Jos saisit antaa vain yhden (1!) elämänohjeen palstan lukijalle, mikä se olisi? Minä aloitan: Opettele nauramaan itsellesi. -Pönttis 🌸
Yksi ainoa elämänohje
162
64
Vastaukset
Hyvä ohje.
Palstailusta ei kannata loukkaantua.- Anonyymi
Vähämpä on ohjeita! Täytyy olla enemmän ennen kun uusi viikko alkaa sillä niitä tarvitaan.
Anonyymi kirjoitti:
Vähämpä on ohjeita! Täytyy olla enemmän ennen kun uusi viikko alkaa sillä niitä tarvitaan.
En viitsi jaella elämänohjeita, mun ohjeet ei välttämättä toimi jokaisen elämässä.
- Anonyymi
Toinen hyvä elämänohje: älä¨ikinä kuvittele olevasi viisas kuin joku toinen.
- Anonyymi
Ihan hyvä, mutta vaikea on asennoitua keskustelukumppaniin kun vastakommenttinsa ovat monta tasoa viihdepuolella eikä itse asian keskiössä?
Hups, kuvailin juuri ihan sattumalta suali24:n dynamiikan. ;D
- Anonyymi
Oma älykkyys jos on vain omissa mielikuvitkusssa kuin yliopiston professorinaisilla, silloin ei pitkillä pötkitä nämä varattomat nauset...
Kehitä itseäsi
Ei siinä minusta muuta tarvitse.- Anonyymi
"Jolla on Jeesus, sillä on kaikki."
- Anonyymi
Kaikkien 🦍:n ei tarvitse lisääntyä.
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Vitun rasisti. Mitä sinulla on tummaihoisia vastaan?
Ei sillä ihonvärillä, mutta se loisiva ja laiska asenne. Toisten kukkaroilla eläminen.
- Anonyymi
Itse voisin sanoa elämän ohjeena: kunnioita toista ihmistä kaikkine heikkuiteenkin mitä hänellä on, ja yritä auttaa jos pystyt.
- Anonyymi
minä antaisi yhden ohjeen: kannattaa iloita pienistäkin onnistumisista
- Anonyymi
En mä koe olevani mikään auktoriteetti vastaamaan (vaix suali24 ja silleen ;D) tähän kysymykseen.
Vastaan silti: ota olut.
T: persu - Anonyymi
Kaikenlaisia elokuvajuttuja... niin joku valtakunta ja joku tosi_typy supersankareina... nyt räntäsateessa näkee sarnkarimme, voimakkaan miehen...
- Anonyymi
Kaikista paras elämän ohje on tämä: josa itse luulet olevsi viisas silloin olet tyhmä.
Elokuvat... tosi_typy... supersankarina... aika hqauskoja. "Jokaisen itse talloma elämänpolku on se kaunein."
(Huom. lainaus)- Anonyymi
Joka luulee olavansa viisas on tyhmä.
Kaikki löytyy itsestäsi.
- Anonyymi
Älä liian vaikeita, syviä ja osuvia neuvoja anna, säikytät vielä kaikki vakkarit (etenkin ano sellaiset) pois. :D
- Anonyymi
Muistakaa nauttia kauniista musiikista.
https://www.youtube.com/watch?v=Ozd2ja7mAgM
AsianVierestä - Anonyymi
Pitää opetella nauramaan sinulle. 🌺
- Anonyymi
Ei sitä tarvitse edes opetella.
- Anonyymi
Palstalla kirjoittelu voi olla elämänvaihe, mutta kirjoittelun ja palstan seuraamisen lopettaessa, ihminen voi tajuta, että kyse oli sairaasta elämänvaiheesta.
- Anonyymi
Joillakin on aika pitkä sairaudentila, vailla sairaudentuntoa. Kenties he voivat nauraa itselleen, vaikka siihen asti nauraneet vain vieraiksi jääneille ihmisille.
- Anonyymi
Seksikin on vain elämän vaihe... sew mene ohi joten unohtaakin helposti.
t. Philps De LaduShaer- Anonyymi
Koko elämä on vain sairas vaihe universiumin kaaoksessa.
Maapallokin kuolee muuttuessaan hehkuvaksi palloksi vaikka ei kirjoittele sinkut palstalle yksinäisyydestään. Tai onhan sillä Venus jonka kanssa syntyi samanlaisena ja ne kuolevatkin samanlaisena.
AsianVierestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koko elämä on vain sairas vaihe universiumin kaaoksessa.
Maapallokin kuolee muuttuessaan hehkuvaksi palloksi vaikka ei kirjoittele sinkut palstalle yksinäisyydestään. Tai onhan sillä Venus jonka kanssa syntyi samanlaisena ja ne kuolevatkin samanlaisena.
AsianVierestäTähän liittyen elämänohje multa: this too shall pass,eli vain muutos on pysyvää.
- Anonyymi
En voi muuttaa menneisyyttä, mutta tulevaisuus on käsissäni.
- Anonyymi
Eipä ole tulevaisuus missään. Kaikkein vähiten käsissäsi.
- Anonyymi
Avaruusohjelmat ja sarjat ovat aika hauskoja, yleensä amerikkalaisten tekemiä.
- Anonyymi
Juokaa viinaa.
Mjaa-a
Kaikenlaisia ohjeita sitä näyttäisi satelevan sinitaivaalta kuin tammenterhoja päivänvarjolle.
En nyt itse keksi mitään järin ihmeellistä, sillä ennen minua on niin moni kynä ehtinyt käväistä paperilla ja kirkas mieli kuljeskella seesteisillä aamuniityillä, että lukunautinnosta tulisi loputon. Tyydyn siis informoimaan lukijakuntaa mahdollisimman vähäeleisesti, mutta kuitenkin pitäytyen tarkalleen totuudessa.
Eräänä päivänä kävi niin, että saatuaan paketin auki, hän ensimmäiseksi heitti käyttöohjeet olan yli roskakasaan.
En tänä päivänäkään voi ymmärtää tällaisen käyttäytymisen sisältämää viisautta, sillä siinä ei tuntunut olevan järjen hiventäkään. Vieläkään.
(hihitystä)Elämä on lyhyt - nauti siitä.
Se lähinnä tulisi mieleen.20 -vuotiaana ihminen miettii mitä muut hänestä ajattelevat.
40 -vuotiaana ei enää välitä mitä muut itsestä ajattelevat..
60 -vuotiaana tajuaa, etteivät ne muut ihmiset alunperinkään mitään ajatelleet..Wwuwuw kirjoitti:
Eli: Älä mieti mitä muut sinusta ajattelee, sillä ei ne mitään ajattele.
Minä ajattelen sinusta kaikkea pahaa.
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Minä ajattelen sinusta kaikkea pahaa.
Tässä ketjussa ei syrjitä! Ohje siihen tai poistu.
Anonyymi kirjoitti:
Tässä ketjussa ei syrjitä! Ohje siihen tai poistu.
Kommentoin vaan Wuppiksen ajatusta 🤷♂️.
Ja ohjeen laitoin tuonne alle jo.Mutta jos vakavasti puhutaan, minä uskon tuohon. Tuota ajatusta kannan usein mukanani, mutten ole vielä tarpeeksi vanha sisäistääkseni sen.
- Anonyymi
No kyllä tuon "Opettele nauramaan itsellesi" sijaan on parempi "Opettele nauramaan kaikille muille" -Harmiseikirj-
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Ei muuten ole.
Onpas. Ihmiset kun pääsääntöisesti ovat aika hölmöjä, niin kuin vaikka suvakot niin parempi niille on nauraa kuin ottaa tosissaan, jos ottaisi se saattaisi masentaa melkolailla.
-harmiseikirj- Anonyymi kirjoitti:
Onpas. Ihmiset kun pääsääntöisesti ovat aika hölmöjä, niin kuin vaikka suvakot niin parempi niille on nauraa kuin ottaa tosissaan, jos ottaisi se saattaisi masentaa melkolailla.
-harmiseikirj-Valtaosa suomalaisista on suvakkoja. Siis jos sillä tarkoitetaan rasismin, homofobian ja sovinismin vastustamista.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Valtaosa suomalaisista on suvakkoja. Siis jos sillä tarkoitetaan rasismin, homofobian ja sovinismin vastustamista.
Nyt pois tämä keskustelu tästä! Tämä on elämänohje-keskustelu eikä mikään tun rasisti-suvakki analysointi taas! Teillä on riittävästi tilaa lässyttää siitä muualla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-harmiseikirj-No mä en ainakaan suvaitse sovinisteja, rasisteja, nettirikollisia jne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mä en ainakaan suvaitse sovinisteja, rasisteja, nettirikollisia jne.
... enkä kyllä muitakaan rikollisia.
Jotkut ilmeisesti suvaitsevat, koska itse kuuluvat joukkoon harmaaseen. Anonyymi kirjoitti:
Nyt pois tämä keskustelu tästä! Tämä on elämänohje-keskustelu eikä mikään tun rasisti-suvakki analysointi taas! Teillä on riittävästi tilaa lässyttää siitä muualla!
Mitä mulle saarnaat, kun en aloittanut.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Mitä mulle saarnaat, kun en aloittanut.
No sinun kautta menee parhaiten perille kaikille!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei pyytänyt wuppista tulemaan arvostelemaan mun oivaa elämänohjetta, kun sitten kuitenkin tuli pakko oli perustella :)
-harmiseikirj- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei pyytänyt wuppista tulemaan arvostelemaan mun oivaa elämänohjetta, kun sitten kuitenkin tuli pakko oli perustella :)
-harmiseikirj-No ihan sama kuka aloitti, mutta nootti on koko joukolle!!
- Anonyymi
Thymallus kirjoitti:
Harmis on taas ihan pihalla.
Pönttis on tajunnut jotain.Kerropas sitten analyytikkona mikä siinä itselle nauramisessa on sitten se pointti? millä tavalla se jalostaa ihmistä paremmaksi? Entä sitten jos mitään naurettavaa ei ole? Tottakai joku tapaus voi myöhemmin huvittaa mutta tilanteen päällä ollessta tuskin huvittaa niin paljoa tai jos huvittaisi se tuskin auttaisi aahdingosta. Jalostuuko Darrenista parempi ihminen kun hän jälkeenpäin hekottelee tuolle tonttuilulleen lähipubissa:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/53-vuotias-kaivinkonekuljettaja-darren-saapui-tyopaikalle-tuohtuneena-ja-lager-olutta-nauttineena-pomon-leuka-loksahti-kun-han-naki-valvontakameroista-arvoautonsa-karun-kohtalon/7983980#gs.lhr5rr
https://www.thesun.co.uk/news/uknews/13190438/drunk-worker-boss-100k-range-rover-digger-jailed/
Minä väitän että kaikki muut nauramalla Darrenin hölmöilylle voivat jalostua oppia välttämään vastaavaa käytöstä paremmin kuin Darren ikinä itselleen nauraa höröttämällä,
-harmiseikirj- Anonyymi kirjoitti:
No sinun kautta menee parhaiten perille kaikille!!!!
Näin on. Wuppis kun lopettaa paskan lässyttämisen, ei juttua tarvitse enää jatkaa.
Anonyymi kirjoitti:
Kerropas sitten analyytikkona mikä siinä itselle nauramisessa on sitten se pointti? millä tavalla se jalostaa ihmistä paremmaksi? Entä sitten jos mitään naurettavaa ei ole? Tottakai joku tapaus voi myöhemmin huvittaa mutta tilanteen päällä ollessta tuskin huvittaa niin paljoa tai jos huvittaisi se tuskin auttaisi aahdingosta. Jalostuuko Darrenista parempi ihminen kun hän jälkeenpäin hekottelee tuolle tonttuilulleen lähipubissa:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/53-vuotias-kaivinkonekuljettaja-darren-saapui-tyopaikalle-tuohtuneena-ja-lager-olutta-nauttineena-pomon-leuka-loksahti-kun-han-naki-valvontakameroista-arvoautonsa-karun-kohtalon/7983980#gs.lhr5rr
https://www.thesun.co.uk/news/uknews/13190438/drunk-worker-boss-100k-range-rover-digger-jailed/
Minä väitän että kaikki muut nauramalla Darrenin hölmöilylle voivat jalostua oppia välttämään vastaavaa käytöstä paremmin kuin Darren ikinä itselleen nauraa höröttämällä,
-harmiseikirj-En nyt jaksa avata noita linkkejä, vaan totean, että se auttaa sinua hyväksymään itsesi sellaisena kuin olet, ihan yhtä arvokkaana muiden hassujen joukossa.
- Anonyymi
Thymallus kirjoitti:
En nyt jaksa avata noita linkkejä, vaan totean, että se auttaa sinua hyväksymään itsesi sellaisena kuin olet, ihan yhtä arvokkaana muiden hassujen joukossa.
Voi sitä hyväksyä itsensä sellaisena kuin on tyhjää nauramattakin.
Vanha sananlasku ”Kasvaa se mies räkänokastakin, vaan ei tyhjän naurajasta”.
Anonyymi kirjoitti:
Kerropas sitten analyytikkona mikä siinä itselle nauramisessa on sitten se pointti? millä tavalla se jalostaa ihmistä paremmaksi? Entä sitten jos mitään naurettavaa ei ole? Tottakai joku tapaus voi myöhemmin huvittaa mutta tilanteen päällä ollessta tuskin huvittaa niin paljoa tai jos huvittaisi se tuskin auttaisi aahdingosta. Jalostuuko Darrenista parempi ihminen kun hän jälkeenpäin hekottelee tuolle tonttuilulleen lähipubissa:
-harmiseikirj-Minä vastaan! Itselle nauraminen osoittaa, että on sinut itsensä kanssa ja siitä tietää, että ihminen on rento persoona. Kaikki ns.kunnossa. Ei saa kilareita, ymmärtää monenlaista huumoria, on ajantasalla, tilannetaju/-ymmärrys hyvä. Tunnelma näiden seurassa on helppo ja hyväntuulinen. Oleminen on hauskaa ja kukaan ei ole pingottunut. Asia ja siihen kykeneminen on kertomus myös kohdallaan olevasta itsetunnosta. Pönttis 🌸
- Anonyymi
Thymallus kirjoitti:
En nyt jaksa avata noita linkkejä, vaan totean, että se auttaa sinua hyväksymään itsesi sellaisena kuin olet, ihan yhtä arvokkaana muiden hassujen joukossa.
Ja sulle yks juttu. Sulle täytyy antaa pisteitä siitä, että oot nauranu Sastamalajuutupe-kombinaatiolle; olisit voinut vallan hyvin joskus närkästyäkin niistä, mut oot osannu ottaa just oikealla tavalla eli huumorilla ja se tekee ihmisestä kuin ihmisestä vallan viehättävän. Tuollaset hetket ja suhtautumiset paljastavat aina jotain olennaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi sitä hyväksyä itsensä sellaisena kuin on tyhjää nauramattakin.
Vanha sananlasku ”Kasvaa se mies räkänokastakin, vaan ei tyhjän naurajasta”.
