Ennen auringonpistosta pidettiin kauheana ja vaarallisena ja ihmiset suojautuivat siltä käyttämällä hattuja ja tropiikissa hellekypäröitä.
Nykyään ei juuri koskaan kuule puhuttavan auringonpistoksesta. Taitaa olla joku kadonnut muinaismuisto tämä.
Ja hatun suojaava vaikutus auringon myrkyllisiä säteitä kohtaan mahtaa olla samaa luokkaa kuin kuonokopan koronaan...
Auringonpistos?
3
102
Vastaukset
- Anonyymi
Ja mikähän oli aloituksen pointti näin keskellä kaamosta?
- Anonyymi
Tanskassa on tehty tieteellinen tutkimus jonka hengityssuojalla ei ole mitään merkitystä koronatartuntojen ehkäisemisessä.
Eli se on kuin hattu estämässä ns. auringonpistosta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tanskassa on tehty tieteellinen tutkimus jonka hengityssuojalla ei ole mitään merkitystä koronatartuntojen ehkäisemisessä.
Eli se on kuin hattu estämässä ns. auringonpistosta.Tuollaista tutkimusta ei ole julkaistu missään. Kyseisessä tutkimuksessa todettiin, ettei maski juurikaan suojaa käyttäjäänsä. Sen sijaan kyseinen tutkimus ei ottanut mitään kantaa siihen, onko maskilla merkitystä tartuntojen estämisessä. Koronavirusta kantava maskin käyttäjä tartuttaa tautia paljon pienemmällä todennäköisyydellä kuin maskia käyttämätön. Tämä on todettu useissa tutkimuksissa.
Etkö ymmärrä lukemaasi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161