Kertokaa mikä menee vikaan, kun en saa hyvää pannukakkua millään ohjeella. Nytkin kokeilin piirakkavuoassa tehtyä pannukakkua, uunissa 40 min, päältä meinasi jo palaa, mutta sisältä on sellaista mössöä, mistä en pidä. Ihan kuin olisi raaka.
Olen tehnyt uunipellillä, pitänyt kauemmin uunissa, mutta aina siitä tulee "pannukakku".
Nyt päätin etten enää edes yritä.
Pannukakku
4
71
Vastaukset
- Anonyymi
Tee ohjeiden mukaan.
- Anonyymi
Olen tehnyt täsmälleen ohjeiden mukaan.
- Anonyymi
Yksi tärkeimmistä asioista on, että uunipelti on kuuma, siihen voi sulamaan kunnes vaahtoaminen on loppu, taikina pellille ja pelti uuniin alatasolle, lämpö noin 225 astetta ja15 minsaa.
Itse teen kuin Tseimi eli 1:1:1 ja ripaus suolaa eli pannari kahdelle uuninkestävässä paistinpannussa - uuni päälle, kulhoon yksi desi jauhoja (ja ripaus suolaa), yksi desi maitoa vatkaten tasaiseksi, mukaan yksi muna vatkaten sekaan, pannulle nokare voita, antaa sulaa ja kun voisula lakkaa vaahtoamasta niin kaada taikina pannulle ja pannu uuniin keskitasolle noin 15 minuutiksi. Kun pinta on kauniin ruskea ja keittiöön on levinnyt hyvä tuoksu niin lautaselle esim. jäätelön, marjojen, hillon jne... kera ja nauttien.- Anonyymi
Harva tekee suoraan pellille kun leivinpaperin kanssa helpompaa ja halutaan välttää rasvaa. Lasivuoat ei tarvitsisi paljon rasvaa ja lähtisi helposti irti.
Antaahan se voi makua ja lapsena ei tarvinnut pelätä lihomista, nykyään jo lapsetkin lihavia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206959Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297865- 72855
- 40851