Minkä ikäisenä olit kauneimmillasi

Anonyymi

Tai komeimmillasi? Minkä ikäisenä rumimmallasi?
Omasta mielestäsi? Muiden mielestä?

46

58

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siinä jossain 30 kohdilla komeimmillaan, omasta mielestä, ehkä toistenkin mielestä kun miettii sen aikaista menoa. Eiköhän ne rumimmat hetket oo vielä edessäpäin, vaikka mistäpä sitäkään tietää etukäteen.

• Anonyymi

Varmaan vauvana kun silloin sai kuulla et miten suloinen ja ihana.
      Tuon jälkeen ei moisia kehuja ole enää tullut:)

AsianVierestä

• Oletpas suloinen.
        Hiekkalaatikolla lapseni sanoi
        ” Teen lättyjä” vaikka nyt teki hiekkakakkua.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Oletpas suloinen.
        Hiekkalaatikolla lapseni sanoi
        ” Teen lättyjä” vaikka nyt teki hiekkakakkua.

Mielikuvitukselliset leikit, ei niihin aina aikuiset sisään pääse.
        Hyvää yötä. Huomenna jälkikasvut tulevat käymään ja aamulla pitää vähän siivota asuntoa. Pitää näyttää nääs hyvää esimerkkiä.

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

Mielikuvitukselliset leikit, ei niihin aina aikuiset sisään pääse.
        Hyvää yötä. Huomenna jälkikasvut tulevat käymään ja aamulla pitää vähän siivota asuntoa. Pitää näyttää nääs hyvää esimerkkiä.

AsianVierestä

Juuri niin pitää näyttää esimerkkiä mutta sille ei voi mitään jos repsottaa, meillä ainakin. Sen verta jo seinätkin kulunut maalista ja uusia saa.
        Tuumasin isännälle ”vaan antakoot piirtää, uusia nämä seinät pitää muutenkin”

seinät pitää jo muutenkin uusia sitten saakoon vieraat ihailla kuin lohkeevis maaleista jäljistä tai lapsien piirustuksia.

tänään siivottiin koko perheenä vaikka sitten pääsin kiusaajaanonyymien takia vähemmällä fyysisesti vaikka taas henkisesti on rikki. Lapset ne leikki mielummin yhdessä ja yksi karkas pihalle myös siivoamista karkuun mutta tieto oli ”ensin työ sit huvi ”joten siivouspäivä siirtyy huomisellekin. Minusta on ihan tarpeeksi rangaistusta jo siinä kuin kovassa moraalisessa saarnassakin tämän päivän.
        Mutta toiset ei opi edes aikuisena joten ei muu auta kuin viedä asia eteenpäin poliisille.
        ”Minkä taakseen jättää sen eestää löytää”

Suunnittelin opettavan lapsille, samalla lapsen oikeudet joten tietävät miten heitä ei saa kohdella edes vanhemmat tai opettajat ja muu.

etsin tietoja samalla viimeksi anonyymien kiukun puuskien aikana. Minusta lapsetkin on hyvä tietää. Minusta on erityisen tärkeää lapset tietävät oikeutensa koska noiden anonyymien perusperiaatteiden väärinkäyttöä, ei saa antaa lupaa.
        osaa pistää ojennukseen myös henkilöt vaikka minusta aika jättäisi.

Muutenkin jos mennään psykiatrin mukaan nuo minun kiusaamisella on myös masuvauvalle vahingollisia ja mistä syystä koska äitin stressi kuulemma siirtyy lapselle.

tästäkin olen joutunut istumaan miehen ja minun parisuhteeni ongelmien aikana kun lääkäri pakottaa minun vetämään lääkkeitä, jos en käytä
        ”käyttäen mielivaltaansa minuun pakottaen ”
        kaikkien ihmisten läsnä kertoi ja heidän aikana.

Kyllä silloin valehtelin ja sanoinkin siitä myöhemmin kun väitti lääkkeiden vaikuttavan ”huomaa että lääkkeet vaikuttaa” ja sanoin” Jahas ja niinkö mutta en käytä lääkkeitä, enkä tule käyttämään lapselle vahingollisia lääkkeitä”

Toivon kovin että väärin käyttäjä ihmiset oppivat olemaan hiljaa ihmisten yksityisestä eikä syyttele perättömiä ja vaan ottaisi oppia teksteistäni, eikä esim luvan saada hakata henkisesti kun pohjautuu todelliselle tiedolle ja kokemukselle.

Hyvää yötä nuku hyvin minulla on mies tukena mutta kertoo hyvin kuinka armottomia nämä täällä ovat vaikka olen arvokkaassa asemassa omille lapsille.
        Heillä ei ole ymmärrystä vaan raivoa.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Juuri niin pitää näyttää esimerkkiä mutta sille ei voi mitään jos repsottaa, meillä ainakin. Sen verta jo seinätkin kulunut maalista ja uusia saa.
        Tuumasin isännälle ”vaan antakoot piirtää, uusia nämä seinät pitää muutenkin”

seinät pitää jo muutenkin uusia sitten saakoon vieraat ihailla kuin lohkeevis maaleista jäljistä tai lapsien piirustuksia.

tänään siivottiin koko perheenä vaikka sitten pääsin kiusaajaanonyymien takia vähemmällä fyysisesti vaikka taas henkisesti on rikki. Lapset ne leikki mielummin yhdessä ja yksi karkas pihalle myös siivoamista karkuun mutta tieto oli ”ensin työ sit huvi ”joten siivouspäivä siirtyy huomisellekin. Minusta on ihan tarpeeksi rangaistusta jo siinä kuin kovassa moraalisessa saarnassakin tämän päivän.
        Mutta toiset ei opi edes aikuisena joten ei muu auta kuin viedä asia eteenpäin poliisille.
        ”Minkä taakseen jättää sen eestää löytää”

Suunnittelin opettavan lapsille, samalla lapsen oikeudet joten tietävät miten heitä ei saa kohdella edes vanhemmat tai opettajat ja muu.

etsin tietoja samalla viimeksi anonyymien kiukun puuskien aikana. Minusta lapsetkin on hyvä tietää. Minusta on erityisen tärkeää lapset tietävät oikeutensa koska noiden anonyymien perusperiaatteiden väärinkäyttöä, ei saa antaa lupaa.
        osaa pistää ojennukseen myös henkilöt vaikka minusta aika jättäisi.

Muutenkin jos mennään psykiatrin mukaan nuo minun kiusaamisella on myös masuvauvalle vahingollisia ja mistä syystä koska äitin stressi kuulemma siirtyy lapselle.

tästäkin olen joutunut istumaan miehen ja minun parisuhteeni ongelmien aikana kun lääkäri pakottaa minun vetämään lääkkeitä, jos en käytä
        ”käyttäen mielivaltaansa minuun pakottaen ”
        kaikkien ihmisten läsnä kertoi ja heidän aikana.

Kyllä silloin valehtelin ja sanoinkin siitä myöhemmin kun väitti lääkkeiden vaikuttavan ”huomaa että lääkkeet vaikuttaa” ja sanoin” Jahas ja niinkö mutta en käytä lääkkeitä, enkä tule käyttämään lapselle vahingollisia lääkkeitä”

Toivon kovin että väärin käyttäjä ihmiset oppivat olemaan hiljaa ihmisten yksityisestä eikä syyttele perättömiä ja vaan ottaisi oppia teksteistäni, eikä esim luvan saada hakata henkisesti kun pohjautuu todelliselle tiedolle ja kokemukselle.

Hyvää yötä nuku hyvin minulla on mies tukena mutta kertoo hyvin kuinka armottomia nämä täällä ovat vaikka olen arvokkaassa asemassa omille lapsille.
        Heillä ei ole ymmärrystä vaan raivoa.

Ohjailu, uhkailu, kiristys ja viimeisenä keinona lahjonta. Noin se yleisesti kai kasvatus menee.

Olen kai liian lepsu isä ja ajattelen selittämisen ja puhumisen ratkaisevan ongelmat. Esimerkiksi jos tytär katsoo piirrettyjä, on lähtö jonnekin ja hän ei halua pukeutua kun on niin kivaa katsoa piirrettyjä. Teen sopimuksen, yksi vielä ja sitten lopetetaan piirretyt tältä päivältä.
        Vanhempien hermot ovat joskus koetuksella, aikataulut tekevät sen. Joskus pitääkin pysähtyä miettimään miten saisi sopimuksilla elämän jouhevammaksi. Aamutoimet ja käytännöt, mitä odotamme lapsen tekevän, missä rytmissä ja miksi.

Rangaistuksia en kasvatuksessa käytä. Nyt 5 vuotiaan minätietoisen pikkutyttären kanssa kyllä huomaa miten lapset ovat älykkäitä tunneihmisiä. Analysoivat vanhempansa ja etsivät tietä oman näkökantansa voittamiseen. 5 vuotiaasta tulisi hyvä valtakunnansovittelija. Heillä ainakin riittää virtaa oman näkökantansa esilletuomisessa.

Minäkuva kehittyy jo 5 ikävuoteen mennessä. Olemme pohjiltamme samanlaisia mitä 5 vuotiaana. Elämä muokkaa meitä mutta se pohja on olemassa koko loppuelämän.
        Tämän vuoksi pidän tärkeänä tasapainoista turvallista elämää lapsen ensimmäisen 5 elinvuoden aikana. Jos tuona aikana tapahtuisi jotain henkisesti rikkovaa voisi siitä jäädä arvet koko loppuelämän ajaksi.

Moni ajattelee ydinperheen olevan se ainut oikea kasvatusympäristö vaikka vanhemmat riitelisivät usein ja viiltäisivät haavoja lapsen kehityksen perustuksiin. Turvallinen ja oikealla tavalla miellyttävä koti ja kotiolot luovat sen hyvän pohjan lapsille, ei ydinperhe haihatukset.

Eilen sain tyttären itkemään ja se tuntui pahalta. Tuollaista ei tapahdu usein. Vaadin häneltä suoritetta enkä luovuttanut kunnes hän sen suoritti. Tämän jälkeen oltiin taas bestiksiä ja onnittelin häntä siitä miten hyvin meni. Rajojen vetäminen siihen mitä odotamme lapselta on veteen piirretty viiva. Vanhempien pitäisi katsoa itseään peiliin jos hermostuttaa, olemmehan itse kasvattaneet lapsista sellaisia mitä he ovat. Syyllinen ongelmiin voi löytyä tuskallisen läheltä, siitä peilistä kun kampaamme aamulla sekaisia hiuksiamme.

Sinulla on niin monta lasta ettei ole ihme jos joskus voimavarat ovat vähissä. Monella pariskunnalla on vaikeuksia omassa elämässään yhden tai kahden lapsen kanssa. En itse voisi edes kuvitella miten hallinnoisin 6 lapsen suurperhettä ja miten hyvin siinä onnistuisin. Tuohon vaadittaisiin toisenlainen asennoituminen koko elämään mitä minulla on. Lasten kasvatus olisi koko elämäntyö, ei tuossa paljon aikaa enää muuhun jäisi.

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

Ohjailu, uhkailu, kiristys ja viimeisenä keinona lahjonta. Noin se yleisesti kai kasvatus menee.

Olen kai liian lepsu isä ja ajattelen selittämisen ja puhumisen ratkaisevan ongelmat. Esimerkiksi jos tytär katsoo piirrettyjä, on lähtö jonnekin ja hän ei halua pukeutua kun on niin kivaa katsoa piirrettyjä. Teen sopimuksen, yksi vielä ja sitten lopetetaan piirretyt tältä päivältä.
        Vanhempien hermot ovat joskus koetuksella, aikataulut tekevät sen. Joskus pitääkin pysähtyä miettimään miten saisi sopimuksilla elämän jouhevammaksi. Aamutoimet ja käytännöt, mitä odotamme lapsen tekevän, missä rytmissä ja miksi.

Rangaistuksia en kasvatuksessa käytä. Nyt 5 vuotiaan minätietoisen pikkutyttären kanssa kyllä huomaa miten lapset ovat älykkäitä tunneihmisiä. Analysoivat vanhempansa ja etsivät tietä oman näkökantansa voittamiseen. 5 vuotiaasta tulisi hyvä valtakunnansovittelija. Heillä ainakin riittää virtaa oman näkökantansa esilletuomisessa.

Minäkuva kehittyy jo 5 ikävuoteen mennessä. Olemme pohjiltamme samanlaisia mitä 5 vuotiaana. Elämä muokkaa meitä mutta se pohja on olemassa koko loppuelämän.
        Tämän vuoksi pidän tärkeänä tasapainoista turvallista elämää lapsen ensimmäisen 5 elinvuoden aikana. Jos tuona aikana tapahtuisi jotain henkisesti rikkovaa voisi siitä jäädä arvet koko loppuelämän ajaksi.

Moni ajattelee ydinperheen olevan se ainut oikea kasvatusympäristö vaikka vanhemmat riitelisivät usein ja viiltäisivät haavoja lapsen kehityksen perustuksiin. Turvallinen ja oikealla tavalla miellyttävä koti ja kotiolot luovat sen hyvän pohjan lapsille, ei ydinperhe haihatukset.

Eilen sain tyttären itkemään ja se tuntui pahalta. Tuollaista ei tapahdu usein. Vaadin häneltä suoritetta enkä luovuttanut kunnes hän sen suoritti. Tämän jälkeen oltiin taas bestiksiä ja onnittelin häntä siitä miten hyvin meni. Rajojen vetäminen siihen mitä odotamme lapselta on veteen piirretty viiva. Vanhempien pitäisi katsoa itseään peiliin jos hermostuttaa, olemmehan itse kasvattaneet lapsista sellaisia mitä he ovat. Syyllinen ongelmiin voi löytyä tuskallisen läheltä, siitä peilistä kun kampaamme aamulla sekaisia hiuksiamme.

Sinulla on niin monta lasta ettei ole ihme jos joskus voimavarat ovat vähissä. Monella pariskunnalla on vaikeuksia omassa elämässään yhden tai kahden lapsen kanssa. En itse voisi edes kuvitella miten hallinnoisin 6 lapsen suurperhettä ja miten hyvin siinä onnistuisin. Tuohon vaadittaisiin toisenlainen asennoituminen koko elämään mitä minulla on. Lasten kasvatus olisi koko elämäntyö, ei tuossa paljon aikaa enää muuhun jäisi.

AsianVierestä

Hyvää isänpäivää

” Olen kai liian lepsu isä ja ajattelen selittämisen ja puhumisen ratkaisevan ongelmat.”

Kuule minusta puhuminen on rangaistus,
        Kuin myös muita ei saa touhuta ja leikkiä annan. istuttaa kuuntelemaan ja opettelemaan asia noiden isompien kanssa. Keinot on erilaiset toiset uhmaa sit käyttää aikansa pitempää ilman muita touhuten.
        Kuin sanoin leikki on lapsen työtä se leikkiminen opettaa asioita

https://m.youtube.com/watch?v=O-kRfFVVw2g

Vanhingollista minusta on enemmän ihmiset jotka käyttää henkistä väkivaltaa kuin palstalla minua kohtaan tekevät.

” Lasten kasvatus olisi koko elämäntyö, ei tuossa paljon aikaa enää muuhun jäisi.”

En nyt tiedä katsot vaan yksilöä nuorin lapsi oppii myös isompien taidot he tukevat kasvatusta ja tukevat.
        https://m.youtube.com/watch?v=6aQvuwpVbBk

Mallittaminen jo tapahtuu paljon enemmän arjessa, eikä meillä edes lapset tappele keskenää. Enemmän olen kuullut ne tappelee keskenää, jotka ei vietä sisaruksien kanssa aikaa kuin parisuhteessa olevat sama juttu.

• Enempi tai vähempi ruma kaiken aikaa :)

Kauneimmillani 17- ja 30-vuotiaana. Omasta mielestäni.

• 30 on aknet ym ohitettu ja oma tyyli löytynyt. Jokaisella on oma rento pukeutumistyyli miten tykkää pukeutua, itse löysin tyyliin vasta kolmekymppisenä. Ja nykyisin vanhenen ja rumenen, mutta parikymppiseksi en haluaisi palata. Vaikka silloin ois voinut tehdä elämässä fiksumpiakin päätöksiä, opiskelut, jne..

• Anonyymi

Tuo akne on hyvä pointti ja pakko olla samaa mieltä! Vihdoin kun sain akne lääkkeet ja sairaan ihon melkein kokonaan terveeksi niin oli tuli paljon terveempi sekä itsevarmempi olo. Tavallaan sen voisi ottaa kauneutena, vaikka veikkaan, että olo tuli eniten siitä kun ei ole koko aika kipeä ja tulehtunut.

• Anonyymi

Jos olisit opiskellut et uskoisi litteään maahan 😂🤷‍♂️

• 18-vuotiaana. Siitä eteenpäin on ollut vaan nahistumista. Kyllä ihminen on komeimmillaan/kauneimmillaan nuorena, sanovatpa palstan pojat mitä tahansa.

• Anonyymi

Sanoisin, että joka hetkellä. Jokainen hetki elämässä tuo ihmisen ulkoiseenkin olemukseen omat piirteet niinkuin sismpäänkin.

• Anonyymi

Olen aina näyttänyt pohjoisen peikolta. Kun olin alaikäinen niin se ei vaikuttanut pappoja haittaavan, vaan aina piti varoa, mutta sen jälkeen onneksi saanut olla rauhassa. On mukavaa liikkua kaupungilla kun kukaan ei huomaa sinua. Ainoa vain, että jos et ehdi väistää niin monet miehet kävelee päin, mutta ne tekee tätä samaa monille muillekin.

Vanhukset joskus kysyy neuvoja minulta kun en kai ole ulkoisesti erityisen pelottava. Yritän kyllä heitä auttaa jos pystyn, mutta välillä vain pakko sanoa, että en osaa auttaa tai tiedä jotain.

• Anonyymi

Niin jos jollain on ikinä aikaa pelailla pelejä, kuten hyvä juttu valtakunnan isännälle jos pitää peleistä ja on aikaa pelailla.

Itse olen huomannut sellaisen: ei ole paljoa merkitystä hiusten tai silmien värillä naisessa.

Mutta joo hieno juttu jos Valtakunta ostaa isännälleen hienon uuden pelikoneen :D

• Anonyymi

Otsikko kysyy menneessä aikamuodossa :) no eipä tässä enää sileydytä. Kaippa tuo julkisivu on nykyään... No jaa.. - cu-

• Parhaassa kuosissa kaikinpuolin siinä 27 ja 33 välisen ajan (omasta ja ehkä muittenkin mielestä). Sitä ennen aika riutunut ja aliravittu olemus, noiden kuosissa vuosien jälkeen taas ikääntynyt vähitellen. Rupsahdus tapahtui 38 kieppeillä kuin yhdessä yössä. Ja sillä tiellä ollaan edelleen.. Nahistuu nahistumistaan. 😃

Ehkä ne raskaat vuodet verotti, valvomiset ja stressi.

• Anonyymi

Koska valokuva on näpätty? ^^

• Anonyymi kirjoitti:

Koska valokuva on näpätty? ^^

☝️Tuo tuossa(?) viime kesänä eläinpuistossa, Orimattilassa. 😌

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

☝️Tuo tuossa(?) viime kesänä eläinpuistossa, Orimattilassa. 😌

Onko Olassa eläinpuisto? En ole kuullut ollenkaan. Normaalisti eläinjutut ei mene minulla ohi.

• Anonyymi

Tuo tapahtuu kaikille jossain vaiheessa elämää. Positiivinen elämänasenne auttaa.
        Miehillä rupsahtaminen tapahtuu lähes heti kun seksuaalisuus ei ole enää niin tärkeää. Moni vanhempi mies piristää itseään nuoremmalla vaimolla syystä joka on biologinen. Seksi ja seksuaalisuus antaa miehille virtaa ja ylläpitää hormonitoimintoja.
        Toisaalta jos on jo kaiken nähnyt niin mitäpä sitä liikaa nautiskelemaan, aikansa kutakin.

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

Onko Olassa eläinpuisto? En ole kuullut ollenkaan. Normaalisti eläinjutut ei mene minulla ohi.

Kotieläinpuisto, vapaammin eläinpuisto. Se sijaitsee keskustan tuntumassa. Raviradan kupeessa. Heppaihmiset ainakin varmaan kaikki tuntee paikan.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Orimattilan_kotieläinpuisto

Joskus oli Orimattilan kantrien aitiopaikka.

• Anonyymi kirjoitti:

Tuo tapahtuu kaikille jossain vaiheessa elämää. Positiivinen elämänasenne auttaa.
        Miehillä rupsahtaminen tapahtuu lähes heti kun seksuaalisuus ei ole enää niin tärkeää. Moni vanhempi mies piristää itseään nuoremmalla vaimolla syystä joka on biologinen. Seksi ja seksuaalisuus antaa miehille virtaa ja ylläpitää hormonitoimintoja.
        Toisaalta jos on jo kaiken nähnyt niin mitäpä sitä liikaa nautiskelemaan, aikansa kutakin.

AsianVierestä

Tapahtuu kyllä. Eipä siinä mikään muu askarruta tuossa vanhenemisessa, kuin se että vaikka eläisi miten vanhaksi, niin kilsat vähenee kovaa vauhtia.

Tällaista ei tullut mieleenkään, kunnes lapsien syntymien myötä tuli tarve ja halu elää mahdollisimman pitkään heidän elämää seuraillen ja läsnä ollen. Ulkonäkö mua ei ole onneksi kovin paljon kiinnostanut ennenkään, ainakaan siinä määrin että sitä surkuttelisin. Ehkä mulla on ollut toisenlaisia murheita riittämiin.

Se on mikä on.

Hyvää isänpäivää! Lähdetään isoisää moikkaamaan koko kööri. Leppoisaa päivää pitkin kyliä isukeille perheineen.

• Itse olin omasta mielestä kommeillaan vähän yli 21-vuotiaana, kun treenasin lihaksiani ja kasvot olivat vielä nuoret. Hyvännäköinen olin vielä 30-vuotiaana. Jotain ulkonäköä on vielä jäljellä, vaikka ikämittari meni yli 40 vuoden.

Onko teillä isälle tuotu kahvit sänkyyn ja mitenkä lapset ovat muistaneet isäänsä? Itse tarjosin isälle kahvit kaupungilla.

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Kotieläinpuisto, vapaammin eläinpuisto. Se sijaitsee keskustan tuntumassa. Raviradan kupeessa. Heppaihmiset ainakin varmaan kaikki tuntee paikan.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Orimattilan_kotieläinpuisto

Joskus oli Orimattilan kantrien aitiopaikka.

Ei köyhällä ole varaa heppailla. ;___:

• Anonyymi kirjoitti:

Ei köyhällä ole varaa heppailla. ;___:

Keppihevonen on halpa. Sopiva karahka metsästä tai vanhasta tarpeettomasta katuharjasta, villasukka tai miksei joku muukin sukka käy, pääksi, täytteeksi vanua vaikka vanhasta tyynystä.

Silmät napeista tai kankaasta, harjas langasta. Ihhahaa, hyvää hepoilua. 🐴

• Viime vuosikymmenien aikana lähes aina.

• Anonyymi

Olet siis onnellisessa olotilassa. Muista nauttia hienosta olotilastasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet siis onnellisessa olotilassa. Muista nauttia hienosta olotilastasi.

Kas hän nauttii enemmän kuin moni muu.

• Luullakseni nelikymppisenä kymmenen vuotta sitten. Silloin iho oli vielä sileä kuin vauvan peppu ja poskissa oli enemmän pyöreyttä. Olin silloin myös painavimmallani (jos raskauksia ei lasketa) eli pari kiloa paksumpi kuin nyt, joku 62-63.
      Nykyään naamani on alkanut kaventua ja poskipäät törröttävät vähän liikaa, vähän kuin jollain pohjan akalla:) Toisaalta korkeissa poskipäissä on se hyvä puoli, että posket ei ala helposti roikkua.
      Vartalo on aina ollut suunnilleen samanlainen koko aikuisiän. Myös muiden mielestä, mitä on tullut kommenttia esim. saunassa tai kumppanilta.
      20-30v. olin tavallaan ihan ok, mutta aika moni mut silloin tuntenut, on kommentoinut mulle 40vuotiaana. että olen selvästi kaunistunut. Ovat oikeastaan ihmetelleet sitä, että miten se nyt noin meni.

Rumimmillani olin teininä, pahimman murrosiän mylleryksessä ehkä 12-13v.. Tietysti eniten siksi, että pidin itseäni myös kamalan näköisenä. Oli iho-ongelmaa ja koulukiusaamista. Kun ne molemmat lähtivät, alkoi ryhti parantua ja olemus muuttua vapautuneemmaksi. En ollut enää se otsatukan takana mököttäjä:)

Aika saman kehityksen huomaan tyttärissä, vaikka he paljon minua nätimpiä ovatkin:)

• Anonyymi

Juuri nyt olen rumimmillani. Huomenna olen vieläkin rumempi mutta onneksi ero on niin pieni ettei sitä huomaa. Ensi viikonloppuna olen taas melko samannäköinen mutta kuitenkin hieman nykyistä rumempi. Lopulta olen kuin puoliksi syöty eläimen raato.

• Anonyymi

Äläpä imartele itseäsi.

• Anonyymi

Sitten niin jooh osta joku noin 10000eur arvoinen joku ladyshaver-juttu naisystävällesi joululahjaksi.

• Anonyymi

Nainen on kauneimmillaan 15-17-vuotiaana.

• Anonyymi

15-17 vuotias ei ole nainen, vaan tyttö.

• Anonyymi

15-17 on vasta lapsi.

• Anonyymi

En ole koskaan tuntenut olevani mitenkään kaunis, mutta sellaiseski kyllä sanottu.
      Nuorena alle parikymppisenä en niinkään smuista sitä sanotun paitsi hiuksistani joita ihailtiin ja silmistäni, , mutta sen jälkeen kyllä. Oma avomieheni jonka kanssa tapasimme yhdeksän vuotta sitten.on jaksanut sitä sanoa tähän päivään. Minulle se on sivuseikka, en ole ulkonäkökeskeinen tippaakaan.

• Anonyymi

Olen aina kauneimmallani juuri siinä iässä kuin olen. Ei ole tarkoituskaan 100-vuotiaana näyttää parikymppiseltä.

• Anonyymi

Omasta mielestäni olen kauneimmillani vasta nyt yli 40v, muiden mielipidettä en tiedä.

• Anonyymi

Hah, sitä odotellessa. Ehkä sitten, kun jaksan ulkonäöstäni välittää.

• Anonyymi

Kaktus hehkuu vuodesta toiseen! 🌵

• Anonyymi

Joskus 15- kesäisenä oli kasvoissa pyöreyttä, mutta kuitenkin lihaksiakin vielä, lapsena liikuin paljon kuitenkin. Parikymppisenä olin liikuntaa harrastamaton laihaläski lattaperse, tyylitönkin varmasti. Sitte siinä oli laihoja vuosia, hyvin poikamainen olemus, lyhyet hiuksetki, ei lihaksia. Nyt nelikymppisenä liikunnalla tehty pyöreä perse ja reidet, erottuvat olkapäät, kasvoistaki luusto erottuu, eikä vielä ryppyjä, kun aurinkoo ei ole otettu. Tyylikin parantunu, tietää mikä sopii itselle. Olis pitänyt ottaa enempi itsestä kuvia, niin vertailu onnistus paremmin. Itse vähän sokea omien kasvojen muutokselle.

• Anonyymi

Olin aika lapsellisen näköinen vielä 15-18-vuotiaana, mutta 19-vuotiaana lähti kehuja tulemaan. Ja kehujen perusteella komeampi olen vuosi vuodelta. Leukalinjat suht hyvässä mallissa, posket vähän lommolla kun taas nuorena oli pyöreät kasvot.

Tukkaa nyt ei ole kun hiusraja karkaa, mutta onneksi päänmuodolle sopii kalju hyvin. Vanhetessa kasvon piirteet terävöitynyt.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Naiset on kauniina 15-22 vuotiaana ja sitten ne kurppaantuu nopeasti.

• Anonyymi

30 ehdottomasti. Mulla on rasvottumiseen taipuva iho ja akne ym. olivat viimein kurissa. Itsetunto sitä kautta kohdillaan ja uskalsin olla oma itseni. Olen kyllä saanut jotain "kehuja" ihan koko aikuisikäni, mutta tuossa kohtaa myös itsestä alko viimein tuntua hyvältä. Sitä ennen ne tuntu aina enemmän valheilta ja niitä oli oikeastaan tosi vastenmielistä ottaa vastaan.

Kuulostaa ehkä erikoiselta, mutta raskaus 34 kohdalla oli varmaan se oikein top juttu. Mulla oli raskausaikana jatkuvasti oikeasti tosi hyvä olo. Nukuin ensimmäistä kertaa elämässäni tosi hyvin ja muutenkin. Viimesetki iho-ongelmat tasottu ja hiukset voi tosi hyvin jne. Onneksi noi muutokset vaikuttaa pysyvän (ainakin vielä). Viimesetki ylimääräset lapsepyöreydet on poissa poskilta, mutta vielä ei ole päässyt tulemaan liikaa lommoja tilalle. Elän siis edelleen elämäni parasta aikaa (ihan kaikin puolin), että mikäs tässä ☺

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!

Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot
      Maailman menoa
      278
      18443
    2. Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois

Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss
      Maailman menoa
      101
      10590
    3. Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä

Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai
      Ikävä
      87
      7623
    4. Vasemmistoaate on aatteista jaloin

Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?
      Maailman menoa
      431
      7175
    5. Persut: haluamme lisää veroja!

Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki
      Maailman menoa
      42
      4688
    6. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      41
      4291
    7. Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen

Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.
      Maailman menoa
      85
      3494
    8. "Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa

Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita
      Maailman menoa
      124
      3038
    9. Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen

"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen
      Maailman menoa
      97
      2595
    10. Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?

Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit
      Maailman menoa
      34
      2392
    Aihe