Kumpi tulee ensin, luonne vai ideologia?

Anonyymi

Kuten olemme kaikki huomanneet palstan pari ilkeintä kirjoittelijaa kannattavat samansuuntaista ideologiaa. Se vain minua siinä mietityttää että onko se omaksuttu ideologia tehnyt heistä ilkeitä, siis ikäänkuin lietsoo aina vaan ilkeämmäksi koska pitää koska iedeologia. Vai onko niin että jo alkujaan ilkeimmät bongaa ideologian koska huomaavat sen tekevän ilkeilystään ikäänkuin hyväksyttävämpää ja perustellumpaa, ja sitten tuon ideologian varjolla lietsovat itseen yhä isompiin ilkeyksiin.

-harmiseikirj-

253

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pässimäisyys.

    • Anonyymi

      Kerro esimerkki mikä on ilkeää kirjoittelua? Eikö yhden ideologian sisällä voida ajatella hyvinkin eritavoin?

      -Sheena

      • Anonyymi

        En lähde erikseen mitään kohtaa osoittamaan, kaikki palstaa seuranneet kyllä tietävät, ne jotka eivät ovat sitten harvinaisen puusilmäisiä.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        En lähde erikseen mitään kohtaa osoittamaan, kaikki palstaa seuranneet kyllä tietävät, ne jotka eivät ovat sitten harvinaisen puusilmäisiä.

        -harmiseikirj-

        Tuo teki musta just puusilmän :D
        No en seuraile kauheasti kirjoituksia muiden osalta, niin kuljen vähän laput silmillä.


    • Anonyymi

      Ideologia tarkoittaa ajatusten ja uskomusten järjestelmää ja näkemystä maailmasta.
      Näin ollen mielestäni ihmisellä on jo jokin perusajatus ja näkemys maailmasta, ja hän valitsee siltä pohjalta itselleen samaistumiseen sopivimman ideologian.
      Ei siis ole mitenkään kummallista jos maailmaan ja itseensä pettynyt ihminen samaistuu ideologiaan joka palvelee hänen negatiivista näkemystään maailmasta.
      Näin ollen voidaan kai sanoa että kyseinen henkilö saa voimaa ja kasvualustaa ilkeydelleen tästä ideologiasta.
      Tässä olisi aihe paljon laajempaan keskusteluun mutta ei todennäköisesti tule onnistumaan tällä palstalla.
      -sinkkunainen-

      • Anonyymi

        Mielestäni ideologia on aate, pelkkää tiettyyn suuntaan johdattelevaa politiikkaa. Ihminen omine ajatuksineen on ihan toinen juttu.

        Ilkeily ja muu huono käytös perustuu pikemminkin omiin tunne-elämän ja sosiaalisiin ongelmiin.

        -Sheena


    • Partis ja harmis.

      Palstan kaksinaismoralistiset suomalaisten naisten huorittelijat.

      Yök.

      • Mistä sinä nyt minut repäisit tähän keskusteluun? Sulla on joku pakkomielle Harmiksesta ja minusta.


      • Anonyymi

        Korjaan sen verran, että yksi ja sama ihminen.


      • Anonyymi

        Yökkis joo huorittelijoille. Huono käytös. Ei pisteitä.

        -Sheena


      • Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

        Mistä sinä nyt minut repäisit tähän keskusteluun? Sulla on joku pakkomielle Harmiksesta ja minusta.

        Harmis = myös Partis. Kelle luulet tuon vielä menevän.


      • Partakaweri kirjoitti:

        Mistä sinä nyt minut repäisit tähän keskusteluun? Sulla on joku pakkomielle Harmiksesta ja minusta.

        Aika itsestäänselvää..

        Naulapää kuuluu myös joukkoon. Sinä ja se olettekin psyykkisesti sairaita ja lääkitys päällä.. Harmikselta taas puuttuu sairaudentunto..

        Peris oli entinen huorittelija sekin mielenterveysongelmainen tapaus toki.. mutta näin on noussut siitä suosta ylös.. 👍


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Aika itsestäänselvää..

        Naulapää kuuluu myös joukkoon. Sinä ja se olettekin psyykkisesti sairaita ja lääkitys päällä.. Harmikselta taas puuttuu sairaudentunto..

        Peris oli entinen huorittelija sekin mielenterveysongelmainen tapaus toki.. mutta näin on noussut siitä suosta ylös.. 👍

        Olisit Wuppiskin jo nuorena lopettanut ryyppäämisen ja alkanut perheen äidiksi, niin olisi muutakin tekemistä kun päivät kännissä lätistä Harmiksista ja Partiksista.


      • Anonyymi

        Tehty ilmoitus


      • Partakaweri kirjoitti:

        Olisit Wuppiskin jo nuorena lopettanut ryyppäämisen ja alkanut perheen äidiksi, niin olisi muutakin tekemistä kun päivät kännissä lätistä Harmiksista ja Partiksista.

        Naisvihaan kuuluu myös naisten kontrollointihalu.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Naisvihaan kuuluu myös naisten kontrollointihalu.

        Minä olen vain huolissani sinusta. Sinulla kun on elämänhallinta hukassa. Käy vielä samalla tavalla kuin Perikselle, että sisäelimet paukahtavat. Oletko harkinnut AA-kerhoa?


      • Partakaweri kirjoitti:

        Minä olen vain huolissani sinusta. Sinulla kun on elämänhallinta hukassa. Käy vielä samalla tavalla kuin Perikselle, että sisäelimet paukahtavat. Oletko harkinnut AA-kerhoa?

        Omien sanojesi mukaan olet ruma, lihava, mielenterveysongelmainen ja ätmi. Ja naisten huorittelija.
        Joten mitäs jos ottaisit sen peilin omaan käteesi.


      • Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

        Minä olen vain huolissani sinusta. Sinulla kun on elämänhallinta hukassa. Käy vielä samalla tavalla kuin Perikselle, että sisäelimet paukahtavat. Oletko harkinnut AA-kerhoa?

        Solvaus! Tehty ilmoitus.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Omien sanojesi mukaan olet ruma, lihava, mielenterveysongelmainen ja ätmi. Ja naisten huorittelija.
        Joten mitäs jos ottaisit sen peilin omaan käteesi.

        Olen tehnyt kaikista hänen solvauksistaan kirjallisen ilmoituksen. Ne on taltioitu.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Naisvihaan kuuluu myös naisten kontrollointihalu.

        Täysin totta.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Omien sanojesi mukaan olet ruma, lihava, mielenterveysongelmainen ja ätmi. Ja naisten huorittelija.
        Joten mitäs jos ottaisit sen peilin omaan käteesi.

        Ja uskot kaiken? Otatkohan palstan vähän liian tosissaan :D

        Mutta tuo sinun alkoholismi on kyllä surullinen kohtalo. Siihen kuin ei ole lääkitystäkään. Tosin Antabus tekisi sinulle terää. Mutta otahan vielä huikka, kyllä se siitä.


      • Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

        Olisit Wuppiskin jo nuorena lopettanut ryyppäämisen ja alkanut perheen äidiksi, niin olisi muutakin tekemistä kun päivät kännissä lätistä Harmiksista ja Partiksista.

        Miksi solvaat häntä ja naisia yleensä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Solvaus! Tehty ilmoitus.

        Minä vain pidän kaverista huolta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi solvaat häntä ja naisia yleensä?

        Enkä solvaa. Sinulla on vain pipo liian kireällä.


      • Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

        Enkä solvaa. Sinulla on vain pipo liian kireällä.

        En hyväksy sitä mitä kirjoitat Wuwwille vaikken hänen ystävänsä olekaan. Radikaalinettikirjoittelijoista tehdään aina ilmoitus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En hyväksy sitä mitä kirjoitat Wuwwille vaikken hänen ystävänsä olekaan. Radikaalinettikirjoittelijoista tehdään aina ilmoitus.

        Kyllä ne nauraa sun ilmoituksille :D


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Naisvihaan kuuluu myös naisten kontrollointihalu.

        Näin on asian laita.


      • Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

        Kyllä ne nauraa sun ilmoituksille :D

        Mitä sitten?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sitten?

        Sitä sitten.


      • Partakaweri kirjoitti:

        Ja uskot kaiken? Otatkohan palstan vähän liian tosissaan :D

        Mutta tuo sinun alkoholismi on kyllä surullinen kohtalo. Siihen kuin ei ole lääkitystäkään. Tosin Antabus tekisi sinulle terää. Mutta otahan vielä huikka, kyllä se siitä.

        Ettäkö et olekaan mielenterveyslääkityksessä oleva ruma läski, joka kuulee ääniä?
        Sun huorittelus on täällä taas kaikkien luettavissa..


      • Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

        Sitä sitten.

        Mulle riitti tänään tämä sun jatkuva vittuilu ja naisten huorittelu täällä. Tuli seinä vastaan. Jos et sitä itse tajua, niin sille tehdään muualta loppu.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ettäkö et olekaan mielenterveyslääkityksessä oleva ruma läski, joka kuulee ääniä?
        Sun huorittelus on täällä taas kaikkien luettavissa..

