Mikä nyt maistuis

Anonyymi

Näin iltasella ehkä joku grillis tuote tai jokin makea esin suklaa siis mitä tekis mieli nyt

24

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No nakin jos sais...

• Anonyymi

Juu keitettyjä nakkeja kyllä maistuis nyt rupesikin tekemään nakkeja tosiaan mieli

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu keitettyjä nakkeja kyllä maistuis nyt rupesikin tekemään nakkeja tosiaan mieli

Mulla teki yks kaks mieli keskellä yötä ja piti mikrottaa. Heräsin nakin tuskaan.

• Anonyymi

Sain!

• Nyt tekis mieli pitsaa. Pepperoni, salami, cheddar, homejuusto. Tai sitten kebabrulla.

Todellisuudessa olen laihiksella 🤪

• Anonyymi

No kuka antaa nakin?

• Katkarapusalaattia.. ai ai..

• Anonyymi

Tänne se.

• Anonyymi kirjoitti:

Tänne se.

Kipittää kuuliaisesti lautaskaapille.. hakee lautasen ja jakaa kiltisti katkarapusalaattinsa..

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Kipittää kuuliaisesti lautaskaapille.. hakee lautasen ja jakaa kiltisti katkarapusalaattinsa..

Syö niin, että ravut lentelevät ympäriinsä!

• Anonyymi kirjoitti:

Syö niin, että ravut lentelevät ympäriinsä!

No en mä mikään nöf nöf ole. Rajansa kuuliaisuudellakin.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

No en mä mikään nöf nöf ole. Rajansa kuuliaisuudellakin.

Ei kun minä!!

• Anonyymi kirjoitti:

Ei kun minä!!

No minäpä käyn hakemassa kameran niin ikuistan sun nöf nöfit jälkipolville..
        " räps"
        Tuli hyvä kuva..katkarapuja suupielessä.. salaattia rinnuksilla ja salattikastiketta poskella..

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

No minäpä käyn hakemassa kameran niin ikuistan sun nöf nöfit jälkipolville..
        " räps"
        Tuli hyvä kuva..katkarapuja suupielessä.. salaattia rinnuksilla ja salattikastiketta poskella..

Kuka pilaa salaatin kastikkeella?

• Anonyymi

Ei ole rahaa tuollaisiin, onneksi on sentään kotona aineksia niin voi makaroonista tehdä suolaista ja jauhoista jotain herkkua.

• Anonyymi

Suolakeksejä ja italiansalaattia. Nyt kahvia taloussuklaan kera, täyyteläistä. Harvinaisen rentoutunut maanantai-iltaan. Feels kuud vaikka helvetinkone päriseekin aikaisin aamulla. - cu-

• Anonyymi

Onko helvetinkone toiselta nimeltään herätyskello? Muistan aikoinaan kun olin vuorotöissä ja se saamarin Tsekkoslovakilainen vieterivetoinen kilikolikello herätti naapuritkin. Se oli sitä sekavaa aikaa.

• Anonyymi

No jaa. Söin iltapalaksi kuorrutettuja Mozzarellatikkuja. Paketissa oli mukana kastikekin.

• Anonyymi

Pepparkakka-suklaalevy!

• Savusilakat, lohivoileipä ja vaniljajugurtti.

• Anonyymi

Hyvältä kuulostaa maistuis mullekkin

• Anonyymi

Porkkanaraastetta, raejuustoa, hapankorppua, teetä.

• Anonyymi

Mun alkoi tekee mieli nuudelia. Se on hyvää, eikä muuhun ole nyt varaa kuin 50 centin iltapalaan.

• Anonyymi

Minä aion nyt huomisesta alkaa elämäntaparemonttiin, eli alan katsomaan vähän mitä syön ja liikun. Tällaisen päätöksen oon tänään tehnyt, kun näin iltalehdessä Iivo Niskasen sixpäkin. Omani pinnalle on kertynyt rasvakerros, vaikka jotain yhtäläisyyttä löysinkin, kun jotkut lihakset erottuvat edelleenkin tästä epäterveellisestä syömisestä huolimatta. ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4233
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3213
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      949
    6. 136
      936
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe