vegaani ruoka paskaa

Anonyymi

vegaani ruuassa ei ole mitään järkeä siitä ei saa mikäänlaista hyötyä verrattuna perus ruokaan, jos ette ole käsittäneet niin teän syötte muitten eläinten ruokia ja joka tapauksessa ne eläimet kuolevat joskus.

50

2009

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sinua vissiinkin ahdistaa toisten ruokailutavat. Ota ihan rennosti. Vai onks joku tunkenut sun ruokapöytään jäkättämään sun syömisistäsi?

      Jokainen valitsee itse syömisensä, niin sinä kuin minäkin. Olen muuten ollut lihattomalla ruokavaliolla n. 40 vuotta. Puolisoni on 8 vuotta minua nuorempi, 55v, metsästäjä ja tottunut riistaan, makkaraan yms. No minä käytän häntä kuntoutuksessa 2 kertaa viikossa. Haen kaupasta kahdet eri ruuat.

      Meidän perheessä kasvisyönti on voitolla. Äsken vetäsin soijapihvin valkosipulimajoneesilla ja hapankaalilla. Hyvää oli ja soija pitää meidät ikääntyvät harput vähemmän harpun näköisinä. Niin, että ihan turha huudella vieraisiin pöytiin.

      • Anonyymi

        Harppuna pysyy terveys paremmin millä tahansa ruualla kuin raskaissa töissä, mutta aivot tarvitsee kunnolllista ruokaa, naiset senkin puoleen pärjää vähemmällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harppuna pysyy terveys paremmin millä tahansa ruualla kuin raskaissa töissä, mutta aivot tarvitsee kunnolllista ruokaa, naiset senkin puoleen pärjää vähemmällä.

        Paskaa.

        Huomaa etta ravitsemuksesta ei ole tietoakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paskaa.

        Huomaa etta ravitsemuksesta ei ole tietoakaan.

        Joo, ei harppuna aivoja tarvitse, riittää kun osaa levittää jalkansa.


      • Anonyymi

        Monet soijaat sisältää liha. Ja mojonesi todella sisältää eläinten aineksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monet soijaat sisältää liha. Ja mojonesi todella sisältää eläinten aineksia.

        Soija on papu, papu ei olla liha. majoneesiin ei tarvita, kuin öljyä, aquafabaa ja mausteet. Mojo taas on ihan eri juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monet soijaat sisältää liha. Ja mojonesi todella sisältää eläinten aineksia.

        Päinvastoin. Monet lihat sisältää soijaa, koska suurin osa maailman soijasta menee eläinten ruuaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päinvastoin. Monet lihat sisältää soijaa, koska suurin osa maailman soijasta menee eläinten ruuaksi.

        Ja sitä eläinten rehuksi tuotua soijaa kasvatetaan EUn ulkopuolella. Sademetsää kaatuu rehun takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harppuna pysyy terveys paremmin millä tahansa ruualla kuin raskaissa töissä, mutta aivot tarvitsee kunnolllista ruokaa, naiset senkin puoleen pärjää vähemmällä.

        Mitä olen vegaaninaisia nähnyt, niin suurin osa näyttää ihan ryppyisiltä 30-vuotiaina. Tämän takia suomalaisnaiset menevät pilalle.


    • Anonyymi

      En ole syönyt paskaa, joten en osaa sanoa.

      Kerrotko lisää näistä hyödyistä? Ravinto-arvojako tarkoitat? Sano yksikin vitamiini/mineraali/hivenaine mitä ei saa kasveista tai bakteereista.

      Mikä on perusruoka?

      Veikkaanpa että hevi-osastolta löytyy sinullekin järkyttäviä, pahan makuisia vegaanisia ruoka-aineksia, joissa ei ole mitään järkeä, mutta
      syöt niitä ihan mielellään. Vaikkapa peruna. Ne mausteet ja yrtit joita käytät ovat pääsääntoisesti
      kasveista peräisin ja näin ollen ne ovat vegaanisia.

      Toki moni eläin syö samoja ruoka-aineksia kuin vegaanitkin. Vegaanitkin ovat eläimiä, niin kuin kaikki muutkin ihmiset. Kyllä vegaanit ovat tietoisia
      siitä että jokainen kuolee joskus.

      • Anonyymi

        Joo on nämä termit muuttuneet, ennen vegaani oli henkilö joka ei käyttänyt mitään eläinkunnan tuotteita , ei esim nahkakenkiä vaatteita , ei edes silkkiä kun ne toukat sitä tekee ei helmiä. Kasvissyöjä oli eri juttu , vegetaristi . Miten nykyään ?


