Aika rientää kuin siivillä, viime joulu tuntuu eiliseltä ja uusi on jo ovella. Jää nähtäväksi kuinka vilkas pikkujoulusesonki on edessä, kahdet vasta sovittu.
Pikkujoulukausi edessä
50
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tältä joululta on pikkujoulut peruttu. Pikkujoulut olisi aiheellista perua, muuten saadaan lukea is sivuilta, että 50 koronatartuntaa levisi pikkujouluissa ravintolassa tai yksityis tilaisuudessa.
Tänä vuonna olisi voitu viettää pikkujouluja, jos rajoituksia olisi pidetty voimassa kesän yli ja rajat kiinni, mutta ei. - Anonyymi
Työpaikan pikkujoulut peruttu ja muihin en ole koskaan yrittänytkään ängetä.
- Anonyymi
Toivon että korona levii ja ihmisiä kuolee kun ihmiset juhlii pikkujouluja, eivät ne välitä leviikö korona.
- Anonyymi
Ei niitä saa pitää haloo! 😡
- Anonyymi
Pikkujouluissa ei ole enää mitään hohtoa. En aio osallistua vaikka ne pidettäisiinkin. Olen mielummin kotona.
Mitään jouluja... yöitä painetaan laikka punasena ja pelihommia. Jos jää aikaa, vähän hitsata kelkkakärriä tai poltella puujätettä.
- Anonyymi
Mikä on tämä kuuluisa ”laikka”?
- Anonyymi
Täytyykö jokaisella olla laikka pikkujouluissa??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on tämä kuuluisa ”laikka”?
Metallimiehet vaan tietää, sehän on rälläkän laikka.....
Anonyymi kirjoitti:
Metallimiehet vaan tietää, sehän on rälläkän laikka.....
Ja metallinaiset... ja jos painaa liikaa, rupee laikka punottaa..
Pikku-pirpana kirjoitti:
No tuossa sanonnassa nää mun varsinaiset leipätyöt on kyllä ihan jotain muuta...ei tartte painattaa. :oP
Disse kirjoitti:
No tuossa sanonnassa nää mun varsinaiset leipätyöt on kyllä ihan jotain muuta...ei tartte painattaa. :oP
No hyvä.. ei saa itseänsä liikaa rasittaa. Käyp huonosti... pitää tuntea rajansa.
Muistaa pitää taukoja.. huolehtia itsestään ja mikä tärkeintä - nukkua hyvin..Pikku-pirpana kirjoitti:
Ja sitten jos laikka hajoaa, huh huh, vaarallinen tilanne, pari kertaa täydestä vauhdista hajonnut
Pikku-pirpana kirjoitti:
No hyvä.. ei saa itseänsä liikaa rasittaa. Käyp huonosti... pitää tuntea rajansa.
Muistaa pitää taukoja.. huolehtia itsestään ja mikä tärkeintä - nukkua hyvin..No nukuin kyllä vähåän huonosti viime yönä. Oli aika myöhään säbätreenit, niin ei tullut uni. Jotenkin se toi adrenaliini tai joku vaikuttaa vielä pitkään... Pitäis varmaan treeniiltoina vetästä jotain melatoniinia tai pari kaljaa, että rauhoittuis. :oD
Disse kirjoitti:
No nukuin kyllä vähåän huonosti viime yönä. Oli aika myöhään säbätreenit, niin ei tullut uni. Jotenkin se toi adrenaliini tai joku vaikuttaa vielä pitkään... Pitäis varmaan treeniiltoina vetästä jotain melatoniinia tai pari kaljaa, että rauhoittuis. :oD
Mä nukuin kuin tukki.
Nyt pää on ihan puuroa ja ajatus ei kulje...
Mulla ollut elämässä vakavia unionkelmia ja toi melatoniini tarvii et sitä käyttäisi säännöllisesti.. ei auta noin tilapäiseen onkelmaan.
Se pari kaljuu voi tepsiä, kunhan jättää siihen pariin..pujotteIija kirjoitti:
Ja sitten jos laikka hajoaa, huh huh, vaarallinen tilanne, pari kertaa täydestä vauhdista hajonnut
Varsinkin jos on katkasulaikka kyseessä..
