Niin, mitkä olisivat ne sanat, jotka toiselta kuultuna, näin tavallisena tiistaina, saisi sinut ilahtumaan? -Pönttis 🌸
Pienet sanat
39
86
Vastaukset
- Anonyymi
En ole koskaan kuullut toisen suusta mitään kivaa. Haukkuja vaan. Niihin olen tottunut
- Anonyymi
”Ootan sua. Sauna on lämmitetty.”
- Anonyymi
Voitaisko panna?
- Anonyymi
Tos 3 miljoonaa euroa ja viikon päästä tulee lisää et koit tuhlat tai hukut pian rahaan
- Anonyymi
Mäkin haluun kuulla ton:)
- Anonyymi
Ilahduin tänään kun työkaveri kehui kirjoitustani selkeäksi.
- Anonyymi
tuu miu luo
- Anonyymi
tuo oli kyllä ihana
Tykkään susta. Sitä kuulee aika harvoin.
- Anonyymi
"Olet rakas" ...se on aina ihana kuulla.
Ihan lekurilta kuultuna olisi kiva: "Sä olet parantunut ja kipulääkkeetkin voi unohtaa"
Se siis olisi mukava kuulla näin 15 vuoden jälkeen.- Anonyymi
"Sä oot niin kiva" "olet rakas" "olet ihmeellinen, aina auttamassa kun tarvitaan".
- Anonyymi
Jatkan. Nyt täytyy tsempata... en muista koska itse olisin sanonut jotain kaunista toisille. Vaikka melko usein kuulen hyviä sanoja muilta.
Kiitos tästä ketjusta 🙏 Anonyymi kirjoitti:
Jatkan. Nyt täytyy tsempata... en muista koska itse olisin sanonut jotain kaunista toisille. Vaikka melko usein kuulen hyviä sanoja muilta.
Kiitos tästä ketjusta 🙏Ole hyvä vain. Mukavaahan se on kommentoida tällaista viestiketjua, missä ei haukuta tai syyllistetä ketään.
Maailmassa on kolme kaunista sanaa, joita käytetään aivan liian vähän.
Kiitos, anteeksi ja rakastan.
Mikä vain noista saisi minut ilahtumaan.Kiitos Pikku-pirpana, kun olet olemassa. Anteeksi kun välillä tuskissani hieman kettuilen. Rakastan sinua ihan virtuaalisesti, koska olet vain Suomen mahtavin nainen.
Pikku-pirpana: "Maailmassa on kolme kaunista sanaa, joita käytetään aivan liian vähän. Kiitos, anteeksi ja rakastan. Mikä vain noista saisi minut ilahtumaan."
Tuo oli hienosti sanottu, sillä jokaista näistä kaivataan monessa tilanteessa. Itselläni näin koronotestipäivänäni olisi pienet ihanat sanat "sinulla ei ole koronaa". Huomenna selviää onko.Idari kirjoitti:
Kiitos Pikku-pirpana, kun olet olemassa. Anteeksi kun välillä tuskissani hieman kettuilen. Rakastan sinua ihan virtuaalisesti, koska olet vain Suomen mahtavin nainen.
Kiitos Idari kauniista sanoistasi. Anteeksi, mutta minulle tuli tosi hyvä mieli kun ehdotit jaksottamista, sillä rakastan palstailua ja haluan että se ei olisi niin raskasta luettavaa.
- Anonyymi
Mä tykkään susta niin, että halkeen.
- Anonyymi
Olet tärkeä.
Pönttis Partikselle: "Anteeksi että epäilen sinusta aina pahinta".
- Anonyymi
"Ole omani, ole minun? ❤️"
Hyvä syöttö oli, nuo sanat ilahduttivat juuri tänään, kun olin jääkiekkoa pelaamassa
- Anonyymi
Erittäin ihania juttuja! -Pönttis 🌸
Sanokaa niitä toisillenne. Pieni sana parantaa päivän :) Olet lottovoittaja. 😬👌
Viemäri vetää jälleen.
- Anonyymi
(Hahahah 😂😂 hyvä -Pönttis 🌸 no, mutta henkilökohtaisesti en sitä voi vielä sanoa, mutta hassu 😁😂)
- Anonyymi
*äänekästä naurua*
Sanat?
Sori Pönde, mä viilaan hieman.
Minusta on ihanaa, kun joku ottaa vaan kädestä kiinni. Sanoja ei edes tarvita.- Anonyymi
No menköön kunhan, et kutsu minua ”pöndeksi”. Se saa kuulostamaan minut ihan tolvanalta. -Pönttis 🌸
Anonyymi kirjoitti:
No menköön kunhan, et kutsu minua ”pöndeksi”. Se saa kuulostamaan minut ihan tolvanalta. -Pönttis 🌸
Ei ole tarkoitus. Et ole tolvana.
Mulle "Pönde" meinaa maalta tullutta. Etkös sinä joku maanviljelijä kuitenkin ole?- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Ei ole tarkoitus. Et ole tolvana.
Mulle "Pönde" meinaa maalta tullutta. Etkös sinä joku maanviljelijä kuitenkin ole?menepäs nyt vaikka kalalle siitä hupattamasta. -p🌸
Äiti rakas ulalala
- Anonyymi
Äiti on maailman kaunein sana.
- Anonyymi
Mennäänkö sänkyyn?
- Anonyymi
Ota käyttöön uusi sanonta: pienet kirjaimet, mutta SUURET ajatukset.
- Anonyymi
Entä jos olisi niin että: on suuret teot, mutta pienet sanat.
- Anonyymi
Pienet jalat ja ylisuuret kengät = isokenkäinen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2582810Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse992257Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä121960Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki841403- 681384
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.181300TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161138Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901120Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos43974- 71973