treffeille? Mihin sopisit treffit?
Voisitko pyytää naista
35
<50
Vastaukset
Eikös nuo näin korona-aikana etänä hoidu? Skaipsiin, tiimsiin, slacsiin ja mitä niitä nyt onkaan.
Pukaron Paroniin
J-76 kirjoitti:
Olen käynny!
Minä kävin torstaina, siitähän tuo mieleen tuli.
Nyt kun tarkemmin ajattelen niin pussauskoppi voisi olla parempi vaihtoehto- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Minä kävin torstaina, siitähän tuo mieleen tuli.
Nyt kun tarkemmin ajattelen niin pussauskoppi voisi olla parempi vaihtoehtoPirppiksen kaa ei ainakaan enää onnistu, vaihtoi Disseen.
Anonyymi kirjoitti:
Pirppiksen kaa ei ainakaan enää onnistu, vaihtoi Disseen.
Ahaa, harmittava takaisku, mutta eiköhän siitä selvitä
- Anonyymi
Voisin, jos tietäisin mahdollisuuteni hyväksi. Ulkoillen olisi aluksi kiva aloittaa ja jos hyvin juttuun tultaisiin niin siitä sit yhdessä sovitaan jatkoa avoimin mielin toisten seurasta nauttien. Oma unelma visio, mahdotonko...?
Toki voisin, jos vapaa oisin ja joku kiva tytsi osuis kohdalle. Hm, riippus vähän mihin toista kiinnostais treffeille lähteä.
Sillan alle... Bjyytrömmin Marcohan piti rehvit nääs Sillanpäällä... Jotain erilaista siis... :oD
- Anonyymi
Pimeälle uimarannalle shokki treffit!🎃🎃🎃🎃🎃
- Anonyymi
Ahhhh....harmi, että ilmat jo päässeet viilenemään,olisin muuten lähtenyt😛
Miten olis kävely pimeässä metsässä tai erätulilla istuskelu? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahhhh....harmi, että ilmat jo päässeet viilenemään,olisin muuten lähtenyt😛
Miten olis kävely pimeässä metsässä tai erätulilla istuskelu?Ois aika ihanaa
- Anonyymi
Jos metsään haluat mennä nyt niin takuulla yllätyt..
Oon niin tylsä etten treffaile naisia.
J-76 kirjoitti:
Entäs tylsiä miehiä? 😆
En niitäkään, vaikkakin kerran yksi mies yritti iskeä minua.
Partakaweri kirjoitti:
En niitäkään, vaikkakin kerran yksi mies yritti iskeä minua.
Annoit tietty tylyt pakit ja käskitkö painua kuuseen? 🤨
J-76 kirjoitti:
Annoit tietty tylyt pakit ja käskitkö painua kuuseen? 🤨
En enää muista mitä vastasin, kun olin niin hämmentynyt, mutta asiallisesti tilanteen hoidin. Eikä tuollaisesta nyt suuttua voikaan. Eikös se ole vaan positiivista, että maailmaan mahtuu ihastusta.
Partakaweri kirjoitti:
En enää muista mitä vastasin, kun olin niin hämmentynyt, mutta asiallisesti tilanteen hoidin. Eikä tuollaisesta nyt suuttua voikaan. Eikös se ole vaan positiivista, että maailmaan mahtuu ihastusta.
Arvasin. Arvasin, että hoidit tilanteen asiallisesti. On se .
valtakunta kirjoitti:
Saat sit halinallen🧸
Minulla on sellainen pienoischewbacca. Sen nimi on Karvainen.
Partakaweri kirjoitti:
Tykkään niistä ihan kamalasti.🥰
Ne on niin suloisia.Partakaweri kirjoitti:
Ei kun Ewokeista tykkäsin erityisesti muistin nimen väärin.
Mutta oli karvainen myös kiva.
Voisinpa hyvinkin ja pyydänkin.
Paikka nyt sitten riippuu ihan ihmisestä, siitä millaisen tuntuman saa toisesta ja myös vuodenajasta.- Anonyymi
Hyvä huomio, siinä himot hiipuu, kun naisen naama jäätyy harmahtavaan tekohymyyn😂😑😑😑
Tai vielä pahempi, jäätyy toinen pää ja seuraavat treffit siirtyy hamaan tulevaisuuteen josko sinnekkään.
Älkää pyytäkö naisia kylmällä ilmalla ulkoilutreffeille👍 Anonyymi kirjoitti:
Hyvä huomio, siinä himot hiipuu, kun naisen naama jäätyy harmahtavaan tekohymyyn😂😑😑😑
Tai vielä pahempi, jäätyy toinen pää ja seuraavat treffit siirtyy hamaan tulevaisuuteen josko sinnekkään.
