Maski on luonnoton este.
Kuinka pitkään pitää maski olla päällä, jotta lopulta menehtyisi maskiinsa?
Kuinka pitkään pitää käyttää maskia, jotta kuolisi siihen
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Vanhuudenheikkouteen asti. Ei maskiin kuole.
- Anonyymi
Miten pitkään ihminen kestää vesikidutusta? Räkä on sitkeämpää. Siihen tukehtunee nopeammin.
- Anonyymi
Riippuu ihan siitä onko NHL-veskari vai Hannibal Lecter.
- Anonyymi
Tarpeeksi tehokas maski tappaisi minuuteissa. Niin vaarallisia ne on.
- Anonyymi
Aivovaurio alkaa 5 minuutissa.
- Anonyymi
maskia ei pidä päällä kun aitauksen väki.
mitä isompi maski sitä pienempi pää. - Anonyymi
maskeillä pidetään näkyvää polkoa päällä.
maskihulluus on jo monella päässyt vintille.
vaativat kaikille maskia ja juoksevat seinille jos joku aivastaa.
katsovat murhaavasti kun joku on ilman.
näin taataan rokotteen menekki.
suomessa 12 kk aina 380 kpl koronan aikaiseksi merkittyä kuolemaa
suomessa 12 kk aikana n. 50 000 kpl kuolemia ( muut syyt )
happikato aivoissaei tätäkään ymmärrä.
ei myöskään sitä että thl ilmoitti n. kk sitten ettei vuoden kokonaiskuolleisuus ole ylittämässä 2019 määrää
1 1
2 2 666 - Anonyymi
Jos et saa juotua ja syötyä maskin läpi, kuolet janoon parissa päivässä tai nälkään muutamassa viikossa.
Mitään muuta terveydellistä vaaraa maskin käytöstä ei ole. Joillekin maskinnläpi hengittäminen on sen verran epämukavaa, ettei heiltä voi kohtuudella vaatia muutamaa minuuttia pidempää maskin käyttöä, mutta kukaan heistäkään ei ole missään todellisessa vaarassa maalia käyttäessään.
Maskit eivät ole ilmatiiviitä. Vaikka hiilidioksidin määrä nouseekin maskin sisällä hieman normaalitasosta, se ei nouse loputtomiin. Ilma kulkee koko ajan maskin läpi, joten ei siihen voi edes teoriassa tukehtua. - Anonyymi
ajatelkaa jos noista 50 000 kuolemista tutkittaisiin moniko oli puolen kuun aikaisia
ilta auringon aikaisia
iltauutisten aikaisia
linnunlaulun aikaisia
ohi lentävien joutsenten aikaisia
yt neuvottelujen aikaisia. - Anonyymi
sitähän vois alkaa käyttää helvetin tiukkaa nahkapukuakin kesällä jos se ei kerran kuitenkaan tapa, ja suojaahan se sitten jos vaikka kaatua kupsahtaa .
mites ois jääkiekkokypärä kovan lumisateen aikana
tai lumikola aurinkorannoilla, tuskin se nyt on kuolettava sitä mukana kantaa, kun ei tosta ilmastonmuutoksesta koskaan tiedä.
itse en tiedä että tollaseen ois kukaan kuollu.
mitähän kaikkee se immeinen kehtaa peloissaan kokeilla, meniskö kortonki päähän..... - Anonyymi
tämän vuoden kokonaiskuolleisuus yli 50 000 kpl
joulukuussa yleisesti 200-700 enemmän kun marraskuussa. voidaan siis todeta että kuolemat on kiihdytysvaiheessa. - Anonyymi
mites joko rekka ajo ohi
- Anonyymi
masked singer
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445219Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243430Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2982822Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui552618- 1692294
- 242109
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661835Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391