        Voi Wuppis sun kanssas. En ole koskaan kuullut ääniä. Mitä tulee mielenterveysongelmiini, ne pysyvät kurissa pienellä annoksella hoitavaa lääkettä. Se olenko ruma vai en, on kokonaan mielikuvituksesi varassa. Eräs palstalainen, joka on nähnyt minut, ei pidä minua rumana. Ja se on naisen mielipide. Kaikkea ei kannata niin tosissaan ottaa. Minä kun en tunnetusti koskaan kärjistä juttujani :D

        Mutta tuohon sun alkoholismiin ei ole muuta lääkettä, kuin ottaa itseään niskasta kiinni ja laittaa elämänsä kuntoon. Mutta sinä et pysty siihen. Voi voi...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mulle riitti tänään tämä sun jatkuva vittuilu ja naisten huorittelu täällä. Tuli seinä vastaan. Jos et sitä itse tajua, niin sille tehdään muualta loppu.

        Ok.


      • Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

        Voi Wuppis sun kanssas. En ole koskaan kuullut ääniä. Mitä tulee mielenterveysongelmiini, ne pysyvät kurissa pienellä annoksella hoitavaa lääkettä. Se olenko ruma vai en, on kokonaan mielikuvituksesi varassa. Eräs palstalainen, joka on nähnyt minut, ei pidä minua rumana. Ja se on naisen mielipide. Kaikkea ei kannata niin tosissaan ottaa. Minä kun en tunnetusti koskaan kärjistä juttujani :D

        Mutta tuohon sun alkoholismiin ei ole muuta lääkettä, kuin ottaa itseään niskasta kiinni ja laittaa elämänsä kuntoon. Mutta sinä et pysty siihen. Voi voi...

        No en varsinaisesti pitänyt näkemästä, mutta en ihan suoraan rumaksikaan sanonut...


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Ettäkö et olekaan mielenterveyslääkityksessä oleva ruma läski, joka kuulee ääniä?
        Sun huorittelus on täällä taas kaikkien luettavissa..

        Älä huoli, et oo yksin. Kyllä me muutkin on huorittelu nähty ja samoin se yksi aiempi raiskaustoive, jossa sun nimi mainittiin kohteena.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No en varsinaisesti pitänyt näkemästä, mutta en ihan suoraan rumaksikaan sanonut...

        Sinä et olekaan nähnyt minua.


      • Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

        Sinä et olekaan nähnyt minua.

        No tässähän voit kieltää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No tässähän voit kieltää.

        No et ollut kummoinen pano itsekään.


      • Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

        No et ollut kummoinen pano itsekään.

        Ok.


      • Partakaweri kirjoitti:

        Voi Wuppis sun kanssas. En ole koskaan kuullut ääniä. Mitä tulee mielenterveysongelmiini, ne pysyvät kurissa pienellä annoksella hoitavaa lääkettä. Se olenko ruma vai en, on kokonaan mielikuvituksesi varassa. Eräs palstalainen, joka on nähnyt minut, ei pidä minua rumana. Ja se on naisen mielipide. Kaikkea ei kannata niin tosissaan ottaa. Minä kun en tunnetusti koskaan kärjistä juttujani :D

        Mutta tuohon sun alkoholismiin ei ole muuta lääkettä, kuin ottaa itseään niskasta kiinni ja laittaa elämänsä kuntoon. Mutta sinä et pysty siihen. Voi voi...

        Ai niin, sorppa. Et kuule ääniä, mutta näet demonisia näkyjä..

        Juu, no sitten.. 🙄


      • Anonyymi kirjoitti:

        No en varsinaisesti pitänyt näkemästä, mutta en ihan suoraan rumaksikaan sanonut...

        Lol. 😂


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ai niin, sorppa. Et kuule ääniä, mutta näet demonisia näkyjä..

        Juu, no sitten.. 🙄

        Hyvä Wuppis, hyvä. Kun pulloa kallistaa, alkaa juttukin luistamaan. Paljonko on tänään mennyt?


      • Partakaweri kirjoitti:

        Hyvä Wuppis, hyvä. Kun pulloa kallistaa, alkaa juttukin luistamaan. Paljonko on tänään mennyt?

        No mä olen aina kännissä..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        No mä olen aina kännissä..

        Niinhän sinä olet sanonut, että vähintään pieni pöhnä aina päällä. Voi Wuppis.


      • Partakaweri kirjoitti:

        Niinhän sinä olet sanonut, että vähintään pieni pöhnä aina päällä. Voi Wuppis.

        Syntymässä saatu👍


      • Partakaweri kirjoitti:

        No et ollut kummoinen pano itsekään.

        Nappimuna..😂


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Syntymässä saatu👍

        Pullosta lisää.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Nappimuna..😂

        10cm klitta.


      • Partakaweri kirjoitti:

        10cm klitta.

        Enemmän kuin sulla.. 😄


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Enemmän kuin sulla.. 😄

        On sulla ainakin isompi maha. Tee röllykällä helikopteri minun mielikseni.


      • Anonyymi

        Samaa piti kirjoittamani.

        xLiner


      • Partakaweri kirjoitti:

        On sulla ainakin isompi maha. Tee röllykällä helikopteri minun mielikseni.

        Tuo vain tukee mun teoriaa siitä, että lihavat miehet nimittelee naisia läskeiksi..Samoin kuin ne, joilla on ongelmia seksuaalisuutensa kanssa huorittelee naisia. Kiusaajat nimittelee muita kiusaajiksi, heikosti kouluttautuneet haukkuu korkeasti koulutettuja.. jne..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Tuo vain tukee mun teoriaa siitä, että lihavat miehet nimittelee naisia läskeiksi..Samoin kuin ne, joilla on ongelmia seksuaalisuutensa kanssa huorittelee naisia. Kiusaajat nimittelee muita kiusaajiksi, heikosti kouluttautuneet haukkuu korkeasti koulutettuja.. jne..

        Puhut taas itsellesi. Mutta hyvä että tiedostat nämä asiat. Pikkuhiljaa kehityt ihmisenä ja opit olemaan mukava muille. Tämän myötä yksinäisyytesikin tulee helpottamaan. Olet hyvällä tiellä 👍


      • Partakaweri kirjoitti:

        Puhut taas itsellesi. Mutta hyvä että tiedostat nämä asiat. Pikkuhiljaa kehityt ihmisenä ja opit olemaan mukava muille. Tämän myötä yksinäisyytesikin tulee helpottamaan. Olet hyvällä tiellä 👍

        Hö..

        Sä oot yksinäinenkin, et olis sitä muuten ottanut esille.. Vittuilet täällä, itket yksinäs ja olet halia vailla..


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Hö..

        Sä oot yksinäinenkin, et olis sitä muuten ottanut esille.. Vittuilet täällä, itket yksinäs ja olet halia vailla..

        ...ja kun saa halia, sanoo ”lutka”. 👍


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Hö..

        Sä oot yksinäinenkin, et olis sitä muuten ottanut esille.. Vittuilet täällä, itket yksinäs ja olet halia vailla..

        Voi ystävä hyvä. Otin esille yksinäisyytesi, kun olet siitä aiemmin kirjoittanut. Ajattelen vain parastasi :)


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Hö..

        Sä oot yksinäinenkin, et olis sitä muuten ottanut esille.. Vittuilet täällä, itket yksinäs ja olet halia vailla..

        Tosin nyt minulle tuli paha mieli kun vittuilin moisella aiheella. Alkoholismista kuittailu on ok, kun sinä kettuilet mielenterveysongelmistani, mutta tuo oli alhaista. No, ei aina voi voittaa 😔


      • Anonyymi kirjoitti:

        ...ja kun saa halia, sanoo ”lutka”. 👍

        Sama kuis sanoisi miestä pedofiiliksi tai raiskariksi..


      • Partakaweri kirjoitti:

        Tosin nyt minulle tuli paha mieli kun vittuilin moisella aiheella. Alkoholismista kuittailu on ok, kun sinä kettuilet mielenterveysongelmistani, mutta tuo oli alhaista. No, ei aina voi voittaa 😔

        Sanoit noin, koska se koskee itseäsi.

        Olet itsekkyyden ilmentymä, kuten on aateveljesikin.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Sanoit noin, koska se koskee itseäsi.

        Olet itsekkyyden ilmentymä, kuten on aateveljesikin.

        Mikä koskee itseäni?


      • Partakaweri kirjoitti:

        Voi ystävä hyvä. Otin esille yksinäisyytesi, kun olet siitä aiemmin kirjoittanut. Ajattelen vain parastasi :)

        Valehtelet taas.. 🙄


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Valehtelet taas.. 🙄

        Sovitaan niin. Kyllähän sinä itse tiedät totuuden... Muuttuuko se sitten kauniimmaksi uskottelemalla.


      • Partakaweri kirjoitti:

        Sovitaan niin. Kyllähän sinä itse tiedät totuuden... Muuttuuko se sitten kauniimmaksi uskottelemalla.

        Mä en ole ikinä kokenut olevani yksinäinen.. päinvastoin mä hakeudun ysinoloon..

        Paitsi joskus unessa.. Se on ollut aivan käsittämättömän lohduton olo..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mä en ole ikinä kokenut olevani yksinäinen.. päinvastoin mä hakeudun ysinoloon..

        Paitsi joskus unessa.. Se on ollut aivan käsittämättömän lohduton olo..

        Miksi me väännetään kättä?


      • Partakaweri kirjoitti:

        Miksi me väännetään kättä?

        En hyväksy sun kaltaisia huorittelijoita ja rasisteja.. ja sä et taas sitä, että sulle siitä sanotaan.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        En hyväksy sun kaltaisia huorittelijoita ja rasisteja.. ja sä et taas sitä, että sulle siitä sanotaan.

        Eikö sitten ole helpompi olla puhumatta? Tämä ei ole kovin rakentavaa keskustelua. Minäkään en hyväksy raiskausten tukijoita ja valkoisten miesten vihaajia, mutta voin silti hyväksyä sinut ihmisenä.


