POLIISI epäilee metsästäjän ampuneen vahingossa maastopyöräilijän Urho Kekkosen kansallispuistossa Lapissa. Huh ja me meinatiin lähtee pohjoiseen mtb retkelle.
Olkaapa turistit tarkkana Lapissa näin metsästys aikaan
19
131
Vastaukset
- Anonyymi
Kantelu oikeuskanslerille: ”Minkä Suomen lain tai valtiosäännön nojalla Suomen pääministeri voi valtuuttaa vieraan vallan edustajan käyttämään Suomen esitys-, puhe- ja äänivaltaa?
- Anonyymi
Onhan tälläkin palstalla jo useamman kerran varoitettu, älkää turistit tulko tänne Lappiin. Saattaapi olla niin, että ellei korona teitä tapa, niin sitten sattuu tapaturma ja henki lähtee pahimmassa tapauksessa.
- Anonyymi
Mä en ainakaan uskaltais mennä siellä skuttaan, mut vaikka Rovaniemellä vois ehkä joskus käydä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en ainakaan uskaltais mennä siellä skuttaan, mut vaikka Rovaniemellä vois ehkä joskus käydä.
Äijä nähnyt polulla viis lintua polkupyörillä.
- Anonyymi
Siellä Lapissa on näköjään kaikki mahdollista.
- Anonyymi
On niitä sattunut ymmärtämättömiä ampumisia toki ennenkin. On ammuttu mies esimerkiksi hämäräss ä tulille hirvenä jne...
- Anonyymi
Metsätyksen aikaan ei kannata lähteä pohjoisen metsiin patikoimaan tai pyöräilemään.
- Anonyymi
Tukevammat aineet vaatimuksena metästäjille, että sammuvat nopeammin.
- Anonyymi
Emmehän me kaikki paikalliset sitä hoksaa, että 'etelän varikset' ovat rauhoitettuja, eikä niitä saa hävittää ampumalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Emmehän me kaikki paikalliset sitä hoksaa, että 'etelän varikset' ovat rauhoitettuja, eikä niitä saa hävittää ampumalla.
Rauhoittamattomat lintulajit ovat
harmaalokki
merilokki
kesykyyhky
räkättirastas
varis
naakka
harakka
korppi poronhoitoalueella
- Anonyymi
Onko sutkit ja mafioosot rauhoitettu?
- Anonyymi
On ne vishiin rauhotettu. Niistä saattaa saaha samanlaisen tuomion kuin ihmisen taposta. Kannattaa sekin ottaa huomioon.
- Anonyymi
Lappilaiset korpikommunistit saattavat ampua ihmisiä aivan tarkoituksellakin.
- Anonyymi
Nimenomhan..
- Anonyymi
Mitä te tänne tulette pyöräileen.pyöräilkää siellä etelässä.sieltäkin löytyy aivan hyviä maastoja siihen tarkoitukseen.täällä haahuilette vain jaloissa
- Anonyymi
Joo tosiaan paikallisten jaloissa pyörittiin kun kittilässä käytiin pyöräilemässä.
Ketään ei näkynyt missään paitsi paikallisessa kuppilassa missä ei ollut kun kylän ukkoja kädet housuissa puriselemassa muniaan, eikä yhtään naista ei näkynyt mailla halmeilla. Tuo teidän meininki sen verran outoo, että me ei kyllä tulla enään teidän jalossa pyörimään ja tottahan se on, että etelässä on ajettavia polkuja varmasti sata kertaa enemmän.
- Anonyymi
on kummaa että suomessakin kohutaan ranskassa tehdystä opettajan murhasta joka näytti pilakuvia .MUTTA SUOMESSA EI KOHISTA YHTÄÄN VIATTOMAN ULKOILIJAN TAPOSTA SUOMESSA MITÄ NIIN SUURTA EROA ON RANSKASSA TEHDYLLÄ TAPOLLA TAI SUOMESSA TEHDYLLÄ TAPOLLAOIOKEUSVALTIO SUOMESSA EI VÄLITETÄ MITÄÄN AINOASTAAN VÄLITETÄÄN ULKOMAILLA TEHDYISTÄ RIKOKSISTA LUULIS ETTÄ NIILLÄ EI OLE MITÄÄN MERKITYSTÄ MUTTAQ AAMU TVSSÄKIN HAASTATELTIIN ASIAN JOHDOSTA JOTAIN ULKOMAALAISTA MUSLIIMIN RETALETTA MUTTA SUOMESSA EI OLE HAASTATELTU YHTÄÄN POLKUPYÖRÄILIJÄN TAPANUTTA HENKILÖÄ.AINOASTAAN ULKOMAILLA TEHDYT TAPOT JA RIKOKSET KOSKETTAA OIKEUS VALTIO SUOMEA
- Anonyymi
Mes muuanne huutamaan joutavia. Löyvät varmaan sisusta ajatteluusi sopivaa seuraa.
Muslimifobiaan hae apua, tuo on jo pelottavaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mes muuanne huutamaan joutavia. Löyvät varmaan sisusta ajatteluusi sopivaa seuraa.
Muslimifobiaan hae apua, tuo on jo pelottavaa.Oi voi tota tyhmyyttä
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1125825Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323927- 823332
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182946Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2501997Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871963- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui391685Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881529