Käytäthän suojavarusteita?Pikku-pirpana kirjoitti:
Mä nukuin kuin tukki.
Nyt pää on ihan puuroa ja ajatus ei kulje...
Mulla ollut elämässä vakavia unionkelmia ja toi melatoniini tarvii et sitä käyttäisi säännöllisesti.. ei auta noin tilapäiseen onkelmaan.
Se pari kaljuu voi tepsiä, kunhan jättää siihen pariin..No jossain joku personalraineri sanoi, että pieni määrä kaljaa onkin hyvä palkkari. Mutta ois pitänyt älytä ostaa ennen treenejä, ne loppui 21:30. 🤔
Pikku-pirpana kirjoitti:
Varsinkin jos on katkasulaikka kyseessä..
Käytäthän suojavarusteita?Enpä muuta kuin laseja, tai kasvosuojaa. Aina en ole käyttänyt niitäkään, ja se on kastautunut
pujotteIija kirjoitti:
Enpä muuta kuin laseja, tai kasvosuojaa. Aina en ole käyttänyt niitäkään, ja se on kastautunut
Eiku kostautunut :D
pujotteIija kirjoitti:
Eiku kostautunut :D
Kyllä laikka katoaa aika palasiks, jos hajoaa... Hirmu kierrokset sillä..
Mä viime kevättalvella hurautin hioa sellaisella rälläkkään laitettavalla teräsharjapäällä metallia ja ilman hanskoja...otti kulmasta kimmokkeen ja vetäs nahat tuosta kämmenselästä...ei mennyt sekuntiakaan, kun tuli oikein monttu... Ja nyttenkin on arpi ja pysyy...Disse kirjoitti:
No jossain joku personalraineri sanoi, että pieni määrä kaljaa onkin hyvä palkkari. Mutta ois pitänyt älytä ostaa ennen treenejä, ne loppui 21:30. 🤔
No, niin. Yhteiskunta holhoaa ja mitä hyvää sillä on saavutettu, ettei ysin jälkeen saa kaljaa.. ei ymmärrä..
No mä ite kyllä en niin ole ton holin perään. En kuppiin sylje, otan harvakseltaan ja toisinaan hilluessa menee kyll överiksikin. Ja tulee tehtyäkin kaikenlaista epäilyttävää ku menee överiksi. Mut en kadu.. mitä suotta.
Aika myöhäseksi menee reenit sulla.. se vaatii kyllä semmoisen hiljentymisen sen jälkeen..
Miten olisi kalja ja meditaatio.. hehPikku-pirpana kirjoitti:
No, niin. Yhteiskunta holhoaa ja mitä hyvää sillä on saavutettu, ettei ysin jälkeen saa kaljaa.. ei ymmärrä..
No mä ite kyllä en niin ole ton holin perään. En kuppiin sylje, otan harvakseltaan ja toisinaan hilluessa menee kyll överiksikin. Ja tulee tehtyäkin kaikenlaista epäilyttävää ku menee överiksi. Mut en kadu.. mitä suotta.
Aika myöhäseksi menee reenit sulla.. se vaatii kyllä semmoisen hiljentymisen sen jälkeen..
Miten olisi kalja ja meditaatio.. hehNo tuohon holhoamiseen oon siinä mielessä kyllästynyt, että se juurikin kannustaa olla ottamatta itsestään vastuuta, enkä tarkoita vaan alkoholia ja tupakkaa, vaan ihan kaikkea..
Joo, onhan sitä välillä otettava vähän rairai-hommiakin väliin. :oD
No myö ollaan perinteisesti jätkien kanssa käyty yksillä paikallisessa, kun saa ison santun 3,5 euroon ja se jo riittää, mutta nyt oli poika mukana, niin en kehdannut. No kunhan se saa kortin, voi ottaa kaksi, kolmekin sitten. :oDDisse kirjoitti:
Mä viime kevättalvella hurautin hioa sellaisella rälläkkään laitettavalla teräsharjapäällä metallia ja ilman hanskoja...otti kulmasta kimmokkeen ja vetäs nahat tuosta kämmenselästä...ei mennyt sekuntiakaan, kun tuli oikein monttu... Ja nyttenkin on arpi ja pysyy...Minä kesällä tökkäsin sormeni smirgeliin, ensin näytti osumakohta vaalealta, sitten alkoi verta tihkumaan
pujotteIija kirjoitti:
Minä kesällä tökkäsin sormeni smirgeliin, ensin näytti osumakohta vaalealta, sitten alkoi verta tihkumaan
Joo, no noissa rälläköissä on se jännä juttu, että saattaa polttaa suoraan haavan kiinni, ettei edes tule verta. Kaverilla on vieläkin etusormen ja keskisormen välissä rälläkän laikan tekemä kolo, vaikka siitä tapaturmasta on yli 10 vuotta.
pujotteIija kirjoitti:
Enpä muuta kuin laseja, tai kasvosuojaa. Aina en ole käyttänyt niitäkään, ja se on kastautunut
Ainakin silmät pitää suojata. Suojaimet on tehty käyttämistä varten. Muutoin voi sattua pahastikin.
Pikku-pirpana kirjoitti:
Ainakin silmät pitää suojata. Suojaimet on tehty käyttämistä varten. Muutoin voi sattua pahastikin.
Niinpä, 2 kertaa tullut sairaalakeikka kun ei ollut silmäsuojaa. Nyt täytyy lähteä jatkamaan hommia, mukavaa päivänjatkoa vaan
Disse kirjoitti:
No tuohon holhoamiseen oon siinä mielessä kyllästynyt, että se juurikin kannustaa olla ottamatta itsestään vastuuta, enkä tarkoita vaan alkoholia ja tupakkaa, vaan ihan kaikkea..
Joo, onhan sitä välillä otettava vähän rairai-hommiakin väliin. :oD
No myö ollaan perinteisesti jätkien kanssa käyty yksillä paikallisessa, kun saa ison santun 3,5 euroon ja se jo riittää, mutta nyt oli poika mukana, niin en kehdannut. No kunhan se saa kortin, voi ottaa kaksi, kolmekin sitten. :oDVau, olit esimerkillinen poitsus edessä. Nostan hattua. Kyll se sunkin potsus on jo varmaan maistellu kaljaa. Nii sit voi poitsus vuorostaan olla hovikuskina.. vuoroin vieraissa..
pujotteIija kirjoitti:
Niinpä, 2 kertaa tullut sairaalakeikka kun ei ollut silmäsuojaa. Nyt täytyy lähteä jatkamaan hommia, mukavaa päivänjatkoa vaan
Kuten myös..hyvää työpäivää...
Pikku-pirpana kirjoitti:
Vau, olit esimerkillinen poitsus edessä. Nostan hattua. Kyll se sunkin potsus on jo varmaan maistellu kaljaa. Nii sit voi poitsus vuorostaan olla hovikuskina.. vuoroin vieraissa..
No on se voinut maistella, mutta ei se ole kännejä vetänyt ikinä vielä, eikä ole kiinnostuskaan. Samoin tupakkatuotteisiin. Mä oon kyllä sanonut, että saa mun kanssa kokeilla ja käyttää jos kiinnostaa, mutta piiilossa ei saa alkaa käyttämään...pitää sit sanoa suoraan.