      • Partakaweri kirjoitti:

        Eikö sitten ole helpompi olla puhumatta? Tämä ei ole kovin rakentavaa keskustelua. Minäkään en hyväksy raiskausten tukijoita ja valkoisten miesten vihaajia, mutta voin silti hyväksyä sinut ihmisenä.

        Miksi sitten huorittelet naisia? 🤔

        Etkö pysty hillitsemään itteäs..tjms?


      • Partakaweri kirjoitti:

        Eikö sitten ole helpompi olla puhumatta? Tämä ei ole kovin rakentavaa keskustelua. Minäkään en hyväksy raiskausten tukijoita ja valkoisten miesten vihaajia, mutta voin silti hyväksyä sinut ihmisenä.

        Tiiäks mikä sun juttus kerran huvitti mua aika paljon?

        No se, kun kerran lähdit tohkeissas autostas tarkoituksenas ripittää jotain toista kuskia, mutta sitten huomasit, että se kuski olikin musta ja luikit takaperin takaisin kärryysi..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Miksi sitten huorittelet naisia? 🤔

        Etkö pysty hillitsemään itteäs..tjms?

        Suomessa on sananvapaus. En ala muuttamaan käyttäytymistäni vain, että sinulla olisi mukavampi olla. Jos et kestä olla seurassani, eikö ole parempi sopia ettei olla palstakamuja ja ei kommentoida toistemme juttuja.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Tiiäks mikä sun juttus kerran huvitti mua aika paljon?

        No se, kun kerran lähdit tohkeissas autostas tarkoituksenas ripittää jotain toista kuskia, mutta sitten huomasit, että se kuski olikin musta ja luikit takaperin takaisin kärryysi..

        Hihihii..


      • Partakaweri kirjoitti:

        Suomessa on sananvapaus. En ala muuttamaan käyttäytymistäni vain, että sinulla olisi mukavampi olla. Jos et kestä olla seurassani, eikö ole parempi sopia ettei olla palstakamuja ja ei kommentoida toistemme juttuja.

        Joo.. persuillahan on toi ongelma etteivät tajua mitä eroa on kunnianloukkauksella, vihapuheella ja sananvapaudella..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Tiiäks mikä sun juttus kerran huvitti mua aika paljon?

        No se, kun kerran lähdit tohkeissas autostas tarkoituksenas ripittää jotain toista kuskia, mutta sitten huomasit, että se kuski olikin musta ja luikit takaperin takaisin kärryysi..

        Siinä olisi saanut rasistin leiman. Valkoinen mies ei voi pitää puoliaan, jos vastassa on muun rotuinen.


      • Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

        Suomessa on sananvapaus. En ala muuttamaan käyttäytymistäni vain, että sinulla olisi mukavampi olla. Jos et kestä olla seurassani, eikö ole parempi sopia ettei olla palstakamuja ja ei kommentoida toistemme juttuja.

        Minusta olisi hyvä jos kokeilisitte vain rakastua. ❤️ Viha on aina lähellä rakkautta, uskokaa pois...


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Joo.. persuillahan on toi ongelma etteivät tajua mitä eroa on kunnianloukkauksella, vihapuheella ja sananvapaudella..

        En nyt lähde enää vääntämään kanssasi. Olen sanonut kaiken mitä mielessäni on. Mene tappelemaan vaikka Harmiksen kanssa.


      • Partakaweri kirjoitti:

        Siinä olisi saanut rasistin leiman. Valkoinen mies ei voi pitää puoliaan, jos vastassa on muun rotuinen.

        Etkö sä oikeasti tajua että tuokin on rasismia? Mmm..🤔


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Etkö sä oikeasti tajua että tuokin on rasismia? Mmm..🤔

        Ei Wuppis. Ei enää. I'm done. Mulle riitti.


      • Partakaweri kirjoitti:

        Siinä olisi saanut rasistin leiman. Valkoinen mies ei voi pitää puoliaan, jos vastassa on muun rotuinen.

        Sulla muutes on oikeasti tosi paljon ongelmia.. Joskus vaikuttaa siltä, että sä pääset sieltä vähän yli kurkkaamaan.. Kunnes taas taannut.☹


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Etkö sä oikeasti tajua että tuokin on rasismia? Mmm..🤔

        Olette molemmat yksinäisiä, sinä ja partaveikko. Tarvitsette toisianne. Tarvitsette juttuseuraa, mutta älkää tapelko.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Sulla muutes on oikeasti tosi paljon ongelmia.. Joskus vaikuttaa siltä, että sä pääset sieltä vähän yli kurkkaamaan.. Kunnes taas taannut.☹

        Tosin vittuuks toi mulle kuuluu..

        Hihi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olette molemmat yksinäisiä, sinä ja partaveikko. Tarvitsette toisianne. Tarvitsette juttuseuraa, mutta älkää tapelko.

        Aijaa.. no en ole. Nytkin täällä on neljä henkeä..


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Tosin vittuuks toi mulle kuuluu..

        Hihi.

        Nyt olisi sen vuoro, että sanotte toisillenne jotain hyvää...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt olisi sen vuoro, että sanotte toisillenne jotain hyvää...

        Eikä käy ”jotain hyvää”


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Sulla muutes on oikeasti tosi paljon ongelmia.. Joskus vaikuttaa siltä, että sä pääset sieltä vähän yli kurkkaamaan.. Kunnes taas taannut.☹

        Miten niin? Onko tämä joku sodankäyntitaktiika taas? Minua ei kiinnosta enää. Millään mitä sanot ei ole merkitystä. Sun kohdalle listaa on laitettu raksi.


      • Partakaweri kirjoitti:

        En nyt lähde enää vääntämään kanssasi. Olen sanonut kaiken mitä mielessäni on. Mene tappelemaan vaikka Harmiksen kanssa.

        Olette samanlaisia..


      • Partakaweri kirjoitti:

        Miten niin? Onko tämä joku sodankäyntitaktiika taas? Minua ei kiinnosta enää. Millään mitä sanot ei ole merkitystä. Sun kohdalle listaa on laitettu raksi.

        Sä otat kaiken jonain taisteluna.. mietipä miksi.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Olette samanlaisia..

        Päästä jo Wuppis minusta irti. Etsi vihallesi uusi kohde.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mä en ole ikinä kokenut olevani yksinäinen.. päinvastoin mä hakeudun ysinoloon..

        Paitsi joskus unessa.. Se on ollut aivan käsittämättömän lohduton olo..

        Mä oon muuten joskus unessa kokenut joitain muitakin äärimmäisiä tunteita..mitä ei ikinä koe hereillä..
        Miälenkiintoista se☝️


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Sä otat kaiken jonain taisteluna.. mietipä miksi.

        Pata kattilaa soimaa. Mutta nyt Wuppis sinulla on elämäsi tilaisuus tulla onnelliseksi, sillä minä en sinua enää vaivaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minusta olisi hyvä jos kokeilisitte vain rakastua. ❤️ Viha on aina lähellä rakkautta, uskokaa pois...

        Mä olen aina tuota väitettä ihmetellyt.. Ei vastaa mun kokemuksia.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Mä olen aina tuota väitettä ihmetellyt.. Ei vastaa mun kokemuksia.

        Miksi ei vastaa?


      • Partakaweri kirjoitti:

        Pata kattilaa soimaa. Mutta nyt Wuppis sinulla on elämäsi tilaisuus tulla onnelliseksi, sillä minä en sinua enää vaivaa.

        Älä huoli..

        Mulla on ikää sen verran, ettei mun mieli enää mitään taikinaa ole..


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Mä olen aina tuota väitettä ihmetellyt.. Ei vastaa mun kokemuksia.

        Hahah mulla vastaa kokemuksia. Oikeastaan aina, että vihaan sitä niin prkleestl, että oikeastaan rakastan rajusti :)

        Mietipäs uudelleen.


      • Partakaweri kirjoitti:

        Pata kattilaa soimaa. Mutta nyt Wuppis sinulla on elämäsi tilaisuus tulla onnelliseksi, sillä minä en sinua enää vaivaa.

        Tosin sä oot sitä tyyppiä, joka jos olisi jossain pakolaisleirissä viikon verran, niin alkaisi intoilemaan niiden puolesta..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Tosin sä oot sitä tyyppiä, joka jos olisi jossain pakolaisleirissä viikon verran, niin alkaisi intoilemaan niiden puolesta..

        Eli sun aivos on taikinaa..

        Vielä ainakin.. hihii.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Eli sun aivos on taikinaa..

        Vielä ainakin.. hihii.

        Eikö anteeks.

        Ei taikinaa, vaan kehityskelpoinen☝️


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Olette samanlaisia..

        Vahahahah sama ukko molemmissa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hahah mulla vastaa kokemuksia. Oikeastaan aina, että vihaan sitä niin prkleestl, että oikeastaan rakastan rajusti :)

        Mietipäs uudelleen.

        Rakkauden vastakohta on välinpitämättömyys..

        Viha taas..

        Sanoisin että se on vastakohta sille mikä on tuttua ja hyväksyttyä?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Rakkauden vastakohta on välinpitämättömyys..

        Viha taas..

        Sanoisin että se on vastakohta sille mikä on tuttua ja hyväksyttyä?

        Ei vitku tää meni taas johonki tunteista vatkaamiseen..

        Ei mua enää huvita semmoset jutskat..

        Jaa, mitähän telkusta tulee..


