Kysy palstalaiselta:

Osa kolme(ko)? Tylsän sadepäivän ajankuluksi.

Tiedän jo etukäteen että täysin turhaan kirjoitan tätäkin lausetta, mutta voin jo etukäteen sanoa että en vastaa kysymyksiin mitkä on pelkkää suoraa vttuilua, enkä myöskään kysymyksiin kenenkään ulkopuolisen henkilön (esim. kaverit, eksät, asiakkaat jne.) yksityisasioista.

Muuten antaa palaa vaan 😅

108

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Monelta mun telkkari tulee?

      • Enpä osaa sanoa. Ehkä voit nopeuttaa asiaa jos kytket jonkun satisfyerin telkkarisi usb-porttiin 🤔


      • Ostit uuden?


      • Partakaweri kirjoitti:

        Ostit uuden?

        Jeb.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Jeb.

        Moniko tuumasen?

        Nyt pidä se kissa kaukana siitä töllöttimestä.


      • Partakaweri kirjoitti:

        Moniko tuumasen?

        Nyt pidä se kissa kaukana siitä töllöttimestä.

        Heikki Kinnusen nenästä roikkui yks pitkä karva...yyyh..

        50.

        Se on nyt naulattu alustaan kiinni.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Heikki Kinnusen nenästä roikkui yks pitkä karva...yyyh..

        50.

        Se on nyt naulattu alustaan kiinni.

        Täytit kissan! 🤭


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täytit kissan! 🤭

        Juu.. hyvin on syötetty.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Heikki Kinnusen nenästä roikkui yks pitkä karva...yyyh..

        50.

        Se on nyt naulattu alustaan kiinni.

        Ensin oli 32 tuumaa, sitten 43 ja nyt 50 tuumaa..

        Sitä se laajakulma tarkoittaa..

        Ettäs tiiätte☝️


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Juu.. hyvin on syötetty.

        Mut ei olis tarvinnut naulata 😹


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Ensin oli 32 tuumaa, sitten 43 ja nyt 50 tuumaa..

        Sitä se laajakulma tarkoittaa..

        Ettäs tiiätte☝️

        seuraavaksi: torilla tavataan!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mut ei olis tarvinnut naulata 😹

        Mau..lata☝️


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Mau..lata☝️

        Tehty mikä tehty.



      • Anonyymi kirjoitti:

        Tehty mikä tehty.

        Kissa oli tänään aamulla mun huomaamatta karannu pihaportista. (Sekin on nyt rikki.. yks lauta tippunu..Lokakuu!)
        Sittemmin kuului oveen koputusta ja kurkkasin ovisilmästä, vaan ketään ei näkyny.. Kuului uusi koputus, raotin ovea ja kappas siellä oli yks märkä kissa, joka nosti hattua ja tassutti sitten sisään.. muinamirreinä... 😯 nuin vaan..🐱


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Kissa oli tänään aamulla mun huomaamatta karannu pihaportista. (Sekin on nyt rikki.. yks lauta tippunu..Lokakuu!)
        Sittemmin kuului oveen koputusta ja kurkkasin ovisilmästä, vaan ketään ei näkyny.. Kuului uusi koputus, raotin ovea ja kappas siellä oli yks märkä kissa, joka nosti hattua ja tassutti sitten sisään.. muinamirreinä... 😯 nuin vaan..🐱

        Ai niin ja mun vakuutus ei sitä rikkoutunutta, puol vuotta vanhaa, eli uutta telkkaria korvannu.. 😬


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Kissa oli tänään aamulla mun huomaamatta karannu pihaportista. (Sekin on nyt rikki.. yks lauta tippunu..Lokakuu!)
        Sittemmin kuului oveen koputusta ja kurkkasin ovisilmästä, vaan ketään ei näkyny.. Kuului uusi koputus, raotin ovea ja kappas siellä oli yks märkä kissa, joka nosti hattua ja tassutti sitten sisään.. muinamirreinä... 😯 nuin vaan..🐱

        Mä tunnen itteni pieneksi ton telkkarin rinnalla..

        Ja ootteko huomanneet miten isot päät niillä eduskunnan kyselytunnin lappunaamoilla on..😯


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mä tunnen itteni pieneksi ton telkkarin rinnalla..

        Ja ootteko huomanneet miten isot päät niillä eduskunnan kyselytunnin lappunaamoilla on..😯

        Jos mä olisin pääministeri, tai edes eduskunnan puhemiesnainenmies, niin vaatisin isomman nuijan, jolla kopauttaisin jokaista pystyyn pompahtavaa typeriä kyselevää edustajaa kuin..

        https://youtu.be/VoP1E9J4jpg


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Ai niin ja mun vakuutus ei sitä rikkoutunutta, puol vuotta vanhaa, eli uutta telkkaria korvannu.. 😬

        No voi pska :(


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Mä tunnen itteni pieneksi ton telkkarin rinnalla..

        Ja ootteko huomanneet miten isot päät niillä eduskunnan kyselytunnin lappunaamoilla on..😯

        Ja mustapäät, kyllä kaikki näkyy.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Jos mä olisin pääministeri, tai edes eduskunnan puhemiesnainenmies, niin vaatisin isomman nuijan, jolla kopauttaisin jokaista pystyyn pompahtavaa typeriä kyselevää edustajaa kuin..

        https://youtu.be/VoP1E9J4jpg

        Kissaversio..

        https://youtu.be/ozIsPupKEEY

        🤔😳😯


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Ensin oli 32 tuumaa, sitten 43 ja nyt 50 tuumaa..

        Sitä se laajakulma tarkoittaa..

        Ettäs tiiätte☝️

        Tuliko halvemmaksi kuin uusien silmälasien hankkiminen? Muutaman vuoden kuluttua seinän kokoinen laajakuvanäyttö, mahdollisesti?

        Mulle riittää tuo 32 tuumaa loistavasti, vaihdoin vanhempieni kanssa TV:tä, jotta näkevät lukea tekstityksenkin tarpeen mukaan.
        trollikka


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuliko halvemmaksi kuin uusien silmälasien hankkiminen? Muutaman vuoden kuluttua seinän kokoinen laajakuvanäyttö, mahdollisesti?

        Mulle riittää tuo 32 tuumaa loistavasti, vaihdoin vanhempieni kanssa TV:tä, jotta näkevät lukea tekstityksenkin tarpeen mukaan.
        trollikka

        Tarjouksessa...mitä se nyt oli.. noin 400 euroa, Samsung. 55 tumaa olis ollu vain 20 euroa kalliimpi, mut sitten olis pitäny ostaa uus tv- pöytäkin..


    • Milloin Funeau palaa kirjoittelemaan hauskoja juttujaan?

      😁👍

      • Mjaa-a? 🙄

        (hihitystä)


    • Mjoo.

      Hän nousee aina pinnalle.

      (hirn)

    • Niin se kysymys:

      Paljonko pitää varata aika RDR2:een?

      • Paljon! Pelkkä tarina on jo todella pitkä ja elokuvamainen, ja vapaassa ympäristössä riittää valtavasti tutkittavaa ja satunnaisesti vastaantulevia sivutehtäviä. Ja kun noista on saanut tarpeekseen niin onlinen puolella riittää erilaisia tehtäviä, haasteita, tienaamista turkisbisneksellä, pontikankeitolla yms.

