naisten toimesta
https://yle.fi/uutiset/3-11587950
Miehiä syrjitään ja sorretaan törkeästi
103
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Feministit vihaavat miehiä!
- Anonyymi
Ja sovinistit vihaavat naisia.
Anonyymi kirjoitti:
En minä vihaa ketään vaikka olenkin sovinisti.
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
En minä vihaa ketään vaikka olenkin sovinisti.
Huijaat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sovinismi ole kohdistettu nimenomaan naisiin, eikä ole paljoa vihankaan kanssa tekemistä, enemmänkin asenteen. Misogynia, se onn sitä naisvihaa. #educated
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sovinismi ja misogynia ovat kaksi eri asiaa. Mutta nykypäivän feminismi on osoittanut että feministit vihaavat miehiä.
Anonyymi kirjoitti:
Sovinismi ja misogynia ovat kaksi eri asiaa. Mutta nykypäivän feminismi on osoittanut että feministit vihaavat miehiä.
Vain nk. telaketjufeministit. Muuthan koittaa ajaa tasa-arvoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin no, samaa voidaan sanoa sovinismista. Nykypäivän sovinistit vihaavat naisia.
- Anonyymi
Voi miesparkoja.
He joutuvat nyt kokemaan samaa, mitä naiset ovat kautta historian, tähän päivään asti, kokeneet. Onhan netti yhä kuitenkin täydempänä naisvihaa, kuin miesvihaa.- Anonyymi
Internet ja tämä meidän maailma ei ole verrattavissa keskenään. Internetissä voit anonyymiyden takaa suoltaa aivan mitä lystäät mutta samaa et tekisi päin naamaa ihmiselle, koska silloin sinut voidaan ltunnistaa ja luokitella. Sellainen ei onnistu jos kommentoi nimimerkillä anonymous..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Internet ja tämä meidän maailma ei ole verrattavissa keskenään. Internetissä voit anonyymiyden takaa suoltaa aivan mitä lystäät mutta samaa et tekisi päin naamaa ihmiselle, koska silloin sinut voidaan ltunnistaa ja luokitella. Sellainen ei onnistu jos kommentoi nimimerkillä anonymous..
Totta.
Internetissä anonyymisti voi paljastaa todellisen minänsä. Päin naamaa kaikki teeskentelevät jonkun verran.
No en katsonut haastattelua, mutta komppaan tyyppiä. Mielestäni kannattais jo katkoa siivet huumorimielessäkin miehen mollaamisesta.
Katselin joku kerta mainosta, missä mies leikkasi nurmenleikkureilla kukkapuskia tyhjäpäisesti nurin. Nainen katsoi ikkunasta rauhallisena ja tuumasi, että onneksi se osaa nettiostokset suorittaa jonkun bonusfirman kautta....
Typerää normalisoida miesten väheksyminen ja juurikin käyttää menneiden aikojen naissukupuolen alistamista syynä, kuten tuossa yllä joku tuumasi.
Kyllä huumoria voi käyttää muutenkin kuin sukupuolisesti mainoksissa ja yleisissä käsitteissä voi pätkiä siivet toksiselta maskuliinisuudelta.
Tasa-arvoisuus vaatii kulttuurinmuutosta... pitäis arvostaa ihmistä, olipa se sitten mies tai nainen... tai joku muu.Jep. Maailmassa on epätasa-arvoa riittämiin muutenkin ilman, että sukupuolesta vielä tehdään epätasa-arvoista.
https://youtu.be/heZ7x9kiV3Q
Mitäs tuumaat tästä? Toinen vähän torkahtaa ja yksi vidun mersu juppi tulee säätämään.J-76 kirjoitti:
Jep. Maailmassa on epätasa-arvoa riittämiin muutenkin ilman, että sukupuolesta vielä tehdään epätasa-arvoista.
