Etsiä ja hankkia se hääpuku jolla mennään naimisiin ja suunnitella omia häitään ja saada oma aviomies
Onko jokaisen naisen unelma
50
<50
Vastaukset
No ei ole. Hyi helekatti..
Kollimaattori kirjoitti:
Pikkupojan unelmana on, että kyselytulvaansa vastaa joku ihka oikea nainen. ; )
No, mä nyt en ole sellainen rinsessatouhuun hurahtanut. Nainen kummiskin..
Pikku-pirpana kirjoitti:
No, mä nyt en ole sellainen rinsessatouhuun hurahtanut. Nainen kummiskin..
Ehkä infantiili kyselyikäisemme saa nyt rauhan.
Hyvää yötä! :DKollimaattori kirjoitti:
Ehkä infantiili kyselyikäisemme saa nyt rauhan.
Hyvää yötä! :DHyvvee yötä.
- Anonyymi
Naimisiin mennään rakkaudesta eikä minkään isojen juhlien tai fyllinkien takia niin kuin suurin osa tekee.
Pienemmät pidot ja nätti mekko, se on parasta, jos niin joskus kävisi.- Anonyymi
Niinä. Eihän sitä elämästä etukäteen tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinä. Eihän sitä elämästä etukäteen tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan.
Niinpä
- Anonyymi
Rakkauden lisäksi juridiikka, kun kahdesta tulee yksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakkauden lisäksi juridiikka, kun kahdesta tulee yksi.
Niin ja avioehto. Joillakin kun voi olla raha vain mielessä
- Anonyymi
Ei ole. Ei ainakaan minun.
- Anonyymi
Ei enää vähään aikaan.
- Anonyymi
Mun ainakin oli, ei toteutunut koskaan. Snif snif.
- Anonyymi
Ei.
xLiner - Anonyymi
No vaikuttaako se sille? :D :D
Etpä taida naisia tuntea ollenkaan.- Anonyymi
Kyllä se normaalien ja kunnollistwn naisten unelma on ja tv stä tulee useita hääpuku ja hää ohjelmia no se on normaalia ja normaalien naisten unelmia eli häät hääpuku koti perhe lapset aviomiehensä niin normi naisten ja tyttöjen unelmia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se normaalien ja kunnollistwn naisten unelma on ja tv stä tulee useita hääpuku ja hää ohjelmia no se on normaalia ja normaalien naisten unelmia eli häät hääpuku koti perhe lapset aviomiehensä niin normi naisten ja tyttöjen unelmia
Sinun mielestäsi siis ne bimbot, jotka noihin hääohjelmiin änkevät esiintymään, ovat juuri niitä ”normaaleja ja kunnollisia naisia”.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun mielestäsi siis ne bimbot, jotka noihin hääohjelmiin änkevät esiintymään, ovat juuri niitä ”normaaleja ja kunnollisia naisia”.
Samaa meinasin kysästä. "Normaalit ja kunnolliset" naiset on siis niitä noiden ohjelmien naisia, jotka tahtoo useemman kymmenen tuhannen hääpuvun ja muutaman sadan tuhannen häät. Niitä setten mennään sinne hääohjelmiin järjestämään "pienillä" alennuksilla. Makunsa kullakin ... itse en kyllä pitäis vastaavan tyyppistä miestä järin kunnollisena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa meinasin kysästä. "Normaalit ja kunnolliset" naiset on siis niitä noiden ohjelmien naisia, jotka tahtoo useemman kymmenen tuhannen hääpuvun ja muutaman sadan tuhannen häät. Niitä setten mennään sinne hääohjelmiin järjestämään "pienillä" alennuksilla. Makunsa kullakin ... itse en kyllä pitäis vastaavan tyyppistä miestä järin kunnollisena.
Niin niistä naiset hakee vinkkejä omiin häihinsä ja hääpuvun valintaan samoin lehdistä googlesta vanhempiensa sukulaisten ystävien sisarusten ym hakevat vinkkejä neuvoja omiin häihinsä niin jokaisella naisella on omanlaisensa häät ja budjetti niin niistä haetaan vinkkejä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin niistä naiset hakee vinkkejä omiin häihinsä ja hääpuvun valintaan samoin lehdistä googlesta vanhempiensa sukulaisten ystävien sisarusten ym hakevat vinkkejä neuvoja omiin häihinsä niin jokaisella naisella on omanlaisensa häät ja budjetti niin niistä haetaan vinkkejä
Harvemmin noin, mutta ihan sulosta sulta ajatella noin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harvemmin noin, mutta ihan sulosta sulta ajatella noin.
