Disse ei ole nikistäni millänsäkään

Disse
Tänään 14:59
UUSI

Joo, ei mua haittaa joku Bisse palstalla. 😂

Eilen olin sen verta jo puuduksissa, etten juuri huomannut tätä tempausta. 😀

Ja on joo muita kiireitä. Tässä onkin tullut kuitenkin tarve itsetutkiskelulle, vaikka tään piti olla lomareissu ja puuhailutapahtuma. 🤔

No, eipä haittaa.. tuumaillaan nyt sitten kun sille ilmenee tarvetta ja aikaakin on. 🙃

Äänestä

Kommentoi
21102
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 21

Vanhimmat
Aloittaja

Älkää säätäkö suotta sellaisesta mikä ei kuulu teille. 😤

Äänestä

Osaatko keskustella muusta kuin itsestäsi?

Äänestä
  • Tottakai häntä harmittaa kun toiset on kiinni kauluksessa.

Äänestä

• valtakunta kirjoitti:

Tottakai häntä harmittaa kun toiset on kiinni kauluksessa.

Paras tapa vakuuttaa muut siitä ettei hän ole Pertti, on keskustella normaalisti. Tähän asti ei ole näyttänyt muuta kuin Pertin maneereja. Perttihän ei osannut keskustella kuin itsestään. Mutta huvittava episodi se tämäkin taas on.

Äänestä

• Partakaweri kirjoitti:

Paras tapa vakuuttaa muut siitä ettei hän ole Pertti, on keskustella normaalisti. Tähän asti ei ole näyttänyt muuta kuin Pertin maneereja. Perttihän ei osannut keskustella kuin itsestään. Mutta huvittava episodi se tämäkin taas on.

Minä näen tämän aloituksen puolustuksena.

Äänestä

• valtakunta kirjoitti:

Minä näen tämän aloituksen puolustuksena.

Taitaa olla niin että Disse huomionkipeyttään tekee noita Bisse-avauksia :D

-harmiseikirj-

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

-harmiseikirj-

Millä ihme perusteella. Onhan Bissen näkemykset erilaisia kuin Dissen, että kantaisivat sitten edes samoja periaatteita mutta eivät.
    Esim.
    Bisse vaikuttaa touhuavan useammin peiton alla sitoutumattomana eikä hänestä sinkkuuteen kuulu sitoutuminen.
    Disse etsii naista jolla ei mitään heikoutta, joka pärjää siperiassakin.

Äänestä

• valtakunta kirjoitti:

Millä ihme perusteella. Onhan Bissen näkemykset erilaisia kuin Dissen, että kantaisivat sitten edes samoja periaatteita mutta eivät.
    Esim.
    Bisse vaikuttaa touhuavan useammin peiton alla sitoutumattomana eikä hänestä sinkkuuteen kuulu sitoutuminen.
    Disse etsii naista jolla ei mitään heikoutta, joka pärjää siperiassakin.

Ei tietenkään multipersoonan luoja tee toisesta persoonasta samanlaista kuin toisesta vaan juurikin sopivasti erilaisen. Meillä on täällä palstalla noita jotka tykkää noilla kikkailla, ei pidä olla liian sinisilmäinen.

-harmiseikirj-

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Ei tietenkään multipersoonan luoja tee toisesta persoonasta samanlaista kuin toisesta vaan juurikin sopivasti erilaisen. Meillä on täällä palstalla noita jotka tykkää noilla kikkailla, ei pidä olla liian sinisilmäinen.

-harmiseikirj-

En ymmärrä asiaa, miksi pitää olla jotain muuta kuin on.

Tämän vuoksi se yksikin nainen sai tapettua exänsä kun toinen uskoi,mitä nainen sanoi, eikä tutkinut asiaa perusteellisemmin vaan kuin moni muu palstalla manipuloitu muiden käännetyistä sanoista maalitetaan ja saa huonon maineen sen vuoksi.
    Ihan vaan sen vuoksi kun tahdotaan satuttaa.

Äänestä

• valtakunta kirjoitti:

En ymmärrä asiaa, miksi pitää olla jotain muuta kuin on.

Tämän vuoksi se yksikin nainen sai tapettua exänsä kun toinen uskoi,mitä nainen sanoi, eikä tutkinut asiaa perusteellisemmin vaan kuin moni muu palstalla manipuloitu muiden käännetyistä sanoista maalitetaan ja saa huonon maineen sen vuoksi.
    Ihan vaan sen vuoksi kun tahdotaan satuttaa.

En minäkään, mutta täällä palstalla se joillekin on hauskanpitoa. Minä kun olen kylmän looginen aina, ja täältä kolme henkilöä tiedän jotka on noita multinikkejä aiemmin on harrastaneet eli pertsa, jan ja disse, niin noista jos veikata pitää epäilen disseä. Miksi pertsa olisi ykskaks palannut heittääkseen muutaman viestin bissenä? ei oikein janiinkaan istu, disse on ilmeisin bisse toistaiseksi.
    Joo no tuossa bisse hommassa ehkä taisi olla enemmän ihan harmiton huvittelunhalu, ei niinkään kenenkään satuttaminen.

-harmiseikirj-

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

-harmiseikirj-

Disse ei ole Bisse!

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

En minäkään, mutta täällä palstalla se joillekin on hauskanpitoa. Minä kun olen kylmän looginen aina, ja täältä kolme henkilöä tiedän jotka on noita multinikkejä aiemmin on harrastaneet eli pertsa, jan ja disse, niin noista jos veikata pitää epäilen disseä. Miksi pertsa olisi ykskaks palannut heittääkseen muutaman viestin bissenä? ei oikein janiinkaan istu, disse on ilmeisin bisse toistaiseksi.
    Joo no tuossa bisse hommassa ehkä taisi olla enemmän ihan harmiton huvittelunhalu, ei niinkään kenenkään satuttaminen.

-harmiseikirj-

Minä en usko että olisi edes multinikki kenellekkään.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

-harmiseikirj-

No se on oleellista ettei ole liian samanlaiset hahmot, kyllä. Muutenhan se heti paljastuu. :)

Äänestä

Tissi-Disse aina naisesta haaveilee...

Äänestä

Olkaaa hiljaaaa!

Äänestä

Tämä tosiaan ON sinkkupalsta! :D

Äänestä
  • Sinulla jäi sama levy päälle!

Äänestä

• Btw, oletko ylläpitäjä/mode?

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Btw, oletko ylläpitäjä/mode?

Olen 😏

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Olen 😏

Olen Parmis.

Äänestä

Joo tämä on erittäin seksiä käyttävien palsta, päinvastoin kuin vanhoillisten Helluntailaisten palsta, tai naimisissa olevien palsta, täällä sentään puhutaan seksistäkin melko vapaasti, kun avioliitossa sitä ei ikinä saa hehehhe :D

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

Bisse kirjoitti:

Disse
Tänään 14:59
UUSI

Joo, ei mua haittaa joku Bisse palstalla. 😂

Eilen olin sen verta jo puuduksissa, etten juuri huomannut tätä tempausta. 😀

Ja on joo muita kiireitä. Tässä onkin tullut kuitenkin tarve itsetutkiskelulle, vaikka tään piti olla lomareissu ja puuhailutapahtuma. 🤔

No, eipä haittaa.. tuumaillaan nyt sitten kun sille ilmenee tarvetta ja aikaakin on. 🙃

Äänestä

Kommentoi

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu