Minulla on, kohta pääsee lämmittelemään
Onko sauna jo lämpiämässä?
100
81
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tule kovin usein käytyä.
Ulkosauna olis mukava, Ehkäpä joskus sitten sellainen on.pujotteIija kirjoitti:
Naapurin ulkosaunassa tulee joskus käytyä, uinnin jälkeen
Onko hän naishenkilö?
pujotteIija kirjoitti:
Ei vaan papparainen
Hyvä työ sekin on käydä tietämässä vanhaa miestä 👍
- Anonyymi
Pujottelija niin, tuli mieleen ampaisi: kokeilin isän uusi takka oikein omakotitalossa, todella kuuma, kokeilin laittaa jonkin hiton alumiinia sisälle valujuttuun: paloi, syttyi tuleen se alumiini siellä, niin kuuma, mutta niin makkaroita on mukava paistella, isä ehdottelee aina...
Sulaiskohan kipsi saunassa..😯
pujotteIija kirjoitti:
Rahallisesti tuskin kannattaa
On tää ihminen vaan heikkoa designea, kun pitää kuukaustolkulla odottaa yhtä luunmurtuman paranemista..
Varmaan jossain lukee pienellä "Made in China"..😂Wwuwuw kirjoitti:
On tää ihminen vaan heikkoa designea, kun pitää kuukaustolkulla odottaa yhtä luunmurtuman paranemista..
Varmaan jossain lukee pienellä "Made in China"..😂Niinpä, eiköhän siihen ois voinut ruuvata vahvikkeen?
Harvoin tulee käytyä saunassa, vaikka oma sauna onkin.
pujotteIija kirjoitti:
Onko sähkökiuas?
Valitettavasti. Aiemmin oli puukiuas ja sitä tuli enemmän lämmitettyä. Mikään ei kuitenkaan voita savusaunaa.
Partakaweri kirjoitti:
Valitettavasti. Aiemmin oli puukiuas ja sitä tuli enemmän lämmitettyä. Mikään ei kuitenkaan voita savusaunaa.
Savusaunassa en ole käynyt, on kyllä 1 asia mikä pitäisi kokea
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
"Mikään ei kuitenkaan voita savusaunaa."
Eikä ainakaan sitä noen pois pesemistä. Ensikertalaisena tuli istuttua lauteilla varomattomasti, mutt hyvät löylyt sieltä sain. Hiki suorastaan virtasi pitkin ihoa ja oli mennä silmiinkin, joten kädelläni sitä tuli pyyhittyä suurempia noroja kasvoiltani. Käsivarsia sekä sekä kutisi, niitäkin olin yrittänyt pyykäistä siellä lauteilla ollessani.
Lopulta päätimme lähteä järveen uimaan ja huuhtelemaan pahimmat hiet päältämme.
Siitä se alkoi tavallisen rankka ihon pesu saippualla, oli näet tullut noettua itsemme.
Sauna oli vielä lomapaikan tilaussauna ja elämyskokemuksena myyty.
Kokemus oli ensimmäinen ja jää taatusti myös viimeiseksi sitä lajia.
Sauna on lämmitetty ja se on varattu tällä hetkellä, mutt tuossa kahdeksan ajoissa on minun vuoroni kylpeä. Eikä ole pelkoa nokistua tässä saunassa, vihta mukanani menen kylpemään ja irtolehdet korjaan pois heti löylyjen jälkeen. Se on kohtuullinen ehto, jos joku vihtaa haluaa käyttää. Anonyymi kirjoitti:
"Mikään ei kuitenkaan voita savusaunaa."
Eikä ainakaan sitä noen pois pesemistä. Ensikertalaisena tuli istuttua lauteilla varomattomasti, mutt hyvät löylyt sieltä sain. Hiki suorastaan virtasi pitkin ihoa ja oli mennä silmiinkin, joten kädelläni sitä tuli pyyhittyä suurempia noroja kasvoiltani. Käsivarsia sekä sekä kutisi, niitäkin olin yrittänyt pyykäistä siellä lauteilla ollessani.
Lopulta päätimme lähteä järveen uimaan ja huuhtelemaan pahimmat hiet päältämme.
Siitä se alkoi tavallisen rankka ihon pesu saippualla, oli näet tullut noettua itsemme.
Sauna oli vielä lomapaikan tilaussauna ja elämyskokemuksena myyty.
Kokemus oli ensimmäinen ja jää taatusti myös viimeiseksi sitä lajia.
Sauna on lämmitetty ja se on varattu tällä hetkellä, mutt tuossa kahdeksan ajoissa on minun vuoroni kylpeä. Eikä ole pelkoa nokistua tässä saunassa, vihta mukanani menen kylpemään ja irtolehdet korjaan pois heti löylyjen jälkeen. Se on kohtuullinen ehto, jos joku vihtaa haluaa käyttää.Ei nokeennu kun ei nyi seiniä. Ja perseenalus pitää olla.
- Anonyymi
En sauno kuin kerran vuodessa, kylpylässä Tallinnassa. Tänä vuonna jäi väliin.
- Anonyymi
Kävin jo ja samalla panin tyttöystävää.
- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Onhan täällä sitten panomiehiäkin
😆😆😆
- Anonyymi
Oliko naista saunassa?
Saunassa on mukava käydä. Kunpa olisikin puukiuas. Se olisi paras. 😍
MissPiggy1 kirjoitti:
Kyllä minulta sekin sujuu tarvittaessa.
Ja varmaan tarvittaessa saat myös miehen kuumaksi :D
pujotteIija kirjoitti:
Ja varmaan tarvittaessa saat myös miehen kuumaksi :D
Jaa a 🤗
nyt tuli niin paha että rupes ujostuttaan. ☺️- Anonyymi
Sori MissPiggy1, mutta puukiuas on niin läästsiisön. Savuakin tulee ilmakehään - ja mikä pahinta ihmisten neniin 👃 ja sieltä se kulkeutuu keuhkoihin.
MissPiggy1 kirjoitti:
Jaa a 🤗
nyt tuli niin paha että rupes ujostuttaan. ☺️No saunassa ainakin, missä on jo valmiiksi kuuma
pujotteIija kirjoitti:
No saunassa ainakin, missä on jo valmiiksi kuuma
Joskus on voinut niin käydä. 🙈
Anonyymi kirjoitti:
Sori MissPiggy1, mutta puukiuas on niin läästsiisön. Savuakin tulee ilmakehään - ja mikä pahinta ihmisten neniin 👃 ja sieltä se kulkeutuu keuhkoihin.
Minun töpseliin ei tuollaiset vaikuta. 🐽
Mutta kiitos mielipiteestäsi. 😊pujotteIija kirjoitti:
Helppo uskoa
Siitä onkin vierähtänyt pitkä tovi.
Yksin saunomisessa se hyvä puoli, että voi vaikka oikaista lauteille, kun kaikki tila omassa käytössä. 🥰MissPiggy1 kirjoitti:
Siitä onkin vierähtänyt pitkä tovi.
Yksin saunomisessa se hyvä puoli, että voi vaikka oikaista lauteille, kun kaikki tila omassa käytössä. 🥰Niinpä, ja voi olla itselleen sopivassa kuumuudessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kato mikä Vihree hoobo:)) nenää tulee savua:))
Voi voi pentu pahnainen,,
Neiti anonyymi rupee niskuttaa...:))
Jumakenkekka..PUUKIAS ON PARAS!
- Anonyymi
En käynyt saunssa koska ei ole saunakaljaa.
- Anonyymi
Meillä on varmaankin kaikki puusaunonja, jno isäntä juräytti maalämmötkin omakotitloon: porasivat sellaisen syvän reijän maahan josta tulee maalämpöä _D
Oikeasti on mielestäni aika hassua kun... pitäisi huolehtia jostain nuorista naisista jotta heillä olisi mukavaa... nooh... - Anonyymi
Taijan pistää lämpiämään nyt kun Trumppi sai kenkää :D
- Anonyymi
Aika hyvin tuli lämpöä, joku muistqakseni syvyys oli 180metriä nistä ottavat maapallon lämpoö.
- Anonyymi
Joo, täytyykin lämmittää sauna, Trumpin poismenon kunniaksi, Monen vuoden odotus, vihdoin, ei ole poliittinen mielipide, vain henkilökemian vaikutusta.
- Anonyymi
Noniin joo jollain vähän kuin öljynporaus kalustolla satoja metrejä syviä reikiä maapalloon itselle, itseäni vähän huvittikin, mutta niin, hyvä sijoitus.
- Anonyymi
Ei enää tarvita saunaa koska ilmasto on lämmennyt.
- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Taitaa olla, mutta saunaa ei ole riittävästi lämmittänyt
Se oli huumoria, lajiltaan sarkasmia tai jotain vastaavaa. Vaikka ei paljoa naurata, koska lämmin alkaa lukemista 25 c ja yli.
- Anonyymi
Ei enää tarvita saunaa koska ilmasto on lämmennyt.
Lisää puita kehiin nynny!
Taas Vihree höröhö..SUOMI saastuttaa kaikki,APUA!
- Anonyymi
Aika hienoja kyllä nuo uudet porakaivo-lämmitysjutut, isällä on sellainen pieni kaukojuttu olohuoneessa mistä voi määrätä peruslämpötilaa ja sitten pannuhuoneessa iso kone mistä voi määrätä enemmän :D
- Anonyymi
Tuossa isän lämpöpumppu-maalämpö jutussa on myös sähköinen låmmitys takaamana sitten.
- Anonyymi
Kohta tule jo virus-vettä kraanasakin jotta ei kannata pestäkään itseä ollenkaan... mutta jooh aika hienoja mitä isä otti, kaikki kosketysnäytöillä olevia juttuja, missä voi itse määrätä lämpötiloja.
Ei lämpee tänään, ehkä huomenna.
Puukiuas, lämpenee hyvin pienemmälläkin puumäärällä ja erittäin miellyttävä sauna. Tässä pystyy jopa hengittämään.
Olen nyt useammankin kerran viime viikkoina saunonut; kylmä-kuuma-hoitoa. Saunaan, löylyttelyä hitaasti ja sitten kovemmin, sitten jäähyttelemään kunnolla pihalle.pujotteIija kirjoitti:
Onko kylmä kuuma hoidolla ollut toivottu vaikutus, ja oletko jäähdytellyt nakuna?
Alkuun se ei ollut hyvä. Nyt sietää paremmin. Ainakin nukun paremmin sen jälkeen.
Nakunako? Ei kyllä mulla on yleensä pyyhe päällä, tai kylpytakki. Tai no, maalla jos oli pimeää saatoin hieman nakuillakin pihalla.elisakettu kirjoitti:
Alkuun se ei ollut hyvä. Nyt sietää paremmin. Ainakin nukun paremmin sen jälkeen.
Nakunako? Ei kyllä mulla on yleensä pyyhe päällä, tai kylpytakki. Tai no, maalla jos oli pimeää saatoin hieman nakuillakin pihalla.Naisillahan varmaan on kylpytakki kätevämpi, kun on enemmän peitettävää kun miehillä
pujotteIija kirjoitti:
Naisillahan varmaan on kylpytakki kätevämpi, kun on enemmän peitettävää kun miehillä
Lannevaate mitä miehillä on kätevä. On niitä naisillekin. Peittää riittävästi :)
elisakettu kirjoitti:
Lannevaate mitä miehillä on kätevä. On niitä naisillekin. Peittää riittävästi :)
Minulla on kätevä tarrakiinnitteinen, ei tipu vahingossakaan, voi olla että naisten pitää välillä kohennella
pujotteIija kirjoitti:
Minulla on kätevä tarrakiinnitteinen, ei tipu vahingossakaan, voi olla että naisten pitää välillä kohennella
Pyyhe ei meinaa pysyä millään, saa laittaa suunnilleen rusetille. Niinkuin sarongitkin (kesällä mukavampi)
Tarralliset on paremmat.elisakettu kirjoitti:
Pyyhe ei meinaa pysyä millään, saa laittaa suunnilleen rusetille. Niinkuin sarongitkin (kesällä mukavampi)
Tarralliset on paremmat.Joskus voi olla vaan hyvä ettei pysy
pujotteIija kirjoitti:
Joskus voi olla vaan hyvä ettei pysy
Joo. Naapurit maalla ajaa fillarilla ojaan kun pyyhe tippuu kesken saunareissun.
Hiukan noloa se.elisakettu kirjoitti:
Joo. Naapurit maalla ajaa fillarilla ojaan kun pyyhe tippuu kesken saunareissun.
Hiukan noloa se.Mieheltä jos tippuu, niin naiset kääntävät äkkiä katseen pois :D
pujotteIija kirjoitti:
Mieheltä jos tippuu, niin naiset kääntävät äkkiä katseen pois :D
Sitä kutsutaan häveliäisyydeksi :)
elisakettu kirjoitti:
Sitä kutsutaan häveliäisyydeksi :)
Luulisin että miehillä on vähemmän häveliäisyyttä
pujotteIija kirjoitti:
Luulisin että miehillä on vähemmän häveliäisyyttä
Joo. Tai sitten ei koe tilannetta kiusallisena.
Mulla oli hieman häveliäs olo kun kerran snorklausreissulla kuteet piti vaihtaa tien poskessa. Olikohan meitä jotain 30 henkeä. Opas itse (nainen) ei ollut lainkaan häveliäs, eikä juuri miehetkään.
Oli siinä ohiajavilla ihmettelemistä.elisakettu kirjoitti:
Joo. Tai sitten ei koe tilannetta kiusallisena.
Mulla oli hieman häveliäs olo kun kerran snorklausreissulla kuteet piti vaihtaa tien poskessa. Olikohan meitä jotain 30 henkeä. Opas itse (nainen) ei ollut lainkaan häveliäs, eikä juuri miehetkään.
Oli siinä ohiajavilla ihmettelemistä.Snorklasitteko Suomessa vai ulkomailla?
pujotteIija kirjoitti:
Snorklasitteko Suomessa vai ulkomailla?
Meksikossa, Tulumissa. Kirkkaat vedet kyllä, mahtavat merikilpikonnat, rauskut ym.
Mutta vesikauhuisena kettuna meinasin hukkua sinne mereen kolmesti. Mulla oli opettelemista siinä. Kalliomuodostelman alaisessa zenatossa homma alkoi luistaa paremmin. Kun jalat ylti välillä pohjaankiin. Vesi oli kylmää mutta onhan se täällä Suomessakin järvissä.
Mulla on ollut tarkoitus olla jatkaa Suomessa, mutta en ole päässyt sellaisille vesille ja sopivaan aikaan, että olisi onnistunut.elisakettu kirjoitti:
Meksikossa, Tulumissa. Kirkkaat vedet kyllä, mahtavat merikilpikonnat, rauskut ym.
Mutta vesikauhuisena kettuna meinasin hukkua sinne mereen kolmesti. Mulla oli opettelemista siinä. Kalliomuodostelman alaisessa zenatossa homma alkoi luistaa paremmin. Kun jalat ylti välillä pohjaankiin. Vesi oli kylmää mutta onhan se täällä Suomessakin järvissä.
Mulla on ollut tarkoitus olla jatkaa Suomessa, mutta en ole päässyt sellaisille vesille ja sopivaan aikaan, että olisi onnistunut.Voin hyvin kuvitella että opettelemista oli. Ei oo koskaan tullut snorklaamista kokeiltua
elisakettu kirjoitti:
Mulla on ollut tarkoitus olla jatkaa Suomessa, mutta en ole päässyt sellaisille vesille ja sopivaan aikaan, että olisi onnistunut.elisakettu: "Mulla on ollut tarkoitus olla jatkaa Suomessa, mutta en ole päässyt sellaisille vesille ja sopivaan aikaan, että olisi onnistunut."
Suomessa taitaa olla kirkasvetisistä vesistöissä pula. Itse en esimerkiksi tunne kuin yhden kirkasvetisen lammen koko Joensuun alueella. Kaveri käy kesäisin siellä uimassa.
Mitä mieltä olet Trumpin häviöstä? Vai eikö poliitikalla ole väliä?pujotteIija kirjoitti:
Voin hyvin kuvitella että opettelemista oli. Ei oo koskaan tullut snorklaamista kokeiltua
Olihan se melkoista räpiköintiä. Se reissu oli oikeastaan ihan kamala mutta myös yksi hienoimista muistoista. Mullekin oli eka kerta. Olin sitä yrittänyt aiemmin, mutta ei vain onnistunut. Mutta jos olisin tiennyt että meidät paiskataan avomerelle, en olisi lähtenyt koko reissulle.
FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:
elisakettu: "Mulla on ollut tarkoitus olla jatkaa Suomessa, mutta en ole päässyt sellaisille vesille ja sopivaan aikaan, että olisi onnistunut."
Suomessa taitaa olla kirkasvetisistä vesistöissä pula. Itse en esimerkiksi tunne kuin yhden kirkasvetisen lammen koko Joensuun alueella. Kaveri käy kesäisin siellä uimassa.
Mitä mieltä olet Trumpin häviöstä? Vai eikö poliitikalla ole väliä?Ai, mikä lampi, missä, tiedätkö nimeä?
Höytiäinen taitaa olla aika kirkas, olen muistelevinani, siellä olen joskus käynyt uimassa.
Lahden seudulla missä heinäkuun helteissä kävin oli aika sameaa. Ja liikaa ihmisiä, sotkeentuu näkyvyys. Luulisin että on moniakin paikkoja, mutta kun ei tiedä niistä, en ole niin aktiivinen ollut etsimään.
Olen iloinen Bidenin voitosta. Ehkä/toivottavasti hän saa kansalaisikeuksia toteutettua hieman paremmin. Kuten terveydenhuolto ja tasaveroinen kohtelu. En koskaan pitänyt Trumpista, hänen kritiikin sietokykynsä oli aivan liian matala presidentille sopivaksi. Poliittinen henkilö en ole, en siis aktiivinen seuraaja.elisakettu kirjoitti:
Olihan se melkoista räpiköintiä. Se reissu oli oikeastaan ihan kamala mutta myös yksi hienoimista muistoista. Mullekin oli eka kerta. Olin sitä yrittänyt aiemmin, mutta ei vain onnistunut. Mutta jos olisin tiennyt että meidät paiskataan avomerelle, en olisi lähtenyt koko reissulle.
Niin, matalassa ja tyynessä vedessä ois varmaan helpointa opetella
pujotteIija kirjoitti:
Niin, matalassa ja tyynessä vedessä ois varmaan helpointa opetella
Juu. Ja vesipelkoiselle miellyttävämpi.
En tiedä johtuuko tuo vesipelko siitä, kun pentuna olen parikin kertaa meinannut hukkua. Kerran tiputtuani laiturilta veteen pari-kolmevuotiaana 8isoveikka pelasti) ja sitten hieman vanhempana kavereiden kanssa pelleiltyämme (yksi tytöistä sai tukasta kiskomalla meidät kivikolle). Joo, ja oon 4 vuotiaana tippunut ojaankin ja meinannut sinnekin hukkua.
En ole koskaan oikein saanut aikaiseksi kunnollista uimataitoa opeteltua. Toki joskus kävin säännöllisesti halliuimassa.... mutta silti, ehkä välttäväksi sitä voi korkeintaan sanoa.elisakettu kirjoitti:
Ai, mikä lampi, missä, tiedätkö nimeä?
