Millainen vaatetus teillä on juuri nyt? Minulla pitkät kalsarit ja paita, sukat, ohut villapaita, ja verkkarit
Vaatetuksesta
55
<50
Vastaukset
Niin minullakin..
Wwuwuw kirjoitti:
Niin ja hankiijan lippis päässä☝️
Huh, meinas ihan unohtua..Ai muuten samat mutta minulla ei lippistä?
pujotteIija kirjoitti:
Ai muuten samat mutta minulla ei lippistä?
Juuh..
Tai sitten mulla on pelkkä lippis..😯pujotteIija kirjoitti:
Varmaan ainutlaatuinen tapaus, Hankkijan lippis ja kipsi
Älä unohda mun vitjamunia☝️
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Sanoin vaan että mielikuva pysyy oikeana☝️
Sen verran isot vitjat jotta tarvitsevat tissiliivit. https://www.is.fi/viihde/art-2000000910805.html
- Anonyymi
Ootpas sä utelias 😂
Kukallinen paitapusero, tissiliivit, pitsipöksyt, leggingsit ja villasukat.
Kohta täytyykin vaihtaa yökkärit päälle.- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Tarkenetko hyvin yökkäreissä, vai menetkö heti sänkyyn peiton alle?
Oon kyllä viluinen. Peiton alla tiiviisti. Mulla yleensä kaksi täkkiä ja joskus vielä vilttikin kun nukun. Melkoisen kasan alle hautaudun. 😂
Anonyymi kirjoitti:
Oon kyllä viluinen. Peiton alla tiiviisti. Mulla yleensä kaksi täkkiä ja joskus vielä vilttikin kun nukun. Melkoisen kasan alle hautaudun. 😂
Aikamoinen vilukissa. Minulla on joskus peruskylmyys, mistä ei meinaa päästä millään eroon
- Anonyymi
haaremihousut, ylipitkä toppi, neulepaita, villasukat.
- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Yltääkö toppi napaan asti? Niin ja minullakin on villasukat, tarkennuksesksi vaan
Toppi on pitkä, yltää pepun yli vaikka en sitä niin ala vedä. Neule on lyhyt, noin napaan asti :)
Anonyymi kirjoitti:
Toppi on pitkä, yltää pepun yli vaikka en sitä niin ala vedä. Neule on lyhyt, noin napaan asti :)
Ahaa, täytyy myöntää etten ole toppien asiantuntija
- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Ahaa, täytyy myöntää etten ole toppien asiantuntija
Toppeja löytyy niin paljon erilaisia. Tästä saa ehkä käsityksen, väri itsellä tosin musta
https://www.kauppakartano.com/naisten topit/NTO-X17-naisten-toppi-raitainen-valko-puna.htm Anonyymi kirjoitti:
Toppeja löytyy niin paljon erilaisia. Tästä saa ehkä käsityksen, väri itsellä tosin musta
https://www.kauppakartano.com/naisten topit/NTO-X17-naisten-toppi-raitainen-valko-puna.htmKorostaa sopivasti naisen muotoja
- Anonyymi
Tietenkin tangat jaloissa.
T-paita, yöhousut kommandona ja sukat. Oottepa te viluisia.
pujotteIija kirjoitti:
Eikö vehkeen vapaa heiluminen häiritse?
Ei. Vapaus tuntuu hyvältä näin iltaisin.
- Anonyymi
Lyhyet aluhousut, verryttelemis housut, t-baita ja shukat.
Yöksi laitan Phyjaman tai pitkät alusshousut ja pitkähihaisen paidan.
t. Ätmi - Anonyymi
Ei minkäänlaista vaatetusta.
-puikottelija- - Anonyymi
Mitäs luulisit, klo 22.45 ? Koira on käynyt pihalla, systeri ja kissa nukkumassa. Just tulin suihkusta ja menen nukkumaan heti. kun saan hiukseni kuiviksi.
