Anonyymipaska palstalla

Ylläpito otti muodollisen kovennetun linjan anonyymien nettipersujen suhteen. Tämä ei kuitenkaan tule riittämään ja ihan virallisia teitä on asia etenemässä.

Vihdoinkin saadaan anonyymi sekä asiaton sekava persuilu kuriin.

31

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaikki asiattomuus ja p-skanheitto sekä kiusaaminen olisi saatava kuriin!
      Itse olen ehdottanut ylläpitoon kirjautumispakkoa. Se ehkä hillitsisi halua oksentaa mitä tahansa.
      Jos niin paha olo on että sitä tuntee tarvetta purkaa anonymiteetin suojissa palstalla, olisi aika hakea professionaalista apua. Näitten tyyppien tilanne on jo päässyt pahaksi ja tarve psykologiseen apuun on todellinen.
      Kun oma elämä tuntuu niin tuskalliselta että siihen tuntee saavansa apua vieraitten ihmisten päälle hyökkäämällä, pitäisi jo hälytyskellot soida omassakin päässä. Ollaan jo pahassa jamassa.
      Pelkkä porttikielto hetken aikaa ei asiaa paranna. Nämä palaavat aina takaisin.
      Itse en ole palstan vakikäyttäjä enkä ole tuntenut tarvetta kirjautua, mutta jos siitä tulee palstan käytäntö olen toki valmis siihen. Ehkä sen avulla saataisiin palsta siivottua ja meidänkin jotka kykenemme asialliseen keskusteluun halu osallistua lisääntyisi. Nykyisellään palsta on pelkkä tunkio jonne ei paljon nenäänsä haluaisi pistää.

      • Kannatan. Vaikka yhä voisi pistää mitä sattuu palstalle, voisi sen jotenkin ehkä suuremmassa osassa tapauksia selvittää, mikä taho sitä asiatonta tuubaa työntää.

        Okei, varmaan lähtisi myös osa asiallistakin ainesta pois, mutta minkäs teet, jos ihmiset ei osaa käyttäytyä? 🤷‍♂️


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Kannatan. Vaikka yhä voisi pistää mitä sattuu palstalle, voisi sen jotenkin ehkä suuremmassa osassa tapauksia selvittää, mikä taho sitä asiatonta tuubaa työntää.

        Okei, varmaan lähtisi myös osa asiallistakin ainesta pois, mutta minkäs teet, jos ihmiset ei osaa käyttäytyä? 🤷‍♂️

        Niii.mutta minäpä pesin ikkunat ulkoa välistä ja sisältä. Pesin ja silitin verhot ja asensin takas.ei ihan äkkihomma mutta tulipa tehtyä. Kaikenlaist viritelmää että yletyin kattoon.🤭Nyt voi laittaa valoa ikkunaan😊. Sitten avasin kylppärin viemärin ja putsasin kaikki röörit maan ja taivaan väliltä .pulloharjalla ja käsisuihkulla tulee puhdasta!😁tyyliin disse tässä ilmoitan🦋


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niii.mutta minäpä pesin ikkunat ulkoa välistä ja sisältä. Pesin ja silitin verhot ja asensin takas.ei ihan äkkihomma mutta tulipa tehtyä. Kaikenlaist viritelmää että yletyin kattoon.🤭Nyt voi laittaa valoa ikkunaan😊. Sitten avasin kylppärin viemärin ja putsasin kaikki röörit maan ja taivaan väliltä .pulloharjalla ja käsisuihkulla tulee puhdasta!😁tyyliin disse tässä ilmoitan🦋

        No ootpas ollu reipas! 😬

        Mä vähän rapsuttelin pihaa... jos illalla sais kärrillä hilluttua ne tontin nurkkaan häkkiin maatumaan. 😊

        Kaupassa pitää käydä ja kokata ruokaa.

        Taidanpa hoonata pellettipannunkin...🤔 Sitten saunaan huljuuttamaan noet pois. 😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niii.mutta minäpä pesin ikkunat ulkoa välistä ja sisältä. Pesin ja silitin verhot ja asensin takas.ei ihan äkkihomma mutta tulipa tehtyä. Kaikenlaist viritelmää että yletyin kattoon.🤭Nyt voi laittaa valoa ikkunaan😊. Sitten avasin kylppärin viemärin ja putsasin kaikki röörit maan ja taivaan väliltä .pulloharjalla ja käsisuihkulla tulee puhdasta!😁tyyliin disse tässä ilmoitan🦋

        Vtun tehoilijat. Mä en saa mitään aikaiseksi.

        Syksy.

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vtun tehoilijat. Mä en saa mitään aikaiseksi.

        Syksy.

        xLiner

        Etkö käynyt edes aamup.skalla? 😜


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Etkö käynyt edes aamup.skalla? 😜

        E. Sekin siirtyi päivään.

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        E. Sekin siirtyi päivään.

        xLiner

        No porukoilla ja kaupassa meni niin pitkään, että pimeä iski pihalle. Myllään lehdet huomenna. Mut laitoin pari koneellista pyykkiä ja poika kokkas ruuan. Suhisti kanasuikaleilla tacolättyjä. 😋

        Sit jos vähän huilais ja vetäis äijän kaa lakanat ja menkelin kautta kaappiin. Nyt täällä talossa on kaks ukkoa laittelemassa hommia kohilleen. 😃👌 Kyllä kelpaa.


