Aihe

Tämä on Kelan uutinen, uutinen muitten uutisten joukossa.

Anonyymi

Kela maksoi toimeentuloa turvaavia sosiaalietuuksia yhteensä 10,7 miljardia euroa vuonna 2018. Tästä 13 prosenttia eli 1,36 miljardia euroa maksettiin maahanmuuttajille ja 87 prosenttia eli 9,32 miljardia euroa Suomessa syntyneille.

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Me olemme kaikki rasisteja. Se kuuluu inhimmillisyyteen

• Anonyymi

Käsitys perheestä on joillekkin utopiaa.

• Anonyymi

Mi nun perheeni ei kuulu yhtäkään Afrikasta tai Lähi-idästä tullutta ihmistä koska minun mielestä he ovat tulleet monien maitten läpi hakiessaan turvapaikkaa ja siihen on ainoastaan syy kun me maksamme kaiken jopa iäksi moneen polveen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mi nun perheeni ei kuulu yhtäkään Afrikasta tai Lähi-idästä tullutta ihmistä koska minun mielestä he ovat tulleet monien maitten läpi hakiessaan turvapaikkaa ja siihen on ainoastaan syy kun me maksamme kaiken jopa iäksi moneen polveen.

Vituttaa tehdä töitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vituttaa tehdä töitä.

Se ei vittua se vihastuttaa ja se on fakta.

• Anonyymi

Laitoksen pääjohtajattarella olikin tosi hämärä hymy päällä, jopa virne.

• Anonyymi

Saldothan sinänsä ei mitenkään syyllistä, vaikka lukuja julkistettaisiinkin. Rahanahneus kun ei jääkään robottien häpeäksi.

• Anonyymi

Helposti unohtuu, että ahdistus puolittu jakamalla se. Pekka Sauri
      On vain hetki vastakkainasettelun ja puolittamisen populismista kulunut. Politiikka on täyttä valhetta, joka tosiasia paljastuu monin gallupein.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      277
      19685
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      13944
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      347
      10528
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      73
      7743
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      362
      4752