Elämä menee hukkaan

Anonyymi

Kun ei saa naisia ja seksiä, eikä niin että elämä on täysin turhaa jos ei pääse rakastelemaan kauniita naisia?

KilttiMies89

48

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eihän semmosella elämällä mitään merkitystä ole vaikka saan kohta suuren perinnön kun isä kuoli mutta ei se tee mua onnelliseksi. Niin ja rahaahan mulla on paljon jo ennestään ja sitten perin taas paljon rahaa kun äidistä aika jättää. Töissä mun ei onneksi tartte käydä koskaan.

KilttiMies89

• Anonyymi

Nallekarkit ei mene tasan.

• Joku aseksuaali erakko voisi mieluusti vaihtaa sun kanssa osia, ottaa sun varallisuuden ja antaa sulle naisen ja seksielämän. :)

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Joku aseksuaali erakko voisi mieluusti vaihtaa sun kanssa osia, ottaa sun varallisuuden ja antaa sulle naisen ja seksielämän. :)

Varmaan niin mutta kun aseksuaali erakolla ei luultavasti ole sitä naista ja mitä sellainen tosiaan naisella tekisikään.

Tai sitten joku voisi vuokrata mulle naistaan hyvää korvausta vastaan.

KilttiMies89

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan niin mutta kun aseksuaali erakolla ei luultavasti ole sitä naista ja mitä sellainen tosiaan naisella tekisikään.

KilttiMies89

Sitten vaan pitäis maksaa sille naisellekkin jos olen liian vastenmielinen sen naisen mielestä eli suorin tie on varmaan mennä rehellisesti maksullisiin naisiin.

KilttiMies89

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten vaan pitäis maksaa sille naisellekkin jos olen liian vastenmielinen sen naisen mielestä eli suorin tie on varmaan mennä rehellisesti maksullisiin naisiin.

KilttiMies89

Enkä mä varmaan niin hullu olisi että menisin vaihamaan koko omaisuuteni jonkun naiseen kun se nainen todennäköisesti lähtis samantien lätkimään ja sitten olisin paitsi naiseton niin myös persaukinen sen lisäksi.

KilttiMies89

• J-76
        Anonyymi kirjoitti:

KilttiMies89

Voihan ollakin, aseksuaalejakin on parisuhteissa. Jopa erakoitakin. Edu Kettunen tyylisiä erakoita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

KilttiMies89

Miksi et sitten mene jo maksullisiin? Ei tarvitsisi ruinata piparin puutetta ja saisit rahoillesi sellaista käyttöä mitä itse pidät tärkeänä.

• Anonyymi

Mut ei mul ole kuin muutama kaveri eikä mua kukaan rakasta.

KilttiMies89

• Anonyymi

Mistähän voisi johtua.........

• Et sinäkään ole komea.

Toisinkuin minä.

• Millainen on komea nainen?

• Wwuwuw

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Sun ihannoimalla trumpilla on muuten pimppi kaulassa.. ookko huomannu?

https://i.redd.it/77463x9rcjvy.jpg

Sehän voi sitten rapsutella itteään leuan alta, ettei tarvi naisten haaroihin enää käydä käsiksi...

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

Sinähän meistä olit se Trumpisti.

Vai trumpetisti?

• Anonyymi kirjoitti:

Sehän voi sitten rapsutella itteään leuan alta, ettei tarvi naisten haaroihin enää käydä käsiksi...

Jos se on jatkuvasti sitä tarkoittanukin...🤪

• Anonyymi

Ai jaa! Vai niin! Aha!

• Anonyymi

Yhyy yhyy. Käytä ne valtaisat rahavarat hyväksesi ja mene maksullisiin. Jos on kerta paljon pätäkkää niin ostat kauniilta naiselta seksiä ja lopetat kitisemisen. Ei sulle kukaan tolla asenteella ilmaiseksi anna.

• Anonyymi

Vielä ei ole tarvinnut nöyrtyä seksistä maksamaan kun on mulla molemmat kädet tallella, ei komean miehen kuulu maksaa seksistä.

KilttiMies89

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vielä ei ole tarvinnut nöyrtyä seksistä maksamaan kun on mulla molemmat kädet tallella, ei komean miehen kuulu maksaa seksistä.

KilttiMies89

Itsehän sinä kitiset että antaisit vaikka kaikki rahasi jos saisit p-llua. Niin että ei muuta ku ostoksille. Tuollainen turhasta vinkuminen on ihan pelleä puuhaa.

• Anonyymi

Niin mä olen kyllä sentään varakas ja komea mies mutta silti en naista saa. Mistäköhän voisi johtua...

KilttiMies89

• Anonyymi

Sittenhän olet elävä todiste siitä että naiset ei juokse rahan eikä ulkonäön perässä!

• Anonyymi

Kysy kelpaako Maisa Torpalle rahasi? Saisit helposti hänestä tyttökaverin jos hänelle rahamääräri riittäisi eli on miljoonia ylimääräistä käteistä.

• Tuo on totta, että katkeroitunutta luuseria ei rahan perässä oleva nainen ihan halvalla ota. Onhan lokillakin rahanhimon lisäksi ainakin jotain tunteita, jotka muutama miljoona kyllä siirtää taka-alalle.

Oikea huora ei välittäisi, ja tulisi halvemmaksi. Jos rahaa on sillai oikeasti, ei kustannuksilla tosin ole väliä.

• Anonyymi

Maailmasta löytyy monia huomattavasti päräyttävämpiä asioita kuin paneminen.