Noin mäkin naisena ajattelen. Jee oon suloinen🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitään vinkkejä mistään tarvita. Omassa ja sulhoni päässä mietittiin mitä haluttiin ja se hommattiin. Ihan ilman googlea (tosin ei sitä silloin ollutkaan 😎), lehtiä, muiden vinkkejä. Helppoa ja älyttömän hyvä, ihan paras tuli. Vieläkään en ole nähnyt yhtä komeaa vaaleanpunaisella ISOLLA lahjapakettirusetilla koristeltua häämersua/-autoa.
No jos olisin nainen ja jos jostain kumman syystä haluaisin pitää häät, niin hankkisin sellaisen hääpuvun, jota voi pitää muulloinkin kuin vain yhtenä päivänä.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Tuo ei ole hääpuku tai oletko jo ollut 10 ssä eri häissäsi ja tuo päällä olet yksi vieraista eli kaikki kysyy mutta missä on morsian mutta kaunis mekko muuten mutta se ei ole hääpuku
- Anonyymi
Itselläni oli mahtavan hieno hääpuku, ranskalainen tietysti... Sovin liikkeessä, sain taputuksia katsojilta näyteikkunasta. Hauska heti. (oi niitä aikoja). Vähän rohkea - sellaiset törkeän tyylikkäät systeemit paljailla olkapäillä (äitini haukkui säädyttömäksi) . Lantiolle asti vartalonmyötäinen, sitten lähti tyllit ja vanteet. Häiden jälkeen ajattelin, että teenpä hääpuvusta iltapuvun. Upea tuli! En vain ole tarvinnut sitä missään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itselläni oli mahtavan hieno hääpuku, ranskalainen tietysti... Sovin liikkeessä, sain taputuksia katsojilta näyteikkunasta. Hauska heti. (oi niitä aikoja). Vähän rohkea - sellaiset törkeän tyylikkäät systeemit paljailla olkapäillä (äitini haukkui säädyttömäksi) . Lantiolle asti vartalonmyötäinen, sitten lähti tyllit ja vanteet. Häiden jälkeen ajattelin, että teenpä hääpuvusta iltapuvun. Upea tuli! En vain ole tarvinnut sitä missään.
Sovitin liikkeessä...
Anonyymi kirjoitti:
Tuo ei ole hääpuku tai oletko jo ollut 10 ssä eri häissäsi ja tuo päällä olet yksi vieraista eli kaikki kysyy mutta missä on morsian mutta kaunis mekko muuten mutta se ei ole hääpuku
On se kun pistää olemaan.
- Anonyymi
En halua naimisiin.
Ei mulla ainakaan ollut. Sanoin jo teininä, etten koskaan mee naimisiin ja mitään häämekkoja halua.
Menin sitten maistraatissa vihille, ihan tavallinen vaalea kesämekko päällä. Vain lähipiiri eli puolisoitten omaiset ja mun mummo sekä paras kaveri perheineen.
Ei ees serkkuja eikä tätejä, stiä, enoja. Saati ketään kauempaa sukulaista.
Erotessa ei juhlittu. 😆- Anonyymi
Minä sanoin alle 8 vuotiaana anopin syntymäpäivillä, etten koskaan mene naimisiin.
50 vuotta on mittarissa, eikä ole ollut kertaakaan mitään seurustelusuhdetta, kun senverran ruma olen, ettei naiset kelpuuta, että tiesin jo 42 vuotta sitten miten asiat on myöhemmin. - Anonyymi
"Menin sitten maistraatissa vihille"
Tuo oli minun unelma. Mutta sitten kohtalo muutti sen... Sulhanen halusi vihille kirkkoon, juhlat, sukulaisia, ystäviä (näin käy aika usein tietojeni mukaan). Tarkemmin ajatellen kirkkohäät sopi vat minulle, ja näin tehtiin. En osannut kuvitella sulhastani maistraattiin - enempi klassista kirkkohäätyyppiä.
