Oonko mä kovinkin harvinainen, kun en ole ikinä lämmennyt pieruhuumorille? Enkä alapääjutuillekaan liiemmin. Ne on jotenkin laiskoja. Muuten on loistava ja monipuolinen huumorintaju kyllä. Tuli vaan mieleen tuosta pieru-aloituksesta kun se on kerännyt 16700 lukijaa.
Olenko ainoa lajiani?
11
<50
Vastaukset
Ei naurata todellakaan. Lähinnä ällöttää julkisesti piereskely. Eihän kukaan paskokaan toisten edessä.
- Anonyymi
Ei ole munkaan juttuni. Ei ole koskaan jaksanu naurattaa.
En tiedä, mutta mä ainakin näen sieluni silmissä tuon aloituksen kirjoittajan huolestuneisuuden ja itse tilanteen...
Primpsessa ruusunen illuusio poksahtaa miehen päästä ja ennen niin suloinen neitonen onkin kuin natsisaksan kaasutusuunin ja poravasaran yhdistelmä...
Luultavasti tää tyyppi on kohta sinkut-palstalla kirjoittelemassa, että mistä voi löytää suolikaasuttoman naisen. :oD
Mutsi tais joskus sanoa, että "ei siinä tikkuja ole" kun nirpistelin nenää tämän täräytettyä sopivasti.. :oD- Anonyymi
Provohan se aloitus oli..
Ei se muakaan huvittanut, se aloitus. Ylläpito on nostanut sen etusivulle, siksi sillä on paljon lukijoita.
- Anonyymi
Se kertoi emmerdale-fanista.
- Anonyymi
No huh, en siis ole täysin erkaantunut ihmiskunnasta huumorintajuineni.
- Anonyymi
En ole ikinä tykännyt pieruista.
- Anonyymi
Siitä aloituksesta tiedä, mutta American Pie:t ja Sacha Baron Cohen ovat aina naurattaneet ihan vitusti. Ja Beavis ja Buttheadkin... :D
- Anonyymi
Riippuu aivan seurasta. Kaikkien kassa ne ei naurata, mutta 7-vuotiaan seurassa hyvinkin paljon. :D
En minäkään ole lämmennyt🤔
Ei minun juttu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175117
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2182696- 301880
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella351847Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731707Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon301678Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641237- 1571219
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81214Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti43994