Eilen uutisissa kerrottiin, että 80% koronatattunnoista on tapahtunut kotipiirissä ja vain 10% harrastuksissa ja 10% yleisötilaisuuksissa. Tästä sitten helposti päätellään, että harrastukset ja yleisötilaisuudet ovat vaarattomia. Väärin päätelty !
Oikea kysymys näiden tietojen perusteella on: mistä ovat peräisin ne taudinkantajat, jotka kotipiirissään tartuttavat tehokkaasti muita perheenjäseniä, sukulaisia ja tuttavia ? Vastaus: harrastuksista ja yleisötilaisuuksista.
Nyt on siis korkea aika lopettaa riekkuminen kaikenmaailman urheilutapahtumissa, kuntosaleilla, opiskelijariennoissa ja muissa turhanpäivöisissä kissanristiäisissä. Tällaisten tilaisuuksien järjestäminen pitää mahdollisimman nopeasti kieltää.
Keväällä meitä asioillaan järjestyneesti ja turvaohjeita itsesuojelunkin vuoksi noudattaneita vanhuksia syytetttiin viruksen levittämisestä. Nyt saa nuoriso kenenkään estämättä hillua tyhjäpäisissä pippaloissaan hankkimassa tartuntoja ja sitten oireettomina tai lievöoireisina levittää tartuntaa kotiipiirissään vanhemmilleen ja isovanhemmilleen.
Lopettakaa se riekkuminen !
Anonyymi
1
56
Vastaukset
- Anonyymi
Näinhän se on. Luonnollisestikin siellä missä ihmiset keskenään viettävät tiiviisti runsaasti aikaa ja samaa ilmaa hengittävät taudinaiheuttajat leviävät.
Maskipelleily näyttävästi kaupungilla taaperrellessa on täyttä turhuutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617790- 1334494
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323737- 213098
- 232642
- 282576
- 502276
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322049