        En lähde edes arvailemaan tuntimääriä mitä olen viettänyt RDR2:n parissa enkä ole löytänyt mitään laskuria pelin valikoista. Mutta paljon.


      • Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

        Paljon! Pelkkä tarina on jo todella pitkä ja elokuvamainen, ja vapaassa ympäristössä riittää valtavasti tutkittavaa ja satunnaisesti vastaantulevia sivutehtäviä. Ja kun noista on saanut tarpeekseen niin onlinen puolella riittää erilaisia tehtäviä, haasteita, tienaamista turkisbisneksellä, pontikankeitolla yms.

        En lähde edes arvailemaan tuntimääriä mitä olen viettänyt RDR2:n parissa enkä ole löytänyt mitään laskuria pelin valikoista. Mutta paljon.

        Pelasin RDR 2 100 % läpi jo aikaa sitten. Pari viikkoa menee kun pelaa läpi .On muuten hyvä peli , naiseni kanssa pelailtiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pelasin RDR 2 100 % läpi jo aikaa sitten. Pari viikkoa menee kun pelaa läpi .On muuten hyvä peli , naiseni kanssa pelailtiin.

        Jos palkanmaksajalta loppuu rahat, niin tietääpä sitten mitä tekee lomautettuna. Vapise, villi länsi!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pelasin RDR 2 100 % läpi jo aikaa sitten. Pari viikkoa menee kun pelaa läpi .On muuten hyvä peli , naiseni kanssa pelailtiin.

        Mä olen pelannut kertaalleen 100% ja toisen kerran jotain 98-99% tms.

        Ja nämähän eivät tietyn rajan jälkeen enää vaikuta prosentteihin, mutta jos en väärin muista niin pelkästään eläimiä on pelissä yli 190 eri lajia, kaloja kymmeniä lajeja, röökiaskien keräilykortteja yli sata ympäri pelialuetta, kymmeniä kasveja ja sieniä jne. Ärsyttävintä oli se, että ekalla kerralla en bongannut kaikkia sen trooppisen saaren eläimiä ja myöhemmin sinne pääseminen ja hengissä selviäminen takaisin varsinaiseen peli-mappiin olikin monen tunnin projekti ja vaati vähän ohjeita Youtubesta. Mutta mua ärsytti kun tietyt käärmeet ja papukaijat puuttui 😅

        Mä olen pelaillut tuota joskus ex-muijani ollessa täällä ja kannustin kokeilemaan, mutta hän ei ollut paljoakaan pelaillut eikä tykännyt yhtään siitä että pelissä ammutaan eläimiä. Ihmisiä kylläkin sain ryöstää niin paljon kuin kehtasin 😅


      • peris234 kirjoitti:

        Mä olen pelannut kertaalleen 100% ja toisen kerran jotain 98-99% tms.

        Ja nämähän eivät tietyn rajan jälkeen enää vaikuta prosentteihin, mutta jos en väärin muista niin pelkästään eläimiä on pelissä yli 190 eri lajia, kaloja kymmeniä lajeja, röökiaskien keräilykortteja yli sata ympäri pelialuetta, kymmeniä kasveja ja sieniä jne. Ärsyttävintä oli se, että ekalla kerralla en bongannut kaikkia sen trooppisen saaren eläimiä ja myöhemmin sinne pääseminen ja hengissä selviäminen takaisin varsinaiseen peli-mappiin olikin monen tunnin projekti ja vaati vähän ohjeita Youtubesta. Mutta mua ärsytti kun tietyt käärmeet ja papukaijat puuttui 😅

        Mä olen pelaillut tuota joskus ex-muijani ollessa täällä ja kannustin kokeilemaan, mutta hän ei ollut paljoakaan pelaillut eikä tykännyt yhtään siitä että pelissä ammutaan eläimiä. Ihmisiä kylläkin sain ryöstää niin paljon kuin kehtasin 😅

        " eikä tykännyt yhtään siitä että pelissä ammutaan eläimiä. Ihmisiä kylläkin sain ryöstää niin paljon kuin kehtasin "

        Kunnon vasemmistolainen maailmanhalaaja! :D

        Mikähän mahtaa olla eläinsuojelujärjestöjen kanta uhanalaisten virtuaalieläinten metsästämiseen?


      • scrg kirjoitti:

        " eikä tykännyt yhtään siitä että pelissä ammutaan eläimiä. Ihmisiä kylläkin sain ryöstää niin paljon kuin kehtasin "

        Kunnon vasemmistolainen maailmanhalaaja! :D

        Mikähän mahtaa olla eläinsuojelujärjestöjen kanta uhanalaisten virtuaalieläinten metsästämiseen?

        Joo hieman huvittavaa että aikuinen nainen paheksui ja katsoi poispäin kun pelihahmo nylki vaikkapa peuraa, mutta naurahteli jos ammuin jotain vastaantulijoita siinä toivossa että niillä olisi arvoesineitä tai rahaa 😃


      • peris234 kirjoitti:

        Joo hieman huvittavaa että aikuinen nainen paheksui ja katsoi poispäin kun pelihahmo nylki vaikkapa peuraa, mutta naurahteli jos ammuin jotain vastaantulijoita siinä toivossa että niillä olisi arvoesineitä tai rahaa 😃

        Luulen, että kutsuvat sitä empatiaksi.


      • Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

        Joo hieman huvittavaa että aikuinen nainen paheksui ja katsoi poispäin kun pelihahmo nylki vaikkapa peuraa, mutta naurahteli jos ammuin jotain vastaantulijoita siinä toivossa että niillä olisi arvoesineitä tai rahaa 😃

        Yökkis. Ei ihme, että tuollaisia pelejä pelatessa mielenterveys menee ja tunnetaidot kuukahtavat täysin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yökkis. Ei ihme, että tuollaisia pelejä pelatessa mielenterveys menee ja tunnetaidot kuukahtavat täysin.

        Tästä voidaankin tehdä hyvä testi.

        Scrg, ennen: Mielenterveys 7/10, Tunnetaidot 9/10.

        Arvioidaan sitten pelin jälkeen uudelleen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yökkis. Ei ihme, että tuollaisia pelejä pelatessa mielenterveys menee ja tunnetaidot kuukahtavat täysin.

        No sen julkaisuviikonlopun jälkeisenä maanantaina olin psykoosissa -se tapaus on jo käsitelty monta kertaa- mutta noin muuten miten musta muka välittyy että mielenterveyteni tai tunnetaitoni olisivat jotenkin "kuukahtaneet" tai miten liität sen kyseiseen peliin?

        Jos pelihahmo tappaa ja nylkee eläimen, niin se on ollut siihen aikaan elinehto ja/tai elinkeino. Ja on muuten ollut Suomessakin ja vieläpä paljon myöhemminkin kuin villinlännen aikoihin. Eikä mulla nykyäänkään ole mitään metsästystä vastaan kunhan toimivat eettisesti ja turvallisesti.

        Tai jos pelissä ryöstetään vastaantulijoita, pankkeja, junia jne. niin ei se tee kenestäkään tervejärkisestä aikuisesta mitään rosvoa.