Oon kertonut ryhmäpaineesta ja muusta, mutta tuumin, että sano painostajalle, että antaa hyvän syyn ottaa alkoa tai tupakkaa, niin voit harkita...ja syy ei saa olla tyyliin, että koska muutkin tekee niin tms. Ei oo kuulemma kovin perusteltuja syitä tullut. :oD- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Mä viime kevättalvella hurautin hioa sellaisella rälläkkään laitettavalla teräsharjapäällä metallia ja ilman hanskoja...otti kulmasta kimmokkeen ja vetäs nahat tuosta kämmenselästä...ei mennyt sekuntiakaan, kun tuli oikein monttu... Ja nyttenkin on arpi ja pysyy...Jätä rälläkkä hommat miehille ja teet miehelle tai miehille palkaksi hyvät kahvit ja kunnon voikkuleipiä ja leivot jotain makeaa ja vaikka makkari touhujakin niin kyllä joku mies tekee rälläkkä hommat ja muista pestä pimppisi niin sitäkin voidaan pussata
Anonyymi kirjoitti:
Jätä rälläkkä hommat miehille ja teet miehelle tai miehille palkaksi hyvät kahvit ja kunnon voikkuleipiä ja leivot jotain makeaa ja vaikka makkari touhujakin niin kyllä joku mies tekee rälläkkä hommat ja muista pestä pimppisi niin sitäkin voidaan pussata
Aivan niin Harmis, aivan niin....
Disse kirjoitti:
No on se voinut maistella, mutta ei se ole kännejä vetänyt ikinä vielä, eikä ole kiinnostuskaan. Samoin tupakkatuotteisiin. Mä oon kyllä sanonut, että saa mun kanssa kokeilla ja käyttää jos kiinnostaa, mutta piiilossa ei saa alkaa käyttämään...pitää sit sanoa suoraan.
Oon kertonut ryhmäpaineesta ja muusta, mutta tuumin, että sano painostajalle, että antaa hyvän syyn ottaa alkoa tai tupakkaa, niin voit harkita...ja syy ei saa olla tyyliin, että koska muutkin tekee niin tms. Ei oo kuulemma kovin perusteltuja syitä tullut. :oDMä joudun poitsulleni lähes väkipakolla juottaa alkoa.. tää vaatii selvennystä..
Poitsu ei ole omaehtoisesti tutustunut alkoon, kun tulee meille viikonloppuisin, kysyn esim. haluaako saumalonkeron ym. ihan siksi että oppisi normaalin suhteen alkoon. Oppisi käyttämään sitä. Jos elää koko elämänsä absolutistina, voi seurauksena olla että elämänsä jossakin vaiheessa repsahtaa sit toiseen ääripäähän.
Siedätyshoitoa.. jos ymmärrät..- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Mä joudun poitsulleni lähes väkipakolla juottaa alkoa.. tää vaatii selvennystä..
Poitsu ei ole omaehtoisesti tutustunut alkoon, kun tulee meille viikonloppuisin, kysyn esim. haluaako saumalonkeron ym. ihan siksi että oppisi normaalin suhteen alkoon. Oppisi käyttämään sitä. Jos elää koko elämänsä absolutistina, voi seurauksena olla että elämänsä jossakin vaiheessa repsahtaa sit toiseen ääripäähän.
Siedätyshoitoa.. jos ymmärrät..Ei vanhemmat alkoa anna lapsilleen ja aikuisena sama juttu kotiin ei tulla juovuksissa ei lapsena ei aikuisena ja harva aikuinen haluaa juoda alkoa lapsensa kanssa jotain rajaa sentään
Pikku-pirpana kirjoitti:
Mä joudun poitsulleni lähes väkipakolla juottaa alkoa.. tää vaatii selvennystä..
Siedätyshoitoa.. jos ymmärrät..No tavallaan ymmärrän...
Mä en oo tuosta huolissaan, että ei tietäis mitä se on, vaikka ei joiskaan, kun fiksu on, mutta mä oon kummankin muksun kohdalla huolissaan siitä, että ajattelevat itse aineesta huonona... Kun äitinsä on aika vouho sen suhteen.. Oon sanonut, että aine on ihan hyvä, mutta käyttäjissä on vikaa...joissain.
Mutta jotenkin noi nykynuoret on fiksuja siinä mielessä, että kaikkee ei tarviikaan kokeilla, että tajuaa, ettei sitä mihinkään tarvitse. Ja sitten mä uskon, että valistus kouluissa jne menee paremmin perille kuin meidän aikaan. Selitetään enemmän syitä ja perustellaan nykyjään, kun meille vaan heristeltiin sormea otsa kurtussa ja sanottiin hyihyi ja elä koske...Anonyymi kirjoitti:
Ei vanhemmat alkoa anna lapsilleen ja aikuisena sama juttu kotiin ei tulla juovuksissa ei lapsena ei aikuisena ja harva aikuinen haluaa juoda alkoa lapsensa kanssa jotain rajaa sentään
Poitsu 24. Joten aikuisesta poitsusta kyse. Elä hikoa..
