Miten ladataan HD-laatuinen musiikki Youtubeen?
HD-laatuisen musiikin lataaminen Youtubeen?
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Liittämällä se videoon.
- Anonyymi
Mikä sinun mielestäsi on HD-laatuinen musiikki ?
Luin jostakin että huonolaatuiseen videoon ei voi liittää hyvää ääntä YouTubessa. Eli videon tarkkuuden tulee olla ainakin FullHD jos haluaa siihen kunnon ääntä liittää.
En tiedä antaako esim. 4k video liittää sitten vielä parempaa ääntä.- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa: https://www.h3xed.com/web-and-internet/youtube-audio-quality-bitrate-240p-360p-480p-720p-1080p
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa: https://www.h3xed.com/web-and-internet/youtube-audio-quality-bitrate-240p-360p-480p-720p-1080p
ok, oli vanhaa tietoa. Tuossakin sanotaan "In 2013 and earlier, YouTube would play a specific audio bitrate depending on the video resolution selected" eli piti paikkansa 2013 asti.
- Anonyymi
Teet videoedtorilla videon jossa on vaikka musta kuva koko ajan ja varustat sen haluamasi tasoisella äänellä. Sitten eksportoit videon samaisella videoeditorilla johonkin Youtuben suosittelemaan formaattiin (ääniasetukset huomioiden) ja lataat tuotoksen Youtubeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2253839- 1202123
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641764Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2121763- 1741578
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1861476- 531324
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751261- 591238
- 1191151