Marinin tissikuvat leviävät maailmalle

Nyt on oikein ulkomaita myöten noteerattu, kun Sanna Marin näyttää tissiä.

21

395

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaksinaismoralismi kukoistaa.

• Tosin nämä vajukit ei tajua, että kaikki se sataa suoraan Marinin laariin..

• Miloin Suomen miespääministeri on näyttänyt mulkkua lehdessä?

• Partakaweri kirjoitti:

Miloin Suomen miespääministeri on näyttänyt mulkkua lehdessä?

Naisen rinta on sukupuolielin.

Just...

• Kollimaattori kirjoitti:

Naisen rinta on sukupuolielin.

Just...

Arkaluontoisuus menee samalla tasolla. Yhtälailla poliisi kirjoittaa sakon rintojen kuin sukuelimenkin esittelystä julkisella paikalla.

• Partakaweri kirjoitti:

Arkaluontoisuus menee samalla tasolla. Yhtälailla poliisi kirjoittaa sakon rintojen kuin sukuelimenkin esittelystä julkisella paikalla.

Ei kirjoita, vaan käskee lisäämään vaatetusta.

Jos ei tottele, niin sitten tulee sakot virkavallalle niskoittelusta.

Poliisit ovat sanoneetkin, etteivät edes puuttuisi viuhahteluun, mutta on pakko, kun joku huolestunut ja iloittelusta kateellinen kansalainen tekee ilmoituksen. Poliisilla olisi tärkeämpääkin tekemistä kuin valvoa vaatetusta.

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

Häh, eihän tuossa kuvassa edes mikään tissi näy. Vaatteet päällä.

• Partakaweri kirjoitti:

Kyllä Vanhasen nännikuva on ollut lehdessä. Ei tullut kohua. Mutta Kivimäen bikinikuvista tuli..

https://www.is.fi/viihde/art-2000000906457.html

• Partakaweri kirjoitti:

Ei kirjoita.

• Anonyymi kirjoitti:

Häh, eihän tuossa kuvassa edes mikään tissi näy. Vaatteet päällä.

Niin mutta kun sen takin alla ne kuitenkin on..🤪

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

Miloin Suomen miespääministeri on näyttänyt mulkkua lehdessä?

Aika huono vertaus...Jos näkyy hieman tissin sivua niin se on aika lailla eri asia jos joku mies läväyttää KOKO mulkkunsa esiin.

• Anonyymi kirjoitti:

Aika huono vertaus...Jos näkyy hieman tissin sivua niin se on aika lailla eri asia jos joku mies läväyttää KOKO mulkkunsa esiin.

Linnan juhlissa näkyy tissiä paljon enemmän.

Viime vuonna joku näytti jatkoilla nänninkin, siis naisen nännin.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Linnan juhlissa näkyy tissiä paljon enemmän.

Viime vuonna joku näytti jatkoilla nänninkin, siis naisen nännin.

Olen 99,99% varma, että jos S. Marin olisi ollut linnanjuhlissa vastaavassa vaatetuksessa, niin valitus kohdistuisi ihan johonkin muuhun kuin "vilautukseen". Harmi, että niitä juhlia ei tänä vuonna järjestetä. Tuossa oliai ollut varsin varteenotettavaa juhlapukeutumista. Olen muuten varma, että joku olisi sen tehnytkin. Ja tosiaan niissä juhlissa näytetään monin verroin enemmän tissiä ja persettä.

• Olette häpeäksi koko Suomelle..

"Karsikkaan mukaan kritiikkiä on vaikea tulkita miksikään muuksi kuin misogyniaksi eli naisiin kohdistuvaksi vihaksi ja aliarvostamiseksi."

• Hyvähän tuo jos Suomi pääsee maailman kartalle...
        Pojot siitä Marinille.
        Ja kyllä taitaa muutoinkin pisteet kääriytyä tästäkin kohusta hänelle.
        Kuva on tyylikäs - kaukana irstaasta ja naista alentavasta.
        Onko se sopiva pääministerille? Siitä voidaan kaikki olla vaikka erimieltä, mutta nyt on vuosi 2020.
        Joka tapauksessa rohkea veto Marinilta. Ja taas pojot putoilee hänelle.

• Noh tuota pullakuvakin sai palstan naiset raivoon😁
        Vaikka on arkiasuste ja toin näkökulmaa vain naisen puolesta johon kaikki voi samastua minun paikalla.

Nyt voimme laittaa ison kuvan peiliin sanna marinista kuvitella itsensä paikalle.

Muuten tuo korujen mainostaminen minusta enemmän kyseenalaista kun tietääkseni eivät ministerit saa mainostaa ja hyötyä ottaa itse siitä kuin kohu nousi joku fatima
        https://www.uusisuomi.fi/uutiset/vihreiden-varapuheenjohtaja-pyysi-ja-sai-helkamalta-kalliin-sahkopyoran-kohu-nousi-ilmoittaa-nyt-maksavansa-pyoran-itse/2bdea57f-5b84-4d77-86b7-8d08966cc59e

• Päivi Räsänenkin näytti enemmän tissiä Linnan juhlissa. ; )

Painotan, että Päivin pukeutuminen ko. juhlassa oli mielestäni täysin O.K. ja juhlavaan tilaisuuteen sovelias, vaikka en rouvan mielipiteitä arvostakaan.

• Anonyymi

Niin ja lehdissähän kaikki nekin kuvat tosiaan julkaistaan. Ihan kuten linnanjuhlienkaan satoja "tissikuvia", niin ei tätäkään kuvaa olis noteraattu ulkomailla ilman nyt noussutta joutavanpäiväistä kohua.

• Anonyymi

Näyttää tissiä...No kun eihän siinä kuvassa näy tissejä juurikaan. Naurettava kohu asiasta!

• Anonyymi

Mikähän se ihmeellinen "pääministerin arvo", jolle tämä nyt ei sovi, mahtaa edes olla. En ole ihan varma mahtaako omana elinaikani olla ollut yhtään pääministeriä, jonka käytös olis aina sopinut "pääministerin arvolle". Kuinka monta pääministeriä, presidenttiä ja kruunupäätä tässä maailmassa mahtaa edes olla, jonka käytös on aina hänen "arvolleen sopivaa"?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      218
      1861
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1738
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      54
      1156
    4. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      16
      966
    5. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      930
    6. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      74
      920
    7. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      815
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      84
      791
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      69
      772
    10. Oli pakko saada sut suuttumaan

Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä
      Ikävä
      18
      752
    Aihe