Mikä nyt maistuis

Anonyymi

Näin iltasella ehkä joku grillis tuote tai jokin makea esin suklaa siis mitä tekis mieli nyt

24

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No nakin jos sais...

• Anonyymi

Juu keitettyjä nakkeja kyllä maistuis nyt rupesikin tekemään nakkeja tosiaan mieli

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu keitettyjä nakkeja kyllä maistuis nyt rupesikin tekemään nakkeja tosiaan mieli

Mulla teki yks kaks mieli keskellä yötä ja piti mikrottaa. Heräsin nakin tuskaan.

• Anonyymi

Sain!

• Nyt tekis mieli pitsaa. Pepperoni, salami, cheddar, homejuusto. Tai sitten kebabrulla.

Todellisuudessa olen laihiksella 🤪

• Anonyymi

No kuka antaa nakin?

• Katkarapusalaattia.. ai ai..

• Anonyymi

Tänne se.

• Anonyymi kirjoitti:

Tänne se.

Kipittää kuuliaisesti lautaskaapille.. hakee lautasen ja jakaa kiltisti katkarapusalaattinsa..

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Kipittää kuuliaisesti lautaskaapille.. hakee lautasen ja jakaa kiltisti katkarapusalaattinsa..

Syö niin, että ravut lentelevät ympäriinsä!

• Anonyymi kirjoitti:

Syö niin, että ravut lentelevät ympäriinsä!

No en mä mikään nöf nöf ole. Rajansa kuuliaisuudellakin.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

No en mä mikään nöf nöf ole. Rajansa kuuliaisuudellakin.

Ei kun minä!!

• Anonyymi kirjoitti:

Ei kun minä!!

No minäpä käyn hakemassa kameran niin ikuistan sun nöf nöfit jälkipolville..
        " räps"
        Tuli hyvä kuva..katkarapuja suupielessä.. salaattia rinnuksilla ja salattikastiketta poskella..

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

No minäpä käyn hakemassa kameran niin ikuistan sun nöf nöfit jälkipolville..
        " räps"
        Tuli hyvä kuva..katkarapuja suupielessä.. salaattia rinnuksilla ja salattikastiketta poskella..

Kuka pilaa salaatin kastikkeella?

• Anonyymi

Ei ole rahaa tuollaisiin, onneksi on sentään kotona aineksia niin voi makaroonista tehdä suolaista ja jauhoista jotain herkkua.

• Anonyymi

Suolakeksejä ja italiansalaattia. Nyt kahvia taloussuklaan kera, täyyteläistä. Harvinaisen rentoutunut maanantai-iltaan. Feels kuud vaikka helvetinkone päriseekin aikaisin aamulla. - cu-

• Anonyymi

Onko helvetinkone toiselta nimeltään herätyskello? Muistan aikoinaan kun olin vuorotöissä ja se saamarin Tsekkoslovakilainen vieterivetoinen kilikolikello herätti naapuritkin. Se oli sitä sekavaa aikaa.

• Anonyymi

No jaa. Söin iltapalaksi kuorrutettuja Mozzarellatikkuja. Paketissa oli mukana kastikekin.

• Anonyymi

Pepparkakka-suklaalevy!

• Savusilakat, lohivoileipä ja vaniljajugurtti.

• Anonyymi

Hyvältä kuulostaa maistuis mullekkin

• Anonyymi

Porkkanaraastetta, raejuustoa, hapankorppua, teetä.

• Anonyymi

Mun alkoi tekee mieli nuudelia. Se on hyvää, eikä muuhun ole nyt varaa kuin 50 centin iltapalaan.

• Anonyymi

Minä aion nyt huomisesta alkaa elämäntaparemonttiin, eli alan katsomaan vähän mitä syön ja liikun. Tällaisen päätöksen oon tänään tehnyt, kun näin iltalehdessä Iivo Niskasen sixpäkin. Omani pinnalle on kertynyt rasvakerros, vaikka jotain yhtäläisyyttä löysinkin, kun jotkut lihakset erottuvat edelleenkin tästä epäterveellisestä syömisestä huolimatta. ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voi luoja miten haluaisin

jutella kanssasi nyt. Harmittaa, että pidin estossa, mutta silloin olisin ollut riekaleina pienistäkin syytöksistä tai
      Ikävä
      48
      6820
    2. Hermanni taitaa hyötyä oikein isot rahat

https://letco.fi/finnish/ https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010933843.html Tällainen suomalaismulkeroko edustaa noita
      Maailman menoa
      91
      2277
    3. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi

loppuvuonna 2024 ?
      Ikävä
      134
      1852
    4. Stefan muuttopuuhissa

Stefan on luonut kuvakollaasin instaansa. Suurin osa kuvista fiksuja otoksia vuosien varrelta sopivan musiikin kera. Es
      Kotimaiset julkkisjuorut
      221
      1069
    5. Syvästi levoton

Muistat varmaan sinäkin. Ei sitä olisi koskaan toivonut omalle kohdalle tämmöistä. Mutta kyllä minä selviän kuten ennenk
      Ikävä
      9
      993
    6. Mihin menet itäsuomalainen ja Helsinkiläiset jos sota syttyisi ?

Minne kuvittelitte sieltä kerrostaloistanne lähtevän kun rytinä alkaa ? Mun tiloihin ette ainakaan tule !
      Maailman menoa
      76
      867
    7. Oon oikeasti vältellyt

Sua viime aikoina mutta ainoastaan siitä syystä että oon voinut niin huonosi etten ole halunnut että näät mua ollenkaan
      Ikävä
      58
      844
    8. Minkä numerosarjan

Saat, kun lasket kaivattusi kirjaimet yhteen?
      Ikävä
      53
      825
    9. Hyvää vuoden viimeistä

Maanantai aamupäivää. Huomenta hyvää aurinkoista ☕🐺❄️😊❤️🌞
      Ikävä
      155
      819
    10. Pikkulinnut lauloi että olet rakastunut mies...

Se kieltämättä selittää paljon, mutta annan sinun olla nyt rauhassa. Aikamme tulee vielä 🤭
      Ikävä
      42
      814
    Aihe