Olen ollut nyt 14 vrk 16 h ja 4 min. polttamatta. Eikä yhtään tee mieli.
Nuuska on muuten hyvä keksintö.
Kehukaa tupakanlopettamistani.
31
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvähyvähyvä!!!! 🙌🤘🏼👏
Nuuska on huono keksintö. Pois se heti.- Anonyymi
KÄYTTÄJÄTUNNU5 kirjoitti:
Sisämaalaiset ei vain ymmärrä Grov:a tai Ettania.
General on paras.
Siis vaihdoit tupakan vielä pahempaan myrrkkyn, nuuskaan. Varma suusyöpä tiedossa. Osta mielummin nikotiinitabletteja tai -purukumeja.
- Anonyymi
Tupakkamiestä sentään pystyy just ja just pussaamaan. Nuuska on kyllä jotain ihan super karseeta.
- Anonyymi
Hyppää ukko kaivoon
Meinasin kehua, mutta nuuskan käyttö on vain huijausta..
- Anonyymi
HYPPPÄÄÄÄ UKKO KWIEOOOOON!
- Anonyymi
Tupakoinnin voi korvata puhtaalla nikotiinilla, jota ei kuitenkaan pidä käyttää liikaa kerralla, koska se on myrkyllistä.
Suosittelen lämpimästi, muutamia kertoja perustuslaillista tupakointioikeuttaan puolustaneiden naapuritupakoijien tupakansavusta kärsineenä. - Anonyymi
Luuseriiiit ei tiedä mitäääöön
Mä poltin yleensä ihan satunnaisesti jos vaikka joku asiakas tarjosi tms. Mutta tuli sitten opeteltua tääkin inhottava tapa, tosin lasken sen hyödyt haittoja pienemmiksi. Miksikö? Se mun alkoholismi oli viime vuonna ja alkuvuodesta päässyt sen verran pahaksi, että mulla oli pitkin päivää kaljataukoja siinä missä muilla ihmisillä kahvi- tai tupakkataukoja. Piti opetella joku ihan uusi juttu joka katkaisee työpäivän aina sopivasti. Tiedän, että joku taukojumppa tms. olisi parempi vaihtoehto, mutta ei oikein mun juttu.
Mut toisaalta, jos poltan ehkä 10 itse pyöräytettyä sätkää päivässä niin eipä se ketään konkurssiin aja enkä jaksa olla huolissani terveyshaitoista kun en ton enempää polta. Ja voi hyvin olla että ennenpitkää lopetankin, luulisi olevan helpompaa kun ei ole ihan kakarasta asti polttanut eikä tähän liity mitään ulkoista tai sosiaalista painetta.- Anonyymi
Hyvä-hyvä! 😊👍
Mutta lopeta se nuuskan käyttö myös. Nikotiinilaastari tai - purkka tilalle. Tai sitten lääkekuuri lääkäriltä, Dissellä on kokemusta tuosta..?
xLiner Jeee!!!! 😊 👍 🎶 🎵
- Anonyymi
Olen kokeillut kaikkia mahdollisia keinoja lopettaa, mutta yksinkertaisesti mistään muusta ei saa nikotiiniriippuvaisuuteen riittävän paljon nikotiinia vereen jotta auttaisi vieroitusoireisiin.
Korvaustuotteet ovat liian mietoja siis. - Anonyymi
Valtion pitäisi kustantaa tupakoitsijoille jalkapannat jotka antavat aina sähköiskun kun veren nikotiinipitoisuus nousee ja jos tämäkään ei tepsi niin on rakennettava lisää vankiloita joihin nikotiinirikolliset voi sulkea.
Esim. vuoden linnareissu tekee hyvää paatuneimmallekin nikotinistille.
Vankeusajan voi käyttää tehokkaasti hyväkseen harjoittamalla masturbointia ja miesten välistä seksiä joka todistetusti puhdistaa kehoa ja keuhkoja tupakoinnista tulleista kuona-aineista.
Tehkää parannus ja lopettakaa hyvän sään aikana tupakointi ennenkuin hallitus tekee lakimuutoksen asiassa.- Anonyymi
Miten nikotiini korreloi rikollisuuteen?
- Anonyymi
Sen takiahan tupakoidaan kun kuolemaa toivotaan, tupakointi on vain pakollinen paha, silloin varmaankin itsemurhatilastot räjähtäisivät käsiin, kaikki tupakoitsijat tekisivät itsemurhan menemällä esim kylpyyn sähkölaitteen kuten sähköiskupannan kanssa tai hirttäisivät itsensä selliin :D
- Anonyymi
Tupakoinnin perimmäinen syy on kuoleman toivominen :D
- Anonyymi
Pennut aloittavat luultavasti siksi että näyttelevät koviksia.
- Anonyymi
Mullakin alkaa huomenna kuuri, mutta lääkkeellä ja toivomus päästä lopullisesti eroon tuosta paskasta.
- Anonyymi
Multa loppuu henki siinä seurassa missä on tupakoitu. Saan astmakohtauksen tai jonkun vast. Haukon tupakkatyypin vieressä kuin ahvena kuivalla maalla. Todella pelottavaa. On mentävä äkkiä ja kauas. Lopettakaa polttaminen :(
- Anonyymi
Ja minä 3 viikkoa ilman alkoholia :)
- Anonyymi
Ja ilman tupakkia 25 vuotta ja risat :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ilman tupakkia 25 vuotta ja risat :)
En ole koskaan polttanut, paitsi yhdessä vaiheessa baariseikkailujen lomassa, jolloin koin olevani lähempänä Clint Eastwoodin desperaadoja lännensankareita. Huuliharppua en kuitenkaan hankkinut. Jos Clint Eastwood olisi popsinut pastilleja elokuvissaan olisin ehkä napsinut niitä tupakkatuotteiden sijaan.
Toivottavasti tupakoimattomuus on pitänyt. Hyvä sinä! (kehua)
Jos nyt sen nuuskankin jättäisi pois kuitennii....
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961565- 541053
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että403971- 164913
- 57772
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 51688
- 57651
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 76642