Hyvät lajitoverit, kommentoikaa nyt tekin Ilmatieteen laitoksen uusia verkkosivuja.
Toimivat inhottavan hitaasti!
(ei, sinulle joka olet taas sanomassa että koneeni tai verkkopalveluni on hidas: ei)
Ilmatieteen laitos
3
264
Vastaukset
- Anonyymi
Epäilin että kännyni on vain hidastunut, mutta toimii vain nähtävästi huonosti kännyllä, ainakin jos se ei ole uusinta mallia. Turha kai sitä on täällä valittaa, itse olen laittanut useammankin palautteen niitten nettisivuilla uusien sivujen hitaudesta, asettelusta ja bugeista. Esim. paikallissään säätilastot eli typerästi nimetty "Mennyt sää" sekoilee ja jumii usein edelleenkin. Kumma ettei noin iso laitos saa hommaa toimimaan.
- Anonyymi
Mulla on melko nopea pöytäkone, mutta hetken kestää sivuston latautuminen. En alkuun pitänyt uudesta ulkoasustakaan pätkääkään, mutta nyt siihen alkaa jo tottua.
- Anonyymi
Jospa joku laittais linkin kyseisestä sivusta! Minulla toimii kaikki vinhasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942593- 196990
- 55792
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti129722- 55616
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?15536- 51535
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?52494- 40494
- 55485