Meni väärään ketjuun, joten uusiksi. Niin, Pauliina Laitinen on nyt löytänyt oman alfansa, joka kohtelee häntä kuin prinsessaa.
https://www.is.fi/viihde/art-2000006935598.html
Huippuälykkäät alfaurokset vievät naiset
22
146
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikka palstaätmit ja pedo iilit luokittelevat yli 15v tai yli 25v naiset kurpiksi, minusta ainakin esim. tuo Pauliina on varsin hyvännäköinen.
- Anonyymi
Miten nämä ihmiset jaksaa aina vaan vaihtaa kumppania ja hankkia uusia suhteita?
- Anonyymi
Terapiatta jääneet narsistit hakevat aina uusia uhreja. Sellaisia kai ihaillaan nykyään? Alfajakelijakin on narssu joka tyydyttää itseään aina vain uusiin uhreihin.
Huippuälykkäät alfaurokset kelpuuttavat suhteeseen vain YTN:n. Muut voivat yoimia patjoina, mutta eivät pääse sen pidemmälle.
- Anonyymi
Huippuälykäs ja oikeasti fiksu tyyppi ei ikinä toimi noin. Et ilmeisesti tunne yhtään.
- Anonyymi
En tiedä onko mun näössä jotain vikaa, mutta mun mielestä tuo nainen näyttää kuin kasvoja olis kiristelty ja botoxia tms. Miehet ilmeisesti tykkää tommosesta.
- Anonyymi
No ... nuo huippuälykäs ja alfauros ovat toki ihastuneen naisen antamia määritelmiä. Niitä voi siis tarkastella ehkä myös hieman kriittisesti 😉
Se täytyy sanoa, että kyseinen nainen on minun silmiini erittäin kaunis ja tasokas, vaikka tällä palstalla hänetkin kurpaksi määritellään.- Anonyymi
Kuvan perusteella kaunis, ootko nähnyt luonnossa? Kuviin ei saa koskaan luottaa.
- Anonyymi
Oi kuinka hyvä mieli minulle tuli, kun kiltti ja kunnollinen nainen löysi pelastajansa unelmiensa satuprinssin.
Ei tätä onnen hetkeä voi sanoin kuvata, joten kuunnellaan musiikkia: https://www.youtube.com/watch?v=a5Nkq0UMxUk Oi kuinka on ihanaa kun nainen ei tiedä milloin "se" oikea astuu naisen elämään. Kai tämä nykyinen mies on sentään heteroseksuaalinen eikä hauhau-mies kuten edelliset. Vai onko sillä väliä kun on niin ihanaa olla taas rakastunut siihen ainoaan ja oikeaan. - Anonyymi
huippuälykäs alfauros on vaarallisen lähellä vaikeantason ovelaa narsistia, joka kanssa suhde päättyy usein rumasti
- Anonyymi
Kyllähän sen tietää jo että vain narsistin peliä tuollainen on kun mies alkaa maalailemaan kuppeja kuin lapsellinen, heikkoälyinen, paska!
Ihan kuin Harmaaritari , kaippa se on vienyt neidon käden kyllä se on ritari osaa hurmata ja sailaisuutena pitää kuin Harmaaritarikin itsestää, eihän kukaan noin ihanaa miestä paljastaisikaa. Naiset hyökkäisi kiinni julmina ja katkerina.
- Anonyymi
Alfanaaraat unohtui!
- Anonyymi
Alfanaaraat ovat luonnollisen itsevarmoja, heillä on paljon seuraajia ja he vetävät hyviä asioita puoleensa magneetin tavoin. Alfanaaraiden elämä on toimiva paketti, joka ei murene kasaan vastoinkäymisistä. Alfanaaras on ihailtavassa tasapainossa jokaisen elämänalueensa suhteen.
Mainos (jatkuu alla)
Mainos päättyy
Alfanaaraiden ei tarvitse keplotella tai lahjoa muita saadakseen haluamaansa. Ihmiset kunnioittavat näitä voimanaisia, jotka pääsevät elämässä eteenpäin puhtaasti henkilökohtaisten ominaisuuksien avulla. Alfanaaras puhuu asioista suoraan ja jopa raa’an rehellisesti. Supernaiset eivät pelkää tosiasioita tai niiden myöntämistä.
Voimanaiset eivät hätkähdä kritiikistä, vaan ottavat opikseen palautteesta. Kaiken toiminnan perustana on heidän järkkymätön maalaisjärkensä, joka pitää asenteen nöyränä. Alfanaaraat tietävät oman tyylinsä, eivätkä tunne tarvetta trendien seuraamiseen. Ainoa ketä vastaan alfanaaras elämässään kilpailee on hän itse.
Alfanaaraat osaavat kävellä pois huonosta parisuhteesta, vahingoittavasta ystävyydestä tai epäreilusta työpaikasta. He eivät anna ikävien tilanteiden haitata heidän hyvinvointiaan, vaan kääntävät kaiken voitoksi. Heidän ei tarvitse käyttää muita ihmisiä hyväksi, koska pystyvät omalla panoksellaan saavuttamaan kaiken haluamansa. Ongelmat ratkotaan usein alfanaaraiden ideoiden pohjalta, koska he eivät sorru asioiden monimutkaistamiseen.