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Ei vitku tää meni taas johonki tunteista vatkaamiseen..

        Ei mua enää huvita semmoset jutskat..

        Jaa, mitähän telkusta tulee..

        Ihmisen pitää tuntea eikä hiveltää!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt olisi sen vuoro, että sanotte toisillenne jotain hyvää...

        Sinäpä kuule sitä päätä. 🖕


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Rakkauden vastakohta on välinpitämättömyys..

        Viha taas..

        Sanoisin että se on vastakohta sille mikä on tuttua ja hyväksyttyä?

        Olet ihan pihalla. Nyt pussaat partaweikkoa ja loppuillan hymisette.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Sinäpä kuule sitä päätä. 🖕

        Päätin jo.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisen pitää tuntea eikä hiveltää!

        Taas toi ihme hiveltäminen..

        Juuei telkusta tuu mittää.. Paitsi Brittany Myrphun mahdollinen murha, joka ewwk..


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Sinäpä kuule sitä päätä. 🖕

        Naisena sun pitää tietää, että vikuroiva mies tarvii vain vit...hetkinen...silitystä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet ihan pihalla. Nyt pussaat partaweikkoa ja loppuillan hymisette.

        Ei huorittelijat sellaista ansaitse. Hyi.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Älä huoli..

        Mulla on ikää sen verran, ettei mun mieli enää mitään taikinaa ole..

        Wuppis rakas. Sinun yritys menee ihan hukkaan. Millään mitä sanot minulle tai minä sanon sinulle ei ole enää väliä. Nyt on hyvä kummallakin. Ollaan tahoillamme tyytyväisiä. Elämä on liian ihanaa hukattavalsi vihanpitoon.

        Peace.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en varsinaisesti pitänyt näkemästä, mutta en ihan suoraan rumaksikaan sanonut...

        Älä usko tuota, minä olen se nainen jonka tapasit partis. Vieläkin muistelen lämmöllä yhteistä yötämme.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naisena sun pitää tietää, että vikuroiva mies tarvii vain vit...hetkinen...silitystä.

        Minä näin miehenä tiedä mitä mun naisena pitäis tietää vaikken mies olisikaan, saati nainen.

        Ettäpäs tiiät.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Minä näin miehenä tiedä mitä mun naisena pitäis tietää vaikken mies olisikaan, saati nainen.

        Ettäpäs tiiät.

        Laittaisin tuon nerokkaan lauseen mun profiiliin, ellei joku valtakunnan mulkku olis sitä poistattanut..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä usko tuota, minä olen se nainen jonka tapasit partis. Vieläkin muistelen lämmöllä yhteistä yötämme.

        Hahhhaahhaaa!


      • Partakaweri kirjoitti:

        Wuppis rakas. Sinun yritys menee ihan hukkaan. Millään mitä sanot minulle tai minä sanon sinulle ei ole enää väliä. Nyt on hyvä kummallakin. Ollaan tahoillamme tyytyväisiä. Elämä on liian ihanaa hukattavalsi vihanpitoon.

        Peace.

        En minä mitään ole vihannut..

        Olen vain ottanut esille sun naisvihaasi liittyvän huorittelusi.. ja rasismin.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Aijaa.. no en ole. Nytkin täällä on neljä henkeä..

        Neljä henkeä? Näetkö näkyjä?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        En minä mitään ole vihannut..

        Olen vain ottanut esille sun naisvihaasi liittyvän huorittelusi.. ja rasismin.

        Enkä vain minä..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        En minä mitään ole vihannut..

        Olen vain ottanut esille sun naisvihaasi liittyvän huorittelusi.. ja rasismin.

        No silläkään ei ole enää väliä :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Neljä henkeä? Näetkö näkyjä?

        Varmasti enemmänkin, kun ei pienempiä näe..

        Kaks ihmisoletettua plus kissa ja koira = Elon laskuopin mukaan neljä. Jopa sormet riittää sen laskemiseen.. koita vaikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Neljä henkeä? Näetkö näkyjä?

        Tonttuovi 👆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tonttuovi 👆

        ...se on raollaan.


      • Partakaweri kirjoitti:

        No silläkään ei ole enää väliä :)

        Hmm..

        Tuli lääkekännistä lasku? Vai koittiko muuten vain maanisen vaiheen loppu..


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Hmm..

        Tuli lääkekännistä lasku? Vai koittiko muuten vain maanisen vaiheen loppu..

        Älä viitsi!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tonttuovi 👆

        No sieltä kissanluukusta ne yrittää väkisin änkeä.. Just äsken potkasen yhen ulos..😠


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Hmm..

        Tuli lääkekännistä lasku? Vai koittiko muuten vain maanisen vaiheen loppu..

        Sovitaan vaikka niin :)


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        No sieltä kissanluukusta ne yrittää väkisin änkeä.. Just äsken potkasen yhen ulos..😠

        Hahahah 😂


      • Partakaweri kirjoitti:

        Sovitaan vaikka niin :)

        Pyydä naisilta anteeksi huorittelujasi.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Hmm..

        Tuli lääkekännistä lasku? Vai koittiko muuten vain maanisen vaiheen loppu..

        Nyt pussataan kaikki yhdessä yy kaa koo! Ei enää ilkeilyä! 💋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt pussataan kaikki yhdessä yy kaa koo! Ei enää ilkeilyä! 💋

        ....vaikka olis korona, maskit päässä 💋


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä viitsi!

        Ei ole syytä kääntää selkää.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        No sieltä kissanluukusta ne yrittää väkisin änkeä.. Just äsken potkasen yhen ulos..😠

        Tontunpotkija...😜😝


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ei ole syytä kääntää selkää.

        Niskasta kiinni ja seinää vasten.

        Loppu naisten kyyristelylle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt pussataan kaikki yhdessä yy kaa koo! Ei enää ilkeilyä! 💋

        Elä mielistele huoritteliaa. Hyi yök. Se on sama kuin myönnytys sille..


      • Ennemmin helvetti jäätyy kuin huorittelija katuu..

        Naisvihaaja.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Elä mielistele huoritteliaa. Hyi yök. Se on sama kuin myönnytys sille..

        En minä mielistele. Yritän sopua. Ei se saa myönnytystä, mutta sopu olisi paikallaan?


      • Anonyymi

        Et halua sopua?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et halua sopua?

        Ei ihmisvihaajien kanssa voi sopia ihmisoikeuksista.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Ei ihmisvihaajien kanssa voi sopia ihmisoikeuksista.

        Näyttää olevan paha tilanne.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et halua sopua?

        Meillä on jo sopu. Kumpikin menee omia teitänsä.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Ei ihmisvihaajien kanssa voi sopia ihmisoikeuksista.

        Jätetään hänet sitten pyörimään keittämissään huoraliemissä. :(


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ennemmin helvetti jäätyy kuin huorittelija katuu..

        Naisvihaaja.

        Mitä kaduttavaa kummallakaan on. Kumpikin jatkaa valitsemallaan polulla tyytyväisinä.


      • Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

        Meillä on jo sopu. Kumpikin menee omia teitänsä.

        No ei se teillä siltä näytä. Tilanne on ihan auki niinku Viänäsen isännän fileeraama hauki.


      • Partakaweri kirjoitti:

        Mitä kaduttavaa kummallakaan on. Kumpikin jatkaa valitsemallaan polulla tyytyväisinä.

        Huorittelijan tie vie helvettiin..

        Hyi.

        Ja kehtaat sanoa olevasi kristitty.. Niin tai samanlaisiahan Te kaikki ääriuskovaiset olette..

        Hyi vithu..🤢🤮


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Pyydä naisilta anteeksi huorittelujasi.

        Hyvä. Tämä pitäisi tehdä. Olen samaa mieltä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näyttää olevan paha tilanne.

        Peruuttamaton.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jätetään hänet sitten pyörimään keittämissään huoraliemissä. :(

        Kiehuu jo siellä.. Itkee kun on halia vailla.. Ei tipu sääliä, ei.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ei se teillä siltä näytä. Tilanne on ihan auki niinku Viänäsen isännän fileeraama hauki.

        Pönttöuunin luukku kiinni.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä. Tämä pitäisi tehdä. Olen samaa mieltä.

        Hyvä. 😊


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Huorittelijan tie vie helvettiin..

        Hyi.

        Ja kehtaat sanoa olevasi kristitty.. Niin tai samanlaisiahan Te kaikki ääriuskovaiset olette..

        Hyi vithu..🤢🤮

        Mene vaan jo eteenpäin. Turha jäädä vihaan roikkumaan. Oma olosi helpottaa, kun päästät irti :)


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Kiehuu jo siellä.. Itkee kun on halia vailla.. Ei tipu sääliä, ei.

        Minä olen täällä tyytyväisenä, kun olen jatkanut jo eteenpäin. Suosittelen samaa.


      • Partakaweri kirjoitti:

        Mene vaan jo eteenpäin. Turha jäädä vihaan roikkumaan. Oma olosi helpottaa, kun päästät irti :)

        Mulla on hyvin vahva oikeudenmukaisuudentaju, siksi teitä huorittelijoita ei pidä hyysiä. Ei ikinä.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Pönttöuunin luukku kiinni.

        Pyrskh 😁

        Pannaaan, pannaan.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mulla on hyvin vahva oikeudenmukaisuudentaju, siksi teitä huorittelijoita ei pidä hyysiä. Ei ikinä.