        Meinasin ensin sanoa että tervetuloa 2020-luvulle, mutta sanotaan että tervetuloa 2000-luvulle.


    • Anonyymi

      Palstan kaunein nainen?

      • Tuohon en oikein osaa vastata kun en juurikaan tiedä miltä palstan naispuoliset kirjoittajat näyttävät. Menköön palkinto siis Janica Näädälle 😄


      • Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

        Tuohon en oikein osaa vastata kun en juurikaan tiedä miltä palstan naispuoliset kirjoittajat näyttävät. Menköön palkinto siis Janica Näädälle 😄

        Oma mielikuvitusolento vei ykkössijan, suloista


      • peris234 kirjoitti:

        Tuohon en oikein osaa vastata kun en juurikaan tiedä miltä palstan naispuoliset kirjoittajat näyttävät. Menköön palkinto siis Janica Näädälle 😄

        Hei kiitti peris 😘😘😘

        Enkä mä ole mikään mielikuvitusolento, onhan tällä palstallakin monia kirjoittajia ketkä ovat todistetusti nähneet mut. Että höps tollasille jutuille 🤫


      • Anonyymi

        Pirppis.

        T. Disse


      • Anonyymi
        janica_näätä kirjoitti:

        Hei kiitti peris 😘😘😘

        Enkä mä ole mikään mielikuvitusolento, onhan tällä palstallakin monia kirjoittajia ketkä ovat todistetusti nähneet mut. Että höps tollasille jutuille 🤫

        :D Peris otti vanhan hahmon naftaliinista taas uusiokäyttöön. Hohhoijaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        :D Peris otti vanhan hahmon naftaliinista taas uusiokäyttöön. Hohhoijaa

        Älä ole noin tosikko ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä ole noin tosikko ;)

        Ei tartte olla tosikko, jos ei tuota touhua jaksa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tartte olla tosikko, jos ei tuota touhua jaksa.

        Juu täällä palstalla rupeaa aika moni olemaan ihan täynnä näitä periksen satuhahmoja


      • Anonyymi kirjoitti:

        :D Peris otti vanhan hahmon naftaliinista taas uusiokäyttöön. Hohhoijaa

        Enköhän mä kaikkein parhaiten tiedä kuka kirjoittajista on tyttäreni ja kuka joku mielikuvitushahmo. Että ihan meidän Jansku tuossa vastasi periksen kommenttiin.

        -Markku Näätä


      • Anonyymi
        SUOMI-Make kirjoitti:

        Enköhän mä kaikkein parhaiten tiedä kuka kirjoittajista on tyttäreni ja kuka joku mielikuvitushahmo. Että ihan meidän Jansku tuossa vastasi periksen kommenttiin.

        -Markku Näätä

        Jos peris muuttaisit vähän tota kirjoitusasua niin ei olisi ehkä ihan niin itsestäänselvää että kirjoittelet täällä satuhahmoillasi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos peris muuttaisit vähän tota kirjoitusasua niin ei olisi ehkä ihan niin itsestäänselvää että kirjoittelet täällä satuhahmoillasi.

        Mitä kirjoitusasun muuttamista? Kyllähän sen nyt huomaa jokainen, että itse SUOMI-Make siinä omalla tunnuksellaan kirjoitti, eikä Periksellä ole hänen kirjoitusten kanssa mitään tekemistä. Eikä se Näädän Markku ole mikään satuhahmo, vaan ihan todellinen henkilö, vartija ja Janica Näädän OIKEA isä Turun Varissuolta:)))))))))))))))))


    • Anonyymi

      Hmm... Miksi kun NaistaElämänMatkalle mikä lie tyyppi katosi niin jostain ilmestyi KÄYTTÄJÄTUNNU5?

      • Tuohonkaan en osaa vastata. Onhan täällä palstalla vaihtuvuutta ja varmasti myös multinikkejä.

        DF on varsinainen palstaveteraani kun on ollut aktiivisena vissiin 15 vuotta. Ja mä taidan tulla hyvänä kakkosena kun ensi talvena olen pyörinyt täällä jo 9 vuotta 😮 Tosin mulla nimimerkki on muutamaan kertaan muuttunut, mutta tämä nykyinen on ollut käytössä varmaan jo pari-kolme vuotta.


      • Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

        Tuohonkaan en osaa vastata. Onhan täällä palstalla vaihtuvuutta ja varmasti myös multinikkejä.

        DF on varsinainen palstaveteraani kun on ollut aktiivisena vissiin 15 vuotta. Ja mä taidan tulla hyvänä kakkosena kun ensi talvena olen pyörinyt täällä jo 9 vuotta 😮 Tosin mulla nimimerkki on muutamaan kertaan muuttunut, mutta tämä nykyinen on ollut käytössä varmaan jo pari-kolme vuotta.

        Ajattelin saada aikaan jonkun palstan salapoliisimysteerin, mutta ei se näemmä ihan käynnistynyt..


      • peris234 kirjoitti:

        Tuohonkaan en osaa vastata. Onhan täällä palstalla vaihtuvuutta ja varmasti myös multinikkejä.

        DF on varsinainen palstaveteraani kun on ollut aktiivisena vissiin 15 vuotta. Ja mä taidan tulla hyvänä kakkosena kun ensi talvena olen pyörinyt täällä jo 9 vuotta 😮 Tosin mulla nimimerkki on muutamaan kertaan muuttunut, mutta tämä nykyinen on ollut käytössä varmaan jo pari-kolme vuotta.

        Joo itse oon varmaan pitkäaikaisin Suomi24:n jäsen ainakin tällä palstalla. Tosiaan 15 vuotta tuli kesällä jo täyteen, eli vuodesta 2005 lähtien oon kirjoitellut useilla eri Suomi24:n palstoilla.

        Nyt vaan tosin ylläpito laittoi mulle pysyvän kirjoituskiellon alkuperäisellä DF profiililla:) Niin minkäs siinä teet, ei auttanut muuta kun ottaa vain tämä toinen profiili nyt pysyvästi käyttöön ja toivoa sitä, ettei tule bannia tälläkin tunnuksella.

        Annoin tossa vaan jokin aika sitten muutamien vittuilijoiden kuulla kunniansa, niin siitä seurasi kirjoituskielto ja aloin sitten kysellä ylläpidolta sitä, että miten pitkän aikaa sitä oikein joutuu olemaan bannissa. Vastauksena tosiaan tuli, että ei ole enää mitään asiaa kirjoitella sillä profiililla ja mielestäni kyllä törkeää siihen nähden, kun vertaa sitä, että miten paljon sitä jatkuvaa paskaa ja vittuilua oikein tulee täällä aina omaan niskaan.

        Mutta täytyy vaan ottaa sitten aina uutta ninimerkkiä käyttöön, jos tarve niin vaatii:)


      • Anonyymi
        EuropeanMan kirjoitti:

        Joo itse oon varmaan pitkäaikaisin Suomi24:n jäsen ainakin tällä palstalla. Tosiaan 15 vuotta tuli kesällä jo täyteen, eli vuodesta 2005 lähtien oon kirjoitellut useilla eri Suomi24:n palstoilla.