Erotessa ei juhlittu. Silti sellainen olisi kiva tapa, jos välit ovat jotakuinkin hyvät. Ja tietysti rahaa kortilla ja lompakossa. Anonyymi kirjoitti:
"Menin sitten maistraatissa vihille"
Tuo oli minun unelma. Mutta sitten kohtalo muutti sen... Sulhanen halusi vihille kirkkoon, juhlat, sukulaisia, ystäviä (näin käy aika usein tietojeni mukaan). Tarkemmin ajatellen kirkkohäät sopi vat minulle, ja näin tehtiin. En osannut kuvitella sulhastani maistraattiin - enempi klassista kirkkohäätyyppiä.
Erotessa ei juhlittu. Silti sellainen olisi kiva tapa, jos välit ovat jotakuinkin hyvät. Ja tietysti rahaa kortilla ja lompakossa.Okei. 😊
Me ei kuuluttu kirkkoon, niin maistraatti oli se automaatio paikka. Ja vaikka oltas kuuluttukin, niin en olis kirkkohäitä halunnut. Kirkonmenot ei jotenkin ole minua varten.
- Anonyymi
Ei ole kaikkien naisten unelma. Minulla oli.
28v myöhemmin unelmoin erosta ja toteutin sen. On se elämä ihmeellistä. Kaikki muuttuu. - Anonyymi
En ole ollut naimisissa enkä mene. Yksi epäonnistunut avoliitto riittää.
On minulla ollut hääpuku.
Näin tein ennen kuin oli edes sulhasta.- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Ostin itse hääpuvun ja sanoin nyt vielä sulhanen puuttuu.
Normaalin naisen touhua eli peukku sinulle
Anonyymi kirjoitti:
Normaalin naisen touhua eli peukku sinulle
Olin heti valmis naimisiin 17vuotiaana ei ollut mitään ennakkoluuloja se on vain ikävä kohdata maailma.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Olin heti valmis naimisiin 17vuotiaana ei ollut mitään ennakkoluuloja se on vain ikävä kohdata maailma.
Kuten sanoin normaalin terveen naisen touhua ja unelmia ja jokaiselle naiselle sen soisi toteutuvan
Anonyymi kirjoitti:
Kuten sanoin normaalin terveen naisen touhua ja unelmia ja jokaiselle naiselle sen soisi toteutuvan
Toivon myös jokaiselle miehelle joka perheen tahtoo.
- Anonyymi
Ei ole. Viimeyönä näin unta että etsin hääpukua. Kriteerit oli että valkoinen,vartaloamyötäilevä.jotain kiiltävää tai blinghilettä. Outoa oli etten tiennyt kene ka olin vihille menossa vaikka hän oli unessa olemassa🤣💎
- Anonyymi
Näin on että nainen haluaa yhteisen elämän onnen päivänä pukeutua erikoisen kauniisti. Joku haluaa prinsessahäät, satuisan juhlapäivän, mutta kestääkö se arjen pyörityksessä sen aika vasta näyttää.
Oma kunnollinen ja rakas aviomies on useimman toive. Yhteinen koti, oma mies ja lapset ovat vastuuntuntoisen ihmisen onnea. Nämä tuo sisältöä ja tarkoituksen elämään jatkossakin.- Anonyymi
Komppaan. Oman miehen kylkiluu on naisen paras paikka.
- Anonyymi
Totta ei lisättävää
- Anonyymi
Olen aina mietiskellyt mitä tarkoitetaan satuisilla "prinsessahäillä"?
Kovin hienoissa häissä olen ollut, persoonallisissa, erilaisissa, seurojentalolla, oikealla laivalla (siis ei ruotsinlaiva tms vaan pieni), kartanossa. Kaunis morsian, komea sulhanen - kaikissa. Mutta satuiset prinsessa häät? Hmm.
- Anonyymi
Ei ole eikä ole koskaan ollut. Elän todellisuudessa, en sadussa.
Koska en tunne jokaista naista, voin vastata vain omasta puolestani. Ei ole.
Mutta unelmana oli (ja on edelleen), että avioliiton ja parisuhteen eteen panostetaan täysillä. :)- Anonyymi
Weiw vittu kiinnosta pätkääkään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod315959- 345463
- 293084
- 342464
- 442317
- 372128
- 152108
- 121711
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391696En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191687