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        No porukoilla ja kaupassa meni niin pitkään, että pimeä iski pihalle. Myllään lehdet huomenna. Mut laitoin pari koneellista pyykkiä ja poika kokkas ruuan. Suhisti kanasuikaleilla tacolättyjä. 😋

        Sit jos vähän huilais ja vetäis äijän kaa lakanat ja menkelin kautta kaappiin. Nyt täällä talossa on kaks ukkoa laittelemassa hommia kohilleen. 😃👌 Kyllä kelpaa.

        Ai niin toi mankeli 😄

        Opettajat alkavat kiusaamaan sun poikaasi koulussa. Oppilaat eivät edes tiedä enää mikä on makeli.. 👴

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai niin toi mankeli 😄

        Opettajat alkavat kiusaamaan sun poikaasi koulussa. Oppilaat eivät edes tiedä enää mikä on makeli.. 👴

        xLiner

        Juu. Kätevä peli. 😃👌


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vtun tehoilijat. Mä en saa mitään aikaiseksi.

        Syksy.

        xLiner

        Mä voin hyvällä omalla tunnolla laiskotella...


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Mä voin hyvällä omalla tunnolla laiskotella...

        Niin sun sivujalkasi.. 😬

        Mä olen vaan väsynyt..

        15 kg käsipainotkin on muka raskaat 😓

        xLiner


    • Partakaweri

      Onko Timo saanut oman perskärpäsen?

      • Juu oli. Mutta pieraisin niin se kuoli. Koska ei mitään saa haaskata, niin tein siitä lihakeittoa. Höystin sen keiton murmeleilla ja ätmeillä.

        Kovin oli kitkeriä ätminpalaisia, mutta ei siitä nauttia tarvitse, kunhan hengissä pysyy.


      • Anonyymi
        KÄYTTÄJÄTUNNU5 kirjoitti:

        Juu oli. Mutta pieraisin niin se kuoli. Koska ei mitään saa haaskata, niin tein siitä lihakeittoa. Höystin sen keiton murmeleilla ja ätmeillä.

        Kovin oli kitkeriä ätminpalaisia, mutta ei siitä nauttia tarvitse, kunhan hengissä pysyy.

        Kitkeriä ätminpalasia.. 😂

        xLiner


    • Anonyymi

      Naisvihasta pitäisi myös päästä eroon.

      • Anonyymi

        Me kunnon nettipersut kärsimme anonyymien nettipersujen sijasta me uhriudumme


    • Mjaa

      Mun mielestä täällä saa kirjoittaa ihan mitä haluaa, eikä se ole kirjoittamiselle mikään este että kirjoitukset poistetaan.

      (hihitystä)

      • Plaah

        Mielestäni ei ole soveliasta loukata ketään. Kirjoittamisen esto ei saa tosiaan olla pelko tulevansa loukatuksi hyvinkin henkilökohtaisilla asioilla.

        Miksi muuten hihittelet alati? Oletko tyhjännauraja?

        Ilmeisesti siellä eteläsuomessa on liaääkin teitä siivellä eläjiä?

        Tämä oli funis vasta pientä kokeilua. Jos lähdet mukaan, niin sitten tykitetään ihan kunnolla. Heikoimpia hirvittää ja lapset itkevät.


      • KÄYTTÄJÄTUNNU5 kirjoitti:

        Plaah

        Mielestäni ei ole soveliasta loukata ketään. Kirjoittamisen esto ei saa tosiaan olla pelko tulevansa loukatuksi hyvinkin henkilökohtaisilla asioilla.

        Miksi muuten hihittelet alati? Oletko tyhjännauraja?

        Ilmeisesti siellä eteläsuomessa on liaääkin teitä siivellä eläjiä?

        Tämä oli funis vasta pientä kokeilua. Jos lähdet mukaan, niin sitten tykitetään ihan kunnolla. Heikoimpia hirvittää ja lapset itkevät.

        Tätä on muuten mahtava seurata. Funis ja Timppa vauhdissa. Kaksi palstan mottoriturpaa kun iskee oikein kunnolla yhteen niin ei taatusti kukaan jää kylmäksi.

        Harmis ja Wuffweli voisi pitää oman sesssionsa.

        Odotellaan jo kieli pitkällä.....


      • KÄYTTÄJÄTUNNU5 kirjoitti:

        Plaah

        Mielestäni ei ole soveliasta loukata ketään. Kirjoittamisen esto ei saa tosiaan olla pelko tulevansa loukatuksi hyvinkin henkilökohtaisilla asioilla.

        Miksi muuten hihittelet alati? Oletko tyhjännauraja?

        Ilmeisesti siellä eteläsuomessa on liaääkin teitä siivellä eläjiä?