Mitäs tuumaat tästä? Toinen vähän torkahtaa ja yksi vidun mersu juppi tulee säätämään.Asiamummo..😀
https://youtu.be/KvD4Xggufm0
Nykytekniikkaan tutustuminenkin tuo esiin pikkupirun. 😂Disse kirjoitti:
Asiamummo..😀
https://youtu.be/KvD4Xggufm0
Nykytekniikkaan tutustuminenkin tuo esiin pikkupirun. 😂Sehän on niin kun meikäläinen. ;)
J-76 kirjoitti:
Sehän on niin kun meikäläinen. ;)
Isäntä kun hivuttaa kättä peiton rakosesta kohti, niin jo kuuluu samat sanat (kun videon mummolla). :D
J-76 kirjoitti:
Isäntä kun hivuttaa kättä peiton rakosesta kohti, niin jo kuuluu samat sanat (kun videon mummolla). :D
Niin se on. Kun johonkin keskittyy, hermo on pinnassa. 😀
Disse kirjoitti:
Niin se on. Kun johonkin keskittyy, hermo on pinnassa. 😀
Ja vaikkei keskittyisikään, niin ei aina kaipaa toisen sekaantumista. Besserwisseröintiä tai tyrkyttämistä. :)
J-76 kirjoitti:
Jep. Maailmassa on epätasa-arvoa riittämiin muutenkin ilman, että sukupuolesta vielä tehdään epätasa-arvoista.
Mitäs tuumaat tästä? Toinen vähän torkahtaa ja yksi vidun mersu juppi tulee säätämään.Pyrff..😆
Wwuwuw kirjoitti:
Pyrff..😆
Heh, eihän sulla vaan ole näin isoa koiraa? :D
https://youtu.be/PxDEcpDXWBU
Ettei tuota viuh vaan... ;PJ-76 kirjoitti:
Ja vaikkei keskittyisikään, niin ei aina kaipaa toisen sekaantumista. Besserwisseröintiä tai tyrkyttämistä. :)
Sehän on myrkkyä kaikille...😁
J-76 kirjoitti:
Mummu lähti iloisesti kepin ja koiran perässä. Näyttää että dogi lennättää leijaa. :)
Voin nähdä sielun silmin sut katoavan ja kainalokepit vaan pyörii muutaman kierroksen pystyssä kaatuu. 😂
Disse kirjoitti:
Voin nähdä sielun silmin sut katoavan ja kainalokepit vaan pyörii muutaman kierroksen pystyssä kaatuu. 😂
Mä en helposti dogin perässä lennä, korkeintaan raahaudun ja kiroan. Mutta hennommat tuollanen kyllä tempoo mukaansa. :D
J-76 kirjoitti:
Mä en helposti dogin perässä lennä, korkeintaan raahaudun ja kiroan. Mutta hennommat tuollanen kyllä tempoo mukaansa. :D
Se lähtee joka vähiten odottaa...😁
Tässä keississä on jakautuneisuutta, osa naisista jopa miehistä oikeuttaa kohdella miessukupuolta "käsilaukulla päähän" tyylisesti ja osa ei. Ja miehen muka pitäisi vahvempana kestää kaikki mätkiminen, ilkkuminen, tunteen purkaukset.
Jotkut jopa oikeuttaa riitatilanteessa lyömisen, että nainen saa kyllä lyödä ja läpsiä miestä, mutta mies ei naista. Minusta aivan vitun kieroutunut ajatus.Miestä EI saa kohdella yhtään huonommin KUIN naistakaan tai muun sukupuolisiakaan.
Peruskunnioitus ja koskemattomuus, tasa-arvo sukupuoleen katsomatta.- Anonyymi
Otanpa hieman kantaa tuohon laukulla mätkimiseen, ja tarkemmin siihen että esimerkiksi ajotilanteessa laukulla mätkäisy.. Kuten artikkelissa sivuttiin. Kuskin häiritseminen ajotilanteessa on äärimmäisen vastuutonta., voi johtaa parhaillaan vakavaan liikenneonnettomuuteen.