        Nyt vaan tosin ylläpito laittoi mulle pysyvän kirjoituskiellon alkuperäisellä DF profiililla:) Niin minkäs siinä teet, ei auttanut muuta kun ottaa vain tämä toinen profiili nyt pysyvästi käyttöön ja toivoa sitä, ettei tule bannia tälläkin tunnuksella.

        Annoin tossa vaan jokin aika sitten muutamien vittuilijoiden kuulla kunniansa, niin siitä seurasi kirjoituskielto ja aloin sitten kysellä ylläpidolta sitä, että miten pitkän aikaa sitä oikein joutuu olemaan bannissa. Vastauksena tosiaan tuli, että ei ole enää mitään asiaa kirjoitella sillä profiililla ja mielestäni kyllä törkeää siihen nähden, kun vertaa sitä, että miten paljon sitä jatkuvaa paskaa ja vittuilua oikein tulee täällä aina omaan niskaan.

        Mutta täytyy vaan ottaa sitten aina uutta ninimerkkiä käyttöön, jos tarve niin vaatii:)

        Ai oikein pysyvä kielto! Ohhoh.

        No jälkiviisasteluna voisi todeta, ettei tarvitsisi aina lähteä mukaan kun trollit räksyttää. Siksihän ne sua maalittaa kun annat niille mitä haluavat - reaktioita. Yleensä useimmat trollit kyllästyvät leikkeihinsä jos heille ei mitään mihinkään vastaa. Ehkäpä siitä voisi ottaa uudelle nickille uuden toimintatavan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai oikein pysyvä kielto! Ohhoh.

        No jälkiviisasteluna voisi todeta, ettei tarvitsisi aina lähteä mukaan kun trollit räksyttää. Siksihän ne sua maalittaa kun annat niille mitä haluavat - reaktioita. Yleensä useimmat trollit kyllästyvät leikkeihinsä jos heille ei mitään mihinkään vastaa. Ehkäpä siitä voisi ottaa uudelle nickille uuden toimintatavan.

        No näin vaan jostain syystä kävi ylläpidon toimesta, jota en vieläkään voi käsittää. Vähän vaan annoin kunnian kuulemisia muutamalle lantaperseaivolle, niin siitä sitten seurauksena oikein pysyvä kirjoituskielto omalle tunnukselleni ja yksikään viesti ei mennyt sillä profiililla enää läpi.

        Vaikea kyllä uskoa tollaista, että ne idiootit siihen kyllästyisivät ja lopettaisivat, jos mä en mitään heille vastaisi. Kyllähän siinä aina vaan itsellekkin niin hyvä mieli tulee, kun saa loukata oikein törkeällä tavalla noita vittuilijoita.


      • Anonyymi
        EuropeanMan kirjoitti:

        No näin vaan jostain syystä kävi ylläpidon toimesta, jota en vieläkään voi käsittää. Vähän vaan annoin kunnian kuulemisia muutamalle lantaperseaivolle, niin siitä sitten seurauksena oikein pysyvä kirjoituskielto omalle tunnukselleni ja yksikään viesti ei mennyt sillä profiililla enää läpi.

        Vaikea kyllä uskoa tollaista, että ne idiootit siihen kyllästyisivät ja lopettaisivat, jos mä en mitään heille vastaisi. Kyllähän siinä aina vaan itsellekkin niin hyvä mieli tulee, kun saa loukata oikein törkeällä tavalla noita vittuilijoita.

        Keiden kanssa oikein noin pahasti jouduit solmuun, että ilmoittivat nickisi? Eksyitkö 70 ryhmäpalstalle ja yritit keskustella viisaasti asioista ja ne otti nokkiinsa? Koska pari kertaa käynyt vilkaisemaan kun yleiseltä sivulta eksyin, niin se on täällä yksi todella synkeä ja paskainen miinakenttä.

        Hmm.. Dark = European ja Fear = Man. Onpas sinulla mielenkiintoinen yhtälö.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Keiden kanssa oikein noin pahasti jouduit solmuun, että ilmoittivat nickisi? Eksyitkö 70 ryhmäpalstalle ja yritit keskustella viisaasti asioista ja ne otti nokkiinsa? Koska pari kertaa käynyt vilkaisemaan kun yleiseltä sivulta eksyin, niin se on täällä yksi todella synkeä ja paskainen miinakenttä.

        Hmm.. Dark = European ja Fear = Man. Onpas sinulla mielenkiintoinen yhtälö.

        No ihan tällä palstalla kirjoittelin. Täällä jotkut idiootit tulivat vittuilemaan, niin annoin heidän sitten kuulla kunniansa ja siitä kiitoksena palstan ylläpito sitten laittoi mulle pysyvän kirjoituskiellon päälle.


      • Anonyymi
        EuropeanMan kirjoitti:

        No ihan tällä palstalla kirjoittelin. Täällä jotkut idiootit tulivat vittuilemaan, niin annoin heidän sitten kuulla kunniansa ja siitä kiitoksena palstan ylläpito sitten laittoi mulle pysyvän kirjoituskiellon päälle.

        Meneekö täällä tosiaan noin hardcoreksi vai 15 vuoden putken jälkeen vihdoin trollit oli oppineet miten sinut saa ansaan?


    • Anonyymi

      Oletko pannut naisia viime aikoina?
      Oletko juonut viinaa viime aikoina?
      Oletko ajellut taxilla viime aikoina?
      Oletko käynyt kahvilla viime aikoina naisen kanssa?
      Oletko antanut naiselle rahaa viime aikoina?
      Oletko saanut sakkoja viime aikoina?
      Oletko kyydittänyt naisia viime akoina?

      • Oletko pannut naisia viime aikoina?
        -Kesäkuussa viimeksi

        Oletko juonut viinaa viime aikoina?
        -Huhtikuun 13-14 välisenä yönä meni viimeiset kurkusta alas ja hetken päästä tuli veren ja oksennuksen kera ylös

        Oletko ajellut taxilla viime aikoina?
        -Maaliskuussa muistaakseni kun oli kortti hyllyllä

        Oletko käynyt kahvilla viime aikoina naisen kanssa?
        -Joskus heinä-elokuussa subilla ja jäätelöllä kamunaisen kanssa johon olin vähän ihastunut yksipuolisesti

        Oletko antanut naiselle rahaa viime aikoina?
        -En, ellen ole ostanut jotain

        Oletko saanut sakkoja viime aikoina?
        -Talvella 22 päiväsakkoa

        Oletko kyydittänyt naisia viime aikoina?
        -No silloin joskus 3-4 viikkoa sitten kun tapasin eksäni niin kävimme kaupassa autollani. Ja kesällä yks kamunainen oli Hiasen kyydissä.


    • Anonyymi

      Tuo elokuva opettaa että noitia on olemassa ja niitä on kaikkialla: The Witches 2020, kielletty yli 13-vuotiailta kylläkin.

    • Mainitse kolme henkilöä, joita eniten arvostat ja miksi.

      • Tää on todella vaikea nimetä kolmea ja varsinkaan laittaa järjestykseen, mutta vastataan nyt jotain.