-harmiseikirj-Olet käsittänyt asian jotenkin väärin. Esitän kysymyksen: Mitä sinulle tulee ekana mieleen sillä hetkellä kun joku ottaa sinut kohteeksi ja tekee sinusta huumoria? Mitä se sulla mielessä herättää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä vastaan! Itselle nauraminen osoittaa, että on sinut itsensä kanssa ja siitä tietää, että ihminen on rento persoona. Kaikki ns.kunnossa. Ei saa kilareita, ymmärtää monenlaista huumoria, on ajantasalla, tilannetaju/-ymmärrys hyvä. Tunnelma näiden seurassa on helppo ja hyväntuulinen. Oleminen on hauskaa ja kukaan ei ole pingottunut. Asia ja siihen kykeneminen on kertomus myös kohdallaan olevasta itsetunnosta. Pönttis 🌸
Minä olen juuri tuollainen ilmankin että itselleni naureskelisin :) Sulla ennemminkin varmaan noiden kilareiden kanssa voi olla kehitettävää :D Kun nyt otat onkeesi tuosta mun ohjeesta ja alat näkemään ne kilareiden kohteet pelkästään huvittavina niin kyllä ne kilaritkin siitä tasoittuu :)
Anonyymi kirjoitti:
Olet käsittänyt asian jotenkin väärin. Esitän kysymyksen: Mitä sinulle tulee ekana mieleen sillä hetkellä kun joku ottaa sinut kohteeksi ja tekee sinusta huumoria? Mitä se sulla mielessä herättää?
Useimmiten se huvittaa, varsinkin täällä palstalla trollien ja muiden äpöstelyt, en minä silti itselleni silloin naura vaan niille trolleille.
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen juuri tuollainen ilmankin että itselleni naureskelisin :) Sulla ennemminkin varmaan noiden kilareiden kanssa voi olla kehitettävää :D Kun nyt otat onkeesi tuosta mun ohjeesta ja alat näkemään ne kilareiden kohteet pelkästään huvittavina niin kyllä ne kilaritkin siitä tasoittuu :)
-harmiseikirj-No en nyt tiedä ihan 100%... siitä huolimatta vaikka sanoit nyt tuossa ”kilareista” minua kyllä huvitti, eli huvitti koko kommenttisi. Mutta opettele ottamaan myös sinuun kohdistuvat hassut viittaukset samalla tapaa kun niitä ei just sanota ilkeyksissään vaan ehkä ne jopa naurattavat. Ok? -Pönttis 🌸 Itseensä voi suhtautua joskus ei niin vakavasti..se tekee vaan hänestä viehättävämmän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-harmiseikirj-Olet äärettömän huvittava ..... Täällä ihan ääneen sulle nauretaan isommalla porukalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en nyt tiedä ihan 100%... siitä huolimatta vaikka sanoit nyt tuossa ”kilareista” minua kyllä huvitti, eli huvitti koko kommenttisi. Mutta opettele ottamaan myös sinuun kohdistuvat hassut viittaukset samalla tapaa kun niitä ei just sanota ilkeyksissään vaan ehkä ne jopa naurattavat. Ok? -Pönttis 🌸 Itseensä voi suhtautua joskus ei niin vakavasti..se tekee vaan hänestä viehättävämmän.
No mun pitää nyt lähteä välillä ulkoilemaan. Mukavaa päivää tänne -Pönttis 🌸
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet äärettömän huvittava ..... Täällä ihan ääneen sulle nauretaan isommalla porukalla.
Ilkeily on myös kiellettyä, jos ei ole ohjetta, voi poistua -Pönttis 🌸
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Useimmiten se huvittaa, varsinkin täällä palstalla trollien ja muiden äpöstelyt, en minä silti itselleni silloin naura vaan niille trolleille.
-harmiseikirj-Ei kun...äh ei noin. En nyt osaa sulle paremminkaan selittää. Yritän tarkoittaa...mitä minä yritän tarkoittaa? Sitä, että se itsestä tehty huumori ei aina ole pahalla tehtyä vaan se on ikään kuin ks. hellittelyhuumoria. Trollit jossain keskustelupalstalla voivat olla eri juttu, mutta toisesta voi tehdä huumoria myös lempeydellä. Ymmär? -Pönttis vielä🌸
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kun...äh ei noin. En nyt osaa sulle paremminkaan selittää. Yritän tarkoittaa...mitä minä yritän tarkoittaa? Sitä, että se itsestä tehty huumori ei aina ole pahalla tehtyä vaan se on ikään kuin ks. hellittelyhuumoria. Trollit jossain keskustelupalstalla voivat olla eri juttu, mutta toisesta voi tehdä huumoria myös lempeydellä. Ymmär? -Pönttis vielä🌸
Ja se on ihmisessä ihan vastustamatonta jos sille osaa nauraa 🌸 sitä minä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-harmiseikirj-Sulle nyt nauraa kaikki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kun...äh ei noin. En nyt osaa sulle paremminkaan selittää. Yritän tarkoittaa...mitä minä yritän tarkoittaa? Sitä, että se itsestä tehty huumori ei aina ole pahalla tehtyä vaan se on ikään kuin ks. hellittelyhuumoria. Trollit jossain keskustelupalstalla voivat olla eri juttu, mutta toisesta voi tehdä huumoria myös lempeydellä. Ymmär? -Pönttis vielä🌸
Niin no niinhän me täällä palstallakin joskus sinusta voidaan lohkoa, ihan kaikella lempeydellä eikä ilkeyttään :)
Anonyymi kirjoitti:
Ja sulle yks juttu. Sulle täytyy antaa pisteitä siitä, että oot nauranu Sastamalajuutupe-kombinaatiolle; olisit voinut vallan hyvin joskus närkästyäkin niistä, mut oot osannu ottaa just oikealla tavalla eli huumorilla ja se tekee ihmisestä kuin ihmisestä vallan viehättävän. Tuollaset hetket ja suhtautumiset paljastavat aina jotain olennaista.
P.s. Lupaan lopettaa sen. Otit sen niin kuin pitikin :))
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet äärettömän huvittava ..... Täällä ihan ääneen sulle nauretaan isommalla porukalla.
Siitä vaan, sensijaan että yhtyisin teidän hölmöläisten nauruun nauran täällä teille ihan simona :)
Anonyymi kirjoitti:
Niin no niinhän me täällä palstallakin joskus sinusta voidaan lohkoa, ihan kaikella lempeydellä eikä ilkeyttään :)
-harmiseikirj-No niinniin. Tiedän, tiedän, mutta jos ajatellaan tässä välillä sinua niin otatko sen miten 🌸
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niinniin. Tiedän, tiedän, mutta jos ajatellaan tässä välillä sinua niin otatko sen miten 🌸
Minua kiinnostaa se Harmis oikeasti...🌸 usko pois, kyllä minä nauran itselleni jos teillä on musta joskus hupia, on se naurattanut ihan ääneenkin :) -Pönttis
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-harmiseikirj-Ja kommunistit, sanois Trumppi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua kiinnostaa se Harmis oikeasti...🌸 usko pois, kyllä minä nauran itselleni jos teillä on musta joskus hupia, on se naurattanut ihan ääneenkin :) -Pönttis
No siis minuahan vain huvittaa itseenin kohdistuneet arvostelut täällä(kin), ei niillä minua suuttumaan saa. Hirveän harvoin varsinaisesti suutun mistään kenellekään, ainoastaan oikeastaan silloin suutun jos koen jonkun muun joutuneen epäoikeudenmukaisesti kohdelluksi, joko täällä palstalla tai irl.
Anonyymi kirjoitti:
No siis minuahan vain huvittaa itseenin kohdistuneet arvostelut täällä(kin), ei niillä minua suuttumaan saa. Hirveän harvoin varsinaisesti suutun mistään kenellekään, ainoastaan oikeastaan silloin suutun jos koen jonkun muun joutuneen epäoikeudenmukaisesti kohdelluksi, joko täällä palstalla tai irl.
-harmiseikirj-Otat vieläkin tän väärin! Ei puhuta arvostelusta vaan siitä, että joku sanoo esim. toisesta hassun huomion ja se naurattaa! Ei arvosteluasia,, ei ei ei. Harmis, nyt on lähtökohta sulla ihan väärä. Hassuttelussa tarkoitus taas ei ole lainkaan se, että toinen suuttuisi vaan nauraisi omille omituisuuksilleen. Se keventää ihmistä.
Jos mulle vaikka aamulla ylösnoustessa sanottaisiin, että ”näytät ihan villiintyneeltä tarhaketulta” tms en pystyisi muuta kuin nauramaan. Ja sanoithan säkin äsken, että mun itteni pitäs keskittyä ”kilareihin” niin väkisin tyrskähtää nauru. Näitä mä tarkoitan. Tosin kyllähän sä osasit nauraa silloin ilmanottoputkifiaskolle mikä teiltä ei menny pujiksen kanssa öh...ihan putkeen. -Pönttis 🌸 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otat vieläkin tän väärin! Ei puhuta arvostelusta vaan siitä, että joku sanoo esim. toisesta hassun huomion ja se naurattaa! Ei arvosteluasia,, ei ei ei. Harmis, nyt on lähtökohta sulla ihan väärä. Hassuttelussa tarkoitus taas ei ole lainkaan se, että toinen suuttuisi vaan nauraisi omille omituisuuksilleen. Se keventää ihmistä.
Jos mulle vaikka aamulla ylösnoustessa sanottaisiin, että ”näytät ihan villiintyneeltä tarhaketulta” tms en pystyisi muuta kuin nauramaan. Ja sanoithan säkin äsken, että mun itteni pitäs keskittyä ”kilareihin” niin väkisin tyrskähtää nauru. Näitä mä tarkoitan. Tosin kyllähän sä osasit nauraa silloin ilmanottoputkifiaskolle mikä teiltä ei menny pujiksen kanssa öh...ihan putkeen. -Pönttis 🌸Niin njo kyllähän hauskoille jutuille aina voi nauraa, eihän niitä sillä tavoin edes pidä ottaa henkilökohtaisesti kun ne on usein tilannekomiikkaa eikä mitään pysyvään tilaan liittyvää. kelpaako tämä :)
Anonyymi kirjoitti:
Niin njo kyllähän hauskoille jutuille aina voi nauraa, eihän niitä sillä tavoin edes pidä ottaa henkilökohtaisesti kun ne on usein tilannekomiikkaa eikä mitään pysyvään tilaan liittyvää. kelpaako tämä :)
-harmiseikirj-No nyt 🌸 jos tätä vaan noudatetaan. Nimenomaan. Tilannekomiikka. Eikä se ole pysyvää. Sehän vaihtuu alati. Hyvä. -p.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nyt 🌸 jos tätä vaan noudatetaan. Nimenomaan. Tilannekomiikka. Eikä se ole pysyvää. Sehän vaihtuu alati. Hyvä. -p.