Taisi olla kuskin häirintä ajotilanteessa laitointakin jopa? Korjatkaa joku jos olen väärässä.
Feministisessä ajatuskannassa mies on syyllinen kaikkien aikojen muiden miesten tekoihin pelkästään jo sillä perusteella, että on syntynyt mieheksi. Järjestyneen yhteiskunnan syyllisyyskäsitys perustuu YKSIN siihen, mitä yksilö itse on tehnyt tai jättänyt tekemättä.
Nämä käsitykset eivät kohtaa koskaan.Tämmöistä en näe miehiin huonoa kohtelua.
- Anonyymi
"– Tällä hetkellä tilanne on se, että tasa-arvosta ja feminismistä on tehty synonyymit, Silventoinen toteaa."
Ja tässä se ongelma pähkinänkuoressa. Feminismi ja tasa-arvo eivät ole synonyymejä, vaikka kuin sitä jankkaisi. Asevelvollisuus taas on semmoinen asia, minkä muuttamiseksi pitäisi saada miehet liikkeelle. Ei kaikessa voi odottaa että " äiti" hoitaa puolesta.
Yleensä kuitenkin asevelvollisuus- kortti vedetään esille kun on puhe naisten kokemasta syrjinnästä. Ikään kuin kulloisellekin asialle ei pitäisi mitään tehdä, koska asevelvollisuus. Tosin tuo velvollisuus ei käytännössä enää edes toteudu, sillä kolmasosa miehistä ei enää armeijaa edes käy.- Anonyymi
Ei naisia syrjitä, vaan lähinnä päinvastoin.
- Anonyymi
Naiset on kyllä kamalia. Meitä rumia ätmejä sorretaan koska emme saa rakkautta emmekä seksiä.
- Anonyymi
Ihan samalla tavalla rumia ätnejä syrjitään.
Äläkä ala väittää, että sinulle kelpaisi ruma ätni, koska se ei pidä paikkaansa. Sinulle kelpaisi ”rumahko” eli vähemmän nätti ätni, mutta oikeasti ruma ei sinulle kelpaisi.
- Anonyymi
- 🥳🤗🤭🤑🤩😷 siinä kaikki.
- Anonyymi
Olipahan taas aikamoista yleistämistä. Eipä jokin some"villitys" todellakaan tarkoita enemmistön toimintaa tai mielipidettä. Eiköhän suurin osa ole miehen puolella jos muija lätkii laukulla, vaikka autossa tai jos ukko heittäisi akan ulos.
- Anonyymi
Nainen saa väillä lätkäistä laukulla, kunhan ei ole mitään käsipuntteja siellä, jos itse saan välillä lätkäistä kämmenellä perseelle.
- Anonyymi
Ei jumalauta kuin tehokkaasti tätäkin ketjua on siivottu. Kaikki hyvä mennyt ja pelkkä paska jäänyt. :D
Ja ei. Kukaan ei yritä meitä manipuloida... :D- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Outoa..😳
Outoa tosiaan. Sinäkin vaikutat tässä ketjussa älykkäältä siivouksen jälkeen. Mutta siitä huolimatta sinä ja minä tiedetään se todellisuus sinun älykkyydestäsi.
Anonyymi kirjoitti:
Outoa tosiaan. Sinäkin vaikutat tässä ketjussa älykkäältä siivouksen jälkeen. Mutta siitä huolimatta sinä ja minä tiedetään se todellisuus sinun älykkyydestäsi.
G.Mäntti on nyt hyvä ja on hiljaa.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
One track mind :D
https://www.youtube.com/watch?v=PMgYD5BgP9k - Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Sinultakin haluan kysyä samaa ku tissipissiltä. Mitä tuntuu olla tyhmä, vaikka oletkin korkeasti koulutettu?
