Disse ei ole nikistäni millänsäkään

Disse
Tänään 14:59
UUSI

Joo, ei mua haittaa joku Bisse palstalla. 😂

Eilen olin sen verta jo puuduksissa, etten juuri huomannut tätä tempausta. 😀

Ja on joo muita kiireitä. Tässä onkin tullut kuitenkin tarve itsetutkiskelulle, vaikka tään piti olla lomareissu ja puuhailutapahtuma. 🤔

No, eipä haittaa.. tuumaillaan nyt sitten kun sille ilmenee tarvetta ja aikaakin on. 🙃

Äänestä

Kommentoi

21

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älkää säätäkö suotta sellaisesta mikä ei kuulu teille. 😤

• Osaatko keskustella muusta kuin itsestäsi?

• Tottakai häntä harmittaa kun toiset on kiinni kauluksessa.

• valtakunta kirjoitti:

Tottakai häntä harmittaa kun toiset on kiinni kauluksessa.

Paras tapa vakuuttaa muut siitä ettei hän ole Pertti, on keskustella normaalisti. Tähän asti ei ole näyttänyt muuta kuin Pertin maneereja. Perttihän ei osannut keskustella kuin itsestään. Mutta huvittava episodi se tämäkin taas on.

• Partakaweri kirjoitti:

Paras tapa vakuuttaa muut siitä ettei hän ole Pertti, on keskustella normaalisti. Tähän asti ei ole näyttänyt muuta kuin Pertin maneereja. Perttihän ei osannut keskustella kuin itsestään. Mutta huvittava episodi se tämäkin taas on.

Minä näen tämän aloituksen puolustuksena.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Minä näen tämän aloituksen puolustuksena.

Taitaa olla niin että Disse huomionkipeyttään tekee noita Bisse-avauksia :D

-harmiseikirj-

• Anonyymi kirjoitti:

-harmiseikirj-

Millä ihme perusteella. Onhan Bissen näkemykset erilaisia kuin Dissen, että kantaisivat sitten edes samoja periaatteita mutta eivät.
        Esim.
        Bisse vaikuttaa touhuavan useammin peiton alla sitoutumattomana eikä hänestä sinkkuuteen kuulu sitoutuminen.
        Disse etsii naista jolla ei mitään heikoutta, joka pärjää siperiassakin.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Millä ihme perusteella. Onhan Bissen näkemykset erilaisia kuin Dissen, että kantaisivat sitten edes samoja periaatteita mutta eivät.
        Esim.
        Bisse vaikuttaa touhuavan useammin peiton alla sitoutumattomana eikä hänestä sinkkuuteen kuulu sitoutuminen.
        Disse etsii naista jolla ei mitään heikoutta, joka pärjää siperiassakin.

Ei tietenkään multipersoonan luoja tee toisesta persoonasta samanlaista kuin toisesta vaan juurikin sopivasti erilaisen. Meillä on täällä palstalla noita jotka tykkää noilla kikkailla, ei pidä olla liian sinisilmäinen.

-harmiseikirj-

• Anonyymi kirjoitti:

Ei tietenkään multipersoonan luoja tee toisesta persoonasta samanlaista kuin toisesta vaan juurikin sopivasti erilaisen. Meillä on täällä palstalla noita jotka tykkää noilla kikkailla, ei pidä olla liian sinisilmäinen.

-harmiseikirj-

En ymmärrä asiaa, miksi pitää olla jotain muuta kuin on.

Tämän vuoksi se yksikin nainen sai tapettua exänsä kun toinen uskoi,mitä nainen sanoi, eikä tutkinut asiaa perusteellisemmin vaan kuin moni muu palstalla manipuloitu muiden käännetyistä sanoista maalitetaan ja saa huonon maineen sen vuoksi.
        Ihan vaan sen vuoksi kun tahdotaan satuttaa.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

En ymmärrä asiaa, miksi pitää olla jotain muuta kuin on.

Tämän vuoksi se yksikin nainen sai tapettua exänsä kun toinen uskoi,mitä nainen sanoi, eikä tutkinut asiaa perusteellisemmin vaan kuin moni muu palstalla manipuloitu muiden käännetyistä sanoista maalitetaan ja saa huonon maineen sen vuoksi.
        Ihan vaan sen vuoksi kun tahdotaan satuttaa.

En minäkään, mutta täällä palstalla se joillekin on hauskanpitoa. Minä kun olen kylmän looginen aina, ja täältä kolme henkilöä tiedän jotka on noita multinikkejä aiemmin on harrastaneet eli pertsa, jan ja disse, niin noista jos veikata pitää epäilen disseä. Miksi pertsa olisi ykskaks palannut heittääkseen muutaman viestin bissenä? ei oikein janiinkaan istu, disse on ilmeisin bisse toistaiseksi.
        Joo no tuossa bisse hommassa ehkä taisi olla enemmän ihan harmiton huvittelunhalu, ei niinkään kenenkään satuttaminen.

-harmiseikirj-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-harmiseikirj-

Disse ei ole Bisse!

• Anonyymi kirjoitti:

En minäkään, mutta täällä palstalla se joillekin on hauskanpitoa. Minä kun olen kylmän looginen aina, ja täältä kolme henkilöä tiedän jotka on noita multinikkejä aiemmin on harrastaneet eli pertsa, jan ja disse, niin noista jos veikata pitää epäilen disseä. Miksi pertsa olisi ykskaks palannut heittääkseen muutaman viestin bissenä? ei oikein janiinkaan istu, disse on ilmeisin bisse toistaiseksi.
        Joo no tuossa bisse hommassa ehkä taisi olla enemmän ihan harmiton huvittelunhalu, ei niinkään kenenkään satuttaminen.

-harmiseikirj-

Minä en usko että olisi edes multinikki kenellekkään.

• Anonyymi kirjoitti:

-harmiseikirj-

No se on oleellista ettei ole liian samanlaiset hahmot, kyllä. Muutenhan se heti paljastuu. :)

• Anonyymi

Tissi-Disse aina naisesta haaveilee...

• Anonyymi

Olkaaa hiljaaaa!

• Tämä tosiaan ON sinkkupalsta! :D

• Anonyymi

Sinulla jäi sama levy päälle!

• Anonyymi

Btw, oletko ylläpitäjä/mode?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Btw, oletko ylläpitäjä/mode?

Olen 😏

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen 😏

Olen Parmis.

• Anonyymi

Joo tämä on erittäin seksiä käyttävien palsta, päinvastoin kuin vanhoillisten Helluntailaisten palsta, tai naimisissa olevien palsta, täällä sentään puhutaan seksistäkin melko vapaasti, kun avioliitossa sitä ei ikinä saa hehehhe :D

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4766
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      201
      2581
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1687
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      29
      1615
    5. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      21
      1409
    6. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      25
      1342
    7. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1227
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      147
      1101
    9. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      962
    10. Junan kylkeen autolla

Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä
      Pyhäjärvi
      74
      932
    Aihe