Raamatussa on kirjoitettu: Niin kaukana kuin itä on lännestä, niin kauas hän siirtää meistä rikkomuksemme. Joskus olen kuullut, jos menee lähteen päin saavuttaa idän. Mutta kun menne Psalmin mukaisesti itään, länsi on äärettömän kaukana.
Onko tämä oikea palsta? Kuinka kaukana itä on lännestä?
Kuinka kaukana itä on lännestä?
8
1450
Vastaukset
- Anonyymi
Itärajallamme voit käydä rajan leveyden tai paksuuden mittaamassa.
- Anonyymi
Kun kuljet itäänpäin et koskaan saavuta sitä, sillä se kulkee aina edelläsi. Sama lännessä.
- Anonyymi
Fundamerntalistien ongelmana on aina se, että ne tarttuvat vertauskuvallisiin ilmaisuihin ja päättävät sitten että ne ovatkin kirjaimellinen totuus. Ja kun nuo ilmaisut eivät alun perinkään olleet tarkoitettuja olemaan kirjaimellinen totuus niin fundikset menevät sitten pahasti metsään.
Miten fundikset muuten pukeutuvat kun Raamattu kieltää sotkemasta erivärisiä lankoja. - Anonyymi
"Kuinka kaukana itä on lännestä?"
Noh, kyllä siinä matkaa on ainakin kaksi metriä.- Anonyymi
Minä kerran mittasin Vaalimaalla eikä ollut metriäkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä kerran mittasin Vaalimaalla eikä ollut metriäkään.
Jos posottaa vaikka lentokoneella itään päin, niin koska itä loppuu ja alkaa länsi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos posottaa vaikka lentokoneella itään päin, niin koska itä loppuu ja alkaa länsi?
Riippuu lentonopeudesta.
Eikös Itä ja Länsi ole kiinni toisissaan; 180ast. itäistä- ja 180 ast. läntistä pituutta on yksi ja sama meridiaani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742912
- 642763
- 681812
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171649- 241647
- 201590
- 191498
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249