Jotka ei öyhötä jännämiesten kanssa?
Onkos palstalla yhtään järkevää naista
37
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Minä olen järkevä nainen, joka ei öyhötä minkäänlaisten miesten kanssa.
- Anonyymi
Erittäin järkevää.
Se nyt on ihan suhteellista, mikä on järkevä nainen?
Onko sellaisia olemassakaan?
No .. on, mutta harvoin ne on niitä miesten kaipaamia barbie klooneja..- Anonyymi
Ei oikein löydy järkevää naista mistään. Kaikilla jotain ongelmia eikä mikään asia ole hyvin.
- Anonyymi
Onneksi kenellekään miehellä ei ole mitään ongelmia ja kaikki asiat on hyvin :D Ei tarvitse esimerkiksi keskustelupalstoilla vikistä vuorokauden ympäri naisenpuutetta, kun on niin järkevä mies :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi kenellekään miehellä ei ole mitään ongelmia ja kaikki asiat on hyvin :D Ei tarvitse esimerkiksi keskustelupalstoilla vikistä vuorokauden ympäri naisenpuutetta, kun on niin järkevä mies :D
Minulla ei ole ongelmia enkä jaksa kuunnella naisten ongelmia.
- Anonyymi
Eipä oo miehiä näkynyt. Jätän mieluusti jännämiehet väliin
- Anonyymi
Tarjolla on pelkkiä jännä- ja jämämiehiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarjolla on pelkkiä jännä- ja jämämiehiä.
Ilman miestä paras
- Anonyymi
Yhtään jännämiestä ei ole elämääni koskaan kuulunut. Turhahan sitä tosin on teille kertoa, kun teillä on omat vaihtoehtoiset totuutenne.
- Anonyymi
Yksi erittäin järkevä nainen löytyy ainakin.
En öyhötä minkäälaisen miehen kanssa! (Enkä naisen)
Probleema on siinä, että hyvää miestä ei tahdo vapaana löytää, parhaat ja ne ihan kevolliset ovat varattuja.
Ja kun huomoa en huoli olen sitten kokonaan ilman.- Anonyymi
Olet vahva uskossasi etkä halua edes tutustua siihen kunnolliseen, järkevään mieheen, joka kyllä on noteerannut sinut mutta sinä et, ettet vain joutuisi edes vähän joustamaan vakaumuksestasi. Siksi kuljet nokka pystyssä ja nyrpistellen minunkin ohitseni. Ja oikein teet, olen jo 77 v ja kaikki kaltaisesi ovat jättäneet noteeraamatta minut. Enkä ole PA vaikka niin luulet, ehkä ulkoisen vaatimattoman statukseni takia. Tililläni on ainakin 1 M€ ja eläkettä saan lähes 3 k€ kuussa, joten en aivan tyhjätaskukaan liene. Kyllä sillä yhden järkevän naisen elättäisi vaikka olisi tyhjätaskukin.
Omapa on valintasi ja toivotan Sinulle hyvää ja onnellista jatkoa valitsemallasi tiellä.
Onhan täällä useita järkeviä naisia, mutta siitä en osaa sanoa kenen kanssa he "öyhöttävät", ei kuulu minulle.
- Anonyymi
Ihan yks ja sama kenen kanssa joku "öyhöttää".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan yks ja sama kenen kanssa joku "öyhöttää".
Juuri niin. Se on jokaisen oma asia.
Olen järkevä. Minulla ei ole kokemuksia jännämiehistä.
- Anonyymi
On. Olen niin järkevä, että taju on jo kankaalla ja öyhötän vain mukavien miesten kanssa :)
Naiset ovat keskimäärin hyvinkin järkeviä. Herää kysymys: Milloin miehet pääsevät samalle tasolle?
- Anonyymi
Ehkä pääsevät samalle tasolle noin vuonna 2030.