Tämä on minulle se ikuinen mysteeri. En ole ikinä ollut tyhmä... :) Anonyymi kirjoitti:
Sinultakin haluan kysyä samaa ku tissipissiltä. Mitä tuntuu olla tyhmä, vaikka oletkin korkeasti koulutettu?
Tämä on minulle se ikuinen mysteeri. En ole ikinä ollut tyhmä... :)Halua pois vaan..
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Halua pois vaan..
Toisaalta autuaita ovat tyhmät ja yksinkertaiset. Siinä mielessä ymmärrän kyllä... :)
Anonyymi kirjoitti:
Toisaalta autuaita ovat tyhmät ja yksinkertaiset. Siinä mielessä ymmärrän kyllä... :)
Älä mäntti mölise. Lue vaikka aku ankkaa...moido.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Älä mäntti mölise. Lue vaikka aku ankkaa...moido.
Hmmm... Itse asiassa ajattelin lukea iltalukemisena TaoTe Kingin. Sain lahjaksi sellaisen ja kiinattaren, joka on jo pitkään asunut Suomessa, suomentamana. Mielenkiintoista vertailla sisältöä muiden suomentamiin... :)
Mutta jos joskus haluat, tai joku muukin, pärjätä minulle, kannattaisi ehkä perehtyä Cunzin Sodankäynnin Taitoon. Sen jälkeen vaikka Musashin Maa, Vesi, Tuli, Tuuli ja Tyhjyys. Sen jälkeen Platonin Sokrates dialogit...
Noh. Siinä on sun korkeakoulutetuille apinanaivoille jo riittävästi tekemistä... :D Anonyymi kirjoitti:
Hmmm... Itse asiassa ajattelin lukea iltalukemisena TaoTe Kingin. Sain lahjaksi sellaisen ja kiinattaren, joka on jo pitkään asunut Suomessa, suomentamana. Mielenkiintoista vertailla sisältöä muiden suomentamiin... :)
Mutta jos joskus haluat, tai joku muukin, pärjätä minulle, kannattaisi ehkä perehtyä Cunzin Sodankäynnin Taitoon. Sen jälkeen vaikka Musashin Maa, Vesi, Tuli, Tuuli ja Tyhjyys. Sen jälkeen Platonin Sokrates dialogit...
Noh. Siinä on sun korkeakoulutetuille apinanaivoille jo riittävästi tekemistä... :DElä kuule ny viitti.. menee sulla pian synapsit ihan solmuun..
Mä tuolla Kyniksen ketjussa sanoin että tuskinpa on kovinkaan yleistä kokea alemmuudentuntoa koulutuksen suhteen, mutta onhan teitäkin.. 🙁- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Elä kuule ny viitti.. menee sulla pian synapsit ihan solmuun..
Mä tuolla Kyniksen ketjussa sanoin että tuskinpa on kovinkaan yleistä kokea alemmuudentuntoa koulutuksen suhteen, mutta onhan teitäkin.. 🙁Minä en ole ikinä sille antanut painoarvoa. Sinä vaan joskus jossain muistit kertoa, että olet korkeasti koulutettu. Ja minä taisin todeta, että hukkaan on mennyt koulutuksesi... :D
- Anonyymi
Naisten suuri tragedia on, että eivät ymmärrä maailman yksinkertaisinta asiaa: antamalla riittävästi pillua (mieluummin kaksi kertaa päivässä kuin joka toinen päivä) miestä saa vietyä miten haluaa.
Ainakin minua saisi...- Anonyymi
Olet munaton mies. :D
- Anonyymi
Luulen että kaikki lähtee siitä että naisilla on enemmän kysyntää kuin miehillä. Siitä syntyy vinoutunut valta-asetelma ja se on muuttunut aikojen kuluessa lähes normiksi.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501819
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu121691Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va321331Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1941177- 921151
- 761046
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta352974- 62849
- 49811
- 50806