Minä luulen että naiset noin yleisesti ottaen on huonompia ymmärtämään tilannekohtaisia heittoja, miehet ei taas edes ajattele niitä laukoessaan mitään sen kummempaa,, no voihan se olla toisinkinpäin. Tulee mieleen siinä ensditreffialttarissa se Emma kun se ainakin lehtijuttujen mukaan helposti niistä ottaa itseensä vaikka ei pitäisi. Mutta kieltämättä hankalaa, oli sitten mies tai nainen se liian tosissaan ottava osapuoli, toiselle kun koko ajan pitäisi miettiä että jos sanoo jotain mielestään hauskaa ääneen että miten toinen osapuoli sen sitten ottaa.
-harmiseikirj- Minusta on hyvä osata nauraa itselleen, että muillekin.
Molempia nauramisen kykyjä tai taitoja tarvitaan. Toisille voi nauraa huumorista, mutta toki myös älyttömistä ideoista ja näkemyksistä. Itse nauran toisille usein silloin, kun he esittävät asiantuntijaa minun henkilökohtaisten asioiden suhteen. Kun he maalavat minusta kuvaa, joka ei täsmää.
Tai kun heitä vituttaa, se mitä olen.
Itselleni nauran, kun olen typerä, kekseliäs, vitsikäs, töpeksin tai tajuan jonkun asian vaikuttaneen jotenkin suotuisasti tai epäsuotuisasti kannaltani vaikkapa johonkin tilanteeseen josta seuraa jotain sen vuoksi minulle. Tavallaan nauran karmalle. 😃- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä luulen että naiset noin yleisesti ottaen on huonompia ymmärtämään tilannekohtaisia heittoja, miehet ei taas edes ajattele niitä laukoessaan mitään sen kummempaa,, no voihan se olla toisinkinpäin. Tulee mieleen siinä ensditreffialttarissa se Emma kun se ainakin lehtijuttujen mukaan helposti niistä ottaa itseensä vaikka ei pitäisi. Mutta kieltämättä hankalaa, oli sitten mies tai nainen se liian tosissaan ottava osapuoli, toiselle kun koko ajan pitäisi miettiä että jos sanoo jotain mielestään hauskaa ääneen että miten toinen osapuoli sen sitten ottaa.
-harmiseikirj-Emmasta olen samaa mieltä. En huomannut missään kohtaa, että Tuomas pahalla olisi sanonut. Hän leikitteli. Mutta tietysti kaikkea ei kamerassa nähty niin se vara aina. Ja siitä samaa mieltä, että jos joutuu tuolleen koko ajan olemisiaan ja lauseitaan varomaan, siitä ei tule mitään. -Pönttis 🌸
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-harmiseikirj-Samaa mieltä, naiset on usein hankalimpia/tosikoita, miesten kanssa on rennompaa! T:nainen
- Anonyymi
Kun ei jotain ymmärrä, parempi vaieta ja nauraa itselleen.
- Anonyymi
Älä vaadi, vaan arvosta auttavaa kättä.
- Anonyymi
Älä pure mun ananasta
- Anonyymi
Älä vaadi arvostusta.
Älä jarruttele liikaa alamäessä
- Anonyymi
Se luotto kun kerran menee ihmiseen
sitä et takaisin saa - Anonyymi
Erittäin hyviä on tullut namuset! -Pönttis 🌸
Saa jatkaa :)) - Anonyymi
Kaikki mitä netissä lukee, on totta. Ole fundamentalistitrolliuskovainen.
- Anonyymi
Yritä olla ystävällinen kaikkia toisia ihmisiä kohtaan.
Vastaan tähän n. 50 vuoden kuluttua, jos olen hengissä ja viisastunut.
- Anonyymi
Iltapäivään mennessä vastaat ei mitään selityksiä, olet jo pyörimässä siinä. Aikuinen ukko tietää kyllä jo vastauksen.
Anonyymi kirjoitti:
Iltapäivään mennessä vastaat ei mitään selityksiä, olet jo pyörimässä siinä. Aikuinen ukko tietää kyllä jo vastauksen.
Nyt keksin sen. Fyysinen ähellys sai veren kiertämään vasemmankin silmämunan takana. Ja sitä paitsi täytyyhän sitä yrittää, kun kersantti käskee:
Kun löydät hyvän pohjakosteen Älä hievahda.
"Anna minulle tyyneyttä hyväksyä asiat, joita en voi muuttaa, rohkeutta muuttaa ne jotka voin ja viisautta erottaa nämä kaksi toisistaan."
- Anonyymi
Tämä sulke: LOPETA AINAINEN VALITUS JA MUUDEN KOMENTELU!
Anonyymi kirjoitti:
Tämä sulke: LOPETA AINAINEN VALITUS JA MUUDEN KOMENTELU!
Öö, oletko kunnossa?
- Anonyymi
No siellähän tuo elämänohjeeni jo olikin...
- Anonyymi
Miksi Maserati B-16 sylinterin omistajat ovat niin LUUSERWEITA?
- Anonyymi
"Elämää voi ymmärtää vain katsomalla taaksepäin, mutta sitä on elettävä katsomalla eteenpäin."
xLiner - Anonyymi
Älä kohdista viestejä itseesi ja muista,että
negatiiviset kirjoittajat ovat lääkityksen alla. - Anonyymi
Lääkitykseen kohdistuneet kuin Sanna Marin?
- Anonyymi
Luota vain itseesi. Pärjäät.
- Anonyymi
Anna anteeksi, saat silloin itsekin
- Anonyymi
Itseltään ehkä, mutta ei aina toiselta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itseltään ehkä, mutta ei aina toiselta.
