Mikä on oikea tapa? Pitääkö olla luotettavassa seurassa, kavereita ja ehdotella treffejä jo ennestään tunnetulle?
Saako kadulla mennä sanomaan "Hei! Olen ... Minä haluaisin kysyä, että lähtisitkö treffeille minun kanssani"? Tässä on puhelinnumeroni pahvikortilla.
Juttelemaan meneminen tuntuu todella vastenmieliseltä. Voi tulla torjutuksi, toinen voi olla naimisissa , hän ei etsi treffejä tai hän on saanut liikaa huomiota kadulla.
Entä Jos on sosiaalisesta verkostosta niin ulkona, ettei tapaa eikä puhu kellekään?
Saako tuntemattomalle jutella?
5
226
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa mennä vaan kysymään. Jos toinen hymyilee tai osoittaa mielenkiintoa :)
Niin tiedän, se hymy on tärkeä asia huomata. Sitä sietää torjumista ehkä paremmin, jos keskittyy siihen, eikä odota muuta. En voi kuvitellakaan meneväni kysymään, mutta nyt on sen aika.
- Anonyymi
ajatuksetovatilmaisia kirjoitti:
Niin tiedän, se hymy on tärkeä asia huomata. Sitä sietää torjumista ehkä paremmin, jos keskittyy siihen, eikä odota muuta. En voi kuvitellakaan meneväni kysymään, mutta nyt on sen aika.
Niimpä, hyvin ajateltu. Hyvä sinä, rohkea!
- Anonyymi
Jos toinen katsoo sinua silmiin ja osoittaa kehonkielellä hyväksyvänsä sen että menet juttelemaan niin voi aloittaa sanomalla "hei", mutta jos et saa katsekontaktia ja se toinen yrittää väistää sinua kun kävelet häntä vastaan niin älä mene juttelemaan.
Minulle on monesti käynyt niin että tuntemattomat miehet tulevat kosiskelemaan treffeille vaikka yritän parhaan kykyni mukaan olla mahdollisimman luotaan pois päin työntävän oloinen ja minä vihaan sitä. 🤦♀️ En kato silmiin, väistän kaukaa. Mitä muuta vielä pitäisi tehdä että saisi olla rauhassa? Vetää jätesäkki naaman eteen? Laittaa liivi jossa lukee että älä pyydä treffeille, minua ei kiinnosta kuitenkaan? Enkä edes pukeudu mitenkään viehättävästi vaan college housuihin ja verkkatakkiin, olis tuolla niitä kauniimpiaki naisia treffeille pyydettäväksi. Heh. 🤦♀️Kyllä, se on totta. Tiedätkö mikä muu näyttää erottavan luotaantyöntävän ja vastaanottavan naisten asenteen? Se vastaanottavuus on Suomessa sama asia kuin tavallinen terve ihmiskontakti. Baarit. Baareihin naiset haluavat jättää kaikki vastaanottavuudet. Jos menen ulkomaille, saan kontaktia missä tahansa. Ikävä kyllä se pitää minut täällä yksinäisenä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6232606Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4182056Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H232040JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191586- 671554
Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641498- 1261262
Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka231090Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.191044Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16988