        En minä sinusta vaimoa ole ottamassa, joten miksi siis roikut minussa? Hukkaan heitettyä energiaa totaalisesti naispillastua jostain tuntemattoman kommentista. Hengitä syvään.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Mulla on hyvin vahva oikeudenmukaisuudentaju, siksi teitä huorittelijoita ei pidä hyysiä. Ei ikinä.

        Pidin sinusta tänään. Olen niin samaa mieltä, että huorittelua ei pidä hyväksyä eikä sitä, että naista alennetaan ja halvennetaan ja katsotaan alaspäin, ivataan tai nauretaan. Hyvä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pidin sinusta tänään. Olen niin samaa mieltä, että huorittelua ei pidä hyväksyä eikä sitä, että naista alennetaan ja halvennetaan ja katsotaan alaspäin, ivataan tai nauretaan. Hyvä.

        Huorittelusta ei suutu kuin huorat. He kyllä tunnistavat itsensä.


      • Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

        Huorittelusta ei suutu kuin huorat. He kyllä tunnistavat itsensä.

        Sanoitko juuri Wuuta ja minua huoriksi???


      • Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

        Huorittelusta ei suutu kuin huorat. He kyllä tunnistavat itsensä.

        Minähän en sitä hommaa tee ja satuin termeistäsi joka tapauksessa loukkaantumaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sanoitko juuri Wuuta ja minua huoriksi???

        No jos tunnistitte tuosta itsenne. Ei minulla ole teidän tilanteesta tietoa. Kaikkea sitä 🙄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minähän en sitä hommaa tee ja satuin termeistäsi joka tapauksessa loukkaantumaan.

        Missä minä olen niin sanonut? Anna mun kaikki kestää.


      • Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

        No jos tunnistitte tuosta itsenne. Ei minulla ole teidän tilanteesta tietoa. Kaikkea sitä 🙄

        Sanoit ”huorittelusta ei suutu kuin huorat.” Aika halventavaa sanoa mitään tuollasta yhdellekään naiselle. Mitä oikein haet näillä paskoilla heitoilla? Yks juttu. Mieti mistä sulle on tullut paha olo.


      • Partakaweri kirjoitti:

        Huorittelusta ei suutu kuin huorat. He kyllä tunnistavat itsensä.

        Vähiten kai seksityöntekijät siitä suuttuisivat.

        Me normaali-ihmiset emme sellaista hyväksy..

        ..vaikka se persuätmeille onkin tavallista..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minähän en sitä hommaa tee ja satuin termeistäsi joka tapauksessa loukkaantumaan.

        Kuten kuka tahansa normaali mies tahi nainen..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sanoit ”huorittelusta ei suutu kuin huorat.” Aika halventavaa sanoa mitään tuollasta yhdellekään naiselle. Mitä oikein haet näillä paskoilla heitoilla? Yks juttu. Mieti mistä sulle on tullut paha olo.

        Naispillastumista ilmassa. Opetelkaa relaamaan. Sulla tuntuu olevan juuri nyt paha olo :(


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Vähiten kai seksityöntekijät siitä suuttuisivat.

        Me normaali-ihmiset emme sellaista hyväksy..

        ..vaikka se persuätmeille onkin tavallista..

        Mikä tässä sitten on ongelma. Sinä et hyväksy, minä hyväksyn. Kaikilla on mielipide selkeänä. Loppu hyvin kaikki hyvin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pidin sinusta tänään. Olen niin samaa mieltä, että huorittelua ei pidä hyväksyä eikä sitä, että naista alennetaan ja halvennetaan ja katsotaan alaspäin, ivataan tai nauretaan. Hyvä.

        No kiva. Minäkin varmaan pitäisin sinusta jos tietäisin kuka olet..😯


      • Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

        Naispillastumista ilmassa. Opetelkaa relaamaan. Sulla tuntuu olevan juuri nyt paha olo :(

        On on! Huora-kommentistasi johtuen on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On on! Huora-kommentistasi johtuen on.

        Kuka siellä nyt pillastui? Tule vaan rohkeasti esiin nimimerkilläsi.


      • Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

        Naispillastumista ilmassa. Opetelkaa relaamaan. Sulla tuntuu olevan juuri nyt paha olo :(

        Opettele sinä luopumaan huorittelusta. Ei oo kiva mennä nukkumaan kun olet niin nimitellyt.


      • Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

        En minä sinusta vaimoa ole ottamassa, joten miksi siis roikut minussa? Hukkaan heitettyä energiaa totaalisesti naispillastua jostain tuntemattoman kommentista. Hengitä syvään.

        Oikein viihdyttävää sanailua. :-D

        Se, että alkaa selittelmään ja pakittamaan puheitaan on sen merkki, että itsekin tietää menneensä rajan yli. Partiksella leijailee sellainen aura ympärillä, että se hiljaa toivoo löytävänsä täältä naisen. Nyt saattaa kyllä olla oma kuoppa niin syvä, ettei kukaan täysjärkinen naislukija edes harkitse. Sitten sitä hieman vaivaantuneesti hekotellen aletaan selittämään, että "ihan vitsillä vaan, ehhehheheh..."

        Ja Wuhweli on kuin jäykkäkouristuskohtauksen saanut terrieri, ei päästä irti vaikka leuka irtoaisi. :-D

        - Exp


      • Partakaweri kirjoitti:

        Mikä tässä sitten on ongelma. Sinä et hyväksy, minä hyväksyn. Kaikilla on mielipide selkeänä. Loppu hyvin kaikki hyvin.

        Vihapuhe ja sovinismi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Opettele sinä luopumaan huorittelusta. Ei oo kiva mennä nukkumaan kun olet niin nimitellyt.

        Minä nimittelen vain huoraavia naisia. En kunnollisia naisia. Enkä yleensä edes huorittele. Olette nyt vain tehneet tästä yhdestä sanasta niin hirveän shown :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oikein viihdyttävää sanailua. :-D

        Se, että alkaa selittelmään ja pakittamaan puheitaan on sen merkki, että itsekin tietää menneensä rajan yli. Partiksella leijailee sellainen aura ympärillä, että se hiljaa toivoo löytävänsä täältä naisen. Nyt saattaa kyllä olla oma kuoppa niin syvä, ettei kukaan täysjärkinen naislukija edes harkitse. Sitten sitä hieman vaivaantuneesti hekotellen aletaan selittämään, että "ihan vitsillä vaan, ehhehheheh..."

        Ja Wuhweli on kuin jäykkäkouristuskohtauksen saanut terrieri, ei päästä irti vaikka leuka irtoaisi. :-D

        - Exp

        Viimeisenä palstalta ottaisin ketään. Ei pelkoa :D. Enkä minä mitään pakita. Huora on huora. Ihan vaan näiden naisten oman mielenrauhan takia toivon, että he pääsevät tasapainoon ja päästävät irti naispillastumisestaan.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Vihapuhe ja sovinismi.

        Niin ja mikä ongelma siinä on. Enkä ole levittänyt vihapuhetta, vaan ihan normaalia puhetta.


      • Partakaweri kirjoitti:

        Minä nimittelen vain huoraavia naisia. En kunnollisia naisia. Enkä yleensä edes huorittele. Olette nyt vain tehneet tästä yhdestä sanasta niin hirveän shown :D

        Juuri kuten naisvihaajat tekevät.

        Tutustupa aiheeseen.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        No kiva. Minäkin varmaan pitäisin sinusta jos tietäisin kuka olet..😯

        Kyllä sinä minut tiedät, olen paras ystäväsi Pönttis 🌸


      • Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

        Kuka siellä nyt pillastui? Tule vaan rohkeasti esiin nimimerkilläsi.

        Minä! 🌸


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Juuri kuten naisvihaajat tekevät.

        Tutustupa aiheeseen.

        Ja keskustelu kiertää kehää 🤪. Ei sinun tarvitse tykätä mielipiteistäni. Sinä olet ilmaa minulle, miksen minä ole sinulle?


      • Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

        Minä nimittelen vain huoraavia naisia. En kunnollisia naisia. Enkä yleensä edes huorittele. Olette nyt vain tehneet tästä yhdestä sanasta niin hirveän shown :D

        Juuri sanoit, että jos hermostuu, on huora. -Pönttis 🌸


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oikein viihdyttävää sanailua. :-D

        Se, että alkaa selittelmään ja pakittamaan puheitaan on sen merkki, että itsekin tietää menneensä rajan yli. Partiksella leijailee sellainen aura ympärillä, että se hiljaa toivoo löytävänsä täältä naisen. Nyt saattaa kyllä olla oma kuoppa niin syvä, ettei kukaan täysjärkinen naislukija edes harkitse. Sitten sitä hieman vaivaantuneesti hekotellen aletaan selittämään, että "ihan vitsillä vaan, ehhehheheh..."

        Ja Wuhweli on kuin jäykkäkouristuskohtauksen saanut terrieri, ei päästä irti vaikka leuka irtoaisi. :-D

        - Exp

        Whaat..

        Mä luen näitä juttuja ihan vaan mun vellikellon kautta, että sikäli voi vähän, ja sitä enemmänkin mennä ohi, tahi yli, mutta pääasia että sinnepäin..😯


      • Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

        Minä nimittelen vain huoraavia naisia. En kunnollisia naisia. Enkä yleensä edes huorittele. Olette nyt vain tehneet tästä yhdestä sanasta niin hirveän shown :D

        Polvi pskana ja sitten sinä vielä loppuviimeksi huorittelet. Onpa kiva päivä meillä kaikilla. -p 🌸


      • Partakaweri kirjoitti:

        Niin ja mikä ongelma siinä on. Enkä ole levittänyt vihapuhetta, vaan ihan normaalia puhetta.