Kun itsevarma ja jalat maassa oleva alfanaaras päättää jotain, sitoutuu hän asiaansa täysillä. Hän ei kuitenkaan pidä itseään kuolemattomana tai voittamattomana, ja tietää omat heikkoutensa. Historia on alfanaaraiden oppimisprosessi, jonka avulla he pystyvät selviytymään tulevaisuudesta vieläkin paremmin.
Lähde: Thought Catalog Anonyymi kirjoitti:
Alfanaaraat ovat luonnollisen itsevarmoja, heillä on paljon seuraajia ja he vetävät hyviä asioita puoleensa magneetin tavoin. Alfanaaraiden elämä on toimiva paketti, joka ei murene kasaan vastoinkäymisistä. Alfanaaras on ihailtavassa tasapainossa jokaisen elämänalueensa suhteen.
Mainos (jatkuu alla)
Mainos päättyy
Alfanaaraiden ei tarvitse keplotella tai lahjoa muita saadakseen haluamaansa. Ihmiset kunnioittavat näitä voimanaisia, jotka pääsevät elämässä eteenpäin puhtaasti henkilökohtaisten ominaisuuksien avulla. Alfanaaras puhuu asioista suoraan ja jopa raa’an rehellisesti. Supernaiset eivät pelkää tosiasioita tai niiden myöntämistä.
Voimanaiset eivät hätkähdä kritiikistä, vaan ottavat opikseen palautteesta. Kaiken toiminnan perustana on heidän järkkymätön maalaisjärkensä, joka pitää asenteen nöyränä. Alfanaaraat tietävät oman tyylinsä, eivätkä tunne tarvetta trendien seuraamiseen. Ainoa ketä vastaan alfanaaras elämässään kilpailee on hän itse.
Alfanaaraat osaavat kävellä pois huonosta parisuhteesta, vahingoittavasta ystävyydestä tai epäreilusta työpaikasta. He eivät anna ikävien tilanteiden haitata heidän hyvinvointiaan, vaan kääntävät kaiken voitoksi. Heidän ei tarvitse käyttää muita ihmisiä hyväksi, koska pystyvät omalla panoksellaan saavuttamaan kaiken haluamansa. Ongelmat ratkotaan usein alfanaaraiden ideoiden pohjalta, koska he eivät sorru asioiden monimutkaistamiseen.
Kun itsevarma ja jalat maassa oleva alfanaaras päättää jotain, sitoutuu hän asiaansa täysillä. Hän ei kuitenkaan pidä itseään kuolemattomana tai voittamattomana, ja tietää omat heikkoutensa. Historia on alfanaaraiden oppimisprosessi, jonka avulla he pystyvät selviytymään tulevaisuudesta vieläkin paremmin.
Lähde: Thought CatalogHyvä kuvaus mun mielestä. 👍
- Anonyymi
Äly on ehdottomasti ainakin itseäni viehättävä ominaisuus. En tarkota mitään kirjaviisautta yhdestä ainoasta aiheesta, eikä mitään tietovisaälykkyyttä. Mua viehättää nopea äly, nopea reagointi älyllisiin ongelmiin, ongelmanratkaisukyky, päättelykyky, sosiaalinen älykkyys ja hyvä tilanteidenlukutaito. Itselläni noihin yhdistyy halu oppia uutta ja uteliaisuus uusia asioita kohtaan. Myös sellanen maltillinen peruspositiivisuus elämää kohtaan. Tollaset miehet on ihan äärimmäisen viehättäviä, ulkosista ominaisuuksistaan riippumatta.
- Anonyymi
Eikös ne jotka kohtelee nais kun prinsessaa ole niitä pahimpia narsiti jännämiehiä. Naiset aina niin sanoneet että kiltit miehet on pahempia kun jännämiehet.
- Anonyymi
Sä oot nyt käsittänyt väärin. Oikeasti kiltit ja kohteliaat ja kunnolliset miehet on aivan parhaita miehiä. Palstakiltit on niitä pahimpia mahollisia, susia lampaiden vaatteissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä oot nyt käsittänyt väärin. Oikeasti kiltit ja kohteliaat ja kunnolliset miehet on aivan parhaita miehiä. Palstakiltit on niitä pahimpia mahollisia, susia lampaiden vaatteissa.
Mistä tiedät jos tuo mies palstailee täällä ja haukkuu jokaista joka ei täytä vaatimuksia.
Joko lähetit rahaa ulkomaille? Tuolla järjenjuoksulla ei olisi ihme.
- Anonyymi
Huomio siihen, että tekstin mukaan mies oli erittäin sinnikäs ja määrätietoinen. Noin sen kuuluukin mennä, jos miestä joku nainen kiinnostaa, hänen tulee sinnikkäästi ja määrätietoisesti osoittaa se.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1633056Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3722087- 411861
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii431836Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321431Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541183
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328985Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles113968Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53802