Corona on laboratoriossa valmistettu bioase

Anonyymi

15

286

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Paljonkos aloittaja ymmärtää mm. virologiasta ja molekyylibiologiasta?

• Anonyymi

Erittäin kurja bioase olisi jos olisi.

Jos joku merkittävä valtakunta joutuisi "koronahyökkäyksen" kohteeksi ehtisi tämä vastata hieman järeämmin asein vaikka tuhat kertaa ja paremmalla menestyksellä.

Aseena korona muistuttaisi lähinnä pyssyä josta ei tiedä mihin päin piippu sojottaa, ehkä vaikka omaan päähän.

• Anonyymi

Ase tehtiin jo 10 - 15 vuotta sitten. Kapseloitiin viruksen perimään mukaan se informaatio, joka tunnistaa ja sen perään se laukeaa ja TAPPAA - yhden tai kaikki joilla on kapselliin asetettu koodinpätkä genomissaan.

Tunnetaan tänään genomiaseena.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ase tehtiin jo 10 - 15 vuotta sitten. Kapseloitiin viruksen perimään mukaan se informaatio, joka tunnistaa ja sen perään se laukeaa ja TAPPAA - yhden tai kaikki joilla on kapselliin asetettu koodinpätkä genomissaan.

Tunnetaan tänään genomiaseena.

Sehän on huono ase jos se tappaa kaikki. Normaalissa murhatilanteessa yleensä ainakin se murhaaja tahtoo säilyä hengissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sehän on huono ase jos se tappaa kaikki. Normaalissa murhatilanteessa yleensä ainakin se murhaaja tahtoo säilyä hengissä.

Selvitä itsellesi, mitä se genomi pitää sisällään - aloitetaan siitä, että ihmiset ovat erilaisia ja genomi ratkaisee kaiken - ase laukeaa vain kun on oikea kohde - eli oikea genomi.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Selvitä itsellesi, mitä se genomi pitää sisällään - aloitetaan siitä, että ihmiset ovat erilaisia ja genomi ratkaisee kaiken - ase laukeaa vain kun on oikea kohde - eli oikea genomi.

Ei tähänastiset havainnot koronan tappavuudesta kyllä vihjaa mihinkään tietynlaiseen genomiin, vaikka mahdollisia perinnöllisiä eroja tässä asiassa ei vielä voikaan sulkea pois.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tähänastiset havainnot koronan tappavuudesta kyllä vihjaa mihinkään tietynlaiseen genomiin, vaikka mahdollisia perinnöllisiä eroja tässä asiassa ei vielä voikaan sulkea pois.

Minun "havaintoni" on selkeän yksiselitteinen - virus toimi genomimaailmassa. Geneettinen perimä/maailma ratkaisee viruksen lisääntymisen.

• Anonyymi

Ihmistähän pitäisi onnitella aivojen käytöstä, kuten siirtosähkön suhteen.

• Anonyymi

Tehokkaampi bioase on vähän vajaasti keitetty hernekeitto, joka nautitaan tuoreen sipulisilpun ja vastapaistetun juureen leivotun ruisleivän kanssa.

• Anonyymi

Ihmisen oma syy, ihmisen tahra.

• Anonyymi

Ihan varmana on bioase ja mun sängyn alla asuu maahinen. Ostin juuri kaupasta lisää alumiinifoliota, koska teen hattuja varastoon ennen kuin ufot hyökkäävät.

Onneksi viime viikolla revin kaikki hampaani irti. Niihin kun on mokomat pahan kätyrit, joita hammaslääkäreiksi kutsutaan, kiinnittäneet mikrofoneja.

Mutta nyt lähden vetämään naapuria turpaan, koska se kyttää mua koko ajan.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      61
      7820
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      133
      4504
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      32
      3757
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      3118
    5. On niin ikävä sua

Ikävöin hymyäsi, näkemistäsi, sitä millainen olet.
      Ikävä
      23
      2662
    6. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      28
      2586
    7. Vielä me saadaan toisemme

Uskotko kulta siihen?
      Ikävä
      50
      2296
    8. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      2170
    9. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      392
      2123
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      2059
    Aihe