        -Vladimir Putin. Venäjän kansan vahva johtaja, joka ajattelee toiminnallaan oman maansa ja kansansa etua ja turvallisuutta. Eikä missään nimessä tyhmä mies, osaa kaikesta huolimatta pitää hyvät kahdenväliset suhteet esimerkiksi USA:n, Suomen, Valko-Venäjän, Kiinan yms. kanssa. Ja kaikki pakotteet ja muut syrjimiset aloitti oikeastaan EU, joten miksi Putinin pitäisi siinä tilanteessa tulla vastaan tai kumarrella mihinkään suuntaan jos Venäjä on puolustanut venäläisvähemmistön asemaa Itä-Ukrainassa Kiovan militaristijunttien kynsistä?

        -Useita kilpa-autoilun kirkkaampia ja vähemmän kirkkaampia tähtiä. Formuloista, Indycarista, rallista, Nascarista jne.

        -Parisen vuotta sitten kuollut vähän yli 70-vuotias ystäväni. Kyllä, pidin tuon ikäistä miestä ystävänäni ja sama välittyi monesti toisinpäin vaikka miesten kesken lähinnä kiroiltiin ja puhuttiin autoista. Kyseinen mies jäi eläkkeelle samoihin aikoihin kun mä aloin yrittäjäksi ja hän oli tehnyt koko ikänsä samoja hommia yrittäjänä kuin minä. Eli ensin tehtiin lähinnä kauppaa puolin ja toisin ja sittemmin joissain jutuissa yhteistyötä. Mutta kesällä 2015 kun äitini oli ekaa kertaa aivokasvainleikkauksessa ja se päivä oli tiedossa monella sukulaisella, naapurilla, mun kavereilla yms. niin sen päivän illalla kyseinen mies oli ainoa joka soitti mulle ja kysyi että miten leikkaus meni ja miten mä olen pärjäillyt. Ja se soitto oli paljon kyseiseltä oman elämänsä Lemmy Kilmisteriltä. Lisäksi opin häneltä paljon tietotaitoa alaan liittyen ja sain työkaluja joita käytän välillä edelleen. Sittemmin mies sairastui itse vakavasti, ehti sairastaa muistaakseni vain kolmisen kuukautta. Muutamaa viikkoa ennen hänen kuolemaansa soitin miehelle ja yritin keksiä jotain positiivista sanottavaa esim. nätistä säästä tms. ja sanoin että tsemppiä. En ole täysin varma alkoiko hän siinä tilanteessa itkeä, mutta toivotti takaisin varsin lyhytsanaisesti ja lopetti puhelun.


      • peris234 kirjoitti:

        Tää on todella vaikea nimetä kolmea ja varsinkaan laittaa järjestykseen, mutta vastataan nyt jotain.

        -Vladimir Putin. Venäjän kansan vahva johtaja, joka ajattelee toiminnallaan oman maansa ja kansansa etua ja turvallisuutta. Eikä missään nimessä tyhmä mies, osaa kaikesta huolimatta pitää hyvät kahdenväliset suhteet esimerkiksi USA:n, Suomen, Valko-Venäjän, Kiinan yms. kanssa. Ja kaikki pakotteet ja muut syrjimiset aloitti oikeastaan EU, joten miksi Putinin pitäisi siinä tilanteessa tulla vastaan tai kumarrella mihinkään suuntaan jos Venäjä on puolustanut venäläisvähemmistön asemaa Itä-Ukrainassa Kiovan militaristijunttien kynsistä?

        -Useita kilpa-autoilun kirkkaampia ja vähemmän kirkkaampia tähtiä. Formuloista, Indycarista, rallista, Nascarista jne.

        -Parisen vuotta sitten kuollut vähän yli 70-vuotias ystäväni. Kyllä, pidin tuon ikäistä miestä ystävänäni ja sama välittyi monesti toisinpäin vaikka miesten kesken lähinnä kiroiltiin ja puhuttiin autoista. Kyseinen mies jäi eläkkeelle samoihin aikoihin kun mä aloin yrittäjäksi ja hän oli tehnyt koko ikänsä samoja hommia yrittäjänä kuin minä. Eli ensin tehtiin lähinnä kauppaa puolin ja toisin ja sittemmin joissain jutuissa yhteistyötä. Mutta kesällä 2015 kun äitini oli ekaa kertaa aivokasvainleikkauksessa ja se päivä oli tiedossa monella sukulaisella, naapurilla, mun kavereilla yms. niin sen päivän illalla kyseinen mies oli ainoa joka soitti mulle ja kysyi että miten leikkaus meni ja miten mä olen pärjäillyt. Ja se soitto oli paljon kyseiseltä oman elämänsä Lemmy Kilmisteriltä. Lisäksi opin häneltä paljon tietotaitoa alaan liittyen ja sain työkaluja joita käytän välillä edelleen. Sittemmin mies sairastui itse vakavasti, ehti sairastaa muistaakseni vain kolmisen kuukautta. Muutamaa viikkoa ennen hänen kuolemaansa soitin miehelle ja yritin keksiä jotain positiivista sanottavaa esim. nätistä säästä tms. ja sanoin että tsemppiä. En ole täysin varma alkoiko hän siinä tilanteessa itkeä, mutta toivotti takaisin varsin lyhytsanaisesti ja lopetti puhelun.

        Ainiin, kyseinen mies sai kerran sydärin tehdessään vähän turhan raskaita autohommia ja hänen onnekseen mä olin paikalla. Ei lyönyt päätään tai satuttanut itseään kun laskin hänet maahan makaamaan ja soitin ambulanssin. En tiedä olisiko hän saanut yksin soitettua apua paikalle, että pelastinko hänen hengen, niin sitä en lähde arvuuttelemaan. Mutta sain paljon kiitoksia osakseni kun toimin oikein ja ripeästi siinä tilanteessa.


      • peris234 kirjoitti:

        Ainiin, kyseinen mies sai kerran sydärin tehdessään vähän turhan raskaita autohommia ja hänen onnekseen mä olin paikalla. Ei lyönyt päätään tai satuttanut itseään kun laskin hänet maahan makaamaan ja soitin ambulanssin. En tiedä olisiko hän saanut yksin soitettua apua paikalle, että pelastinko hänen hengen, niin sitä en lähde arvuuttelemaan. Mutta sain paljon kiitoksia osakseni kun toimin oikein ja ripeästi siinä tilanteessa.

        Kiva oli kuulla tästä ystävästäsi. Kauniisti kerroit hänestä.

        Toimit oikein. Sydänkohtauksessa täytyy toimia nopeasti. Viive sairaalaan täytyy olla mahdollisimman lyhyt. Se osa mikä sydänlihaksesta ehtii mennä kuolioon, ei toimi enää kunnolla ja pumppausvoima jää vajaaksi.


      • elisakettu kirjoitti:

        Kiva oli kuulla tästä ystävästäsi. Kauniisti kerroit hänestä.

        Toimit oikein. Sydänkohtauksessa täytyy toimia nopeasti. Viive sairaalaan täytyy olla mahdollisimman lyhyt. Se osa mikä sydänlihaksesta ehtii mennä kuolioon, ei toimi enää kunnolla ja pumppausvoima jää vajaaksi.