        Älä leiki tyhmää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä! 🌸

        Voiv voi. Paha nakki. En haluaisi, että rupeat nukkumaan pahalla mielellä, mutten voi sanoa jotain arvojeni vastaistakaan. Jotkut naiset vain huoraa, minkä sille mahtaa. Suurin osa ei tietenkään tee näin, mutta jotkut tekevät, eikä sen toteamisessa ole mitään pahaa. Vähän niin kuin näkisi koiran paskan kadulla ja toteaisi, että kas paskahan se siinä. Kumpi on rumempi, se maassa oleva paska itsessään vai sana "paska"?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sinä minut tiedät, olen paras ystäväsi Pönttis 🌸

        Hihhi..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Polvi pskana ja sitten sinä vielä loppuviimeksi huorittelet. Onpa kiva päivä meillä kaikilla. -p 🌸

        Enkä huorittele. Nyt tulkitset ihan omia.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Älä leiki tyhmää.

        Itse olet.


      • Jesh. 👍


      • Älä läski lässytä...


      • Partakaweri kirjoitti:

        Voiv voi. Paha nakki. En haluaisi, että rupeat nukkumaan pahalla mielellä, mutten voi sanoa jotain arvojeni vastaistakaan. Jotkut naiset vain huoraa, minkä sille mahtaa. Suurin osa ei tietenkään tee näin, mutta jotkut tekevät, eikä sen toteamisessa ole mitään pahaa. Vähän niin kuin näkisi koiran paskan kadulla ja toteaisi, että kas paskahan se siinä. Kumpi on rumempi, se maassa oleva paska itsessään vai sana "paska"?

        Olet kaksinaismoralistinen naisvihaaja.

        Se On fakta.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Hihhi..

        No niin 😌


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Älä läski lässytä...

        Anteeksi en kuule kaljamahasi takaa.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Olet kaksinaismoralistinen naisvihaaja.

        Se On fakta.

        Ilmaa, vain merkityksetöntä ilmaa. Olisiko kellään mitään merkityksellistä sanottavaa?


      • Vain pedofiili suuttuu jos sanoo pedofiiliksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No niin 😌

        Pönttistä ei koske mikään sanomani. Sinulle toivotan kauniita unia.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Vain pedofiili suuttuu jos sanoo pedofiiliksi.

        Sinullahan on siitä kokemusta.


      • Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

        Voiv voi. Paha nakki. En haluaisi, että rupeat nukkumaan pahalla mielellä, mutten voi sanoa jotain arvojeni vastaistakaan. Jotkut naiset vain huoraa, minkä sille mahtaa. Suurin osa ei tietenkään tee näin, mutta jotkut tekevät, eikä sen toteamisessa ole mitään pahaa. Vähän niin kuin näkisi koiran paskan kadulla ja toteaisi, että kas paskahan se siinä. Kumpi on rumempi, se maassa oleva paska itsessään vai sana "paska"?

        Niin, mutta sinä sanoit, että vain huorat suuttuu siitä sanasta, mutta mitäs nyt kun minä tai Wuu pahoittaa mielensä vaikkei olla lähelläkään sellaista toimintaa. -Pönttis 🌸


      • Partakaweri kirjoitti:

        Itse olet.

        No olethan sä vähän vajukki..

        Näin nätisti sanoen..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, mutta sinä sanoit, että vain huorat suuttuu siitä sanasta, mutta mitäs nyt kun minä tai Wuu pahoittaa mielensä vaikkei olla lähelläkään sellaista toimintaa. -Pönttis 🌸

        Sitten suosittelen jonkin sortin terapiaa, jos sana saa jotain sisällänne rikki.


      • Partakaweri kirjoitti:

        Sinullahan on siitä kokemusta.

        Eli olet pedofiili.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        No olethan sä vähän vajukki..

        Näin nätisti sanoen..

        Olisiko mitään merkillistä sanottavaa? Tyhjiä loukkauksia, joilla ei ole mitään merkitystä. Alkaako ideat loppumaan. Huomaatkos, itse en edes lähde tähän sinun loukkauskilpailuun. Olen siis yläpuolellasi.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Eli olet pedofiili.

        Ai olet vai? Voi voi.


      • Partakaweri kirjoitti:

        Olisiko mitään merkillistä sanottavaa? Tyhjiä loukkauksia, joilla ei ole mitään merkitystä. Alkaako ideat loppumaan. Huomaatkos, itse en edes lähde tähän sinun loukkauskilpailuun. Olen siis yläpuolellasi.

        Hmm..

        Emme ihmettele miksi kärsit yksinäisyydestä..

        Ihmetteletkö sinä?


      • Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

        Pönttistä ei koske mikään sanomani. Sinulle toivotan kauniita unia.

        Se on kauniita unia meille kaikille joo, mutta puhu vaikka itseään myyvästä naisesta (sitähän joku siellä voi tehdä), mutta sana ”huora” loukkaa koko naiskuntaa...-Pönttis 🌸 Minä en ole mikään feministi, mutta tietyt rajat, sanat ja säännöt on määrättyjä.

        Hyvää yötä nyt. Yrittäkäähän lopetella toisetkin tämä ihmeeellinen ähräys ja vääntö. Aamulla on maanantai.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Jesh. 👍

        Poistattiko Partis mun kommentin? :-D Maaliin meni siis.

        - Exp


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Hmm..

        Emme ihmettele miksi kärsit yksinäisyydestä..

        Ihmetteletkö sinä?

        Voi Wuppis raukkaa. En onnistunut auttamaan sinua vihan tunteiden kanssasi. Se jääköön ammattilaisten huoleksi. Valtiolla on osaavia päihdetyöntekijöitä. Huoli pois. Nyt toivotan kauniita unia. Opettele päästämään vihasta irti, niin elämäsi helpottuu :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on kauniita unia meille kaikille joo, mutta puhu vaikka itseään myyvästä naisesta (sitähän joku siellä voi tehdä), mutta sana ”huora” loukkaa koko naiskuntaa...-Pönttis 🌸 Minä en ole mikään feministi, mutta tietyt rajat, sanat ja säännöt on määrättyjä.

        Hyvää yötä nyt. Yrittäkäähän lopetella toisetkin tämä ihmeeellinen ähräys ja vääntö. Aamulla on maanantai.

        Miksi sana huora koskisi vain naisia?

        Mutta joo, kauniita unia kaikille, nukutaan ihanasti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Poistattiko Partis mun kommentin? :-D Maaliin meni siis.

        - Exp

        Mimut tunnetaan palstan moderaattorina ;). Mitä kommentissasi sanottiin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Poistattiko Partis mun kommentin? :-D Maaliin meni siis.

        - Exp

        Meni nyt kyllä jo nolouden yli..


      • Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

        Miksi sana huora koskisi vain naisia?

        Mutta joo, kauniita unia kaikille, nukutaan ihanasti.

        En minä tiedä. Selitä sinä


      • Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

        Miksi sana huora koskisi vain naisia?

        Mutta joo, kauniita unia kaikille, nukutaan ihanasti.

        Se on a-päätteinen?


      • Partakaweri kirjoitti:

        Miksi sana huora koskisi vain naisia?

        Mutta joo, kauniita unia kaikille, nukutaan ihanasti.

        Miksi sitten naisia huorittelet? Hä


      • Partakaweri kirjoitti:

        Mimut tunnetaan palstan moderaattorina ;). Mitä kommentissasi sanottiin?

        Hyi vithu...

        Häpeisit ees.. yjäks..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Hyi vithu...

        Häpeisit ees.. yjäks..

        En ole itse keksinyt tätä lempinimeä. Aina joku mainitsee minut modeksi, vaikka minulla ei ole mitään tekemistä ylläpidon kanssa.

        Mutta nyt kaikki juapot ja muut nukkumaan, että jaksaa taas arkeen herätä. Kauniita unia ihan kaikille, myös huorille.


      • Partakaweri kirjoitti:

        Ilmaa, vain merkityksetöntä ilmaa. Olisiko kellään mitään merkityksellistä sanottavaa?

        Odotamme sinun anteeksipyyntöäsi.


      • Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

        En ole itse keksinyt tätä lempinimeä. Aina joku mainitsee minut modeksi, vaikka minulla ei ole mitään tekemistä ylläpidon kanssa.

        Mutta nyt kaikki juapot ja muut nukkumaan, että jaksaa taas arkeen herätä. Kauniita unia ihan kaikille, myös huorille.

        🤦🏽‍♀️🤦🏽‍♀️🤦🏽‍♀️🤦🏽‍♀️🤦🏽‍♀️🤦🏽‍♀️


      • Partakaweri kirjoitti:

        En ole itse keksinyt tätä lempinimeä. Aina joku mainitsee minut modeksi, vaikka minulla ei ole mitään tekemistä ylläpidon kanssa.

        Mutta nyt kaikki juapot ja muut nukkumaan, että jaksaa taas arkeen herätä. Kauniita unia ihan kaikille, myös huorille.

        Nuku huonosti, pedofiili.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Odotamme sinun anteeksipyyntöäsi.

        Anteeksi. Siinä.


      • Huoritteleva persuätmi, eli mies, joka ei kelpaa kenellekään.

        Mies, joka ulisee yksinäisyyttään..

        Mies, joka on sen ansainnut.

        Mulkku, joka ei mulkkuuttaan ymmärrä

        Halia vailla, pillua vailla

        Lue edelliset tekstit, että sillä lailla.


