https://www.oikeamedia.com/o1-143314 Dosentti Juha Ahvio piti 6.9.2020 Kiponniemessä luennon aiheesta; "Kristityn isänmaalliskansallinen vastuu". Puheessa Ahvio tarkastelee miksi ja millainen kristityn yhteiskunnallinen vastuu on ja miten se liittyy kansallis-isänmaallisuuteen . Kiteytetysti Juha käsittelee kristittynä olemista, elämistä ja toimimista Suomessa ja sitä, miksi ja miten kristityn tulee toimia ja vaikuttaa suomalaisessa yhteiskunnassa.
Nyt puhuu Juha Ahvio
20
135
Vastaukset
Kiitos EI, Googletus kertoo totuuden:
Suomen Vapaakirkkowww.svk.fi
Suomen Vapaakirkko on itsenäinen kirkkokunta. Pääosassa ... Kiponniemen toimintakeskus tarjoaa erinomaiset puitteet onnistuneeseen yhdessäoloon kaikkina- Anonyymi
Teuvo se osaakin demonisoida kaiken ympärillään...
- Anonyymi
Olet niin väärässä. Pyhä Henki ei sinussa vaikuta. Pyhä Henki EI HERJAA, kuten sinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä se narsismi teettää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä! Mutta parhaiten hän on sen tehnyt itsessään. 🤣🤣🤣
Mikähän mandaatti Juhiksella on esiintyä jonain varajeesuksena ja Jumalan lähettinä?
Miksi lähetyssäätiö puuttuu jatkuvasti, räikeästi ja yksipuolisesti kotimaan politiikkaan sen sijaan että toteuttaisi sääntöjensä määrittelemiä tehtäviä?- Anonyymi
Ilmaisuvapauden oikeus nääs.
Anonyymi kirjoitti:
Ilmaisuvapauden oikeus nääs.
Se oikeus on yksilöillä kuten tietysti myös Juhiksella. Hän kuitenkin edustaa Patmosta kaikessa esiintymisessään, koska on siinä johtaja eikä työntekijä.
Repe.Ruutikallo kirjoitti:
Se oikeus on yksilöillä kuten tietysti myös Juhiksella. Hän kuitenkin edustaa Patmosta kaikessa esiintymisessään, koska on siinä johtaja eikä työntekijä.
Kiitos tiedostasi, oikeaan osui kommenttini.
- Anonyymi
Mikä vika Patmoksessa?
Anonyymi kirjoitti:
Mikä vika Patmoksessa?
Siitä ei ollut kysymys, vaan siitä onko se poliittinen järjestö, jonka tulee esittää ihmisille jyrkkiä poliittisia vaatimuksia johtajiensa kautta.
Anonyymi kirjoitti:
Mikä vika Patmoksessa?
Ei siinä Saatanan mukaan ole mitään vikaa, koska kaikki lahkot ovat Saatanan vallassa.
- Anonyymi
Siitä ei ollut kysymys, vaan siitä onko se poliittinen järjestö, jonka tulee esittää ihmisille jyrkkiä poliittisia vaatimuksia johtajiensa kautta.
Jokainen ihminen osaa siivilöidä olennaisen.
- Anonyymi
Hyvä! Mielenkiintoinen aihevalikoima!
HYVÄ ei riitä pelastukseen. Siihen tarvitaan usko totuuteen:
"Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut.
Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."
Tällä ei Jeesus tarkoittanut Saatanalle heitettyjä pappeja, vaan häneltä Hengen ja tehtävän saanutta ihmistä.- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
HYVÄ ei riitä pelastukseen. Siihen tarvitaan usko totuuteen:
"Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut.
Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."
Tällä ei Jeesus tarkoittanut Saatanalle heitettyjä pappeja, vaan häneltä Hengen ja tehtävän saanutta ihmistä.Et sinä voi totuutta kertoa Teuvo. TIEDÄT ETTÄ TOTUUS ON VEREN VOIMA.
Sinä hoet sanaa totuus kertomatta ikinä totuutta. Anonyymi kirjoitti:
Et sinä voi totuutta kertoa Teuvo. TIEDÄT ETTÄ TOTUUS ON VEREN VOIMA.
Sinä hoet sanaa totuus kertomatta ikinä totuutta.Jatkan vielä:
Kristuksen totuus on Hengessä.
Saatanan valheet ja vääryys on veressä.- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Jatkan vielä:
Kristuksen totuus on Hengessä.
Saatanan valheet ja vääryys on veressä.Sinulla ei ole kuin valhe.
Hebrealaiskirje:
10:29 kuinka paljoa ankaramman rangaistuksen luulettekaan sen ansaitsevan, joka tallaa jalkoihinsa Jumalan Pojan ja pitää epäpyhänä liiton veren, jossa hänet on pyhitetty, ja pilkkaa armon Henkeä
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863601
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813260Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683082On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702730Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442232- 651822
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271789- 351745
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181709- 601658