        Joo, oli hieman erikoinen ja alkuun kovapintainen mies. Ekaa kertaa kun soitti mulle, niin löi lopulta luurin korvaan kun mä en tiennyt mistäpäin autoa etsiä webastoa jota hän kyseli 😆 Mutta sittemmin kun tutustuttiin paremmin niin avautui mulle ja äidilleni joistain omista asioistaan ja osoitti välillä myötätuntoaan omalla tavallaan.

        Mä en alkuun edes tajunnut että kyseessä oli sydänkohtaus, luulin että hänellä oli mahatauti kun alkoi oksentelemaan. Mutta hänellä oli ollut joskus aiemmin infarkti niin hän tunnisti sen ja pystyi sanomaan sen mulle ennen kun jalat meni alta. Sillä kertaa oli tuuria matkassa. Perkele.


    • Anonyymi

      Pikaisesti keksi 3:

      1. Asianajajaani, asiantuntemuksesta.
      2. Isääni, hyvästä huumorintajusta sekä mukavuudesta.
      3, Veljeäni, yritteliäisyydestä.

      1,2,3, a-b-c, kissa hyppäilee tikapuita pitkin helvattuun, tikas katkeaa, käpälä irtoaa, alla tulimeri odottaa.

      t. hah hah hoo, Heikki Ali-Tarzan, vimmatusti juoksi alta sillan.. (Frederik)

    • Anonyymi

      Elokuvista tänään tulee Ritari Ässä, Knight Rider 2000, TV6: 21:00
      Ritariässä 2000 ( 12 )

      En muista oliko tuo hyvä, on kuitenkin alkuperäisiä näyttelijöitä mukana kuten Taavetti Hassuhomppeli, David Hasselhoff.

    • Anonyymi

      No kannattaako niitä öljypolttimen suuttimia vaihdella? Kun jotkut sellaistakin harrastavat. Kuluuko ne oikeasti käytössä?

      • Puhutko nyt jostain lämmitysöljypolttimesta? Mä en suoraan sanottuna tiedä niiden tekniikasta mitään, kotonani kun on sähkö/puulämmitys.

        Vai oliko tuo synonyymi dieselautolle? Olen työssäni myynyt suuttimia ja entiseen Vitoon uusittiin aikoinaan yksi. Että kyllä ne kuluu, ellei kyseessä ole Hiace 🤭


      • Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

        Puhutko nyt jostain lämmitysöljypolttimesta? Mä en suoraan sanottuna tiedä niiden tekniikasta mitään, kotonani kun on sähkö/puulämmitys.

        Vai oliko tuo synonyymi dieselautolle? Olen työssäni myynyt suuttimia ja entiseen Vitoon uusittiin aikoinaan yksi. Että kyllä ne kuluu, ellei kyseessä ole Hiace 🤭

        Pannuhuoneesta on kysymys. Sinne pitäis joku päivä lähteä taas nuohoamaan, kun talvi on tulossa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pannuhuoneesta on kysymys. Sinne pitäis joku päivä lähteä taas nuohoamaan, kun talvi on tulossa.

        En valitettavasti osaa neuvoa, ihan vierasta tekniikkaa mulle. Mutta haepa Fonectasta sellanen yritys kuin Pääskyvuoren Maan Siirto Virma, niin ne tekee kyllä jossain määrin myös muitakin kuin kaivuuhommia.

        Sen verran tiedän öljylämmityksestä, että jos sen kanssa tyrii jotenkin tai säiliö vaikka ruostuu puhki niin siinä voi pahimmillaan joutua purkamaan vaikka koko talon jos maaperä todetaan saastuneeksi ja on pohjavesialueella. Että kannattaa tilata Jorman serkun firmalta vähintään konsulttiapua, mahdollisesti valohoitoa ja enkeliterapiaa, tai ihan vain asennustyön.


      • Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

        En valitettavasti osaa neuvoa, ihan vierasta tekniikkaa mulle. Mutta haepa Fonectasta sellanen yritys kuin Pääskyvuoren Maan Siirto Virma, niin ne tekee kyllä jossain määrin myös muitakin kuin kaivuuhommia.

        Sen verran tiedän öljylämmityksestä, että jos sen kanssa tyrii jotenkin tai säiliö vaikka ruostuu puhki niin siinä voi pahimmillaan joutua purkamaan vaikka koko talon jos maaperä todetaan saastuneeksi ja on pohjavesialueella. Että kannattaa tilata Jorman serkun firmalta vähintään konsulttiapua, mahdollisesti valohoitoa ja enkeliterapiaa, tai ihan vain asennustyön.

        Ei ole Fonectassa sellaista firmaa, yllättäin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole Fonectassa sellaista firmaa, yllättäin :)

        Maan_Siirto_Virma olisi kyllä melkoisen luotettavan kuuloinen yritys :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Maan_Siirto_Virma olisi kyllä melkoisen luotettavan kuuloinen yritys :D

        No tällä yrittäjällä ei yhdyssanat ole sen paremmin hallussa kuin Jormallakaan, mutta voin kyllä suositella. Äijä on kuitenkin työntekijöidensä kanssa yleensä itse korjannut työkoneiden hydrauliikkavikoja, tehnyt jonkin verran LVI-asennuksia jne. niin mitäpä siinä menettääkään jos kysyy ammattimieheltä neuvoa kun mä en niitä osannut antaa 😊


      • Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

        No tällä yrittäjällä ei yhdyssanat ole sen paremmin hallussa kuin Jormallakaan, mutta voin kyllä suositella. Äijä on kuitenkin työntekijöidensä kanssa yleensä itse korjannut työkoneiden hydrauliikkavikoja, tehnyt jonkin verran LVI-asennuksia jne. niin mitäpä siinä menettääkään jos kysyy ammattimieheltä neuvoa kun mä en niitä osannut antaa 😊

        Eli sun mielikuvitushahmosi osaa kertoa jotain mitä itse et muka osaa? Ootpa viimesen päälle hionu nämä satuhahmosi :D


    • Anonyymi

      Mikä mielisairauksistasi eniten vaikuttaa siihen, ettet pysty lopettamaan liljalaaksolaisten mielivitusystäviesi väittämistä todellisiksi?

      • Anonyymi

        Mikä vaikuttaa siihen, ettet pysty lopettamaan väittämistä heitä mielikuvitusystäviksi?


      • Mun mielestäni mielisairaus ei ole oikein korrekti termi enää 2020-luvulla, mutta olkoon. Kertoo enemmän sun käytöstavoista.

        Eikä mulla ole mitään liljalaaksolaisia mielikuvitusystäviä, mistä ihmeestä taas tempaisit tollasen väitteen? 🙄 Oletan että tässä nyt viitataan Näädän Maken tai Liljalaakson Timpan perheeseen, niin onhan esimerkiksi Janica kommentoinut omalla profiilillaan tuossa hieman ylempänä. Eikä siitä nyt kovin montaa viikkoa ole aikaa kun näin hänet Länsikeskuksen Tokmannilla, mutta ei sen enempää jääty juttelemaan kun olin lähtökohtaisesti työasioilla ja menossa pian jo seuraavaan paikkaan. Että ihan oikeita turkulaisia henkilöitä palstalle kirjoittaa mun lisäksi. Mutta mulla on vain ja ainoastaan tämä nimimerkki käytössä.


      • Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

        Mun mielestäni mielisairaus ei ole oikein korrekti termi enää 2020-luvulla, mutta olkoon. Kertoo enemmän sun käytöstavoista.

        Eikä mulla ole mitään liljalaaksolaisia mielikuvitusystäviä, mistä ihmeestä taas tempaisit tollasen väitteen? 🙄 Oletan että tässä nyt viitataan Näädän Maken tai Liljalaakson Timpan perheeseen, niin onhan esimerkiksi Janica kommentoinut omalla profiilillaan tuossa hieman ylempänä. Eikä siitä nyt kovin montaa viikkoa ole aikaa kun näin hänet Länsikeskuksen Tokmannilla, mutta ei sen enempää jääty juttelemaan kun olin lähtökohtaisesti työasioilla ja menossa pian jo seuraavaan paikkaan. Että ihan oikeita turkulaisia henkilöitä palstalle kirjoittaa mun lisäksi. Mutta mulla on vain ja ainoastaan tämä nimimerkki käytössä.

        Et vastannut kysymykseen.


      • Anonyymi

        Ne fiktiiviset timpat ja maket on periksen perhe, jota hänellä ei muuten ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne fiktiiviset timpat ja maket on periksen perhe, jota hänellä ei muuten ole.

        Ja siksi peris ei voi sanoa ääneen, että ne ovat mielikuvituksen tuotetta. Kukapa sellaista perheestään sanoisi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et vastannut kysymykseen.

        No en ihan suoraan, koska kysymyksesi sisälsi väittämän mikä ei pidä paikkansa. Pyrin vastauksellani kumoamaan ton höpöhöpöjutun jostain mielikuvitusystävistä koska ainakaan ei mulla ole sellasia päässäni eikä palstalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ne fiktiiviset timpat ja maket on periksen perhe, jota hänellä ei muuten ole.

        Niin no ei periksellä ole varsinaisesti perheenjäseniä, mutta en mä nyt silti näkisi että hän pitäisi mua tai Liljalaakson Timppaa minään perheenjäsenenä 🙄 Hyvä kaveri peris kylläkin on, hauska ja reilu jätkä. Ja on aina tervetullut Penetratorsin kerhotiloille vaikka hän ei kerhon täysjäsen olekaan 😊


      • Anonyymi
        paksuniska-make kirjoitti:

        Niin no ei periksellä ole varsinaisesti perheenjäseniä, mutta en mä nyt silti näkisi että hän pitäisi mua tai Liljalaakson Timppaa minään perheenjäsenenä 🙄 Hyvä kaveri peris kylläkin on, hauska ja reilu jätkä. Ja on aina tervetullut Penetratorsin kerhotiloille vaikka hän ei kerhon täysjäsen olekaan 😊

        Olet vähän sellainen surullisen hahmon ritari peris :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet vähän sellainen surullisen hahmon ritari peris :)

        Kuinka niin? 🤔

        Ps. Vastasit muuten väärän kirjoittajan viestiin, tuossa sulla on lainauksena Maken kirjoittama viesti. Mutta samapa tuo, tekevälle sattuu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja siksi peris ei voi sanoa ääneen, että ne ovat mielikuvituksen tuotetta. Kukapa sellaista perheestään sanoisi.

        Tossahan se ylempänä Näädän Janica jotain tänne kirjoitti ihan omalla profiilillaan, eikä se Peris liity hänen ja hänne mieheensä Timppaan millään tavalla. Kyllä se ihan todellisia turkulaisia vaan ovat, kun Peris on nähnyt sen Timpan perheen usein mm. Prismassa ja vasta kertoi tossa nähneensä Janican tuolla Länsikeskuksen Tokmannilla.

        Että ihan siis todellinen turkulainen perhe siinä on kyseessä.


      • Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

        Kuinka niin? 🤔

        Ps. Vastasit muuten väärän kirjoittajan viestiin, tuossa sulla on lainauksena Maken kirjoittama viesti. Mutta samapa tuo, tekevälle sattuu.

        Ihan sulle, miehelle make-spämmihahmon takana, vastasin.


      • Anonyymi
        EuropeanMan kirjoitti:

        Tossahan se ylempänä Näädän Janica jotain tänne kirjoitti ihan omalla profiilillaan, eikä se Peris liity hänen ja hänne mieheensä Timppaan millään tavalla. Kyllä se ihan todellisia turkulaisia vaan ovat, kun Peris on nähnyt sen Timpan perheen usein mm. Prismassa ja vasta kertoi tossa nähneensä Janican tuolla Länsikeskuksen Tokmannilla.

        Että ihan siis todellinen turkulainen perhe siinä on kyseessä.

        Sieltähän se harvahiuksinen trollikin pyrähti paikalle:)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sieltähän se harvahiuksinen trollikin pyrähti paikalle:)

        Onneksi mulla itselläni onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka, kun mä olenkin nykyaikainen ja eurooppalaishenkinen mies. Eipä se fina-tablettien syöminen ole ikinä ollutkaan meille eurooppalaishenkisille miehille mikään ongelma, tisin kun se tuntuu aina olevan teille persuja äänestäville paskajunteille ja muille vitun kullinnuolijahuorille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sulle, miehelle make-spämmihahmon takana, vastasin.

        Sama ip-osoite näkyy tosiaan olevan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sulle, miehelle make-spämmihahmon takana, vastasin.

        Kummalle sun sitten oikein oli tarkoitus vastata, Perikselle vai Porarin Makelle? He kun ovat kuitenkin kaksi ihan eri henkilöä, eikä se Make ole mikään ihmeen spämmihahmo. Kuten ei Peris ole mitenkään Maken profiilin takana.


      • Anonyymi

        Kyllä se skitsofrenia varmaan on

        Arja tois puolt


      • Eikös Darkkis luonut tuon rinnakkaisnikin kun sai jatkuvasti aiheettomia banneja puolustautuessaan kiusaajiaan vastaan. Tällaista maailman meno on tänä päivänä, uhrin syyksi pistetään moni asia 🙁

        Mutta mitään mielikuvituskavereita mulla ei ole. Enkä käsitä tuota, että jotkut pitää juuri DarkFearia / EuropeanMania muka mun satuhahmona. Hänhän kirjoittaa monesti yöaikaan, ehkä vuorotyön tms. takia, mutta mä olen yleensä iloisesti höyhensaarilla aamuyöstä. Ja olen ollut 13-vuotias suurimman osan vuodesta 2005 jolloin DF aloitti palstalla.


      • Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

        Eikös Darkkis luonut tuon rinnakkaisnikin kun sai jatkuvasti aiheettomia banneja puolustautuessaan kiusaajiaan vastaan. Tällaista maailman meno on tänä päivänä, uhrin syyksi pistetään moni asia 🙁

        Mutta mitään mielikuvituskavereita mulla ei ole. Enkä käsitä tuota, että jotkut pitää juuri DarkFearia / EuropeanMania muka mun satuhahmona. Hänhän kirjoittaa monesti yöaikaan, ehkä vuorotyön tms. takia, mutta mä olen yleensä iloisesti höyhensaarilla aamuyöstä. Ja olen ollut 13-vuotias suurimman osan vuodesta 2005 jolloin DF aloitti palstalla.