      • Painu jo ruma läski vittuun siitä..


      • Sä oot vain vajukki.. Siis oikeesti. Ei edes loukkauksena sanottuna..

        Mikä ikävintä, niin sä olet itsekäs ja ilkeä vajukki.. mitä kaikki vajukit ei tietenkään ole..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Sä oot vain vajukki.. Siis oikeesti. Ei edes loukkauksena sanottuna..

        Mikä ikävintä, niin sä olet itsekäs ja ilkeä vajukki.. mitä kaikki vajukit ei tietenkään ole..

        Hahaa, ai että tämä on ehtymätön ilon lähde 😄


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Omien sanojesi mukaan olet ruma, lihava, mielenterveysongelmainen ja ätmi. Ja naisten huorittelija.
        Joten mitäs jos ottaisit sen peilin omaan käteesi.

        Onko tämä se joka tekee toistuvia aloituksia naiset 20v ja miehet 50-80 ?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko tämä se joka tekee toistuvia aloituksia naiset 20v ja miehet 50-80 ?

        Ei, se on naulapää, joka on toinen psyykkisesti sairas huorittelija..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ei, se on naulapää, joka on toinen psyykkisesti sairas huorittelija..

        Vieläkö se Wuppis täällä länkyttää :D


      • Partakaweri kirjoitti:

        Vieläkö se Wuppis täällä länkyttää :D

        Älä huorittelija roiku mun perässä.


      • Partakaweri
        Wwuwuw kirjoitti:

        Älä huorittelija roiku mun perässä.

        Itse viittasit minuun, joten se olet sinä joka roikkuu. Et vaan osaa päästää minusta irti :D


    • Krapulassa ei pitäisi miettiä näin vaikeita, mutta koitetaan...

      Minusta luonne ajaa tai on ajamatta kohti jotain, olipa se vaikka ideologia sitten.
      Toisia kiinnostaa enemmän joku kuin toisia.

      Oonks mä se toinen ilkeilijä? En suutu tai ota nokkiini jos näin on. 😬

      • Anonyymi

        Et ole ilkeilijä, sinne päinkään 😍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et ole ilkeilijä, sinne päinkään 😍

        No en olekaan, mutta voin olla harmiksen mielestä. Ja taitaa yksi päävammatapaus olla sitä mieltä, että olen ilkeilijä. 🤔


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        No en olekaan, mutta voin olla harmiksen mielestä. Ja taitaa yksi päävammatapaus olla sitä mieltä, että olen ilkeilijä. 🤔

        Samaa mieltä edellisen kanssa. Et ole ilkeilijä. Vain toooosi ilkeilijät voivat väittää sinua ilkeilijäksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä edellisen kanssa. Et ole ilkeilijä. Vain toooosi ilkeilijät voivat väittää sinua ilkeilijäksi.

        No mä kyllä lauon täällä aika suoraan kaikkea ja en ehkä ihan tyypillisintä miesmielipidettä tuo esiin, että saattaa se jonkun silmään sattua. 😀

        Mutta savolaisena on tottunut kääntämään vastuun lukijalle. 😆


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        No mä kyllä lauon täällä aika suoraan kaikkea ja en ehkä ihan tyypillisintä miesmielipidettä tuo esiin, että saattaa se jonkun silmään sattua. 😀

        Mutta savolaisena on tottunut kääntämään vastuun lukijalle. 😆

        Et sinä ilkeä ole, vain takinkääntäjä kun toimit aina tilanteen mukaan ja ne suoraan sanomiset kohdistuu toisiin mutta ei toisiin. Tuolla toisessa ketjussa näytät ylistävän sitä yhtä itsaria yrittänyttä huikeaksi ihmiseksi kun on nainen, jos olisi joku vastaava "ätmi" ei sulta riittäisi yhtään ymmärrystä vaan ihmisen pitäisi olla "vastuussa omista teoistaan".

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä ilkeä ole, vain takinkääntäjä kun toimit aina tilanteen mukaan ja ne suoraan sanomiset kohdistuu toisiin mutta ei toisiin. Tuolla toisessa ketjussa näytät ylistävän sitä yhtä itsaria yrittänyttä huikeaksi ihmiseksi kun on nainen, jos olisi joku vastaava "ätmi" ei sulta riittäisi yhtään ymmärrystä vaan ihmisen pitäisi olla "vastuussa omista teoistaan".

        -harmiseikirj-

        Ei ole vastaavaa ”ätmiä”. Ätmit ei yleensä ota vastuuta vaan välttelee viimeiseen asti sitä ja syyttävät vaan muita ongelmistaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä ilkeä ole, vain takinkääntäjä kun toimit aina tilanteen mukaan ja ne suoraan sanomiset kohdistuu toisiin mutta ei toisiin. Tuolla toisessa ketjussa näytät ylistävän sitä yhtä itsaria yrittänyttä huikeaksi ihmiseksi kun on nainen, jos olisi joku vastaava "ätmi" ei sulta riittäisi yhtään ymmärrystä vaan ihmisen pitäisi olla "vastuussa omista teoistaan".

        -harmiseikirj-

        Kummallista ajattelua.

        Ihmiset ovat eri ihmisille joko rakkaita tai ei. Ei todellakaan tarvitse olla mikään takinkääntäjä, jos välittää tuntemastaan itsemurhaa yrittäneestä ihmisestä enemmän kuin tuntemattomasta ihmisestä.


    • Anonyymi

      Suomi on hyvä maa naisille, naisilla on oikeuksia ja miehellä velvollisuuksia. Islamissa tuntuu olevan toisinpäin, naisilla velvollisuuksia ja miehellä oikeudet.

      • Anonyymi

        Naisilla on vähemmän oikeuksia ja enemmän velvollisuuksia kuin miehillä, kaikkialla maailmassa. Myös Suomessa. Jossain maissa naisilla ei ole minkäänlaisia oikeuksia.


    • Anonyymi

      Ei kumpikaan.

      Ensin tulee luonteen puute. Se sitten oireilee eri tavoin.

      -flowersreally-

    • Anonyymi

      Metodi on ollut käytössä lähi- idässä ja natsi-aatteessa ennenkin. Markuksen evankeliumi:
      13:8 Sillä kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, tulee maanjäristyksiä monin paikoin, tulee nälänhätää. Tämä on synnytystuskien alkua.

    • Luonne on ja pysyy.. sitä voi himmailla tai korostaa, mutta se on sellainen mikä on. Ideologia taasen valitaan.. joten jos on luonnevikainen, on se ja sama mikä ideologia on.
      Eli luonne on se mistä kaikki kumpuaa.. jos luonne on sellainen että tarvitsee sen pönkittämiseksi jotakin ideologiaa, niin siinä tapauksessa ideologia tulee ensin, sillä ideologiasta on tullut luonteenpiirre. Eli kuitenkin palataan siihen luonteeseen..

      • Anonyymi

        Vaikka luonnetta eli persoonallisuutta pidetään suhteellisen pysyvänä kokonaisuutena, se voi muuttua eri elämänvaiheiden ja -tapahtumien myötä. Esimerkiksi äkkipikaisuus, ujous tai reagointiherkkyys ovat piirteitä, joihin on mahdollista jossain määrin vaikuttaa vielä aikuisenakin, esimerkiksi lisäämällä itsetuntemusta sekä työstämällä tunteita ja käyttäytymistä. Monet pitävät esim. mielenterveysongelmia luonteeseen kuuluvana, mutta sitä ne eivät ole. Tyypillistä on myös hakeutua ongelmineen sellaisten ideologioiden pariin, jotka tukevat omia mielenterveysongelmia. Ideologia on vieläpä niin näppärä, että siihen voi pettyä ja sitä voi syyttää omista mielenterveysongelmista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka luonnetta eli persoonallisuutta pidetään suhteellisen pysyvänä kokonaisuutena, se voi muuttua eri elämänvaiheiden ja -tapahtumien myötä. Esimerkiksi äkkipikaisuus, ujous tai reagointiherkkyys ovat piirteitä, joihin on mahdollista jossain määrin vaikuttaa vielä aikuisenakin, esimerkiksi lisäämällä itsetuntemusta sekä työstämällä tunteita ja käyttäytymistä. Monet pitävät esim. mielenterveysongelmia luonteeseen kuuluvana, mutta sitä ne eivät ole. Tyypillistä on myös hakeutua ongelmineen sellaisten ideologioiden pariin, jotka tukevat omia mielenterveysongelmia. Ideologia on vieläpä niin näppärä, että siihen voi pettyä ja sitä voi syyttää omista mielenterveysongelmista.

        Kyllä olet oikeassa että luonnettaan voi muokata jossakin määrin, mutta jos omasta mielestään ei ole mitään parantamisen varaa, niin kyllä jää luonnevikaiseksi jos sellainen on.
        Minä olin tulta ja tappuraa nuorempana ja nykyään lempeä kuin mikä. Elämä tuppaa koulimaan meistä jokaista...


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Kyllä olet oikeassa että luonnettaan voi muokata jossakin määrin, mutta jos omasta mielestään ei ole mitään parantamisen varaa, niin kyllä jää luonnevikaiseksi jos sellainen on.
        Minä olin tulta ja tappuraa nuorempana ja nykyään lempeä kuin mikä. Elämä tuppaa koulimaan meistä jokaista...

        "ei ole mitään parantamisen varaa"

        Luonteessa ei välttämättä olekaan mitään parantamisen varaa silloin kun asiat sujuu, niin läheisten kuin muidenkin ihmisten kanssa.

        Kun henkilöllä tulee visaisia ongelmia ja vaikeuksia tulla toimeen ihmisten kanssa ja hän sanoo siitä huolimatta "minussa ei ole mitään parantamisen varaa" "minulla on oikeus sanoa" "en varmasti juo liikaa" "ei minulla ole ongelmia" - niin ongelmia on paljon - ja silloin ihminen on mielenterveysongelmainen. Hänellä ei ole sairaudentuntoa eikä oikeaa käsitystä itsestään ja muista ihmisistä.


    • Hmm, luonne joka omaksuu ideologian?

    • Anonyymi

      En ota vakavasti ainuttakaan ihmistä, joka tunnustaa jotain ideologiaa.

    • Ideologia ei ole tuttu sana mutta jos ymmärsin oikein aatteiden kyllä kaikkien hyväksi hyvä käytös kuin lakia noudattaminen, eli kaikilla yhteiset säännöt tai pyrkiä siihen erittäin merkittävää kaikkien yhteiseen aatteeseen

      luonnehan on parisuhteen takia merkittävä kuin myös perheen, jos on sen kaltaiset luonteet ettei halua lapsia parempi heidän olla keskenäänkin olla, epäilen myös tietoinen valehtelu ei mitenkään järkevää kuin koitua väärään parisuhteeseen kuluttaa elämänsä aikaa väärin koska keskinäisiä parisuhdesotia siitä tulisi mutta kyllähän ihmiset on aatteiden vuoksi valmiita omaa käytöstä muuttamaan kun ymmärtää kokonaisuuden, että on myös itselleen parempi elämä kuin ympärillä eli kaikilla on hyvä olla vaikka ei tunne ihan samoin käytännössä yhteisten sääntöjen mukaan ihmiset pitää elää.

      Osittain minusta tuntuu kun täällä palstalla nähnyt luonne on yhteydessä aatteitteidensa kanssa ja taas sitten aate ei aina ole siten yhteydessä lain kanssa eli käyttäjän ajatuksien kanssa, joten itselleen kyllä hallaa kuin läheisilleen tekee, jos lakia ei tunne ja myös sitten on lain kiertäjiä on kun laki pitää vaan yhteistä hyvää kurissa eikä ymmärretä ettei lain kiertäminen ole kuin hallaa kaikille.


      Kyllä minulle on merkittävä luonne parisuhteessa mutta yhteisen rauhan ylläpitämiseksi ideologia sen hetkisen vaikka ei ole sisäisesti kasvanut tai ole kasvanut samaksi.

    • Anonyymi

      Autöritaarinen persoonallisuus
      Alettiin tutkia Toisen ms:n jälkeen, natsismin syyt.
      Fasistinen asteikko
      -sovinnaisuus, jäykkä sitoutuminen keskiluokkaisiin arvoihin
      -autoritaarinen alistuvuus moraalisille auktoriteeteille
      -autoritaarinen hyökkäävyys epäsovinnaisuutta vastaan
      -anti- intraseptio, mielikuvituksellisuuden ja helläluonteisuuden vastustaminen
      -valta, kovaluontoisuus
      -tuhoavuus ja kyynisyys:yleistynyt vihamielisyys, epäinhimillisyys
      -heijastaminen, tiedostamattomat tunneyllykkeet heijastetaan maailmaan↪maailmassa tapahtuu vaarallisia asioita
      -Sukupuolisuus, liioiteltu mielenkiinto toisten sukupuolisuuteen.
      -taikausko, stereotypiat: kohtalo, jäykät luokittelut
      Vallitseva yhteiskunnallinen ilmapiiri vaikuttaa enemmän kuin kasvatus. https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Autoritaarinen_persoonallisuus

    • Anonyymi

      Ihminen on pohjimmiltaan melkosen ilkeä. Itseäni mietityttää esim. se että psykopatia on jo sanana kammoksuttava, KUITENKIN esim. eläinten häkissä pitäminen ja naulapyssyllä päähän ampuminen lihan ja ravinnon takia on about kaikille täysin ok. SILTI me vieroksumme ja halveksumme esim, teurastajan ammattia, jonka tehtävänä on käsitellä meille muille se liha syötävään muotoon jotta meidän pitää vaan hakea se lihatiskiltä.

      Monesti esim. idealisteja vieroksutaan siksi että he aistivat totuuden joka asiassa eivätkä esim. lähde porukoiden/ massan tunnekuohuihin mukaan vaan pitävät OMAN päänsä. Tämän takia heitä myös vihataan ja pelätään. Koska he voivat paljastaa porukasta/massasta epäkohtia. On sanottu myös että mikäli kanssaihmiset huomaavat etteivät voi kontrolloida ja hallita;omistaa sinua, alkavat he inhoamaan ja pelkäämään sinua.

      On totta että jotkut ihmiset tekevät kuvottavia asioita ja perustelevat väitteensä jonkin ideologian mukaan. Mutta se on täysin omasta päästä kiinni. Ja ideologioita sekä vakaumuksia on myös yhtäpaljon kuin persereikiä....

      • Anonyymi

        Tohon jatkoa vielä: Mielestäni luonne sekä arvot määrittävät ideologian. Ja riippuu tosiaan esim. omasta psyykkeestä ja mielestä, miten arvojaan toteuttaa ja pohtii.


      • Anonyymi

        "SILTI me vieroksumme ja halveksumme esim, teurastajan ammattia, jonka tehtävänä on käsitellä meille muille se liha syötävään muotoon jotta meidän pitää vaan hakea se lihatiskiltä."

        Ketkä me?

        Yleensä ihmiset eivät halveksi mitään rehellistä ammattia. Se on jokaisen oma henkilökohtainen asia mitä tekee.

        Olen herkkä ja kasvissyöjä, joten teurastajan ammatti ei sovi minulle. Sukulaiseni toimii "liha-alalla" ja se sopii hänelle. Sepä onkin mielenkiintoista miten vaikea ko. yritykseen on palkata työntekijöitä pesemään ruhoja ja muutoin alkukäsittelemään. Itse arvostan kovasti, että joku sitä tekee, koska minä en tee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tohon jatkoa vielä: Mielestäni luonne sekä arvot määrittävät ideologian. Ja riippuu tosiaan esim. omasta psyykkeestä ja mielestä, miten arvojaan toteuttaa ja pohtii.

        Minusta taas luonne ja arvot riittävät oikein hyvin. Mitään ideologiaa, suuntausta, aatetta ei tarvita. Joku tarvitsee periaatteitaan, joku toinen ei. Luonne, arvot ja asenne määrittävät sen miten toteuttaa periaatteitaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta taas luonne ja arvot riittävät oikein hyvin. Mitään ideologiaa, suuntausta, aatetta ei tarvita. Joku tarvitsee periaatteitaan, joku toinen ei. Luonne, arvot ja asenne määrittävät sen miten toteuttaa periaatteitaan.

        Tossa taidettiin lähinnä vastata tuohon AP:n kysymykseen, kumpi tulee ENSIN. EI siihen että mitä kenenkin mielestä kukin tarvitsee....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tossa taidettiin lähinnä vastata tuohon AP:n kysymykseen, kumpi tulee ENSIN. EI siihen että mitä kenenkin mielestä kukin tarvitsee....

        Edellinen "kukin" valitsi/tarvitsi vain luonteen ja arvot. Ei ideologiaa ollenkaan. Näitä äänestän myös minä 🙋‍♀️.

        Alkuperäinen kysymys tosiaan oli, kumpi tulee ensin. Luonne vai ideologia. Mielestäni oikein huono kysymys. Sillä sanoisin rohkeasti että suurimmalla osalla ihmisitä ei ole minkään sortin ideologiaa. Joten on virheellistä sanoa, että luonne tulee ensin, jos ideologiaa ei ole.

        Vaihtoehdot "luonne vai ideologia" on muutenkin kaikin puolin huono. Luonne on sama kuin ihmisen persoonallisuus. Ideologia on ihmisen aaterakennelma, uskomusten järjestelmä. Jota ei siis todella jokaisella ihmisellä lähemmäskään ole. Mutta niilläkin, joilla se on, se ei voi tulla ensin. Ilman ihmistä ei ole mitään ideologiaa.


    • Anonyymi

      Luonne on ensin. Toivottavasti ideologiaa ei ole, se vain häiritsee luonnetta.

    • Anonyymi

      Harmis on näköjään saanut taas pataansa. :-D Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa.

      Mutta.... Missä on linkki??

      - Exp

      • Anonyymi

        Jaa miten niin? ehkä osaat itse etsiä jotain sopivaa aiheeseen liittyvää linkkiä, en aina jaksa ihan kaikkea teille valmiiksi vääntää :)

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa miten niin? ehkä osaat itse etsiä jotain sopivaa aiheeseen liittyvää linkkiä, en aina jaksa ihan kaikkea teille valmiiksi vääntää :)

        -harmiseikirj-

        Mä jätän seiskan ja iltalehtien analysoinnin suosiolla sulle, ei oma pää kestä niitä juttuja.

        - Exp


    • Anonyymi

      Kykenisitkö moiseen itseironiaan...? No et todellakaan. Kirjoitat aidosti, etkä ollenkaan tajua kertovasi itsestäsi. Huvittavaa,

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      376
      3481
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      185
      1567
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1297
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      145
      1162
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      853
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      825
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      116
      794
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      789
    9. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      48
      786
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      782
    Aihe