Kalastajat sairastuivat tuntemattomaan tautiin oltuaan meressä, kertoo Dacar Actu.
Alue sijaitsee satamakaupunkien välillä Ryfisk ja Mbur ei kaukana Dakarista.
Sairastunet saivat ihottumia
Infektio sijaitsee avomerellä, koska vain kalastajat sairastuivat.
Sairastuneita hoidettiin Ryfikin urheilukentällä.
Senegalissa yli 100 kalastajaa sairastui
7
98
Vastaukset
- Anonyymi
Kalastajissa kai se infektio on, jos se nyt on infektio, eikä merellä?
- Anonyymi
Hyvä huomio, mutta huolestuttava ilmiö, jos se todella on peräisin merivedestä.
- Anonyymi
Onhan monenlaisia myrkytyksiä mitä sinilevät aiheuttaa. Mutta niitä ei kai suorastaan avomerellä pitäisi siinä määrin esiintyä, sinileviä siis.
- Anonyymi
Linkki sanoo että sairastuneita kalastajia on yli 500. Jos uutisen kuva esittää oikeasti kys. sairastunutta, niin on tuollainen kraaterimainen rokkomainen ihottuma.
https://pledgetimes.com/the-skin-is-covered-with-scabs-an-unknown-disease-struck-the-fishermen-of-senegal/ - Anonyymi
Suolainen merivesi ärsyttää aina ihoa.
- Anonyymi
Ei nyt sairaaksi asti.
- Anonyymi
Tuoreimmat uutiset tästä kertovat että sairastuneita on yli tuhat, mutta että vain yksi on joutunut jäämään sairaalahoitoon.
Tauti eli sairaus ei ilmeisestikään ole tarttuvaa laatua. Joten saattaa olla jonkinlainen myrkytys. On heitetty ilmaan ajatus että levillä olisi asian kanssa jotain tekemistä. Mutta ihottumataudin syy ei siis vielä ole selvinnyt.
https://www.africanews.com/2020/11/24/senegalese-officials-to-ascertain-cause-of-mysterious-skin-disease/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191732
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991558Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy441066Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29919Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38881Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50836Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43778Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37770Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56768Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37750