        Kyllä sä olet aina osannut luoda uusia nickejä tänne palstoille :D


      • peris234 kirjoitti:

        Eikös Darkkis luonut tuon rinnakkaisnikin kun sai jatkuvasti aiheettomia banneja puolustautuessaan kiusaajiaan vastaan. Tällaista maailman meno on tänä päivänä, uhrin syyksi pistetään moni asia 🙁

        Mutta mitään mielikuvituskavereita mulla ei ole. Enkä käsitä tuota, että jotkut pitää juuri DarkFearia / EuropeanMania muka mun satuhahmona. Hänhän kirjoittaa monesti yöaikaan, ehkä vuorotyön tms. takia, mutta mä olen yleensä iloisesti höyhensaarilla aamuyöstä. Ja olen ollut 13-vuotias suurimman osan vuodesta 2005 jolloin DF aloitti palstalla.

        No näin tein ja nyt joudunkin noiden lantaperseaivojen ansiosta kirjoittelemaan pysyvästi tällä tunnuksella, kun ylläpito antoi täysin aiheettomasti mulle pysyvän kirjoituskiellon DF-tunnuksellani. Mutta kirjoitellaan nyt sitten tällä tunnuksella, kun ei muutakaan voi.

        Niin iltavuoropainotteista työtä tehneenä olenkin kirjoitellut useimmiten tällä palstalla just yöaikaan, kun silloin tulee valvottua ja sitä aikaa palstan seuraamiseen on. Tosiaan 2005 vuodesta lähtien oon täällä Suomi24-palstalla jo kirjoitellut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sä olet aina osannut luoda uusia nickejä tänne palstoille :D

        Eiköhän se Peris kirjoittele tänne palstalle vain sillä omalla ainoalla profiilillaan, eli sillä Peris-tunnuksella. Hänen näppäimistöltä tänne palstalle tuskin tulee mitään muuta tekstiä, kun vain ne hänen omalla ainoalla tunnuksellaan kirjoitetut tekstit.


    • Anonyymi

      Mitä mieltä olet siitä, että sasi-ystäväsi toyota-spammi poistettiin taas?

      • Ei kai täällä kukaan mitään spämmää? Yleensähän palstalla käyty Toyota-keskustelu on ollut oikein asiallista ja tasokasta kuten tänäänkin siinä taksiketjussa jossa ahdasmieliset persujuntit saivat kuulla kunniansa ja hyvä niin. Pisteet DarkFearille siitä että lyö luun kurkkuun kaiken maailman anonyymeille huutelijoille jotka levittävät tollasia perättömiä vihjailuja jostain sasikaljusta, Pirlon näköinen mies kun on kyseessä.


      • Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

        Ei kai täällä kukaan mitään spämmää? Yleensähän palstalla käyty Toyota-keskustelu on ollut oikein asiallista ja tasokasta kuten tänäänkin siinä taksiketjussa jossa ahdasmieliset persujuntit saivat kuulla kunniansa ja hyvä niin. Pisteet DarkFearille siitä että lyö luun kurkkuun kaiken maailman anonyymeille huutelijoille jotka levittävät tollasia perättömiä vihjailuja jostain sasikaljusta, Pirlon näköinen mies kun on kyseessä.

        😂😂😂 hienoa sarkasmia sasi darkista


      • peris234 kirjoitti:

        Ei kai täällä kukaan mitään spämmää? Yleensähän palstalla käyty Toyota-keskustelu on ollut oikein asiallista ja tasokasta kuten tänäänkin siinä taksiketjussa jossa ahdasmieliset persujuntit saivat kuulla kunniansa ja hyvä niin. Pisteet DarkFearille siitä että lyö luun kurkkuun kaiken maailman anonyymeille huutelijoille jotka levittävät tollasia perättömiä vihjailuja jostain sasikaljusta, Pirlon näköinen mies kun on kyseessä.

        Kato perkele, joko on taas ylläpito ehtinyt täältä oikein asiallisen ja hyvätasoisen keskustelun poistamaan ja täysin aiheetta taas kerran! En huomannutkaan sitä, ennen kun vasta tässä keskustelussa.

        On se vaan ihmeellistä, kun tällä palstalla sitä ei saisi edes noista autoista mitään keskustella, etteikö sitä keskustelua heti täältä sensuroitaisi. Siinä tosiaan yritin avata keskustelua noista Toyota-takseista, joita välillä liikenteessä näkyy. Eivät tosin ole silti läheskään yhtä yleisiä taksiautoina kun mitä ne Mersut ja Volvot, vaikka välillä niitäkin takseina näkyy.

        Ainakin omat kokemukseni Toyota-takseista ovat pelkästään hyviä. Viimeksi reilu vuosi sitten kun taksia käytin, kun iltamyöhään olin töistä tulossa ja niitä rautatieaseman edessä useita oli mistä varaa valita, niin otin siitä sitten jonosta Toyota Avensiksen.

        Autohan oli noin matkustajan näkökulmasta oikein hyvä matkustaa ja kyytikin kotia perille luotettavasti vei:)


      • peris234 kirjoitti:

        Ei kai täällä kukaan mitään spämmää? Yleensähän palstalla käyty Toyota-keskustelu on ollut oikein asiallista ja tasokasta kuten tänäänkin siinä taksiketjussa jossa ahdasmieliset persujuntit saivat kuulla kunniansa ja hyvä niin. Pisteet DarkFearille siitä että lyö luun kurkkuun kaiken maailman anonyymeille huutelijoille jotka levittävät tollasia perättömiä vihjailuja jostain sasikaljusta, Pirlon näköinen mies kun on kyseessä.

        Tässä vielä tämä sivusto, jonka sinne aloitukseen laitoin. Onkin oikein hyvää tietoa siinä Toyotoista:

        https://www.toyota.fi/yritysautot/hybrid-business/taksit.json


      • Olipa hyvin sanottu siinä tolle lantaperseaivolle. Mahtoi siinä hänen yöunet mennä pilalle tollaiset törkeydet luettuaan. Oikein ilo lukea tollaisia persujunteille suunnattuja loukkauksia.


      • Anonyymi

        Voin tämän vahvistaa.

        Markku Näätä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin tämän vahvistaa.

        Markku Näätä

        Et voi, oikea Make kirjoittaa vaan kirjautuneena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et voi, oikea Make kirjoittaa vaan kirjautuneena.

        Ei peris aina jaksa kirjautua kaikille tileilleen :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et voi, oikea Make kirjoittaa vaan kirjautuneena.

        Olipa hyvin sanottu, mä kun olen jo vuosia seurannut palstaa ja kirjoittanut vain tän nimimerkkini takaa.

        -Markku Näätä


      • Anonyymi
        SUOMI-Make kirjoitti:

        Olipa hyvin sanottu, mä kun olen jo vuosia seurannut palstaa ja kirjoittanut vain tän nimimerkkini takaa.

        -Markku Näätä

        No jaksoi se peris sittenkin kirjautua :D


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      3184
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2131
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2054
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1905
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe