Näin iltasella ehkä joku grillis tuote tai jokin makea esin suklaa siis mitä tekis mieli nyt
Mikä nyt maistuis
24
<50
Vastaukset
- Anonyymi
No nakin jos sais...
- Anonyymi
Juu keitettyjä nakkeja kyllä maistuis nyt rupesikin tekemään nakkeja tosiaan mieli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu keitettyjä nakkeja kyllä maistuis nyt rupesikin tekemään nakkeja tosiaan mieli
Mulla teki yks kaks mieli keskellä yötä ja piti mikrottaa. Heräsin nakin tuskaan.
- Anonyymi
Sain!
Nyt tekis mieli pitsaa. Pepperoni, salami, cheddar, homejuusto. Tai sitten kebabrulla.
Todellisuudessa olen laihiksella 🤪- Anonyymi
No kuka antaa nakin?
Katkarapusalaattia.. ai ai..
- Anonyymi
Tänne se.
Anonyymi kirjoitti:
Tänne se.
Kipittää kuuliaisesti lautaskaapille.. hakee lautasen ja jakaa kiltisti katkarapusalaattinsa..
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Kipittää kuuliaisesti lautaskaapille.. hakee lautasen ja jakaa kiltisti katkarapusalaattinsa..
Syö niin, että ravut lentelevät ympäriinsä!
Anonyymi kirjoitti:
Syö niin, että ravut lentelevät ympäriinsä!
No en mä mikään nöf nöf ole. Rajansa kuuliaisuudellakin.
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
No en mä mikään nöf nöf ole. Rajansa kuuliaisuudellakin.
Ei kun minä!!
Anonyymi kirjoitti:
Ei kun minä!!
No minäpä käyn hakemassa kameran niin ikuistan sun nöf nöfit jälkipolville..
" räps"
Tuli hyvä kuva..katkarapuja suupielessä.. salaattia rinnuksilla ja salattikastiketta poskella..- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
No minäpä käyn hakemassa kameran niin ikuistan sun nöf nöfit jälkipolville..
" räps"
Tuli hyvä kuva..katkarapuja suupielessä.. salaattia rinnuksilla ja salattikastiketta poskella..Kuka pilaa salaatin kastikkeella?
- Anonyymi
Ei ole rahaa tuollaisiin, onneksi on sentään kotona aineksia niin voi makaroonista tehdä suolaista ja jauhoista jotain herkkua.
- Anonyymi
Suolakeksejä ja italiansalaattia. Nyt kahvia taloussuklaan kera, täyyteläistä. Harvinaisen rentoutunut maanantai-iltaan. Feels kuud vaikka helvetinkone päriseekin aikaisin aamulla. - cu-
- Anonyymi
Onko helvetinkone toiselta nimeltään herätyskello? Muistan aikoinaan kun olin vuorotöissä ja se saamarin Tsekkoslovakilainen vieterivetoinen kilikolikello herätti naapuritkin. Se oli sitä sekavaa aikaa.
- Anonyymi
No jaa. Söin iltapalaksi kuorrutettuja Mozzarellatikkuja. Paketissa oli mukana kastikekin.
- Anonyymi
Pepparkakka-suklaalevy!
Savusilakat, lohivoileipä ja vaniljajugurtti.
- Anonyymi
Hyvältä kuulostaa maistuis mullekkin
- Anonyymi
Porkkanaraastetta, raejuustoa, hapankorppua, teetä.
- Anonyymi
Mun alkoi tekee mieli nuudelia. Se on hyvää, eikä muuhun ole nyt varaa kuin 50 centin iltapalaan.
- Anonyymi
Minä aion nyt huomisesta alkaa elämäntaparemonttiin, eli alan katsomaan vähän mitä syön ja liikun. Tällaisen päätöksen oon tänään tehnyt, kun näin iltalehdessä Iivo Niskasen sixpäkin. Omani pinnalle on kertynyt rasvakerros, vaikka jotain yhtäläisyyttä löysinkin, kun jotkut lihakset erottuvat edelleenkin tästä epäterveellisestä syömisestä huolimatta. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voi luoja miten haluaisin
jutella kanssasi nyt. Harmittaa, että pidin estossa, mutta silloin olisin ollut riekaleina pienistäkin syytöksistä tai486820Hermanni taitaa hyötyä oikein isot rahat
https://letco.fi/finnish/ https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010933843.html Tällainen suomalaismulkeroko edustaa noita912277- 1341852
Stefan muuttopuuhissa
Stefan on luonut kuvakollaasin instaansa. Suurin osa kuvista fiksuja otoksia vuosien varrelta sopivan musiikin kera. Es2211069Syvästi levoton
Muistat varmaan sinäkin. Ei sitä olisi koskaan toivonut omalle kohdalle tämmöistä. Mutta kyllä minä selviän kuten ennenk9993Mihin menet itäsuomalainen ja Helsinkiläiset jos sota syttyisi ?
Minne kuvittelitte sieltä kerrostaloistanne lähtevän kun rytinä alkaa ? Mun tiloihin ette ainakaan tule !76867Oon oikeasti vältellyt
Sua viime aikoina mutta ainoastaan siitä syystä että oon voinut niin huonosi etten ole halunnut että näät mua ollenkaan58844- 53825
- 155819
Pikkulinnut lauloi että olet rakastunut mies...
Se kieltämättä selittää paljon, mutta annan sinun olla nyt rauhassa. Aikamme tulee vielä 🤭42814