Terveellinen herkku

nalah

Mielestäni paras terveellinen vaihtoehto makeannälkään on viinirypäleet. Ne ovat makeita ja pieniä ja varsinkin jääkaapissa oltuun ihanan kylmiä ja raikkaita!

Tämä minun mielipiteestäni, teidän?

9

4574

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paksuuu

      kauheita hiilaripommeja rypäleet :S

      • nalah

        no silti parempia ku karkit!


      • Tonnikalafilee
        nalah kirjoitti:

        no silti parempia ku karkit!

        Tummien viinirypäleiden kuorissa on samaa ainesta kuin paljon kehutussa punaviinissä - terveyttä edistävä tuote siis.


    • tyttönen vain

      Viinirypäleet toimii, mutta kyllä ne mansikat on parhaita! Siis tuoreet ja makeat, eli aika rajoitetusti saatavilla.

      • Tupsu

        Mä olen saanut sen käsityksen, että viinirypäleet eivät ole paras mahdollinen laihduttajan ruoka juuri tuon hiilaripitoisuuden takia. Setäni oli laihiksella ja söi kamalasti viinirypäleitä ja ihmetteli, miksei paino pudonnut. Kun jätti viinirypäleet pois, alkoi tulosta syntyä. Käsitykseni ei kylläkään perustu mihinkään tieteelliseen faktaan eli voin olla väärässäkin. Tsemmppi laihduttamiseen!


      • tyttönen vain
        Tupsu kirjoitti:

        Mä olen saanut sen käsityksen, että viinirypäleet eivät ole paras mahdollinen laihduttajan ruoka juuri tuon hiilaripitoisuuden takia. Setäni oli laihiksella ja söi kamalasti viinirypäleitä ja ihmetteli, miksei paino pudonnut. Kun jätti viinirypäleet pois, alkoi tulosta syntyä. Käsitykseni ei kylläkään perustu mihinkään tieteelliseen faktaan eli voin olla väärässäkin. Tsemmppi laihduttamiseen!

        Kyllä kyllä. Viinirypäleissä on 41 kcal sataa grammaa kohden kun taas esimerkiksi greipissä on vain 32 kcal. Viinirypäle ei siis ole energiasisällöllisesti fiksuin hedelmävalinta, mutta se on kuitenkin kevyempi kuin appelsiini tai ananas. Puhumattakaan kun sitä käytetään suklaan tai karkin korvikkeena!

        Noista hiilareista sun muista minä en ole kovin tarkka, energia on energiaa, ja energiansaannin kokonaismäärä on tärkeämpää kuin saantilähteiden suhde, jos kuitenkin käyttää tervettä järkeä.


      • täti-ihminen
        tyttönen vain kirjoitti:

        Kyllä kyllä. Viinirypäleissä on 41 kcal sataa grammaa kohden kun taas esimerkiksi greipissä on vain 32 kcal. Viinirypäle ei siis ole energiasisällöllisesti fiksuin hedelmävalinta, mutta se on kuitenkin kevyempi kuin appelsiini tai ananas. Puhumattakaan kun sitä käytetään suklaan tai karkin korvikkeena!

        Noista hiilareista sun muista minä en ole kovin tarkka, energia on energiaa, ja energiansaannin kokonaismäärä on tärkeämpää kuin saantilähteiden suhde, jos kuitenkin käyttää tervettä järkeä.

        Minkähän ihmeen vuoksi appelsiinia saa Painonvartijoiden points-ohjelmalla syödä mielin määrin eikä tarvitse edes merkata niitä ruokapäiväkirjaan ? Meinaan jos siinä on enemmän kaloreita kuin viinirypäleissä .


      • tyttönen vain
        täti-ihminen kirjoitti:

        Minkähän ihmeen vuoksi appelsiinia saa Painonvartijoiden points-ohjelmalla syödä mielin määrin eikä tarvitse edes merkata niitä ruokapäiväkirjaan ? Meinaan jos siinä on enemmän kaloreita kuin viinirypäleissä .

        En tiedä =)


    • karkkkiiii tahtoo

      Eihän kukaan ole puhunutkaan laihduttamisesta..? Nalah sanoi vain että se on paras herkku makeannälkään. Onhan se nyt parempi ku karkki :DD

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      1906
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1584
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1316
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1242
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1206
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1182
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1171
    10. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1166
    Aihe