    • Anonyymi

      Sinäkin kuolet joskus. Ehkä koiranruokana menisit. Nillehän kelpaa mikä vaan.

      • Anonyymi

        Matojen ruokana menee jos ei polteta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Matojen ruokana menee jos ei polteta

        Omat bakteerit sen ruumiin tuhoaa ellei jää maan pinnalle.


      • Anonyymi

        " Vegaaniosaston markettien hyllyt

        Soija ja hyönteiset. Tulevaisuuden ruokaa globalisteista orjiksi.
        Vegaaniliike oli psyop, joka kehitettiin hieman myöhemmin kuin LGBTQ🏳️‍🌈🏳️‍⚧️se on samasta keittiöstä. Kysy 1000 pedofiililtä, ​​transsukupuolelta, homolta, lesbolta jne., niin huomaat, että vähintään 75% heistä on vegaaneja.
        Cabal on vegaaniystävällinen💀
        Mitä seuraavaksi?
        Kannibalismi. "


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Vihannekset ja hedelmät ovat herkkua.

        Ei oo edes muitten eläinten kasvattamaa, joten vegaanit ei pääse syömään toisten ruokia.
        Poro kasvatta porkkanoita ja vegaanit varastaa sen ruoat. HAHAHA!

        Syöt suurimmaksi osaksi vegaanista ruokaa, että en ehkä viitsis vikistä.

        Tyhmyyttähän sä vain täällä todistat ja trollailet.
        Oot aika epätoivoinen ja kaipaat huomiota.

        Luuletko että sä saat kaipaamasi huomiota tällä tavalla? Toimiiko se?

        Kokeiole edes vaihtaa taktiikkaa noi kaikki trollit on sun :)


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Mikä saa sut luulemaan että vegaanit haluaa juustoja?

        Sä oot todella outo. Ihan oudot kuvitelmat.

        Trollaa vaan, jos se helpottaa sinun pahaa ja yksinäistä oloa.

        Itse en ainakaan vastaa enää yhteenkään sun trollaukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä saa sut luulemaan että vegaanit haluaa juustoja?

        Sä oot todella outo. Ihan oudot kuvitelmat.

        Trollaa vaan, jos se helpottaa sinun pahaa ja yksinäistä oloa.

        Itse en ainakaan vastaa enää yhteenkään sun trollaukseen.

        Raakaöljystä tehdään muovia, mutta muovia voidaan valmistaa myös kasviöljystä ja vegejuusto on yhdenlaista kasviöljystä tehtyä muovia. Kaupan hyllyllä noita näkyy eli kyllä niitä silloin joku myös ostaa.


      • Anonyymi

        Huh, mitähän mönjää tuokin on. Päättäjät haluaa kansan syövän moskaa ja maksavan jopa enemmän, itse syövät aitoa ruokaa. Tyhmiä on helppo huijata.

        Samalla tavalla työläiset pakottavat kerrostalokopperoihin järjettömällä vuokralla ja kulkemaan koronabusseissa, itse asuvat omakotitaloissa ja ajavat autolla. Pahimmat ongelmat kuitenkin joka suhteessa isoissa kaupungeissa, viherpiiperöt ovat aivopestyjä idiootteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raakaöljystä tehdään muovia, mutta muovia voidaan valmistaa myös kasviöljystä ja vegejuusto on yhdenlaista kasviöljystä tehtyä muovia. Kaupan hyllyllä noita näkyy eli kyllä niitä silloin joku myös ostaa.

        Maitotuotteiden käytön lopetin 12 vuotiaana. Ei maha kestänyt vieraan lajin rintamaitoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huh, mitähän mönjää tuokin on. Päättäjät haluaa kansan syövän moskaa ja maksavan jopa enemmän, itse syövät aitoa ruokaa. Tyhmiä on helppo huijata.

        Samalla tavalla työläiset pakottavat kerrostalokopperoihin järjettömällä vuokralla ja kulkemaan koronabusseissa, itse asuvat omakotitaloissa ja ajavat autolla. Pahimmat ongelmat kuitenkin joka suhteessa isoissa kaupungeissa, viherpiiperöt ovat aivopestyjä idiootteja.

        Tykkäät vastailla itsellesi. Vähänkö sinä oot taitava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkäät vastailla itsellesi. Vähänkö sinä oot taitava.

        Tykkäät arvailla. Vähänkö sinä oot huono.


    • Anonyymi

      Aloittaja puhuu asiaa. Kukaan ei Suomessa osaa valmistaa hyvää vegeä. Itse olen opetellut mutta vielä pitää harjoitella.
      .

      • Anonyymi

        Näinhän se menee, että itse valmistamalla saa mieleistään ja juuri sellaista ruokaa, kuin haluaa syödä.


    • Anonyymi

      Ihan ravintoympyrällä mennään kaikkea syön, punaista lihaa en juuri koskaan. Ehkä jouluna maistan kinkkua, silloin se on hyvää. Juuston syöntiä olen vähentänyt. Kasviksia lisännyt. Marjat ja rasvaton piimä smoothiena helppoa ja hyvää.

    • Anonyymi

      Tuntuu inhottavalta tuo joulukinkkukin!Pedot syö lihaa ja varsinkin tuotantoeläimistä saatua lihaa!Hyi!Todellista porsastelua!Syödessä lihaa se valuminen alkaa alaspäin tuotannosta ja teurastuksesta!
      Vegaani on se pyramidin korkein kivi ja lihaa syövät pitää vielä toistaiseksi määrällään tätä kiveä ylhäällä!Voimia!

      • Anonyymi

        Kyllä. Mutta pyramidi on katollaan.


    • Anonyymi

      Sinut voisi tappaa nälkään, koska joskushan sinä kuitenkin kuolet.

    • Anonyymi

      Ihan sama mitä ajattelet ihmisten ruokailu.Jokainen lappaa suhunsa mitä itse ostaa,ei ole sinulta pois,ei multakaan. Miä en ole Vege.Mutta vatsaani en laita tai lapaa suuhuni: Nautaa,en sikaa,en siipi karjaa. Kala,peruna on minun juttuni kuin vihanekset kanamunat kreikkalainen jugurtti.Panaani,mandariini.risiä pastaa unohtamatta.Ei mehut.ei viina ei tupakka, Vihreä Tee ja aamu kahvi on tumma pahtoinen Juhla-mokka.Vettä litkin pitkin päivää muutoin.Kiitos ei kaikki tuotteet missä sokeria.Ihan terveyssyitä ei sokeria.

    • Anonyymi

      Ne eläimet syntyvät tänne vain sen vuoksi, että jotkut haluavat välttämättä syödä niitä. Eihän siinä mitään järkeä ole, että ihmisten ruoka syötetään niille. Vegaanisuus on erittäin järkevää. Se ettei osaa valmistaa maistuvaa ruokaa on taas oppimiskysymys.

      • Anonyymi

        Siinä, että pitää lihan syönnistä ei ole mitään väärää. Ihminen on luontaisesti sekasyöjä ja liha on osa ruokavaliota. Tietenkin tuotantoeläinten syönnin sijaan voi mennä luontoon ampumaan ja kalastamaan syömänsä eläimet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä, että pitää lihan syönnistä ei ole mitään väärää. Ihminen on luontaisesti sekasyöjä ja liha on osa ruokavaliota. Tietenkin tuotantoeläinten syönnin sijaan voi mennä luontoon ampumaan ja kalastamaan syömänsä eläimet.

        Puluja vai rottia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puluja vai rottia?

        No, pulut on vain kyyhkysiä ja kyyhkysiä metsästetään nykyäänkin. Joten pulu kelpaisi hyvin. En ole varma rotasta, mutta uskon senkin lihan olevan syömiskelpoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä, että pitää lihan syönnistä ei ole mitään väärää. Ihminen on luontaisesti sekasyöjä ja liha on osa ruokavaliota. Tietenkin tuotantoeläinten syönnin sijaan voi mennä luontoon ampumaan ja kalastamaan syömänsä eläimet.

        Tuotantoeläinten massatuotantoa on vaikea pitää eettisesti kestävänä. Tuntevia olentoja pidetään keskityleiriolosuhteissa vailla minkäänlaisia mahdollisuuksia lajityypilliseen käyttäytymiseen. Elävistä olennoista tehdään massatuotannon osasia.

        Suomessa tapetaan 82 miljoonaa massatuotettua eläintä vuodessa. Joka sekuntti tapetaan 2-3 eläintä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuotantoeläinten massatuotantoa on vaikea pitää eettisesti kestävänä. Tuntevia olentoja pidetään keskityleiriolosuhteissa vailla minkäänlaisia mahdollisuuksia lajityypilliseen käyttäytymiseen. Elävistä olennoista tehdään massatuotannon osasia.

        Suomessa tapetaan 82 miljoonaa massatuotettua eläintä vuodessa. Joka sekuntti tapetaan 2-3 eläintä.

        Entä sitten? Ei nuo luvut herätä ainakaan minussa mitään tunnetta. Olen käynyt sikaloissa ja navetoissa monta kertaa eikä se ole saanut minua vähentämään lihan tai maidon käyttöä. Sian näkeminen tekee minut vain nälkäiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä sitten? Ei nuo luvut herätä ainakaan minussa mitään tunnetta. Olen käynyt sikaloissa ja navetoissa monta kertaa eikä se ole saanut minua vähentämään lihan tai maidon käyttöä. Sian näkeminen tekee minut vain nälkäiseksi.

        Joissakin mikään ei herätä mitään tunteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joissakin mikään ei herätä mitään tunteita.

        Valtaosa ei piittaa, vaikka tuollaisia lukuja kuuleekin. Ja ihmiset voi mennä vaikka teurastamoon vierailulle eikä se vähennä lihan syöntiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuotantoeläinten massatuotantoa on vaikea pitää eettisesti kestävänä. Tuntevia olentoja pidetään keskityleiriolosuhteissa vailla minkäänlaisia mahdollisuuksia lajityypilliseen käyttäytymiseen. Elävistä olennoista tehdään massatuotannon osasia.

        Suomessa tapetaan 82 miljoonaa massatuotettua eläintä vuodessa. Joka sekuntti tapetaan 2-3 eläintä.

        "Tuntevia olentoja pidetään keskityleiriolosuhteissa vailla minkäänlaisia mahdollisuuksia lajityypilliseen käyttäytymiseen. "

        Lienevät varsin tyytyväisiä kun ei tarvitse hankkia elatustaan "lajityypillisesti".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuotantoeläinten massatuotantoa on vaikea pitää eettisesti kestävänä. Tuntevia olentoja pidetään keskityleiriolosuhteissa vailla minkäänlaisia mahdollisuuksia lajityypilliseen käyttäytymiseen. Elävistä olennoista tehdään massatuotannon osasia.

        Suomessa tapetaan 82 miljoonaa massatuotettua eläintä vuodessa. Joka sekuntti tapetaan 2-3 eläintä.

        Suomessa annetaan 82 miljoonalle eläimelle elämä joka vuosi. Joka sekuntti syntyy 2-3 eläintä tähän maailmaan. Se on hienoa se.


    • Anonyymi

      Vegaaniruoka on ihan samaa kuin muutkin syövät, mutta ilman lihaa.

      • Anonyymi

        Kysymys on kahdesta asiasta: ensinnäkin keittotaidosta, Hyvät ruoat on hyvin tehtyjä: hyvin yhdistelty, hyvistä raaka-aineista ja hyvin maustettu. Toinen asia on tottumus. Esimerkiksi joku rasvaa tirisevä ylisuolainen grillimakkara on melko etova, jos siihen ei ole tottunut - ja minä en ole kasvissyöjä, mutta syön lihaa (nisäkästä ja lintua) vain harvoin ja punaista lihaa en juuri koskaan. Myöskään "joulun tähteä" harmaasuolattua kinkkua on mahdotonta pitää maukkaana vaikka ei se pahaa ole. Se on suolaista ja kun siihen laittaa hyvää sinappia se maistuu suolalle, sinapille ja umamille.


      • Anonyymi

        "Vegaaniruoka on ihan samaa kuin muutkin syövät, mutta ilman lihaa."

        Siis vähän kuin muovinen kumisaapas?


    • Anonyymi

      Poro ja lehmä ovat vegaaneja. Minun pöydän kruunaa kuolleet vegaanit. Niistä saa hyvää vegaanista ruokaa.

    • Anonyymi

      Vegaaniruoka esim,vögneri on paskaa,kasvikset,juurekset yms.hyvää mutta kaikki vöönerit paskaa

    • Anonyymi

      kova

    • Anonyymi

      Puolet (-50%) vähemmän menee rahaa kauppareissuilla kun ei osta yhtään liha ja maitotuotteita.

      Eikä tartte ostaa niitä verenpaine, kolesteroli ym laihdutuslääkkeitä

    • Anonyymi

      Olet varmasti syönyt paljon lihaa kun olet noin älykäs!

    • Anonyymi

      Vege vege PASKAA

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    6. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    7. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    8. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    9. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    10. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    Aihe