Näin iltasella ehkä joku grillis tuote tai jokin makea esin suklaa siis mitä tekis mieli nyt
Mikä nyt maistuis
24
<50
Vastaukset
- Anonyymi
No nakin jos sais...
- Anonyymi
Juu keitettyjä nakkeja kyllä maistuis nyt rupesikin tekemään nakkeja tosiaan mieli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu keitettyjä nakkeja kyllä maistuis nyt rupesikin tekemään nakkeja tosiaan mieli
Mulla teki yks kaks mieli keskellä yötä ja piti mikrottaa. Heräsin nakin tuskaan.
- Anonyymi
Sain!
Nyt tekis mieli pitsaa. Pepperoni, salami, cheddar, homejuusto. Tai sitten kebabrulla.
Todellisuudessa olen laihiksella 🤪- Anonyymi
No kuka antaa nakin?
Katkarapusalaattia.. ai ai..
- Anonyymi
Tänne se.
Anonyymi kirjoitti:
Tänne se.
Kipittää kuuliaisesti lautaskaapille.. hakee lautasen ja jakaa kiltisti katkarapusalaattinsa..
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Kipittää kuuliaisesti lautaskaapille.. hakee lautasen ja jakaa kiltisti katkarapusalaattinsa..
Syö niin, että ravut lentelevät ympäriinsä!
Anonyymi kirjoitti:
Syö niin, että ravut lentelevät ympäriinsä!
No en mä mikään nöf nöf ole. Rajansa kuuliaisuudellakin.
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
No en mä mikään nöf nöf ole. Rajansa kuuliaisuudellakin.
Ei kun minä!!
Anonyymi kirjoitti:
Ei kun minä!!
No minäpä käyn hakemassa kameran niin ikuistan sun nöf nöfit jälkipolville..
" räps"
Tuli hyvä kuva..katkarapuja suupielessä.. salaattia rinnuksilla ja salattikastiketta poskella..- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
No minäpä käyn hakemassa kameran niin ikuistan sun nöf nöfit jälkipolville..
" räps"
Tuli hyvä kuva..katkarapuja suupielessä.. salaattia rinnuksilla ja salattikastiketta poskella..Kuka pilaa salaatin kastikkeella?
- Anonyymi
Ei ole rahaa tuollaisiin, onneksi on sentään kotona aineksia niin voi makaroonista tehdä suolaista ja jauhoista jotain herkkua.
- Anonyymi
Suolakeksejä ja italiansalaattia. Nyt kahvia taloussuklaan kera, täyyteläistä. Harvinaisen rentoutunut maanantai-iltaan. Feels kuud vaikka helvetinkone päriseekin aikaisin aamulla. - cu-
- Anonyymi
Onko helvetinkone toiselta nimeltään herätyskello? Muistan aikoinaan kun olin vuorotöissä ja se saamarin Tsekkoslovakilainen vieterivetoinen kilikolikello herätti naapuritkin. Se oli sitä sekavaa aikaa.
- Anonyymi
No jaa. Söin iltapalaksi kuorrutettuja Mozzarellatikkuja. Paketissa oli mukana kastikekin.
- Anonyymi
Pepparkakka-suklaalevy!
Savusilakat, lohivoileipä ja vaniljajugurtti.
- Anonyymi
Hyvältä kuulostaa maistuis mullekkin
- Anonyymi
Porkkanaraastetta, raejuustoa, hapankorppua, teetä.
- Anonyymi
Mun alkoi tekee mieli nuudelia. Se on hyvää, eikä muuhun ole nyt varaa kuin 50 centin iltapalaan.
- Anonyymi
Minä aion nyt huomisesta alkaa elämäntaparemonttiin, eli alan katsomaan vähän mitä syön ja liikun. Tällaisen päätöksen oon tänään tehnyt, kun näin iltalehdessä Iivo Niskasen sixpäkin. Omani pinnalle on kertynyt rasvakerros, vaikka jotain yhtäläisyyttä löysinkin, kun jotkut lihakset erottuvat edelleenkin tästä epäterveellisestä syömisestä huolimatta. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341383
- 1031085
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308842- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144614