- Anonyymi
Melkein kaikki nuoret naiset ovat järkeviä, paitsi tietysti yliopistoissa opiskelevat naiset ovat erittäin idiootteja :D
- Anonyymi
Hohhhoijjaa....
- Anonyymi
Mutta niin tuossapa huvittava maxi-idea: tytöt tekevät naamareita missä lukee; Mad Max, Mad Mask.
- Anonyymi
Sitten voi aiheutua hauskuus-kompensaatio kun näkee hienon tuollaisen Mad Mask -jutun, hauskuus yllättää hymyilyllä.
- Anonyymi
Joops sellainen kangas-MAX, Mad The Mask. MAD Maxi-maksimaski.
- Anonyymi
Ei ole, kaikki jännämiesten käyttämiä
- Anonyymi
Ja nautittiin joka hetkestä, aiaiai! Alatko mulle nyt kainaloiseksi ja elättäjäksi kun juoksut on juostu? Lupaan feikata orkun sillon tällön.
- Anonyymi
Oli alkuun semmoset kolmisen kuukautta. Sitten seura teki kaltaisekseen 😂
Terv. kohta neljä vuotta öyhötystä takana - Anonyymi
Tuntuu että palstalla on vain aika iloisia naisia, ja sinua tietysti pedofiilina se haittaa kun nuoret naiset ovat iloisia?
- Anonyymi
"Naiset ovat keskimäärin hyvinkin järkeviä. Herää kysymys: Milloin miehet pääsevät samalle tasolle?"
Siinäpä kysymys.
Toisaalta, tämän palstan ulkopuolellakin on elämää, ja täältä myös miehiäkin jotka ovat järkeviä. Heitä ei vain Suomi24-palstoilta löydy, sillä heillä on elämä muualla.
Katsokaas öyhöt kun te ette edusta miesten enemmistöä. Te olette pelkkä ryhmä elämäänsä pettyneitä naisettomia puuttelliset tai olemattomat sosiaaliset taidot omaavia ressukoita jotka täällä omassa turvallisessa ryhmässään voivat isotella toinen toisillenne, kylvää naisvihaa ja esittää kovaa jätkää.
Jos viettää kaiken aikansa tällaisella palstalla ja elämä on kapeutunut pelkäksi sinkkupalstaksi, ei voi edellyttääkään että ihmisellä olisi minkäänlaista kosketusta todelliseen elämään. Omassa pienessä kuplassanne pyöritte ja auta armias jos joutuisitte sieltä ulos suureen pelottavaan oikeaan elämään! Öyhöstö paljastuisi surkea vapiseva hiiri. - Anonyymi
Oma pieni kupla jota yökerhomiehet eivätä ymmärrä kun heidän naisiaan pistetään pimppiin mielin määrin kun yökerhomiehet ovat kännissä hähähää hahhahah :D
- Anonyymi
On varmasikin paljonkin.
- Anonyymi
Ei varmaan ole, naisilla on aina jotain juttua jännämiesten kanssa.
- Anonyymi
Jotain juttua jännämiesten kanssa? Harvoilla naisilla on mitään juttua jännämiesten kanssa. Useimmat naiset suhtautuvat pelokkaasti kaikenlaisiin jännämiehiin.
- Anonyymi
En osaa karsinoida miehiä jännämiehiin. Ei kaikki komeat ole jännämiehiä, vaikka jotkut niin luulee. Mulla on tämä oma komistus ollut jo kauan eli olen ihan väärällä palstalla. Kun lopettaa moiset ennakkoluulot ja etsii ihmisen, niin ei tarvitse enää sinkkuna yrittää ja yrittää. Nyt lenkille, ennen pimeää.
- Anonyymi
Itse tulkitsen jännämiehet moniongelmaisiin, en komeisiin 😁
- Anonyymi
Pedofiili-Peris taas seikkailee, hän yrittää löytää rakkautta mutta ei ikinä löydä kuin vain oman mikropippelinsä heheh
- Anonyymi
Minä olen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915248
- 534086
- 252209
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271997Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151454
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201056- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991