Älkää pyytäkö naisia kylmällä ilmalla ulkoilutreffeille👍Noo, voihan sitä pyytää kylmillä ulkoilmatälleille, mutta pitää huomioida olosuhteet.
Ottaa mukaan eristävät istuinaluset, villaviltin tai pari, termokseen lämmintä juotavaa, ehkä taskumattiin lisälämmikettä. Reppuun voi varuiksi nakata ylimääräiset villasukat, tumput, pipon ja kaulaliinan. Eikä ekana lähde pitkälle vaullukselle kairalle, ellei sitten tunne toista todella hyvin :)
Kyllä reippaat ulkoilmatreffit pakkaskelissä on aika pirun hyvät, kunhan molemmat vain ovat kartalla olosuhteista.- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
Noo, voihan sitä pyytää kylmillä ulkoilmatälleille, mutta pitää huomioida olosuhteet.
Ottaa mukaan eristävät istuinaluset, villaviltin tai pari, termokseen lämmintä juotavaa, ehkä taskumattiin lisälämmikettä. Reppuun voi varuiksi nakata ylimääräiset villasukat, tumput, pipon ja kaulaliinan. Eikä ekana lähde pitkälle vaullukselle kairalle, ellei sitten tunne toista todella hyvin :)
Kyllä reippaat ulkoilmatreffit pakkaskelissä on aika pirun hyvät, kunhan molemmat vain ovat kartalla olosuhteista.En kiellä, etteikö olisi.
Mutta neuvoisin kuitenkin ensitreffeiksi jotain sellaista paikkaa, missä nainen voi vähän tälläytyä ja olla edukseen, näyttää sitä herkkää naisellista puolta. Reippaus ja liikunta on kivoja juttuja, mutta muistuttavat sukupuoletonta kaveritekemistä😉
Ensitreffeille ainakin minut voisi viedä esim leffaan, näyttelyyn, museoon, missä on helppo löytää keskustelun aikeita kevyeen ja mukavaan jutusteluun ja tutkia yhteisesti niitä museojuttuja, vaikka dinosauriin luita😂
Ulkoilemaan voisi lähteä vähän myöhemmin, kun on jo hieman tutustuttu. Anonyymi kirjoitti:
En kiellä, etteikö olisi.
Mutta neuvoisin kuitenkin ensitreffeiksi jotain sellaista paikkaa, missä nainen voi vähän tälläytyä ja olla edukseen, näyttää sitä herkkää naisellista puolta. Reippaus ja liikunta on kivoja juttuja, mutta muistuttavat sukupuoletonta kaveritekemistä😉
Ensitreffeille ainakin minut voisi viedä esim leffaan, näyttelyyn, museoon, missä on helppo löytää keskustelun aikeita kevyeen ja mukavaan jutusteluun ja tutkia yhteisesti niitä museojuttuja, vaikka dinosauriin luita😂
Ulkoilemaan voisi lähteä vähän myöhemmin, kun on jo hieman tutustuttu.Niin, on se paljon kätevämpää ja rohkaisevampaa, ainakin useimmille, kun treffit on esittämäsi kaltaisiin paikkoihin sovittu. Eikä tule kylmä 😁
Leffat on kiva, muttei ehkä ihan niin toimiva, jää kontakti toiseen niukaksi ellei ole leffan jälkeen vielä kahvittelua, ruokailua, sellaista. Näyttelyt, museot jne. ovat varsin hyviä kun on muutakin mihin kiinnittää huomionsa ja toisaalta paljon keskusteltavaa.
- Anonyymi
Viimeks treffit naisen kanssa pyysin että mennään saareen grillaamaan se oli keskiviikkona. Nainen tykkäsi koska oli melko tyyni keli hienot maisemat kuulemma.Et tykkää normi kahvila treffeistä, vien uleensä naisen saareen, sielläkin voi kahvia juoda.
Teoriassa kyllä; käytännössä en. Sen verran on jo yrityksiä takana että olen luovuttanut ja nyt on sitten naisten vuoro tehdä aloitteita.
- Anonyymi
Nyt oi
- Anonyymi
*suvarnabhum*:lle, 8 oven edessä olevalle penkille. Siihen infotiskiä vastapäätä. Luultavasti maailman paras paikka sopia treffit.
Siitä sitten alakertaan, ottamaan vuoronumero taksia varten... kohti unohtumattoimia seikkailuja yhdessä. - Anonyymi
Pyytäisin naista mökilleni treffeille.
- Anonyymi
Pyysin miestä ja tänään mennään hänen järjestämälleen keikalle. Lähden kaunistautumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961565- 541053
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että403971- 164913
- 57772
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 51688
- 57651
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 76642