Vastaan itse, pyjama ja villasukat jaloissa. Ennen kun menen sänkyyn, laitan sukkani kaapin lattialle ja ovi visusti kiinni. Niitä ei voi jättää mihinkään näkösälle, muutoin Onni tappaa ne aamuyötä, kun herää ja tarkastaa taas huushollin.
Sillä on joku hiton vimma leikkiä sukilla, saalistaa mukamas ne ja käy kimppuun. Puree sukkaa ja kynsii, leikkii vissiin ett sillä on joku jyrsijä saaliinaan.
Villasukka kyllä tulee tapetuksi; ei edes näytä enää käytettävissä olevalle sukalle!
trollikka...
Hyvää yötä, itse kullekin palstalaiselle! - Anonyymi
Kostean sumuinen ilma. Laitan kevyttopat päälle kun lähden ulkoilemaan.
- Anonyymi
Vaatetus juuri nyt?
T-paita ja joogahousut. Villasukat koska minulla on palelevat jalat, kesät talvet.
Olen töissä, mutta työskentelen kotikonttorista. Siksi vaatetuksella ei väliä paitsi jos ja kun on nettipalaveri laitan jotain siistimpää yläosaa, ei viitsi ihan kuluneella t-paidalla esiintyä.
Joskus teen töitä pitkälle puoleen päivään aamutakissa kun ei huvita pukeutua.
Näin on ollut toukokuun alusta asti ja loppua ei näy. Mukava työskennellä kotoa, minulle sopii! :) Minullakin joskus palelee jalkoja, auttaa kun työntää paljaat jalat kiinni uuniin tai patteriin
- Anonyymi
Heissan korkeastikoulutettu 52v eeva tässä moi olen maisteri ja nyt päälläni on on 4 14-16v arabi poikaa ja yleensä päälläni on kotona ja kylässä alastomia arabimiehiä ja poikia tai tinderimiehiä ja poikia tykkään itseäni nuoremmista poika lapsista sanoo 52v maisteri
Mustaa mustaa, mustat alkkarit, musta hihaton paita, musta huppari jossa yhden firman logo rinnassa ja selässä, mustat collegehousut ja violetit sukat. :D
On, jos laitan mustan peruukin päähäni. 🖤
Muuten vaaleanruskeat/tummanvaaleat.- Anonyymi
Sukat. Jäi työvaatteiden vaihto kesken.
xLiner- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Aika seksikäs vaatetus :D
No ei.. nää on likaiset sukat 🤢
xLiner
- Anonyymi
Uima puku.
- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Oletko uimahallilla?
En . Typerä kysymys.tohon bois laittaa vaikka että avaruuspuvussa. Mitä väliä? Keksi mielekkäämpää.
- Anonyymi
Naimapuku.
Olet tehnyt uuden ladon?
Minulla on vain tunika avoin mallineen vilkkuu tissit kuin päämisterillä sen verta avoinkaulus kultaseni kanssa lähti pikkarit lentoon sellainen myrsky kävi tänään.
Ei kannata olla tämmöisellä ilmalla ilman pitkiä housuja.
Siivosin auton tänään.valtakunta kirjoitti:
Minulla on vain tunika avoin mallineen vilkkuu tissit kuin päämisterillä sen verta avoinkaulus kultaseni kanssa lähti pikkarit lentoon sellainen myrsky kävi tänään.
Ei kannata olla tämmöisellä ilmalla ilman pitkiä housuja.
Siivosin auton tänään.Mihin lensi pikkarit?
pujotteIija kirjoitti:
Mihin lensi pikkarit?
Niih. Sellaisia ei viitti enää takaisin lykätä, lentivät tiehensä kyllä ne vielä vastaan tulevat.😅
pujotteIija kirjoitti:
Uuden polttopuuvaraston. Veljeni kanssa tehtiin tänäkesänä ja syksynä
On hieno🥰
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721147
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37551Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t216500Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492- 49487