Disse kirjoitti:
No tavallaan ymmärrän...
Mä en oo tuosta huolissaan, että ei tietäis mitä se on, vaikka ei joiskaan, kun fiksu on, mutta mä oon kummankin muksun kohdalla huolissaan siitä, että ajattelevat itse aineesta huonona... Kun äitinsä on aika vouho sen suhteen.. Oon sanonut, että aine on ihan hyvä, mutta käyttäjissä on vikaa...joissain.
Mutta jotenkin noi nykynuoret on fiksuja siinä mielessä, että kaikkee ei tarviikaan kokeilla, että tajuaa, ettei sitä mihinkään tarvitse. Ja sitten mä uskon, että valistus kouluissa jne menee paremmin perille kuin meidän aikaan. Selitetään enemmän syitä ja perustellaan nykyjään, kun meille vaan heristeltiin sormea otsa kurtussa ja sanottiin hyihyi ja elä koske...Valistus on tosiaan alkanut tuottamaan nuorisoa joka ei koske epäterveellisiin päihdeaineisiin. Meidän ikäpolvelle se oli todellakin soo, soo.
Nyky nuoriso on järkevämpää kuin ennen muinoin. Tästä saamme kyllä kiittää teknologiaa, joka mahdollistanut informaatiotulvan. Nuoret paremmin oppineet ajattelemaan itsenäisesti.
Ei tarvii kuunnella vain " kylän vanhimman" jorinoita.- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Poitsu 24. Joten aikuisesta poitsusta kyse. Elä hikoa..
Lapsesi se on silti eli jos itse olisin sinä niin jos poikasi tuo alkoa kotiisi tai sinne missä oletkin niin ottaisin alkon pois ja kaataisin maahan ja suuttuisin ja sanoisin saat,na täällä tai kanssani ei juoda alkoa ja kotiin ei tulla juovuksissa eli selvänä saa tulla mutta juovuksissa ei ja olisin ehdoton niin lapset ei juo vanhempiensa kanssa eikä isovanhempiensa kanssa niin harva normaali lapsi haluaa juoda vanhempiensa kanssa koska aina ne on isä ja äiti oli ikä mikä tykkää
Pikku-pirpana kirjoitti:
Valistus on tosiaan alkanut tuottamaan nuorisoa joka ei koske epäterveellisiin päihdeaineisiin. Meidän ikäpolvelle se oli todellakin soo, soo.
Nyky nuoriso on järkevämpää kuin ennen muinoin. Tästä saamme kyllä kiittää teknologiaa, joka mahdollistanut informaatiotulvan. Nuoret paremmin oppineet ajattelemaan itsenäisesti.
Ei tarvii kuunnella vain " kylän vanhimman" jorinoita.Joo, kyllä moni asia muuttuu ja paljon, sekä hyvään suuntaan, vaikka monesta tuutista työnnetään juuri päinvastaista kokoajan. Ihmisiltä unohtuu se historia siinä mielessä, että sitä katsotaan liian lähelle. Pitäis katsoa 20-50 vuotta taaksepäin, eikä pari vuotta... Näkeehän tuon jo katukuvassa, että enää ei penskat pitkin ja poikin kaupunkia notku kännissä, niinkuin meidän aikaan. :oD
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Joo, kyllä moni asia muuttuu ja paljon, sekä hyvään suuntaan, vaikka monesta tuutista työnnetään juuri päinvastaista kokoajan. Ihmisiltä unohtuu se historia siinä mielessä, että sitä katsotaan liian lähelle. Pitäis katsoa 20-50 vuotta taaksepäin, eikä pari vuotta... Näkeehän tuon jo katukuvassa, että enää ei penskat pitkin ja poikin kaupunkia notku kännissä, niinkuin meidän aikaan. :oD
Juu ei kännissä mutta huumeissa sitten pyöriikin
Anonyymi kirjoitti:
Juu ei kännissä mutta huumeissa sitten pyöriikin
Ainahan niitä löytyy, mitkä ovat erilaisia, mutta minun aikaan jokainen suurinpiirtein veti murkkuikäisenä kännit...ei enää.
