Turkulainen terveysasema ei enää soita takaisin "ruuhkan" takia!!

Anonyymi

Takaisinsoittopalvelu ei enää siis pelaa. Tämä on vakava tilanne.

Sain tänään 3 pv:n jälkeen tekstarin: "Ruuhkautumisen vuoksi emme ole valitettavasti pystyneet vastaamaan puheluusi maanantaina 26.10.2020. Jos asiasi on kiireellinen, ota ystävällisesti uudelleen yhteyttä arkisin terveysasemien puhelinajanvaraukseen --- Jos epäilet koronavirustartuntaa, ota yhteyttä koronaneuvontapuhelimeen ---".

"Jos asiasi on kiireellinen..." eli muuten ei tarvitse soitella ollenkaan? Nyt jos kaikki ei-kiireelliset jotka eivät ole pää kainalossa (vielä) laiminlyödään, lasku tulee olemaan paljon suurempi!

Lääkärit ja hoitajat, teillä on VELVOLLISUUS hoitaa potilaita, olette siihen sitoutuneet. Jos ylemmältä taholta on aiheutettu resurssipula, tehkää jotain ja nopeasti. Saksassa ja Alankomaissa lääkärit ja hoitajat ovat yhdistyneet ja saavat sanansa kuuluviin suoraan potilaille. He ovat myös nostamassa syytteitä tahoille, jotka ovat vastuussa siitä, että potilaita ei enää hoideta. Media ei enää julkaise kuin sitä yhtä ja samaa, tiedätte varmaan.

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kerrotko vielä sen, miten vuodatuksesi liittyy lääketieteeseen?
      Ehkä joku Turku vituttaa minua-palsta olisi parempi.

      • Anonyymi

        Etteikö muka lääketieteen ilmeinen rappio Suomessa liity lääketieteeseen?

        Terveydenhuoltopalveluja on jo pitkään tahallisesti rampautettu varsinkin ns. haja-asutusalueilla, suunnilleen tilanteeseen, mikä vallitsi n. 100 vuotta sitten.

        Suuressa osassa Suomen kuntia ei enää ole yhtä ainutta lääkäriä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etteikö muka lääketieteen ilmeinen rappio Suomessa liity lääketieteeseen?

        Terveydenhuoltopalveluja on jo pitkään tahallisesti rampautettu varsinkin ns. haja-asutusalueilla, suunnilleen tilanteeseen, mikä vallitsi n. 100 vuotta sitten.

        Suuressa osassa Suomen kuntia ei enää ole yhtä ainutta lääkäriä!

        Tuo jaskanpankutus ei liity millään lailla lääketieteeseen.
        Parasta on kun etsit jonkun Turku-vituttaa-minua-palstan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo jaskanpankutus ei liity millään lailla lääketieteeseen.
        Parasta on kun etsit jonkun Turku-vituttaa-minua-palstan.

        Kirjoitukseni ei mitenkään liity Turkuun. Lopeta sinä tuo Turun-tautisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitukseni ei mitenkään liity Turkuun. Lopeta sinä tuo Turun-tautisi.

        Jos kerran jo otsikossa mainitaan Turku, niin miten juttusi ei liity Turkuun?
        Varmaan parasta on kun hakeudut suoraan psykiatriselle poliklinikalle josta sinut ohjataan akuuttihoitoon. Tällä palstalla ei tuommoista hoitoa jaeta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kerran jo otsikossa mainitaan Turku, niin miten juttusi ei liity Turkuun?
        Varmaan parasta on kun hakeudut suoraan psykiatriselle poliklinikalle josta sinut ohjataan akuuttihoitoon. Tällä palstalla ei tuommoista hoitoa jaeta.

        Saattoi olla hankala tulkita rivien välistä, mutta kyse oli ilmeisesti myös muusta kuin pelkästään Turusta. "Turku" ja "terveydenhoito". Näit sanan "Turku" ja fiksuna kaverina tiesit koko tarinan koskevan vain Turkua, ehkä päättelit ettei kyse ole ollenkaan muusta kuin Turusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saattoi olla hankala tulkita rivien välistä, mutta kyse oli ilmeisesti myös muusta kuin pelkästään Turusta. "Turku" ja "terveydenhoito". Näit sanan "Turku" ja fiksuna kaverina tiesit koko tarinan koskevan vain Turkua, ehkä päättelit ettei kyse ole ollenkaan muusta kuin Turusta.

        Puhelimella soitteleminen liittyy lääketieteeseen ainoastaan siinä tapauksessa että on kysymys tutkimuksesta, jossa tutkitaan puhelimella sottelemista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhelimella soitteleminen liittyy lääketieteeseen ainoastaan siinä tapauksessa että on kysymys tutkimuksesta, jossa tutkitaan puhelimella sottelemista.

        Lopeta toi vääntäminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta toi vääntäminen.

        Soita seuraavan kerran psykiatrille.


    • Anonyymi

      Ei ole ainoa. Täällä meni terkat kiinni maaliksuu 2020, ja asiointi
      lähti hitaasti käyntiin puhelimitse.

      Mitään ei enää hoideta, jos käy omalla rahalla labrassa,
      julkiselta ei löydy ketään joka odaisi tulkita tuloksia, lääkekuuria ei saa, ei mitään.

      Sieltä soitti kerran hoitaja ”mä en tiiä, en osaa auttaa”,
      kertaalleen ”lääkäri” joka kuulosti, siltä kuin olisi ollut teiniikäinen ja kännissä.

      Mitään ei hoideta enää.
      Jokainen yhteydenotto tuottaa Kantaan pelkää valheita.
      Ja kommunikoi oman erillisen systeemon kautta, eikä ne luovuta sieltä mitään tietoja vaikka pyytäisi.

      Tekisin rikosilmoituksen jos voisin tosta touhusta.

      Tämä on PKS alueella. Joten ei kannata kadehtia, jos asutte eri alueella.
      HUS ia ei ole muille kuin julkkiksille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2986
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      84
      2731
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2188
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      20
      1763
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1469
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1312
    Aihe