        Tämä oli funis vasta pientä kokeilua. Jos lähdet mukaan, niin sitten tykitetään ihan kunnolla. Heikoimpia hirvittää ja lapset itkevät.

        Mjoo

        Kerrohan minulle kuinka loukataan mitään tai ketään fiktiivistä?

        Omat ajatukseni eivät tällaiseen kykene.

        (reps)


      • KÄYTTÄJÄTUNNU5 kirjoitti:

        Plaah

        Mielestäni ei ole soveliasta loukata ketään. Kirjoittamisen esto ei saa tosiaan olla pelko tulevansa loukatuksi hyvinkin henkilökohtaisilla asioilla.

        Miksi muuten hihittelet alati? Oletko tyhjännauraja?

        Ilmeisesti siellä eteläsuomessa on liaääkin teitä siivellä eläjiä?

        Tämä oli funis vasta pientä kokeilua. Jos lähdet mukaan, niin sitten tykitetään ihan kunnolla. Heikoimpia hirvittää ja lapset itkevät.

        Nyt alkaa kiinnostamaan. Miten sinua on loukattu?


      • Partakaweri kirjoitti:

        Nyt alkaa kiinnostamaan. Miten sinua on loukattu?

        Minua loukkaa se että fiktiiviset kirjoittelijat kimmastuvat kilvan, vaikka mihinkään tällaiseen ei olisi syytä.

        Tässä ei niin kuin oikein tunnuta ymmärtävän missä mennään.

        (naurua)


      • Funeau kirjoitti:

        Minua loukkaa se että fiktiiviset kirjoittelijat kimmastuvat kilvan, vaikka mihinkään tällaiseen ei olisi syytä.

        Tässä ei niin kuin oikein tunnuta ymmärtävän missä mennään.

        (naurua)

        Hidasälyisille

        Kiejoitan tähän nyt jonkinlaisen väitteen tai mielipiteen, joka saa negatiivista palautetta.

        Mitä oikein tapahtui?

        (naurua)


      • Funeau kirjoitti:

        Hidasälyisille

        Kiejoitan tähän nyt jonkinlaisen väitteen tai mielipiteen, joka saa negatiivista palautetta.

        Mitä oikein tapahtui?

        (naurua)

        Ok

        Ensin vittuillaan kirjoitusvirheestä (joka oli tahallinen). Seuraavaksi vittuillaan väitteeni aggressiivisuudesta (jota se ei voi olla, koska illuusio on läpitunkeva, eli fiktiivinen).

        (reps)


      • Funeau kirjoitti:

        Ok

        Ensin vittuillaan kirjoitusvirheestä (joka oli tahallinen). Seuraavaksi vittuillaan väitteeni aggressiivisuudesta (jota se ei voi olla, koska illuusio on läpitunkeva, eli fiktiivinen).

        (reps)

        Eli

        Eli siis kirjoitus itsessään joko kantaa tai ei. Sillä ei ole mitään väliä, kuka tai mikä kirjoituksen ruutuun on luonut.

        Ei mitään väliä.

        (hihitystä)


      • Funeau kirjoitti:

        Eli

        Eli siis kirjoitus itsessään joko kantaa tai ei. Sillä ei ole mitään väliä, kuka tai mikä kirjoituksen ruutuun on luonut.

        Ei mitään väliä.

        (hihitystä)

        Kohdeongelma

        "Hyvin usein oletetaan" että kirjoittamisella olisi jokin kohde.

        Kuinka voi olla kohdetta kirjoituksella, joka perustuu fiktioon suunnattuna toiselle fiktiolle?

        Lyhyesti: ei kohdetta eikä lähdettä ole.

        (kikatusta)


      • Funeau kirjoitti:

        Kohdeongelma

        "Hyvin usein oletetaan" että kirjoittamisella olisi jokin kohde.

        Kuinka voi olla kohdetta kirjoituksella, joka perustuu fiktioon suunnattuna toiselle fiktiolle?

        Lyhyesti: ei kohdetta eikä lähdettä ole.

        (kikatusta)

        Oletusarvoisesti

        Oletetaan että herra X on jotain mieltä rouvasta Y.

        Herra X kertoo mielipiteensä.

        Mitä tapahtuu?

        (hihitystä)


    • Anonyymi

      Persuja parjaavien tulva on tosi paha, sama ääliö toistaa valheitaan jatkuvasti, hyppien aiheesta toiseen

      • Ovatko yhdysvaltalaiset luopumassa yhdysvaltalaisuudesta ja sulkakynällä kirjoitetusta ministerimatrikkelistaan ja siirtymässä kohti kaaoksen maailmaa?

        (hirn)


      • Funeau kirjoitti:

        Ovatko yhdysvaltalaiset luopumassa yhdysvaltalaisuudesta ja sulkakynällä kirjoitetusta ministerimatrikkelistaan ja siirtymässä kohti kaaoksen maailmaa?

        (hirn)

        Entä kuinka käy Jason Bournen?

        (reps)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2861
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2031
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2016
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1835
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe