Voiko iltaisin enää turvallisesti kävellä ja tehdä ikkuna ostoksia
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b043b003-41d8-4149-a7c3-fe7544fc5cfe
Katuturvallisuus Helsingissä
22
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Voiko, tottakai voi. Mikä sen muka estäisi.
Jaa että se toinen aloitus piti poistaa vai?
Nuorisoväkivalta on vähentynyt.En tiedä onko lisääntynyt..
Sano mulle noin persuna, kun tänään oli Ylen uutisissa juttu ..
Että miksei tämä huolestuta teikäläisiä? Tuollahan se todellinen verkostoituminen tapahtuu..
"Keskusrikospoliisin mukaan Suomessa toimii tällä hetkellä seitsemän järjestäytyneen rikollisuuden organisaatiota, joilla on yli 70 osastoa. Näissä on yhteensä 700–750 jäsentä. Jäsenmääränsä perusteella suurimpia jengejä ovat Bandidos MC, Cannonball MC, United Brotherhood ja Hells Angels MC.
Poliisin mukaan näillä rikollisilla järjestöillä on kymmeniä kokoontumistiloja eri puolilla Suomea. Pääasiassa jengien jäsenet ovat kantasuomalaisia, mutta joukossa myös jäseniä eri maista. Ulkomaalaistaustaisten rikollisjengien ja -jengiläisten määrän odotetaan kasvavan tulevaisuudessa.
United Brotherhood (UB) ja sen alajengi Bad Union (BU) erottuvat joukosta poikkeuksellisella väkivaltaisuudellaan. KRP:n tilastojen mukaan 2010–2019 United Brotherhoodin jäsenet olivat epäiltynä yhteensä 1380 rikosilmoituksessa."
https://yle.fi/uutiset/3-11628964Wwuwuw kirjoitti:
En tiedä onko lisääntynyt..
Että miksei tämä huolestuta teikäläisiä? Tuollahan se todellinen verkostoituminen tapahtuu..
"Keskusrikospoliisin mukaan Suomessa toimii tällä hetkellä seitsemän järjestäytyneen rikollisuuden organisaatiota, joilla on yli 70 osastoa. Näissä on yhteensä 700–750 jäsentä. Jäsenmääränsä perusteella suurimpia jengejä ovat Bandidos MC, Cannonball MC, United Brotherhood ja Hells Angels MC.
Poliisin mukaan näillä rikollisilla järjestöillä on kymmeniä kokoontumistiloja eri puolilla Suomea. Pääasiassa jengien jäsenet ovat kantasuomalaisia, mutta joukossa myös jäseniä eri maista. Ulkomaalaistaustaisten rikollisjengien ja -jengiläisten määrän odotetaan kasvavan tulevaisuudessa.
United Brotherhood (UB) ja sen alajengi Bad Union (BU) erottuvat joukosta poikkeuksellisella väkivaltaisuudellaan. KRP:n tilastojen mukaan 2010–2019 United Brotherhoodin jäsenet olivat epäiltynä yhteensä 1380 rikosilmoituksessa."
https://yle.fi/uutiset/3-11628964Entäs jos nuo olisi kaikki ulkomaalaistaustaisia? Mikä helvetinmoinen persumölinä siitä syntyis..Nyt ollaan hiirenhiljaa, kun nuohan taitaa olla persuja itsekin.
Wwuwuw kirjoitti:
https://yle.fi/uutiset/3-11628964En tiedä, kysy persuilta.
Mutta kerrohan Wuppis, miksi tuet raiskauksia, mutta tuomitset mopojengit?Wwuwuw kirjoitti:
https://yle.fi/uutiset/3-11628964Ei sun kanssa voi keskustella, kun alat heti mummoilemaan.
Wwuwuw kirjoitti:
Otapas taas ne lääkkees.. Eihän ne auta sua, ellet syö niitä..
Miksi mummolla paloi pelihousit? Tuhmasti puhut 😔
Wwuwuw kirjoitti:
Otapas taas ne lääkkees.. Eihän ne auta sua, ellet syö niitä..
Minne mummo hävis? Taidat röpötellä taas. Sinunkaan ei kannattaisi tuota alkoholia läträtä. Se kun saa sinusta varsin huonoja puolia esiin ja alat asiattomaksi. Mutta minkä Wuppis itselleen mahtaa VANHANA juoppona.
Partakaweri kirjoitti:
Minne mummo hävis? Taidat röpötellä taas. Sinunkaan ei kannattaisi tuota alkoholia läträtä. Se kun saa sinusta varsin huonoja puolia esiin ja alat asiattomaksi. Mutta minkä Wuppis itselleen mahtaa VANHANA juoppona.
Olet kovin ilkeä.. 😢
Partakaweri kirjoitti:
Minä olen aina asiallinen.
Muuten vain bannataan jopa persujen moderoimalta sivustolta.
Wwuwuw kirjoitti:
Muuten vain bannataan jopa persujen moderoimalta sivustolta.
Oletpa ilkeä 🥴
- Anonyymi
Toivottavasti Jussi Hallo-Aho voittaa pormestarin vaalit ja toisi selkeää viestiä ja kuria Helsinkiin ja sitä kautta koko maahan.
Alkaa ottaa jo rankasti päähän nämä maahanmuuttajat ja muut kukkahattutätien hyysäämät ihmiset. Jokaisen pitäisi pystyä kantamaan jonkinlainen vastuu itsestään, eikä odottaa, että yhteiskunta hoitaa kaiken!
Ja nainen olen.- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Ja Minä taas olen mies. Olen, olen.
Suntyyppiset ihmeotukset ei tiedä onko mies vai nainen kannattavat haitallista maahanmuuttoa joten ei ihmekään kun menee hyvin.
- Anonyymi
Yhteiskunta teidät ätminkäisetkin elättää.
- Anonyymi
No mitä tuo Jussi Halla-aho asialle voi ? Persuthan kieltävät joka asiassa ratkaisujen hakemisen ongelmiin. Esimerkkinä ilmastonmuutos joka on Jussin mielestä ilmastohumppaa ja ilmastopaniikkia.
- Anonyymi
Ei ole ilmiö uusi vaan jatkuva. Kaksi teiniä yritti mut joskus ryöstää. Minulla oli silloin kättä pidempää mukana ja hakkasin toisen , siltä katkes käsi ja naama oli paskana. Toinen ehti karkuun. En jäänyt itse kiinni. Pimeä yö ilta jolloin tulin treeneistä . tyypit pyysi tupakkaa. Toinen yritti myydä huumeita mulle ja toinen veti puukon esille ja vaati rahaa mutta minua ei niin vaan ryöstetä. Tuskin olivat 15 vuotiaita edes.
- Anonyymi
"Pimeä yö ilta"..
Kova poika tää Turun Atm32 vai oliks tää se Rauman Kalamies75?? Vai onks ne kuitenki sama henkilö?
- Anonyymi
Tyypillisesti vähätellään juttua koska poliisilla ei ole keinoja tehdä asialle mitään.
- Anonyymi
Pelkään enemmän suomalaisia persu setiä, suurin osa ovat pedareita itsensä paljastelevia. Olen nähnyt näitä liian monta syytetään makuja siitä mitä itse tehdään. Eli on okei kun valkoinen mies tekee rikoksen....
Ei suurin osa mamuista kiinnosta mitä ulisitte täällä. Ette osaa elää siinä teidän ensimmäinen ongelma!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot27718419Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss10110570Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai877443Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?4197147Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki424678Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.374250Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.853474"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita1243028Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen972585Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit342372