Höytiäinen taitaa olla aika kirkas, olen muistelevinani, siellä olen joskus käynyt uimassa.
Lahden seudulla missä heinäkuun helteissä kävin oli aika sameaa. Ja liikaa ihmisiä, sotkeentuu näkyvyys. Luulisin että on moniakin paikkoja, mutta kun ei tiedä niistä, en ole niin aktiivinen ollut etsimään.
Olen iloinen Bidenin voitosta. Ehkä/toivottavasti hän saa kansalaisikeuksia toteutettua hieman paremmin. Kuten terveydenhuolto ja tasaveroinen kohtelu. En koskaan pitänyt Trumpista, hänen kritiikin sietokykynsä oli aivan liian matala presidentille sopivaksi. Poliittinen henkilö en ole, en siis aktiivinen seuraaja.elisakettu: "Ai, mikä lampi, missä, tiedätkö nimeä?"
Honkalampi, Liperissä, lähellä Joensuuta. Koon puolesta se on järvi, mutta kulkee Honkalampi nimellä.
Anteeksi, että ryhdyn nyt nukkumaan. Huomenna pitäisi aikaisin tarjota isälle kahvit, joten menen untenmaille. Hyvää yötä mukavalle naiselle! :)FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:
elisakettu: "Ai, mikä lampi, missä, tiedätkö nimeä?"
Honkalampi, Liperissä, lähellä Joensuuta. Koon puolesta se on järvi, mutta kulkee Honkalampi nimellä.
Anteeksi, että ryhdyn nyt nukkumaan. Huomenna pitäisi aikaisin tarjota isälle kahvit, joten menen untenmaille. Hyvää yötä mukavalle naiselle! :)Okei, kiva tietää. Se on liki yhden reitin varrella, jossa tulee joskus kuljettua.
Kivaa isänpäiväkahvittelua ja mukavaa aikaa isäsi kanssa :)
Kiitos! Nuku hyvin Faith -- Anonyymi
FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:
elisakettu: "Mulla on ollut tarkoitus olla jatkaa Suomessa, mutta en ole päässyt sellaisille vesille ja sopivaan aikaan, että olisi onnistunut."
Mitä mieltä olet Trumpin häviöstä? Vai eikö poliitikalla ole väliä?Suomessa taitaa olla kirkasvetisistä vesistöissä pula. Itse en esimerkiksi tunne kuin yhden kirkasvetisen lammen koko Joensuun alueella. Kaveri käy kesäisin siellä uimassa.
TODELLA TIEDOTON TYHMÄ OLET,JOS TUNNET VAIN YHDEN..:))
Heebo aasi,osaa ja lue,kysele..tai muuta muualle!
- Anonyymi
Ei ole varaa mihinkään saunaan.
- Anonyymi
Tuollaisissa riippuu varmaan se että moninko sadan metrin syvyyteen se on poerattu se lämmön tuotto, eli kuinka lähellä maapallon ydintä se lämmöntuotto on
- Anonyymi
En ollut itse tuolloin paikalla, mutta niin rekka tulee, jossa on öljynporausa-putki paljon kyydissä kun poraavat maahan reikiä...
- Anonyymi
Kävin jo saunassa.
Saunoista puheenollen sanalla ei ole samaa merkitystä joka paikassa maailmaa.
Sauna voisi käydä palstan yksinäisille miehille jotka naista eivät löydä. Saisi rentouttavan hetken kiukaan parissa.
https://www.youtube.com/watch?v=LmazV99B2os
AsianVierestä- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
En tiedä mitä videolla puuhailtiin, mutta kauniita naisia oli runsaasti
Kuvissa oli käveleviä kiukaita, oli pettymys kun joskus menin tuollaiseen saunaan eikä niillä ollut normaalia suomikiuasta ollenkaan.