• Anonyymi

Ei niitä kyllä monta ole!

• Anonyymi

Voi ristus sentään mitä narisijoita!
      En kyllä takuulla huolisikaan miestä jolla elämässä ei muuta tarkoitusta ole kun naisen housuihin pääseminen!
      Onneksi, ONNEKSI on olemassa sentään oikeita miehiäkin!

• Anonyymi

Elämä menee hukkaan jollei juo viinaa ja käy baareissa jossa naisiin voi tutustua.
      Viinaa juomalla mies pääseee porukoihin ja saa naisia ja saa seksiä. Minäkin nuorena join heti viinaa ja sain seksiä naisilta.
      T viinamies

• Anonyymi

Mutta enää et saa koska olet vanha rappioalkkis!

• Anonyymi

Yksinäinen elämä on aika hukkaan heitettyä. Jos sanoo jotain niin kukaan ei kuule. Jos tekee jotain niin kukaan ei näe. Jos metsässä kaatuu yksinäinen mies niin kuuluukohan siitä edes ääntä?

• Anonyymi

Kun juo nuorena viinaa ja käy bilettämättä yökerhossa, voi tavata naisia ja löytää kumppanin.

Viinamies tapaa naisen yökerhossa viinaa juodessaan ja perustaa perheen. Elämä ei mene hukkaan kun kasvattaa jälkikasvuaan omakotitalossa.

Raitis mies ei naista tapaa koska ei biletä yökerhossa. Hän ei perusta perhettä eikä saa jälkikasvua. Hänen elämänsä valuu hukkaan.

t. viinamies

• Anonyymi

Ei mee hukkaan. Voi lahjottaa vaikka köyhille lapsiperheille. Silleen se elämä jatkuu. Parempi omalla kohdalla ainakin ettei jatku, kun on alkoholismia suvussa paljon. Parempi vaan uneksia kauniista naisista. Sellaset naiset on täydellisisä eikä tuu raskaaks. Ja ei tule tauteja.

• Anonyymi

Totta, elämä on silloin ihan turhaa

• Anonyymi

Niin no, ei kyllä minusta kovinkaan kilttiä... oikein monikossa; rakastelemaan kauniita naisia?
      Yleensä käsittääkseni, yhtä kerrallaan, mutt on toki mahdollista varmaan ryhmäseksiinkin, maksullisten naisten kanssa. Sillä massillahan sä jo kehuitkin; joten käytä hyvä mies sitä, äläkä narise! Kovin KilttiäMiestä sun on turha esittää täälläkään.

• Anonyymi

Minäkin pitkä mies ja rahaa ja opiskelen. En saa naista. Naiset ei ollenkaan kiinnostu.

• Anonyymi

Yhyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

• Anonyymi

Aika surulllista ja traagista ja jopa huolestuttavaa tämä mihin miehet priorisoi.
      Ensimmäisen raha - raha -raha - raha ja kuka kyttää mun pennosiani ja miten kaikki naiset on vain niitten perään!
      On teillä surkea yksinäinen elämä, yksin elät yksin kuolet. Lämmittääkö raha? Onko ruumispaidassa taskut?
      Mikään muu ei miehiä kiinnosta kuin pinnallisuus. Naiselta vaaditaan seksinuken ulkonäköä ja tyhmää päätä. Ei saa olla mielipiteitä, ei saa olla persoonallisuutta. Sellainen Pumpattava Barbara. Sitten itketään ja ulistaan kun nykyajan itsellinen ja omillaan toimeentuleva nainen ei sovinistia huoli.
      Kuitenkin naiset kouluttautuu pitemmälle kuin miehet, naiset tienaavat omat rahansa ja tulevat toimeen yksin. Kuinkahan moni oikeasti haluaisi heittäytyä miehen varaan? Suuri vähemmistö. Tietysti on näitä maisatorppia joihin teillä nyt kuitenkaan olisi minkään valtakunnan saumaa kuitenkaan, joten eiköhän olisi paras antaa heidän leikkiä omassa hiekkalaatikossaan. Eiköhän olisi syytä tarkistaa oma suhtautumisensa naisiin ja muihin ihmisiin. Niin kauan kun kylvät vihaa ja kaunaa ja katkeruutta ympärillesi, niin kauan voin taata että saat olla yksin.

• Anonyymi

Kannattaa lähteä heti baariin jotta naisiin voi tutustua.

T viinamies

• Anonyymi

Kilttimieshän alkaa kuulostaa aina vaan enemmän ihan allun ja naalin risteytykseltä. Seura näköjään tekee kaltaisekseen.

• Anonyymi

Aivan kuin viinamieskin aivan pimppia ikinä kokemattakaan ollunna hän, viinamies vaan haaveileilee...

• Anonyymi

Viinamies, miksi Sinä olet neitsyt-poju joka ei ole ikinä saanut pimppiä, kerro syy siihen kun tiedät?

• Anonyymi

Elämä juurikin sinulla menee Viinamies hukkaaan kun keskityt vain viinan juomiseen etkä naisiin ollenkaan.

• Anonyymi

Viinamies tykkää viinasta toiset miehet tykkäävät pimpistä, makunsa kullakin...

• Anonyymi

Se ero että Viinamies saa sitä viinaa kun haluaa. Toiset miehet...... :( :(

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      201
      1631
    2. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      58
      1061
    3. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      140
      964
    4. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      922
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      61
      916
    6. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      11
      810
    7. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      268
      795
    8. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      75
      765
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      61
      732
    10. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      342
      731
    Aihe