Kehukaa tupakanlopettamistani.

Olen ollut nyt 14 vrk 16 h ja 4 min. polttamatta. Eikä yhtään tee mieli.

Nuuska on muuten hyvä keksintö.

31

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvähyvähyvä!!!! 🙌🤘🏼👏

Nuuska on huono keksintö. Pois se heti.

• Sisämaalaiset ei vain ymmärrä Grov:a tai Ettania.

• Anonyymi
        KÄYTTÄJÄTUNNU5 kirjoitti:

Sisämaalaiset ei vain ymmärrä Grov:a tai Ettania.

General on paras.

• Siis vaihdoit tupakan vielä pahempaan myrrkkyn, nuuskaan. Varma suusyöpä tiedossa. Osta mielummin nikotiinitabletteja tai -purukumeja.

• Anonyymi

Tupakkamiestä sentään pystyy just ja just pussaamaan. Nuuska on kyllä jotain ihan super karseeta.

• Anonyymi

Hyppää ukko kaivoon

• Meinasin kehua, mutta nuuskan käyttö on vain huijausta..

• Anonyymi

HYPPPÄÄÄÄ UKKO KWIEOOOOON!

• Anonyymi

Tupakoinnin voi korvata puhtaalla nikotiinilla, jota ei kuitenkaan pidä käyttää liikaa kerralla, koska se on myrkyllistä.

Suosittelen lämpimästi, muutamia kertoja perustuslaillista tupakointioikeuttaan puolustaneiden naapuritupakoijien tupakansavusta kärsineenä.

• Anonyymi

Luuseriiiit ei tiedä mitäääöön

• Mä poltin yleensä ihan satunnaisesti jos vaikka joku asiakas tarjosi tms. Mutta tuli sitten opeteltua tääkin inhottava tapa, tosin lasken sen hyödyt haittoja pienemmiksi. Miksikö? Se mun alkoholismi oli viime vuonna ja alkuvuodesta päässyt sen verran pahaksi, että mulla oli pitkin päivää kaljataukoja siinä missä muilla ihmisillä kahvi- tai tupakkataukoja. Piti opetella joku ihan uusi juttu joka katkaisee työpäivän aina sopivasti. Tiedän, että joku taukojumppa tms. olisi parempi vaihtoehto, mutta ei oikein mun juttu.

Mut toisaalta, jos poltan ehkä 10 itse pyöräytettyä sätkää päivässä niin eipä se ketään konkurssiin aja enkä jaksa olla huolissani terveyshaitoista kun en ton enempää polta. Ja voi hyvin olla että ennenpitkää lopetankin, luulisi olevan helpompaa kun ei ole ihan kakarasta asti polttanut eikä tähän liity mitään ulkoista tai sosiaalista painetta.

• Yksikin tupakka päivässä on liikaa.

• Anonyymi

Hyvä-hyvä! 😊👍

Mutta lopeta se nuuskan käyttö myös. Nikotiinilaastari tai - purkka tilalle. Tai sitten lääkekuuri lääkäriltä, Dissellä on kokemusta tuosta..?

xLiner

• Jeee!!!! 😊 👍 🎶 🎵

• Anonyymi

Olen kokeillut kaikkia mahdollisia keinoja lopettaa, mutta yksinkertaisesti mistään muusta ei saa nikotiiniriippuvaisuuteen riittävän paljon nikotiinia vereen jotta auttaisi vieroitusoireisiin.

Korvaustuotteet ovat liian mietoja siis.

• Anonyymi

Valtion pitäisi kustantaa tupakoitsijoille jalkapannat jotka antavat aina sähköiskun kun veren nikotiinipitoisuus nousee ja jos tämäkään ei tepsi niin on rakennettava lisää vankiloita joihin nikotiinirikolliset voi sulkea.
      Esim. vuoden linnareissu tekee hyvää paatuneimmallekin nikotinistille.
      Vankeusajan voi käyttää tehokkaasti hyväkseen harjoittamalla masturbointia ja miesten välistä seksiä joka todistetusti puhdistaa kehoa ja keuhkoja tupakoinnista tulleista kuona-aineista.
      Tehkää parannus ja lopettakaa hyvän sään aikana tupakointi ennenkuin hallitus tekee lakimuutoksen asiassa.

• Anonyymi

Miten nikotiini korreloi rikollisuuteen?

• Anonyymi

Sen takiahan tupakoidaan kun kuolemaa toivotaan, tupakointi on vain pakollinen paha, silloin varmaankin itsemurhatilastot räjähtäisivät käsiin, kaikki tupakoitsijat tekisivät itsemurhan menemällä esim kylpyyn sähkölaitteen kuten sähköiskupannan kanssa tai hirttäisivät itsensä selliin :D

• Anonyymi

Tupakoinnin perimmäinen syy on kuoleman toivominen :D

• Anonyymi

Pennut aloittavat luultavasti siksi että näyttelevät koviksia.

• Anonyymi

Mullakin alkaa huomenna kuuri, mutta lääkkeellä ja toivomus päästä lopullisesti eroon tuosta paskasta.

• Anonyymi

Multa loppuu henki siinä seurassa missä on tupakoitu. Saan astmakohtauksen tai jonkun vast. Haukon tupakkatyypin vieressä kuin ahvena kuivalla maalla. Todella pelottavaa. On mentävä äkkiä ja kauas. Lopettakaa polttaminen :(

• Anonyymi

Ja minä 3 viikkoa ilman alkoholia :)

• Anonyymi

Ja ilman tupakkia 25 vuotta ja risat :)

• Anonyymi kirjoitti:

Vau! Onnea!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole koskaan polttanut, paitsi yhdessä vaiheessa baariseikkailujen lomassa, jolloin koin olevani lähempänä Clint Eastwoodin desperaadoja lännensankareita. Huuliharppua en kuitenkaan hankkinut. Jos Clint Eastwood olisi popsinut pastilleja elokuvissaan olisin ehkä napsinut niitä tupakkatuotteiden sijaan.

• Toivottavasti tupakoimattomuus on pitänyt. Hyvä sinä! (kehua)

Jos nyt sen nuuskankin jättäisi pois kuitennii....

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      96
      1565
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1053
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      403
      971
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      164
      913
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      57
      772
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      124
      737
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      688
    8. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      651
    9. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      645
    10. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      642
    Aihe