

• Anonyymi

Hyvää eilispäivää kaikille näin toivottaen ilmoitin.

Terveisin: Paha Pappi.

• Anonyymi

Minulla on kyllä vaatteet yleensä jotain mustaa monesti takit, mutta erittäinkin hieno väri olisi joku ultramarinin tumma sininen, tytöille, itselläni kaikki ovat military-black ja kestäviä vaatteita.

• Anonyymi

Kaikki ihmiset on rumia, naisetkin meikkaa koska eivät kehtaa kulkea kadulla ilman meikkiä.

• Anonyymi

Olen melko ruma mutta olen saanut paljon naisia.

• Anonyymi

Olen pessut naamaa liian paljon saippualla pitäisi laittaa sitä tyttöjen suosittamaa naamarasvaa päähän nivea soft numero 3. Ei haittaa ei ole kuivanut kovin paljon iho.

Mutta niin jooh niin hmm Salainen Siivooja agentti 0... siivoaa huomaamatta, ei huomaa jos on siivottu hoo-hohhoijaa.

My name is Charles, Charlie Mansion.

• Anonyymi

Komee on, suihkun peili tosin vähän höyryssä. Ehkä parempi niin, voi jättää jotain arvailujen varaan.

AsianVierestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      63
      1187
    2. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      107
      1183
    3. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      146
      866
    4. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      64
      863
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      68
      767
    6. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      108
      677
    7. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      99
      646
    8. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      56
      636
    9. 78
      581
    10. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      39
      548
    Aihe