Yleistää ei voi kumminkaan päin, toivoa vaan.
- Anonyymi
"Anna minulle tyyneyttä hyväksyä asiat, joita en voi muuttaa, rohkeutta muuttaa, mitkä voin, ja viisautta erottaa nämä toisistaan."
- Anonyymi
Tää on hyvä ohje
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää on hyvä ohje
Lisäys.
Viisautta kannattaako muuttaa.
- Anonyymi
Älä ikinä kunnioita naista, koska nainen oli luotu miehen kuvaksi, joten jokainen nainen on halveksittuva olio.
- Anonyymi
Minkälainen äitisuhde sulla on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkälainen äitisuhde sulla on?
Äiti on kaikki kaikessa.
- Anonyymi
Ai, koska miehetkin on halveksittavia olioita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äiti on kaikki kaikessa.
Mikset osaa kunnioittaa naisia? Pettynyt suhteissa?
- Anonyymi
Hömppö, minä kunnioitan kyllä naisia, joku toinen kirjoitti.
- Anonyymi
Tyydy siihen kaikkeen mitä et saanut silloin kun sen aika oli.
- Anonyymi
Miten? Ellei saanut, miten tyytyä? Olla miettimättä sitä mitä olisi voinut olla tai saada, siinä se.
"Elä ja anna toisten kuolla."
- Anonyymi
Avaatko?
Jokainen saa elää tyylillään, mutta loppuosa jäi pimentoon? Anonyymi kirjoitti:
Avaatko?
Jokainen saa elää tyylillään, mutta loppuosa jäi pimentoon?Elämä on muutakin kuin se, että sydän sykkii. Pitää elää omaa elämäänsä välittämättä henkisesti kuolevista, jotka yrittävät vetää kaikki mukanaan tyhjyyden roviolle.
James Bondissa esitettynä tarkoitus oli tietysti enempi fyysistä laatua. ; )- Anonyymi
Kollimaattori kirjoitti:
Elämä on muutakin kuin se, että sydän sykkii. Pitää elää omaa elämäänsä välittämättä henkisesti kuolevista, jotka yrittävät vetää kaikki mukanaan tyhjyyden roviolle.
James Bondissa esitettynä tarkoitus oli tietysti enempi fyysistä laatua. ; )Henkinen puoli on elämään kuuluvaa. Sen vaikutus voi olla suurempaa kuin haluaa myöntää ja siksi varmaan vapaa paikka henkisyydestä ei niin vaan täytykään. Jää paljolti kiistelty musta kammottava aukko.
Tyhjyys ei välttämättä ole huonoin vaihtoehto, kunhan sen osaisi käsitellä ja mennä eteenpäin.
JB kuuluu sarjaan legenda, joka vetoaa omalla tavallaan.
Unelmista rakennetaan pettymysten talo.
- Anonyymi
Tie helvettiin on kivetty hyvillä aikomuksilla.
- Anonyymi
älä jumitu koneelle lukeen suomi24 keskusteluita, sun nuppi sekoo
- Anonyymi
Minulla usein päinvastoin. Kun omassa elämässä on vaikeaa ja tulee tänne... huomaakin oman elämän olevan oikein hyvää 😍
- Anonyymi
Tuhosi keskustelun, kun yritin juuri sanoa samaa että näiden palstojen perimmäinen tarkoitus on olla viihdettä lukea toisten kirjoitelmia.
- Anonyymi
Tasapaino: Älä aina syytä kaikesta toisia tai älä aina syytä kaikesta itseäsi.
Molemmat ääripäät on todella itsekeskeisiä, eikä kukaan tykkää olla sellaisen ihmisen kanssa. Hae ammatti apua, jos et pysty itse tasapainoa tässä asiassa löytämään. Sinua arvostetaan enemmän ihmisenä ja henkilönä silloin kun rehellisesti haet apua ongelmiisi ja kärsivällisesti jaksat korjata virheitäsi. Se on n.oloa ja häpe.ällistä, jos et sitä apua edes mene hakemaan.
Osaksi tasapainoista ihmistä ja elämää kuuluu se, että tietää ja osaa hakea apua kun ei yksinään jotain pysty korjaamaan tai tekemään. Joskus sitä apua joutuu kärsivällisesti hakemaan pitkään ja sitten jaksaa työstää itseään pitkään, mutta se kärsivällisyyskin tuo mukanaan tasapainoisempaa suhtautumista.- Anonyymi
Joo, sanotaan EI syyttelylle muutenkin. Siitä ei mitään hyvää seuraa.
- Anonyymi
Ajankohtainen neuvo nyt kun yksi elokuva nousi taas pinnalle viime aikoina ja toi mukanaan tämän:
'Anna kaiken tapahtua sinulle. Kauneus ja kauhu. Jatka vain. Mikään tunne ei ole lopullinen.'
Rainer Maria Rilke - Anonyymi
Antaisin ohjeeksi lopeta palstailu täältä et kumppania löydä. Lopeta muutenkin netissä kirjoittelu, kumppanin lötää baarista kun juo viinaa.
t viinamies - Anonyymi
Ja ne varpaiden kynnetkin aina pitäisi leikkellä, koska ne sitten raapivat riekaleiksi lakanoita jne...