AsianVierestä Anonyymi kirjoitti:
Kuvissa oli käveleviä kiukaita, oli pettymys kun joskus menin tuollaiseen saunaan eikä niillä ollut normaalia suomikiuasta ollenkaan.
AsianVierestäAhaa, ei ollenkaan hassumpia kiukaita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AsianVierestä...ja niin, arvaa harmittiko kun juttelin paikallisille ystävälleni kehuen miten Suomessa jokaisessa talossa on sauna. Se kysyi really? Kehuin että käyn itsekin saunassa pari kertaa viikossa. Kaveri oli kateellisen ja epäröivän näköinen ja myöhemmin ymmärsin miksi. Mitähän se minusta ja suomalaisista muuten ajatteli? Pervokansaa, porttola omakotitalossa, isännistä pidetään vissiin huolta:)
AsianVierestä Anonyymi kirjoitti:
...ja niin, arvaa harmittiko kun juttelin paikallisille ystävälleni kehuen miten Suomessa jokaisessa talossa on sauna. Se kysyi really? Kehuin että käyn itsekin saunassa pari kertaa viikossa. Kaveri oli kateellisen ja epäröivän näköinen ja myöhemmin ymmärsin miksi. Mitähän se minusta ja suomalaisista muuten ajatteli? Pervokansaa, porttola omakotitalossa, isännistä pidetään vissiin huolta:)
AsianVierestäOnhan oikea Suomalainen sauna tietysti parempi
- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Onhan oikea Suomalainen sauna tietysti parempi
On se. Olisi uupunut että olisin kehunut miten Suomessa vanhemmat vievät lapset saunaan jo hyvin nuorina. Nykyisen mennään vaimon kanssa kahdestaan, välisuihkussa käydään kun tulee kuuma. Jotkut käyvät jäätyneessä järvessä tehdyssä reiässä heti saunan jälkeen. Saa ihan uusia ulottuviiksia ja mielikuvia.
AsianVierestä
- Anonyymi
Oma puusauna on ja puukiuas. Tänään oli saunassa ja yksin saunoin.
Kerran viikossa saunon, kun ei sitä hikoile ja likaannu, että keskiviikkona pitäs saunoa.
Kesällä, kun on muutenkin kuumaa, niin ei tule saunottua, vaan peseminen riittää.
Ei tarvi saunassa edes valoja, kun on kiukaassa lasiluukku ja tunnelmallista valoa luo saunaan tulipesän tuli.
Kuusipuu ja mäntypuu paukkuu mukavasti pesässä ja luo tunnelmaa.
Täällä on hamppusaunoja, netissä oli kuvia ja olisi sellaisessa tunnelmallinen saunoa.
Se vaan on sellainen ulkosauna ja talvella peseytyminen vähän ongelma.
https://www.kolster.fi/hubfs/7x5 mittasuhde - ARTIKKELI THUMBNAILS/Hamppusauna_sisäkuva.jpg Ei ole.
Hieno juttu.pujotteIija kirjoitti:
Milloin on, vai onko ollenkaan?
Uihallin saunassa viimeksi mutta esim on sen verta paljon pyykkiä ollut varmaan oma sauna joskus vuosi sitten. Lapsilla pikkuisilla tapana vetään alas vaatteet kaapista ja sit on vaan raivattu saunaan.
Ei vaan yksinkertaisesti jää aikaa pelastamisen operaatioon ja turhauttaa. Nyt kun pääsin eroon koulun tuomasta paineesta henkinen väkivalta, nettianonyymi kiusaajat päättävät jatkaa näin Koronan alla.
Eiköhän ne joudu konttosista vastuuseen.
- Anonyymi
Ehkä huomenna päivällä lämmitän saunan. Sunnuntaisaunassa on jotain pientä pyhää. Lauantaisauna on sekin tietysti hieno juttu mutta se tuntuu vähän liian keskiluokkaiselta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot27818443Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss10110590Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai877623Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?4317175Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki424688Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.414291Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.853494"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita1243038Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen972595Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit342392