On omituista että ruualla pitää aina vaan leikkiä?
Useimmat ruokakuvat ja jopa ohjelmat on sitä että kikkaillaan se annos omituiseksi kasaksi heinineen ja lopuksi ammutaan teelusikallinen kastiketta ympäri lautasta (mielellään kaikki reunoille) ja heitetään joku kasvin lehti tai revitty kukkasen lehdet sekaan ja osa ohi lautastakin???
Miksi hampurilaisenkin pitää olla 20-25cm korkea joka vie kyllä itseltäni totaalisesti mieliteon mokomaan "herkkuun". ?
Kebab-ravintolassa on karmee määrä ranskalaisia ja sen päälle laitettu vähän kebabia???
Pizzoissa pitää olla 10cm reunat ilman täytettä, keskellä hieman yskänmitalla mitaten ja se on talon isopizza se.
Lihapiirakat on kaikkea muuta kuin lihapiirakoita?
Grillimakkaratkaan ei ole enään oikeita grillimakkaroita kun pitää olla jalopenoa ja chiliä niissä, valkosipulista puhumattakaan aivan kuin sitä ei itse voisi erikseen lautaselle annostella halutessaan? Miksi eivät tunge jo sinapitkin siihen makkaraan???
Julkiskokitkin on kuin mitäkin artisteja ja ilmeisesti kokeille aletaan partsaita kilpaa veistelemään toreille ja puistoihn...
No hieman helpotti!....
Ruualla leikkiminen on mautonta
6
127
Vastaukset
- Anonyymi
Olet oikeassa ! Lisäksi "kokeilla" on paskaiset kädet ja kaikenlaisia sormuksia ynnä muuta kamaa käsissään, jotka ovat kiellettyjä!! HYGIENIA KUNNIAA JA TODEKSI ELETTY!!
- Anonyymi
Possessa leikitään eniten ruualla. Mautonta pilaa Kaikilta ohjelmaan osallistuneilta ja Käsikirjoittajalta.
- Anonyymi
Samaa mieltä. Lisäksi minua risoo miten vaatteilla leikitään. Tehdään kaikennäköisiä vaatemainoksia. Kummallista todellakin.
Kaipa tälläkin halutaan hakea jonkinlaista estetiikkaa, ruoassa kun on myös visuaalinen puoli joka sekin vaikuttaa myös makuelämykseen. Ja ehkä ruokakulttuuri itsessäänkin on kehittymässä johonkin suuntaan. Itse oikeastaan pidän siitä että ruoka ei ole pelkkää sotkua ja mössöä ja siinä on jotakin väriä ja rakennettakin.
Mutta itse kukin taaplaa tyylillään?- Anonyymi
Sonnasta paskaiset kädet estetiikkaa? Voi hyvää päivää!
Anonyymi kirjoitti:
Sonnasta paskaiset kädet estetiikkaa? Voi hyvää päivää!
Kauneus on katsojan silmässä? Mutta en minäkään ihan sattumanvaraista roiskimista sanoisi esteettiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12651Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1481198Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491105- 125979
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?205921Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 72825
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13825- 39812