- Anonyymi
Älä tee johtopäätöksiä pelkän ulkonäön perusteella, tietämättä mikä on kyseisen ihmisen tausta. Saati syytä siitä. Jälkimmäiseen on tullut itsekin muutaman kerran sorruttua. -ihan sivusta
Edesmenneen Dale Earnhardtin motto:
"The winner ain't the one with the fastest car, it's the one who refuses to lose."
Laajemmin ajateltuna toimii elämässä ihan yleisesti ottaen, eikä yksinomaan hieman badass Nascar-kuskin kommenttina.- Anonyymi
Uskalla katsoa rehellisesti peiliin 💎
- Anonyymi
Älä neuvo muita,jos itse olet metsässä.
- Anonyymi
Tyydy siihen mitä oot,älä rupee muita muuttaan.
- Anonyymi
Asiat saavat kannatusta hyvyyden perusteella,turhaa on huonoa kaupata.
- Anonyymi
Narsisti on aina oikeassa.Väittele niin
näet kuinka huono oletkaan. - Anonyymi
Oma äiti tietää mikä on lapselle paras
,kun ohje tulee sydämestä.Vieras on
vieras aina. - Anonyymi
Ihan älyttömän hyviä olette laittaneet edelleen! Olen lukenut jokaisen, JA koska olen lievästi kilpailuviettinen, saatan tästä julistaa vielä kolmen parhaan sijoittuneen. Sitten pannaan niiden lisäksi kunniamaininta-kategoria. Mutta jos tulee vielä, kirjoittakaa. :)) -Pönttis 🌸
- Anonyymi
Tässä on jo kotva odoteltu perunatietäjän loppukilpailua, sekin olisi jonossa. Muistutinpahan vaan :D
Anonyymi kirjoitti:
Tässä on jo kotva odoteltu perunatietäjän loppukilpailua, sekin olisi jonossa. Muistutinpahan vaan :D
-harmiseikirj-(Sitä ei sallittu! Sehän oli jo. Loukkaannuin sen poistosta...🥺-p)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
(Sitä ei sallittu! Sehän oli jo. Loukkaannuin sen poistosta...🥺-p)
No syystäkin :( Olisihan se pitänyt ratkaista :)
Anonyymi kirjoitti:
No syystäkin :( Olisihan se pitänyt ratkaista :)
-harmiseikirj-Hirveesti tekis mieli.... kilpailla! :))
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hirveesti tekis mieli.... kilpailla! :))
Ja ennenkaikkea näyttää sille etelänpellelle jonka sijoittuminen kärkikolmikkoon oli pelkkä onnenkantamoinen :D
Anonyymi kirjoitti:
Ja ennenkaikkea näyttää sille etelänpellelle jonka sijoittuminen kärkikolmikkoon oli pelkkä onnenkantamoinen :D
-harmiseikirj-Öh...pidetäänpä molemmat ihan pikkuisen hiljaisempaa ääntä siitä. -Pönttis 🌸
Heh... jotenkin on tunne, että saattaa vielä kuulua kuisketta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-harmiseikirj-Niinni, kyllä se vielä järjestyy :))
- Anonyymi
...Kun näitä katsoo, täällähän on oikeasti aika mukavaa väkeä :) -Pönttis 🌸
- Anonyymi
Palstaan kohtainen elämänohje:
Älä usko sitä mitä harmis kirjoittaa, hän on palstan päätrolli ja pysyy terveenä kun ei ota hänen juttujaan tosissaan.- Anonyymi
"Harmiksen juttu päivässä pitää lääkärin loitolla"
-harmiseikirj-
Lukematta muita kuin Pönttiksen todella hyvän ohjeen:
Kunnioitus (alkaa itsestä ja muista, eikä lopu mihinkään)- Anonyymi
Tämä ei ole ainoa ohje mutta yksi kuitenkin:
Hyväksy itsesi sellaisena kuin olet!
Silloin on itsellä parempi olla ja pärjää oman itsensä kanssa, ja pärjää paremmin muidenkin kanssa. - Anonyymi
Paljon on tullut itselle naurettua. Tänään viimeksi kun kävin tutuissa menneisyyden tapahtumiin liittyvissä paikoissa kävelemässä. Ihan ääneen tuli naurettua.
- Anonyymi
Ei ole merkitystä mitä syöt joulun ja uudenvuoden välillä, vaan merkitystä on mitä syöt uudenvuoden ja joulun välillä.
- Anonyymi
Viinamies tietää mikä on pullon hinta.
- Anonyymi
Tupakkamies tietää mitä joutuu maksaan.
- Anonyymi
Monta suhdetta on kuin tyhjä kaivo ,josta ei
virkistävää vettä nouse. - Anonyymi
Jos kaadut, nouse ylös.
-Sheena- Anonyymi
- Kompastu niin et kaadu.
- Anonyymi
Jos putoat, nouse satulaan.
- Anonyymi
Pullamies tietää mikä on pitkon pituus.
- Anonyymi
Mies tulee räjänokastakin,muttei turhan
naurajasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot27518390Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss10110560Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai847219Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?3967099Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki424678Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.853464"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita1243028Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen972575Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit332356MTV: Timo Jutila lataa suoraa tekstiä Pippa Laukan tylystä kritiikistä tosi-tv-kuvausten jälkeen
Juti sai kuulla kyllä kunniansa Olet mitä syöt -ohjelmassa elintavoistaan! Toki olihan siinä aika paljon rasvaista syötä342301