Terveellinen herkku

nalah

Mielestäni paras terveellinen vaihtoehto makeannälkään on viinirypäleet. Ne ovat makeita ja pieniä ja varsinkin jääkaapissa oltuun ihanan kylmiä ja raikkaita!

Tämä minun mielipiteestäni, teidän?

9

4661

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paksuuu

kauheita hiilaripommeja rypäleet :S

• nalah

no silti parempia ku karkit!

• Tonnikalafilee
        nalah kirjoitti:

no silti parempia ku karkit!

Tummien viinirypäleiden kuorissa on samaa ainesta kuin paljon kehutussa punaviinissä - terveyttä edistävä tuote siis.

• tyttönen vain

Viinirypäleet toimii, mutta kyllä ne mansikat on parhaita! Siis tuoreet ja makeat, eli aika rajoitetusti saatavilla.

• Tupsu

Mä olen saanut sen käsityksen, että viinirypäleet eivät ole paras mahdollinen laihduttajan ruoka juuri tuon hiilaripitoisuuden takia. Setäni oli laihiksella ja söi kamalasti viinirypäleitä ja ihmetteli, miksei paino pudonnut. Kun jätti viinirypäleet pois, alkoi tulosta syntyä. Käsitykseni ei kylläkään perustu mihinkään tieteelliseen faktaan eli voin olla väärässäkin. Tsemmppi laihduttamiseen!

• tyttönen vain
        Tupsu kirjoitti:

Mä olen saanut sen käsityksen, että viinirypäleet eivät ole paras mahdollinen laihduttajan ruoka juuri tuon hiilaripitoisuuden takia. Setäni oli laihiksella ja söi kamalasti viinirypäleitä ja ihmetteli, miksei paino pudonnut. Kun jätti viinirypäleet pois, alkoi tulosta syntyä. Käsitykseni ei kylläkään perustu mihinkään tieteelliseen faktaan eli voin olla väärässäkin. Tsemmppi laihduttamiseen!

Kyllä kyllä. Viinirypäleissä on 41 kcal sataa grammaa kohden kun taas esimerkiksi greipissä on vain 32 kcal. Viinirypäle ei siis ole energiasisällöllisesti fiksuin hedelmävalinta, mutta se on kuitenkin kevyempi kuin appelsiini tai ananas. Puhumattakaan kun sitä käytetään suklaan tai karkin korvikkeena!

Noista hiilareista sun muista minä en ole kovin tarkka, energia on energiaa, ja energiansaannin kokonaismäärä on tärkeämpää kuin saantilähteiden suhde, jos kuitenkin käyttää tervettä järkeä.

• täti-ihminen
        tyttönen vain kirjoitti:

Kyllä kyllä. Viinirypäleissä on 41 kcal sataa grammaa kohden kun taas esimerkiksi greipissä on vain 32 kcal. Viinirypäle ei siis ole energiasisällöllisesti fiksuin hedelmävalinta, mutta se on kuitenkin kevyempi kuin appelsiini tai ananas. Puhumattakaan kun sitä käytetään suklaan tai karkin korvikkeena!

Noista hiilareista sun muista minä en ole kovin tarkka, energia on energiaa, ja energiansaannin kokonaismäärä on tärkeämpää kuin saantilähteiden suhde, jos kuitenkin käyttää tervettä järkeä.

Minkähän ihmeen vuoksi appelsiinia saa Painonvartijoiden points-ohjelmalla syödä mielin määrin eikä tarvitse edes merkata niitä ruokapäiväkirjaan ? Meinaan jos siinä on enemmän kaloreita kuin viinirypäleissä .

• tyttönen vain
        täti-ihminen kirjoitti:

Minkähän ihmeen vuoksi appelsiinia saa Painonvartijoiden points-ohjelmalla syödä mielin määrin eikä tarvitse edes merkata niitä ruokapäiväkirjaan ? Meinaan jos siinä on enemmän kaloreita kuin viinirypäleissä .

En tiedä =)

• karkkkiiii tahtoo

Eihän kukaan ole puhunutkaan laihduttamisesta..? Nalah sanoi vain että se on paras herkku makeannälkään. Onhan se nyt parempi ku karkki :DD

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      8
      1568
    2. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1155
    3. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      110
      1100
    4. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      51
      953
    5. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      62
      827
    6. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      184
      749
    7. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      736
    8. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      81
      725
    9. solmussa solmussa

Tilanne solmussa. Umpisommussa🫢
      Ikävä
      35
      679
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      42
      633
    Aihe