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Ainahan niitä löytyy, mitkä ovat erilaisia, mutta minun aikaan jokainen suurinpiirtein veti murkkuikäisenä kännit...ei enää.
Mutta nykyään melkein jokainen nuori on kokeillut huumeita ja jokainen tietää keneltä saa huumeita ja heidän kavereillaan on huumeita ei minun aikanani kukaan huumeita käyttänyt ja silloin pelattiin paljon tai joka päivä jalkapalloa tai jääkiekkoa eli talvisin kaukalo oli toinen koti eikä minun aikanani moni juonut koska kotona olis tullut ikävyyksiä ja eikä olis päässyt jääkiekkoilemaan ja kaikki totteli vanhempiaan no jokaisella oli kyllä hyvät vanhemmat ja kodit tupakkia kyllä poltettiin
Anonyymi kirjoitti:
Mutta nykyään melkein jokainen nuori on kokeillut huumeita ja jokainen tietää keneltä saa huumeita ja heidän kavereillaan on huumeita ei minun aikanani kukaan huumeita käyttänyt ja silloin pelattiin paljon tai joka päivä jalkapalloa tai jääkiekkoa eli talvisin kaukalo oli toinen koti eikä minun aikanani moni juonut koska kotona olis tullut ikävyyksiä ja eikä olis päässyt jääkiekkoilemaan ja kaikki totteli vanhempiaan no jokaisella oli kyllä hyvät vanhemmat ja kodit tupakkia kyllä poltettiin
Trollitrolli...
Jepjep...- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapsesi se on silti eli jos itse olisin sinä niin jos poikasi tuo alkoa kotiisi tai sinne missä oletkin niin ottaisin alkon pois ja kaataisin maahan ja suuttuisin ja sanoisin saat,na täällä tai kanssani ei juoda alkoa ja kotiin ei tulla juovuksissa eli selvänä saa tulla mutta juovuksissa ei ja olisin ehdoton niin lapset ei juo vanhempiensa kanssa eikä isovanhempiensa kanssa niin harva normaali lapsi haluaa juoda vanhempiensa kanssa koska aina ne on isä ja äiti oli ikä mikä tykkää
No höh ja höh...
- Anonyymi
Pikkujouluissa viinamies juo viinaa ja ottaa kontaktia työpaikan naisiin. Moni suhde alkaa pikkujouluissa viinan voimalla, mutta silti sanotaan "työpaikalla tavattiin".
Raitis mies ei pikkujouluissa käy, eikä hän kontaktia työpaikan naisiinkaan ota.
t. viinamies - Anonyymi
Pikkujouluissa juodaan viinaa ja silloin naisiin tutustuu. Suhteita alkaa pikkujouluissa kun kännissä miehet ja naiset uskaltaa lähestyä toisiaan. Selvinpäin miehet eikä naiset tutustu toisiinsa.
T viinamies - Anonyymi
Meidän työpaikan pikkujoulut on ainakin peruttu. En olis kyllä mennytkään...tänäkään vuonna. Tai jos mä nyt sit just olisinki menny 🤔
- Anonyymi
Tänä vuonna tuskin on yksiäkään itelle tyrkyllä. Luojan kiitos! Ei tarvii miettiä miten niistä pääsis laistamaan.
Jos sitä lasten kanssa viettäi?
- Anonyymi
On juhlia tulossa kolmet ainakin. Ihan kotona ja kavereiden luona. Alkoholia paljon ja naisia ja seksiä.
- Anonyymi
Onko ne jotkut parinvaihtopikkujoulut? Vai ryhmäseksipikkujoulut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174766
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2012581Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731687Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella291615- 211409
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon251342Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641227- 1471101
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42962Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä74932